quote:Ik ben inmiddels ook al begonnen aan mijn verleden... Hierkan je zien hoe ver ik ben
Op donderdag 1 mei 2003 20:00 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben nu bezig om mijn stukje voor de characters pagina te schrijven. Het wordt eeen beetje lang dus ik ga het in deeltjes opleveren en mischien wordt het wel een heel verhaal... dat moet ik dan nog even bezien
quote:neem de tijd , de site loopt niet weg
Op donderdag 1 mei 2003 19:31 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert is trouwens ooit aan zn character beschrijving begonnen, maar dat komt niet af vandaag. Komt wel als ik weer in NL ben een keertje
geschriften van midden-aarde
de silmarillion de hobbit en nagelaten vertellingen in 1
quote:Laat even weten je van de Silmarillion en de nagelaten vertellingen vind. Ik zit al een hele tijd te twijfelen over de Silmarillion
Op donderdag 1 mei 2003 20:41 schreef Jan-jaap het volgende:
heb net weer iets voor verzameling gekochtgeschriften van midden-aarde
de silmarillion de hobbit en nagelaten vertellingen in 1
quote:ik had ze al een keer gelezen
Op donderdag 1 mei 2003 20:51 schreef Werik het volgende:[..]
Laat even weten je van de Silmarillion en de nagelaten vertellingen vind. Ik zit al een hele tijd te twijfelen over de Silmarillion
quote:Same here ... momenteel ideeën genoeg .. maar geen zin om het uit te werken voor een verhaal dat ik toch niet kan volgen.
Op donderdag 1 mei 2003 22:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik niet .. wel inspiratie maar eff geen tja "zin" is niet het juiste woord
quote:Tja en ik vraag me het af na de discussie waar ik het voor doe .
Op donderdag 1 mei 2003 22:40 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Same here ... momenteel ideeën genoeg .. maar geen zin om het uit te werken voor een verhaal dat ik toch niet kan volgen.
quote:We doen het voor ons plezier. En zo gauw dat plezier eraf is heeft het geen zin meer.
Op donderdag 1 mei 2003 22:52 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Tja en ik vraag me het af na de discussie waar ik het voor doe .
En dat is wat mij dwars zit .. door al het gezeur is er voor mijn geen plezier meer te vinden in het schrijven van fantasy. Ik hoop dat het over een tijdje allemaal wat minder is dan nu. Dan kunnen de mensen die wat minder tijd hebben, en graag hun posts wat langer voorbereiden ook weer mee doen.
quote:sorry werd meegesleurd naar de bios en heb dus weer niet kunnen posten
Op donderdag 1 mei 2003 21:10 schreef Jan-jaap het volgende:
AirRaid ga je nog wat posten vanaaf
quote:Ja ik vind het alleen jammer dat ik in je verhaal nog doof ben, terwijl dat later vanzelf oplost, gelukkig tenminste. een sorcerer die doof is, is toch echt geen pretje.
Op donderdag 1 mei 2003 19:16 schreef Werik het volgende:
Iets later dan ik zei, maar mijn verhaal in de storyteller is gepost. Ik heb alleen onderlinge gesprekken er maar uitgelaten en alleen een beschrijving van de gebeurtenissen gegeven, want anders werd het helemaal een veel te lang verhaal.Zo is hij ook wel aardig dacht ik zo.
Zoiets misschien: Fantasy (Beperk klonen, post 1x per week)
Is misschien wat te lang. Ideeen? En misschien al mensen met ideeen voor een openingspost. O en misschien is het ook slim om de kracht van sommige karakters wat in te perken in dit topic. Maar dat laatste is een iets meer persoonlijke nood. (moet geen verplichting worden)
En uit respect voor elkaar en het verhaal is het wel van belang, dat als sommige users een week niet kunnen posten, ze dat bijvoorbeeld in dit topic even laten weten. Dan kunnen de andere users hier rekening mee houden. En daar bedoel ik dus niet mee dat je verplicht iedere week een verhaaltje moet posten.
-edit - stukje toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 02-05-2003 10:53]
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:27 schreef Amethist het volgende:[..]
Ja ik vind het alleen jammer dat ik in je verhaal nog doof ben, terwijl dat later vanzelf oplost, gelukkig tenminste. een sorcerer die doof is, is toch echt geen pretje.
Werik, we moeten nog es msn'en over D&D
quote:Ja weet ik. Jij staat overdag meestal op afwezig en ik ben s'avonds eigenlijk weinig online. Hmmm, misschien dat het vananvond lukt, als het van Amethist mag tenminste.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:35 schreef nyphai het volgende:[..]
Hi Amethist, wordt nog gezellig bij m'n huis... jammer dat ik er niet ben LoL
Werik, we moeten nog es msn'en over D&D
p.s. Ik had al gezegd dat ik het eerst moest overleggen en dat we zo en zo nog een andere campagne moesten afmaken. Maar praten kan altijd natuurlijk
quote:nee heb er de ballen verstand van, daarom wou ik ff msn'en... Als ik nog een keer mee mag doen is dat al helemaal prachtig natuurlijk, maar ik reken er niet op
Op vrijdag 2 mei 2003 10:57 schreef Werik het volgende:
Heb je trouwens al enig idee hoe het spelen van D&D in zijn werk gaat Nyphai?
Werik: ik ga dit weekend het een en ander uitwerken maandag is er meer duidelijk over de weektopic van fantasy.
LD: geweldige post. Zal ik nu reageren dat we in slaap sukkelen en over 100 jaar als skeletten gevonden worden?
quote:Ben je vanavond op MSN dan?
Op vrijdag 2 mei 2003 11:12 schreef nyphai het volgende:[..]
nee heb er de ballen verstand van, daarom wou ik ff msn'en... Als ik nog een keer mee mag doen is dat al helemaal prachtig natuurlijk, maar ik reken er niet op
de regels zijn niet erg ingewikkeld (vrij logisch en samenhangend, in tegenstelling tot de regels van eerdere edities.) en het meeste zal tijdens het spelen snel genoeg duidelijk worden denk ik.....
Ik vind eigenlijk dat we gewoon een fok D&D groepje moeten beginnen
quote:lol
Op vrijdag 2 mei 2003 11:49 schreef Bar_the_Grey het volgende:LD: geweldige post. Zal ik nu reageren dat we in slaap sukkelen en over 100 jaar als skeletten gevonden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |