quote:inderdaad zulke dingen de topic wordt zodadelijk geopend, ik ben er al mee bezig.
Op donderdag 1 mei 2003 12:26 schreef Werik het volgende:
Na het onderzoeken van de deur blijkt dus dat er geen val op de deur geplaatst is. Eerst maar eens voelen of de deur soepel open gaat dan.
Op het moment dat de roque de deur deurklink naar beneden duwt gaat de val af die de roque dus blijkbaar over het hoofd heeft gezien. Verdwaast kijkt de roque om zich heen. Hij kon toch zweren dat de elf die achter hem stond net tegen hem aan het praten was.Zulke stukjes bedoel je Bar?
Dit is een anekdote/gebeurtenis uit de vorige D&D sessie die wij hebben gespeeld. Beetje kort stukje. Ik zou hem eventueel langer kunnen maken. Ik vind het persoonlijk wel leuk een open einde. Gaat nu even alleen om het voorbeeld.
quote:Wij wachten in spanning af
Op donderdag 1 mei 2003 12:45 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
inderdaad zulke dingen de topic wordt zodadelijk geopend, ik ben er al mee bezig.
quote:Nog meer verhaaltjes tikken.... tik me rot
Op donderdag 1 mei 2003 12:52 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Wij wachten in spanning af
leuk begin zo
Had zelf ook nog een idee dat misschien wel leuk is:
een kloon aan te maken met als naam The_Storyteller, en daarvan het password aan iedereen vrij te geven, zodat die 'storyteller' door wie dat wil gebruikt kan worden om verhaal-topics in te leiden, of intermezzo's (of zelfs plotwisselingen) te schrijven....
behoeft misschien nog wat uitwerking.....
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 01-05-2003 13:51]
Ik ga vast tikken, weet niet wat het is maar om de een of andere reden doe ik hier op me werk de meeste inspiratie op
Ow ja Nyphai, ik ga zeker reageren op je post bij de grot maar vandaag lukt me dat niet meer ben ik bang, ik moet nog een fc fok scoutingrapportje opstellen en nog wat andere dingetjes. Ik heb wel iets in petto. ennuh wil je me niet zo laten schrikken. Grootvader, tss
quote:Ja god dat kind heeft het zwaar enzow
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:leuk die reacties allemaal ik ga bijna blozen, nu maar hopen dat jullie het eerste verhaaltje van mijn hand ook net zo kunnen waarderen
Ow ja Nyphai, ik ga zeker reageren op je post bij de grot maar vandaag lukt me dat niet meer ben ik bang, ik moet nog een fc fok scoutingrapportje opstellen en nog wat andere dingetjes. Ik heb wel iets in petto. ennuh wil je me niet zo laten schrikken. Grootvader, tss
Mooi verhaaltje... hoop dat jullie die van mij ook leuk vinden. Hij zal geplaatst worden door mijn evil-ik Nocens
Dit vind ook leuk bedacht van je: De dwerg was zwaargewond en zijn baard was verschroeid.
Ik heb ook nog een leuke, zal hem zo posten
quote:kut.... stomme koekies... ik heb het dus zelf geplaatst.
Op donderdag 1 mei 2003 14:19 schreef nyphai het volgende:[..]
Ja god dat kind heeft het zwaar enzow
Vond dat het ff tijd werd voor een kleine comic reliefMooi verhaaltje... hoop dat jullie die van mij ook leuk vinden. Hij zal geplaatst worden door mijn evil-ik Nocens
quote:Jazekers, dat stukje in de storyteller doel je toch op he? Erg leuk gedaan. Zoals ik al zei, zometeen een stukje van mij over ongeveer 3 kwartier denk ik.
Op donderdag 1 mei 2003 15:37 schreef nyphai het volgende:[..]
kut.... stomme koekies... ik heb het dus zelf geplaatst.
hoop dat jullie het leuk vinden
Enne Nyphai heb jij je nog bij mijn MSN aangemeld?
quote:Yep die, dank
Op donderdag 1 mei 2003 15:42 schreef Werik het volgende:[..]
Jazekers, dat stukje in de storyteller doel je toch op he? Erg leuk gedaan. Zoals ik al zei, zometeen een stukje van mij over ongeveer 3 kwartier denk ik.
Enne Nyphai heb jij je nog bij mijn MSN aangemeld?
voeg mij maar toe, swirlylexy@yahoo.com want het lukt geloof ik niet zo.
Ben overigens pas na werktijden op msn enzow
quote:btw ik had je vanmorgen al geaccepteerd tis maar dat je het weet
Op donderdag 1 mei 2003 15:45 schreef nyphai het volgende:[..]
Yep die, dank
quote:Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel. Maar laat jij dan de hele dag MSN op afwezig staan Nyphai? (Bericht is geedit na het lezen van LD zijn post hieronder)
Op donderdag 1 mei 2003 15:45 schreef nyphai het volgende:[..]
Yep die, dank
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 01-05-2003 16:05]
quote:dat is ICQ
Op donderdag 1 mei 2003 15:57 schreef Werik het volgende:[..]
Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel.
quote:Oh... dan is het dus wel gelukt LoL want ik ben ook delirium op icq en msn
Op donderdag 1 mei 2003 15:57 schreef Werik het volgende:[..]
Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel. Mompeldemompel. Toevoegen lukt niet Nyphai, probeer anders de mijne maar even talon_drizzt@hotmail.com (Raad maar waar de namen vandaan komen)
Maar weer ontopic
Ik ga vanavond eens Mists of Avalon kijken, of iig een deel daarvan want hij duurt "maar" 172 minuten
quote:50% goed! Nu de andere helft nog.
Op donderdag 1 mei 2003 16:05 schreef nyphai het volgende:[..]
Oh... dan is het dus wel gelukt LoL want ik ben ook delirium op icq en msn
Ik denk zomaar dat die nick van hrm.... moeilijk uhm van Salvatore afkomt?Maar weer ontopic
Ik ga vanavond eens Mists of Avalon kijken, of iig een deel daarvan want hij duurt "maar" 172 minuten
quote:Oi, does mij toevoegen op msn voordat ik je verhaal in de war schop met mijn evil-ik
Op donderdag 1 mei 2003 14:33 schreef AirRaid het volgende:
na wat kleine probleempjes met mijn pc en geen inspiratie zal ik vanaaf proberen om weer te psoten
quote:als je het maar niet te moeilijkk maakt voor ons
Op donderdag 1 mei 2003 16:11 schreef nyphai het volgende:[..]
Oi, does mij toevoegen op msn voordat ik je verhaal in de war schop met mijn evil-ik
ik wacht eerst maar op de poat van AiRaid
Zo is hij ook wel aardig dacht ik zo.
quote:Thanx
Op donderdag 1 mei 2003 19:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk stukje
Nou nog een vervolg op mijn eigen topic O ja en natuurlijk mijn karakterbeschrijving nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |