quote:Ik heb geen injectie spuit. Wel heb ik te straks geprobeerd om onder de douche warm water in mijn oor te spuiten. Eerst met een normale straal en daarna met een hardere straal. helaas mocht dit ook niet baten.
Op donderdag 1 mei 2003 01:33 schreef Markz0r het volgende:
ehm... heb je toevallig een lege injectie spuit van ehm ongeveer 60ML
deze vullen met warm water, en in 1x in je oor leeg spuiten ... werkt wel es
quote:Huismiddeltje: Sla-olie op een watje druppelen en en in je oor doen.
Op donderdag 1 mei 2003 01:30 schreef brainol het volgende:
Neus dicht en blazen helpt helaas niet. Al een aantal keer geprobeerd maar dat pokke oor wil niet open gaan
En naar de dokter oid kan wel maar dat wordt dan morgen pas. Kun je niet zelf een middeltje maken oid?
quote:Thx, die ga ik even proberen. ik had er al wel van gehoord maar was er niet opgekomen.
Op donderdag 1 mei 2003 01:35 schreef Merina het volgende:[..]
Huismiddeltje: Sla-olie op een watje druppelen en en in je oor doen.
quote:Schijnen ze niet meer zo snel te doen.
Op donderdag 1 mei 2003 01:41 schreef Markz0r het volgende:
ach maak een afspraakje dan maar met de huisarts assistente om je oor uit te laten spuiten, ben je dr in 1minuut vanaf
Tamelijk pijnloze behandeling... zeggen ze
bij mijn huisarts wel... in het begin wilde ik wel eerst es van te voren naar de huisarts gaan, maar later in 1x afspraakje maken met de huisarts assistente, en tegenwoordig spuit ik mn eigen oren uit
quote:En hoe doe je dat?
Op donderdag 1 mei 2003 01:43 schreef Markz0r het volgende:
hoezo niet?bij mijn huisarts wel... in het begin wilde ik wel eerst es van te voren naar de huisarts gaan, maar later in 1x afspraakje maken met de huisarts assistente, en tegenwoordig spuit ik mn eigen oren uit
quote:Beetje strange misschien.. Maar ga eens met je hoofd tussen je benen zitten en draai je hoofd een kant op. Dan wil je oor ook nog eens openspringen.
Op donderdag 1 mei 2003 01:53 schreef brainol het volgende:
Tot nu toe heeft het allemaal niet gewerkt. Ik maak denk morgen tot maar even een afspraak bij de dokter zodat alles eens lekker schoon gespoten wordt
quote:beware... bij sommige mensen kan het ENORME pijn doen dat uitspuiten; ondergetekende is daar een stille getuige van helaas
Op donderdag 1 mei 2003 01:53 schreef brainol het volgende:
Tot nu toe heeft het allemaal niet gewerkt. Ik maak denk morgen tot maar even een afspraak bij de dokter zodat alles eens lekker schoon gespoten wordt
Kan zijn dat OF je oren moeten worden uitgespoten OF dat het naar ontsteking neigt. Begin in ieder geval met neusdruppels, dan kan het zijn dat het binnen 5 dagen weer weg is. (antibiotica is zo ranzig namelijk )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |