abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2003 @ 20:00:11 #51
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10140148
Ik ben nu bezig om mijn stukje voor de characters pagina te schrijven. Het wordt eeen beetje lang dus ik ga het in deeltjes opleveren en mischien wordt het wel een heel verhaal... dat moet ik dan nog even bezien
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_10140700
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:00 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben nu bezig om mijn stukje voor de characters pagina te schrijven. Het wordt eeen beetje lang dus ik ga het in deeltjes opleveren en mischien wordt het wel een heel verhaal... dat moet ik dan nog even bezien
Ik ben inmiddels ook al begonnen aan mijn verleden... Hierkan je zien hoe ver ik ben . Al is het nog lang niet af. En moet Ld dus nog even wachten tot ie mail heeft.
Een geschiedenis beschrijven is zo makkelijk nog niet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 1 mei 2003 @ 20:21:51 #53
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10140710
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:31 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert is trouwens ooit aan zn character beschrijving begonnen, maar dat komt niet af vandaag. Komt wel als ik weer in NL ben een keertje
neem de tijd , de site loopt niet weg
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_10141196
heb net weer iets voor verzameling gekocht

geschriften van midden-aarde
de silmarillion de hobbit en nagelaten vertellingen in 1

pi_10141489
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:41 schreef Jan-jaap het volgende:
heb net weer iets voor verzameling gekocht

geschriften van midden-aarde
de silmarillion de hobbit en nagelaten vertellingen in 1

Laat even weten je van de Silmarillion en de nagelaten vertellingen vind. Ik zit al een hele tijd te twijfelen over de Silmarillion
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10141749
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:51 schreef Werik het volgende:

[..]

Laat even weten je van de Silmarillion en de nagelaten vertellingen vind. Ik zit al een hele tijd te twijfelen over de Silmarillion

ik had ze al een keer gelezen
ik vond ze wel aardig
maar je moet er wel van houden om ze te lezen anders zou je er niets aan vinden
pi_10141940
AirRaid ga je nog wat posten vanaaf
  donderdag 1 mei 2003 @ 22:35:22 #58
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10144312
Ik niet .. wel inspiratie maar eff geen tja "zin" is niet het juiste woord
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_10144434
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik niet .. wel inspiratie maar eff geen tja "zin" is niet het juiste woord
Same here ... momenteel ideeën genoeg .. maar geen zin om het uit te werken voor een verhaal dat ik toch niet kan volgen.
  donderdag 1 mei 2003 @ 22:52:57 #60
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10144823
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Same here ... momenteel ideeën genoeg .. maar geen zin om het uit te werken voor een verhaal dat ik toch niet kan volgen.

Tja en ik vraag me het af na de discussie waar ik het voor doe .
pi_10144890
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Tja en ik vraag me het af na de discussie waar ik het voor doe .

We doen het voor ons plezier. En zo gauw dat plezier eraf is heeft het geen zin meer.

En dat is wat mij dwars zit .. door al het gezeur is er voor mijn geen plezier meer te vinden in het schrijven van fantasy. Ik hoop dat het over een tijdje allemaal wat minder is dan nu. Dan kunnen de mensen die wat minder tijd hebben, en graag hun posts wat langer voorbereiden ook weer mee doen.

pi_10146816
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:10 schreef Jan-jaap het volgende:
AirRaid ga je nog wat posten vanaaf
sorry werd meegesleurd naar de bios en heb dus weer niet kunnen posten
  vrijdag 2 mei 2003 @ 07:43:33 #63
50087 Werik
So what
pi_10149213
In tegenstelling tot jullie had ik gisteren wel flink wat inspiratie!
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:27:54 #64
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10149978
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:16 schreef Werik het volgende:
Iets later dan ik zei, maar mijn verhaal in de storyteller is gepost. Ik heb alleen onderlinge gesprekken er maar uitgelaten en alleen een beschrijving van de gebeurtenissen gegeven, want anders werd het helemaal een veel te lang verhaal.

Zo is hij ook wel aardig dacht ik zo.

Ja ik vind het alleen jammer dat ik in je verhaal nog doof ben, terwijl dat later vanzelf oplost, gelukkig tenminste. een sorcerer die doof is, is toch echt geen pretje.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 09:29:49 #65
50087 Werik
So what
pi_10150003
Bar_the_grey: We mogen het proberen met dat weektopic. Ik denk alleen dus dat we dus wel heel duidelijk moeten aangeven dat het een weektopic is en je het aantal klonen wilt beperken.

Zoiets misschien: Fantasy (Beperk klonen, post 1x per week)

Is misschien wat te lang. Ideeen? En misschien al mensen met ideeen voor een openingspost. O en misschien is het ook slim om de kracht van sommige karakters wat in te perken in dit topic. Maar dat laatste is een iets meer persoonlijke nood. (moet geen verplichting worden)

En uit respect voor elkaar en het verhaal is het wel van belang, dat als sommige users een week niet kunnen posten, ze dat bijvoorbeeld in dit topic even laten weten. Dan kunnen de andere users hier rekening mee houden. En daar bedoel ik dus niet mee dat je verplicht iedere week een verhaaltje moet posten.

-edit - stukje toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 02-05-2003 10:53]

vrijdag 2 mei 2003 @ 10:35:01 #66
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10151021
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:27 schreef Amethist het volgende:

[..]

Ja ik vind het alleen jammer dat ik in je verhaal nog doof ben, terwijl dat later vanzelf oplost, gelukkig tenminste. een sorcerer die doof is, is toch echt geen pretje.

Hi Amethist, wordt nog gezellig bij m'n huis... jammer dat ik er niet ben LoL

Werik, we moeten nog es msn'en over D&D

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  vrijdag 2 mei 2003 @ 10:44:44 #67
50087 Werik
So what
pi_10151207
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:35 schreef nyphai het volgende:

[..]

Hi Amethist, wordt nog gezellig bij m'n huis... jammer dat ik er niet ben LoL

Werik, we moeten nog es msn'en over D&D

Ja weet ik. Jij staat overdag meestal op afwezig en ik ben s'avonds eigenlijk weinig online. Hmmm, misschien dat het vananvond lukt, als het van Amethist mag tenminste. (O ja voor wie het nog niet begrepen heeft. Amethist is idd de sorcerer in mijn verhaal in de storyteller)

p.s. Ik had al gezegd dat ik het eerst moest overleggen en dat we zo en zo nog een andere campagne moesten afmaken. Maar praten kan altijd natuurlijk

vrijdag 2 mei 2003 @ 10:57:53 #68
50087 Werik
So what
pi_10151500
Heb je trouwens al enig idee hoe het spelen van D&D in zijn werk gaat Nyphai?
  vrijdag 2 mei 2003 @ 11:07:37 #69
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10151744
Sow gepost ... en dus een probleempje dat irritant was verwijderd uit de kerkers
  vrijdag 2 mei 2003 @ 11:12:04 #70
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10151854
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:57 schreef Werik het volgende:
Heb je trouwens al enig idee hoe het spelen van D&D in zijn werk gaat Nyphai?
nee heb er de ballen verstand van, daarom wou ik ff msn'en... Als ik nog een keer mee mag doen is dat al helemaal prachtig natuurlijk, maar ik reken er niet op
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  vrijdag 2 mei 2003 @ 11:49:03 #71
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10152874
luitjes voor vandaag geen fantasy van mij, ik ben gisteren tot half 4 uitgeweest en voel me een beetje
Morgenvroeg ben ik weer present en plaats ik weer een nieuw verhaaltje in de Storyteller(en maybe in de kerker ook)

Werik: ik ga dit weekend het een en ander uitwerken maandag is er meer duidelijk over de weektopic van fantasy.

LD: geweldige post. Zal ik nu reageren dat we in slaap sukkelen en over 100 jaar als skeletten gevonden worden?

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  vrijdag 2 mei 2003 @ 11:57:17 #72
50087 Werik
So what
pi_10153077
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 11:12 schreef nyphai het volgende:

[..]

nee heb er de ballen verstand van, daarom wou ik ff msn'en... Als ik nog een keer mee mag doen is dat al helemaal prachtig natuurlijk, maar ik reken er niet op

Ben je vanavond op MSN dan?
  vrijdag 2 mei 2003 @ 12:04:21 #73
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10153274
desnoods kun je met vragen over D&D ook wel bij mij terecht hoor, Nyphai.....aangenomen dat Werik gewoon de 3rd edition standaard regels gebruikt....

de regels zijn niet erg ingewikkeld (vrij logisch en samenhangend, in tegenstelling tot de regels van eerdere edities.) en het meeste zal tijdens het spelen snel genoeg duidelijk worden denk ik.....

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 12:07:44 #74
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10153383
dank u vriendelijk heren
Ben vanavond pas laat weer thuis, got shit to see and ppl to do

Ik vind eigenlijk dat we gewoon een fok D&D groepje moeten beginnen

vrijdag 2 mei 2003 @ 12:10:25 #75
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10153452
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 11:49 schreef Bar_the_Grey het volgende:

LD: geweldige post. Zal ik nu reageren dat we in slaap sukkelen en over 100 jaar als skeletten gevonden worden?

lol Ik heb je in iedergeval niet in je onderbroek gezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')