abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10123736
Mijn oor zit helemaal dicht
Heeft iemand een id hoe dit op te lossen?
pi_10123748
gaat bij mij meestal vanzelf wel weer over, anders schoon laten spuiten ofzo
pi_10123768
Neus dicht en blazen helpt helaas niet. Al een aantal keer geprobeerd maar dat pokke oor wil niet open gaan
En naar de dokter oid kan wel maar dat wordt dan morgen pas. Kun je niet zelf een middeltje maken oid?
pi_10123800
ehm... heb je toevallig een lege injectie spuit van ehm ongeveer 60ML
deze vullen met warm water, en in 1x in je oor leeg spuiten ... werkt wel es
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O ^) _O_ :W ^O^ :? (8> :Y) :Z ;( B-) :z }> :X :O *) :{ O-) | :( 8-) *; :Y :N :@ 8)7 , het zijn smilies... niet mn vriendjes.. behalve :) die is wel liev
ik hou van Fisher o/
pi_10123816
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:33 schreef Markz0r het volgende:
ehm... heb je toevallig een lege injectie spuit van ehm ongeveer 60ML
deze vullen met warm water, en in 1x in je oor leeg spuiten ... werkt wel es
Ik heb geen injectie spuit. Wel heb ik te straks geprobeerd om onder de douche warm water in mijn oor te spuiten. Eerst met een normale straal en daarna met een hardere straal. helaas mocht dit ook niet baten.
pi_10123830
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:30 schreef brainol het volgende:
Neus dicht en blazen helpt helaas niet. Al een aantal keer geprobeerd maar dat pokke oor wil niet open gaan
En naar de dokter oid kan wel maar dat wordt dan morgen pas. Kun je niet zelf een middeltje maken oid?
Huismiddeltje: Sla-olie op een watje druppelen en en in je oor doen.
pi_10123840
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:35 schreef Merina het volgende:

[..]

Huismiddeltje: Sla-olie op een watje druppelen en en in je oor doen.

Thx, die ga ik even proberen. ik had er al wel van gehoord maar was er niet opgekomen.
pi_10123886
ach maak een afspraakje dan maar met de huisarts assistente om je oor uit te laten spuiten, ben je dr in 1minuut vanaf
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O ^) _O_ :W ^O^ :? (8> :Y) :Z ;( B-) :z }> :X :O *) :{ O-) | :( 8-) *; :Y :N :@ 8)7 , het zijn smilies... niet mn vriendjes.. behalve :) die is wel liev
ik hou van Fisher o/
pi_10123892
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:41 schreef Markz0r het volgende:
ach maak een afspraakje dan maar met de huisarts assistente om je oor uit te laten spuiten, ben je dr in 1minuut vanaf
Schijnen ze niet meer zo snel te doen.
pi_10123913
Zo de sla-olie zit in mijn oor
Hoelang kan het ongeveer duren voordat die open springt?
En een klein bjte is toch genoeg?
pi_10123915
Even langs de huisarts, die geeft you oor dan eens een beauty behandeling, ofwel hij gooit er eerst onder hoge druk een liter water in (alsof je een waterval in je oor hebt) waarna hij al dat water inclusief oorsmeer eruit zuigt.

Tamelijk pijnloze behandeling... zeggen ze

pi_10123919
hoezo niet?

bij mijn huisarts wel... in het begin wilde ik wel eerst es van te voren naar de huisarts gaan, maar later in 1x afspraakje maken met de huisarts assistente, en tegenwoordig spuit ik mn eigen oren uit

ik hou van Fisher o/
pi_10123969
Oh ik denk er net aan! voor de kraan gaan staan, even het warm water aanzetten, een klein plasje water in het putje van je hand nemen, je hoofd op zij zetten (de kant die verstopt zit boven) en dan dat water er in laten druppelen, even wachten je hoort allerlei kraak geluidjes als het goed is en dan je hoofd omdraain zodat al het water eruit druppelt. Werkt tijdelijk totdat je een afspraak met de huisarts kan maken.
pi_10123997
begin met wakeboarden

water!!!!!!!!!!

pi_10124018
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:43 schreef Markz0r het volgende:
hoezo niet?

bij mijn huisarts wel... in het begin wilde ik wel eerst es van te voren naar de huisarts gaan, maar later in 1x afspraakje maken met de huisarts assistente, en tegenwoordig spuit ik mn eigen oren uit

En hoe doe je dat?
pi_10124035
Tot nu toe heeft het allemaal niet gewerkt. Ik maak denk morgen tot maar even een afspraak bij de dokter zodat alles eens lekker schoon gespoten wordt
pi_10124072
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:53 schreef brainol het volgende:
Tot nu toe heeft het allemaal niet gewerkt. Ik maak denk morgen tot maar even een afspraak bij de dokter zodat alles eens lekker schoon gespoten wordt
Beetje strange misschien.. Maar ga eens met je hoofd tussen je benen zitten en draai je hoofd een kant op. Dan wil je oor ook nog eens openspringen.
pi_10124088
Schoon laten spuiten, idd. Maar wel naar een goede huisarts gaan, de mijne maakte een scheur in me trommelvlies.
  donderdag 1 mei 2003 @ 02:00:20 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_10124122
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:53 schreef brainol het volgende:
beware... bij sommige mensen kan het ENORME pijn doen dat uitspuiten; ondergetekende is daar een stille getuige van helaas
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_10124366
Sja ik vetrouw dokters sowieso niet. Ze zeggen altijd dat het geen pijn zal doen terwijl ze op het punt staan een enorm aparaat je lichaam in te boren. Ieder zijn vak zullen we maar zeggen.
pi_10125824
Heb ik het laatst ook gehad, alleen ging er een lichte hoofdholteontsteking aan vooraf.

Kan zijn dat OF je oren moeten worden uitgespoten OF dat het naar ontsteking neigt. Begin in ieder geval met neusdruppels, dan kan het zijn dat het binnen 5 dagen weer weg is. (antibiotica is zo ranzig namelijk )

donderdag 1 mei 2003 @ 10:05:56 #23
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_10125986
lol
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:11:50 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_10126070
Ellendig is dat. Ik heb er ook zo nu en dan last van. Even naar de dokter en het is weer verholpen. Mijn heb ik er trouwens nooit van gehad. 'k Vind het juist wel een grappig gevoel, dat water in m'n oor
(Un)masking for the greater good.
pi_10126087
Zittie dicht als in dat r water in je oor zit? Daar heb k n hele mooie oplossig voor.. in je nest gaan liggen, en met je dichte oor op je kussen slaan.. dan gaat idd je hoofd mee.. klinkt wat vreemd, maar na n tijdje voel je t warme water dr uit sijpelen
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')