abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:45:25 #26
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10129085
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:26 schreef Werik het volgende:
Na het onderzoeken van de deur blijkt dus dat er geen val op de deur geplaatst is. Eerst maar eens voelen of de deur soepel open gaat dan.
Op het moment dat de roque de deur deurklink naar beneden duwt gaat de val af die de roque dus blijkbaar over het hoofd heeft gezien. Verdwaast kijkt de roque om zich heen. Hij kon toch zweren dat de elf die achter hem stond net tegen hem aan het praten was.

Zulke stukjes bedoel je Bar?
Dit is een anekdote/gebeurtenis uit de vorige D&D sessie die wij hebben gespeeld. Beetje kort stukje. Ik zou hem eventueel langer kunnen maken. Ik vind het persoonlijk wel leuk een open einde. Gaat nu even alleen om het voorbeeld.

inderdaad zulke dingen de topic wordt zodadelijk geopend, ik ben er al mee bezig.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:52:44 #27
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10129221
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:45 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

inderdaad zulke dingen de topic wordt zodadelijk geopend, ik ben er al mee bezig.

Wij wachten in spanning af
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:19:08 #28
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10129722
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wij wachten in spanning af

Nog meer verhaaltjes tikken.... tik me rot
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:43:34 #29
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10130397
The Storyteller

leuk begin zo

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:45:49 #30
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10130469
Leuk schrijfsel/topic Bar!...

Had zelf ook nog een idee dat misschien wel leuk is:

een kloon aan te maken met als naam The_Storyteller, en daarvan het password aan iedereen vrij te geven, zodat die 'storyteller' door wie dat wil gebruikt kan worden om verhaal-topics in te leiden, of intermezzo's (of zelfs plotwisselingen) te schrijven....

behoeft misschien nog wat uitwerking.....

[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 01-05-2003 13:51]

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 1 mei 2003 @ 14:01:00 #31
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10130970
Mooi gedaan Bar

Ik ga vast tikken, weet niet wat het is maar om de een of andere reden doe ik hier op me werk de meeste inspiratie op

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 1 mei 2003 @ 14:13:11 #32
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10131339
leuk die reacties allemaal ik ga bijna blozen, nu maar hopen dat jullie het eerste verhaaltje van mijn hand ook net zo kunnen waarderen

Ow ja Nyphai, ik ga zeker reageren op je post bij de grot maar vandaag lukt me dat niet meer ben ik bang, ik moet nog een fc fok scoutingrapportje opstellen en nog wat andere dingetjes. Ik heb wel iets in petto. ennuh wil je me niet zo laten schrikken. Grootvader, tss

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  donderdag 1 mei 2003 @ 14:19:40 #33
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10131509
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:
leuk die reacties allemaal ik ga bijna blozen, nu maar hopen dat jullie het eerste verhaaltje van mijn hand ook net zo kunnen waarderen

Ow ja Nyphai, ik ga zeker reageren op je post bij de grot maar vandaag lukt me dat niet meer ben ik bang, ik moet nog een fc fok scoutingrapportje opstellen en nog wat andere dingetjes. Ik heb wel iets in petto. ennuh wil je me niet zo laten schrikken. Grootvader, tss

Ja god dat kind heeft het zwaar enzow
Vond dat het ff tijd werd voor een kleine comic relief

Mooi verhaaltje... hoop dat jullie die van mij ook leuk vinden. Hij zal geplaatst worden door mijn evil-ik Nocens

pi_10131890
na wat kleine probleempjes met mijn pc en geen inspiratie zal ik vanaaf proberen om weer te psoten
pi_10133129
Enne Bar jij was die dwerg zeker?

Dit vind ook leuk bedacht van je: De dwerg was zwaargewond en zijn baard was verschroeid.

Ik heb ook nog een leuke, zal hem zo posten

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:37:47 #36
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10133566
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:19 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ja god dat kind heeft het zwaar enzow
Vond dat het ff tijd werd voor een kleine comic relief

Mooi verhaaltje... hoop dat jullie die van mij ook leuk vinden. Hij zal geplaatst worden door mijn evil-ik Nocens

kut.... stomme koekies... ik heb het dus zelf geplaatst.
hoop dat jullie het leuk vinden
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:40:52 #37
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10133670
Ik lees de verhaaltjes vanavond wel
pi_10133721
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:37 schreef nyphai het volgende:

[..]

kut.... stomme koekies... ik heb het dus zelf geplaatst.
hoop dat jullie het leuk vinden

Jazekers, dat stukje in de storyteller doel je toch op he? Erg leuk gedaan. Zoals ik al zei, zometeen een stukje van mij over ongeveer 3 kwartier denk ik.

Enne Nyphai heb jij je nog bij mijn MSN aangemeld?

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:45:07 #39
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10133819
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:42 schreef Werik het volgende:

[..]

Jazekers, dat stukje in de storyteller doel je toch op he? Erg leuk gedaan. Zoals ik al zei, zometeen een stukje van mij over ongeveer 3 kwartier denk ik.

Enne Nyphai heb jij je nog bij mijn MSN aangemeld?

Yep die, dank

voeg mij maar toe, swirlylexy@yahoo.com want het lukt geloof ik niet zo.
Ben overigens pas na werktijden op msn enzow

donderdag 1 mei 2003 @ 15:49:37 #40
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10133975
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:45 schreef nyphai het volgende:

[..]

Yep die, dank

btw ik had je vanmorgen al geaccepteerd tis maar dat je het weet leuk stukje trouwens
Ik heb alweer een nieuwe in petto maar laat deze even voor wat het is, eerst is het de beurt aan anderen
pi_10134217
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:45 schreef nyphai het volgende:

[..]

Yep die, dank

Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel. Maar laat jij dan de hele dag MSN op afwezig staan Nyphai? (Bericht is geedit na het lezen van LD zijn post hieronder)

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 01-05-2003 16:05]

donderdag 1 mei 2003 @ 15:58:57 #42
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10134253
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:57 schreef Werik het volgende:

[..]

Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel.

dat is ICQ
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:05:26 #43
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10134462
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:57 schreef Werik het volgende:

[..]

Hmmm, wie is dan die Delirium die bij mij in mijn lijst staat. (Ik dacht eigenlijk dat jij dat was) Nou ja, ik zie wel. Mompeldemompel. Toevoegen lukt niet Nyphai, probeer anders de mijne maar even talon_drizzt@hotmail.com (Raad maar waar de namen vandaan komen)

Oh... dan is het dus wel gelukt LoL want ik ben ook delirium op icq en msn
Ik denk zomaar dat die nick van hrm.... moeilijk uhm van Salvatore afkomt?

Maar weer ontopic
Ik ga vanavond eens Mists of Avalon kijken, of iig een deel daarvan want hij duurt "maar" 172 minuten

pi_10134598
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:05 schreef nyphai het volgende:

[..]

Oh... dan is het dus wel gelukt LoL want ik ben ook delirium op icq en msn
Ik denk zomaar dat die nick van hrm.... moeilijk uhm van Salvatore afkomt?

Maar weer ontopic
Ik ga vanavond eens Mists of Avalon kijken, of iig een deel daarvan want hij duurt "maar" 172 minuten

50% goed! Nu de andere helft nog. Ik heb gisteren toch maar even Dark Crystal en Labyrinth van een vriend van me geleend. Is ook een fantasyfreak, heb hem alleen nog niet op Fok gezien.
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:11:53 #45
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10134642
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:33 schreef AirRaid het volgende:
na wat kleine probleempjes met mijn pc en geen inspiratie zal ik vanaaf proberen om weer te psoten
Oi, does mij toevoegen op msn voordat ik je verhaal in de war schop met mijn evil-ik
pi_10137406
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:11 schreef nyphai het volgende:

[..]

Oi, does mij toevoegen op msn voordat ik je verhaal in de war schop met mijn evil-ik

als je het maar niet te moeilijkk maakt voor ons

ik wacht eerst maar op de poat van AiRaid

pi_10139054
Iets later dan ik zei, maar mijn verhaal in de storyteller is gepost. Ik heb alleen onderlinge gesprekken er maar uitgelaten en alleen een beschrijving van de gebeurtenissen gegeven, want anders werd het helemaal een veel te lang verhaal.

Zo is hij ook wel aardig dacht ik zo.

donderdag 1 mei 2003 @ 19:21:59 #48
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10139179
Leuk stukje
  donderdag 1 mei 2003 @ 19:31:33 #49
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_10139402
* Dagobert is trouwens ooit aan zn character beschrijving begonnen, maar dat komt niet af vandaag. Komt wel als ik weer in NL ben een keertje
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_10139446
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk stukje
Thanx

Nou nog een vervolg op mijn eigen topic O ja en natuurlijk mijn karakterbeschrijving nog

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')