abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10230297
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
hte eerste boek van het konklaaf der schaduwen heb ik al in huis, 2e boek dus november , maar die losse boeken als jimmy de hand en zo die hoef ik niet
Die losse delen ( ik neem aan dat je de legende van de oorlog van de grote scheuring bedoeld) zijn ook niet speciaal. Beetje saai.

Jimmy de hand .. beter bekend als Robbie of Robert, lijkt me wel leuk. Ik hoop ook dat het boek leuk uitgewerkt is. En niet zoals zijn voorganger, de drie huurlingen, een saai detective verhaal wordt

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 5 mei 2003 @ 21:05:19 #228
50087 Werik
So what
pi_10230798
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:48 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die losse delen ( ik neem aan dat je de legende van de oorlog van de grote scheuring bedoeld) zijn ook niet speciaal. Beetje saai.

Jimmy de hand .. beter bekend als Robbie of Robert, lijkt me wel leuk. Ik hoop ook dat het boek leuk uitgewerkt is. En niet zoals zijn voorganger, de drie huurlingen, een saai detective verhaal wordt

Dat is dus het nadeel van het schrijven met anderen. Ik ga hem in ieder wel aanschaffen. Tegen die tijd laat ik het wel weten. Overigens is de trilogie met Janny Wurts wel top
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 5 mei 2003 @ 21:07:31 #229
50087 Werik
So what
pi_10230868
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:58 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

silmarillion

Was toch bijna goed
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10230964
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:05 schreef Werik het volgende:

[..]

Dat is dus het nadeel van het schrijven met anderen. Ik ga hem in ieder wel aanschaffen. Tegen die tijd laat ik het wel weten. Overigens is de trilogie met Janny Wurts wel top

Feist heeft er zelfs niks aan geschreven, alleen zijn naam erop gezet. Goed voor de marketing.

En die boeken met Janny Wurts zijn top. Volgens mijn de beste reeks die ik van hem gelezen heb. Ik ben ook blij dat ik ze in de kast heb staan. Je kan er tegenwoordig erg lastig aan komen.
Ik hep trouwens de hele collectie

pi_10231015
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:07 schreef Werik het volgende:

[..]

Was toch bijna goed

geeft niet hoor moest zelf het boek ook erbij pakken
  maandag 5 mei 2003 @ 21:14:28 #232
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10231054
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:56 schreef Jan-jaap het volgende:
even een stukje gepost
Ik vind jouw stukjes zo prachtig altijd. Niet zozeer omdat ze keigoed zijn, maar vooral door de gramaticale combinaties en woordkeuzes die je gebruikt.

Prach-tig!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 5 mei 2003 @ 21:15:10 #233
20641 portier
pi_10231072
Ik meen het...
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_10231095
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:15 schreef portier het volgende:
Ik meen het...
vast
pi_10231174
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:14 schreef portier het volgende:

[..]

Ik vind jouw stukjes zo prachtig altijd. Niet zozeer omdat ze keigoed zijn, maar vooral door de gramaticale combinaties en woordkeuzes die je gebruikt.

Prach-tig!

Slijmbal
  maandag 5 mei 2003 @ 21:20:45 #236
20641 portier
pi_10231205
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:16 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

vast

Serieus, je hebt mensen die spelfouten maken, maar jij roelt alles.

No sarcasm included.
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 5 mei 2003 @ 22:07:56 #237
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10232591
quote:
Op maandag 5 mei 2003 21:20 schreef portier het volgende:

[..]

Serieus, je hebt mensen die spelfouten maken, maar jij roelt alles.

No sarcasm included.

over zelfspot gesproken
trouwens over posten gesproken, waar blijft die verassende gebeurtenis waar we het laatst over hadden. de questor staat bijna op het punt om uit zijn neus te eten. Zijn ene entiteit is de kerker uit, de andere heeft net met zachte hand zijn bezoek bij de grot weggewerkt met een vage bestemming
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 5 mei 2003 @ 22:15:19 #238
20641 portier
pi_10232795
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:07 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

over zelfspot gesproken
trouwens over posten gesproken, waar blijft die verassende gebeurtenis waar we het laatst over hadden. de questor staat bijna op het punt om uit zijn neus te eten. Zijn ene entiteit is de kerker uit, de andere heeft net met zachte hand zijn bezoek bij de grot weggewerkt met een vage bestemming

Ik heb het gelezen, smiecht, stoere nymfjes beschermen
Maar ik verzamel nu inspiratie
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_10232831
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:07 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

over zelfspot gesproken

Ik ben al bezig .. maar heb alleen nog een maagd nodig .. en die zijn er niet zoveel op het eiland
  maandag 5 mei 2003 @ 22:20:30 #240
50087 Werik
So what
pi_10232953
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik ben al bezig .. maar heb alleen nog een maagd nodig .. en die zijn er niet zoveel op het eiland

Sorry, maagd is wel een hoge eis. Dan valt Amethist ook af
  maandag 5 mei 2003 @ 22:23:02 #241
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10233028
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:20 schreef Werik het volgende:

[..]

Sorry, maagd is wel een hoge eis. Dan valt Amethist ook af

de dwerg heeft toegeslagen, zoals altijd zijn ze heel de avond aan de tafel met bierdrinken bezig en dan tijdens de discussie zeggen ze weinig tot niets, maar als ze iets zeggen slaat dat in als een bom, prachtige opmerking
ik hoop alleen niet voor je dat je morgen door een bepaald iemand wordt veranderd in een kikker
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 5 mei 2003 @ 22:24:36 #242
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10233074
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

is er dan geen kinderschool op het fokeiland? of neem anders gerritje voor je rituelen, alleen dan wel oppassen voor moeder faat
  maandag 5 mei 2003 @ 22:27:11 #243
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10233146
even een vraagje, we hebben de verschillende fantasy topics, maar voor nieuwe people kan er ook een lijstje gemaakt worden? is dat eenvoudig te doen? dan zetten we dat in de beginpost van the island fantasy tavern 5 zo lijkt me?
  maandag 5 mei 2003 @ 22:29:23 #244
50087 Werik
So what
pi_10233205
Oh en even een vraagje aan alle dungeon masters. Vinden jullie het leuk om een topic op te starten waar men vragen kan stellen over D&D. Wie interesse heeft moet het in dit topic maar even laten weten. Ik vind dat er meerdere DM's aanwezig moeten zijn, omdat niet iedereen altijd van dezelfde gegevens uitgaat en niet iedereen bv verstand heeft van 2nd edition.

Lijkt me trouwens wel leuk om het met klonen te doen ofzo. Andere ideeen ook welkom.

En dan meteen maar de vraag aan Breuls, Pluisje of Dagobert. Is het dan goed dat het op het fok! eiland gebeurt? Natuurlijk kleed ik het wel fantasievol aan. Zoiets van dat je als nederig persoon de hogere machten raadpleegt ofzo? (Heb al wat in gedachten) De antwoorden zullen zoveel mogelijk in fantasystijl gegeven worden de vragen hoeven niet perse van mij (maar het mag wel)

Dus heren en dames laat me maar weten wat jullie ervan vinden?

p.s. Bar, waar blijft die weekpost Enne leuk gesprek vanavond

maandag 5 mei 2003 @ 22:33:34 #245
50087 Werik
So what
pi_10233327
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:23 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

de dwerg heeft toegeslagen, zoals altijd zijn ze heel de avond aan de tafel met bierdrinken bezig en dan tijdens de discussie zeggen ze weinig tot niets, maar als ze iets zeggen slaat dat in als een bom, prachtige opmerking
ik hoop alleen niet voor je dat je morgen door een bepaald iemand wordt veranderd in een kikker

Natuurlijke weerstand van een dwerg is behoorlijk hoog. En vergeet niet dat ik een battlerager ben. Ik hou van knuffelen. (Zodra ik mijn geschiedenis af heb begrijp je hem) En mijn biertje was net op, dus moest ik wat!
  maandag 5 mei 2003 @ 22:37:53 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10233463
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:46 schreef Werik het volgende:

[..]

Is het niet zo een science fiction achtig verhaal. Maar meer in de richting van heugenis smart en het sterrenzwaard?

Tad William's nieuwe is eigenlijk een combinatie...moeilijk te omschrijven...noem het maar een thriller met fantasy-aspecten...ofzoiets
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 mei 2003 @ 22:39:09 #247
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10233497
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:27 schreef Bar_the_Grey het volgende:
even een vraagje, we hebben de verschillende fantasy topics, maar voor nieuwe people kan er ook een lijstje gemaakt worden? is dat eenvoudig te doen? dan zetten we dat in de beginpost van the island fantasy tavern 5 zo lijkt me?
Wat voor soort lijst had je in gedachten ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 5 mei 2003 @ 22:42:19 #248
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10233584
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:29 schreef Werik het volgende:

p.s. Bar, waar blijft die weekpost Enne leuk gesprek vanavond

ik vond het ook leuk gesprekje, die weekpost komt morgen, want morgen ga ik er fantasy uitknallen dat wil je niet weten.
Die DM topic moet te doen zijn. Die kunnen we zelfs gewoon The Dungeon Master noemen toch?
  maandag 5 mei 2003 @ 22:43:47 #249
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10233639
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Tad William's nieuwe is eigenlijk een combinatie...moeilijk te omschrijven...noem het maar een thriller met fantasy-aspecten...ofzoiets

heb je ook msn? als fallen angel heb ik een ideetje voor een post waar ik je binnekort mee wil overleggen?
  maandag 5 mei 2003 @ 22:45:44 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10233702
quote:
Op maandag 5 mei 2003 22:43 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

heb je ook msn? als fallen angel heb ik een ideetje voor een post waar ik je binnekort mee wil overleggen?

Abbadon's MSN: avddrift@hotmail.com
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')