abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20995578
"Honkin' on Bobo" vind ik erg leuk! Erg goed gedaan, ik hoop dat Aerosmith zo blijft als ze over een tijdje een nieuw album opnemen met wel alleen eigen nummers.
Sib | Dab | Dua
pi_21561239
Komen ze nog naar Nederland eens een keertje?
pi_21726408
Ah man..Aerosmith.
Met mijn ouwe band hadden we naast onze eigen show een soort van Tribute to Aerosmith show.
All die hits in de setlist en jezus, wat zijn dat lekkere nummers om live te spelen!
When does the hurting stop ? ...
  vrijdag 3 september 2004 @ 13:52:09 #54
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_21726660
Inderdaad, Aerosmith songs zijn heerlijk om te spelen. "Young Lust", "F.I.N.E.", "Rats In The Cellar / Rattlesnake Shake", "Fever", "Critical Mass".... SUPER nummers... dan kunnen ze me echt van het podium af vegen
.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:18:43 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34134032
Is er geen nieuwer Aerosmith topic? Bij gebrek aan een betere search schop ik deze maar es omhoog.....

Aerosmith is weer aan het touren in Noord Amerika, en ik heb tickets!!! Op 24 Feb ga ik in Anaheim, California naar hun concert, met Lenny Kravitz in het voorprogramma!

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 16 januari 2006 @ 20:26:24 #56
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_34134428
Wordt wel weer eens tijd voor een nieuw album. Dat "Rocking The Joint" live-albumpje was wel aardig, maar ik hoop weer es op wat vers materiaal.

Oja, en ik kwam dit nog tegen:
quote:
ContactMusic.com is reporting that AEROSMITH have hinted their touring days may soon be over, after recognizing that they're not going to "live forever". The band admit their hectic schedule, which included a U.S. tour with LENNY KRAVITZ at the end of last year, is becoming increasingly hard to sustain and they are looking at life beyond music.

Guitarist Joe Perry says, "We're definitely closer to the end than to the beginning, and the number of times that we are going to play is a finite number. When you're young or even middle-aged, you figure that you're going to live forever and you don't care. But it's different when you get to the end of it. First of all it's pretty strange to have a rock band when you're this age, and even stranger to have one with this much energy. You can go out there and walk through this stuff, but we always try to keep the edge."
.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:41:27 #57
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34135174
Daarom ben ik ook blij dat ik tickets heb voor dit concert, het is waarschijnlijk een van de laatste kansen die je kan hebben om Aerosmith nog ooit LIVE te zien spelen. Ze zeiden bij de vorige tour al dat ze eigenlijk niet meer wilden touren, dus als deze tour nog naar Europa komt, dan zou ik echt je kans grijpen en een ticket kopen.... want het is de kans dat dit de laatste tour is.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 16 januari 2006 @ 20:55:55 #58
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_34135865
Waarschijnlijk met Mötley Crue en Paul Stanley als co-headliners.
.
pi_34185912
Jaaa, ook voor mij jeugdsentiment!
Toevallig heb ik er laatst nog een paar nummers van gedownload en die zet ik dus wel gewoon voor mijn plezier op. Rock'nroll zoals het bedoeld is!
  maandag 17 april 2006 @ 18:53:22 #60
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_37038984
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:18 schreef maartena het volgende:
Op 24 Feb ga ik in Anaheim, California naar hun concert, met Lenny Kravitz in het voorprogramma!
Hoe was het concert? Beetje fijne setlist of speelden ze op safe?
.
  maandag 17 april 2006 @ 18:58:08 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37039111
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hoe was het concert? Beetje fijne setlist of speelden ze op safe?
Veel materiaal van hun oudere albums, en wat materiaal van hun nieuwste album, Honkin' on Bobo. Niet zo heel veel nummers uit de periode van "Crazy" en "Amazing" etc.... het oude materiaal was trouwens best erg goed. "Sweet Emotions" was mijn persoonlijke favoriet van het concert.

We hebben verder geluk gehad, een week of 3 na het concert kreeg Steven Tyler het aan zijn keel, en moest ie de rest van de tour afzeggen.... of in ieder geval uitstellen. Hij moest geopereerd worden, en volgens eigen zeggen verwacht ie pas weer tegen het einde van het jaar weer een concert te kunnen geven.

Het is nog even afwachten dus.... Ik ben in ieder geval erg blij Aerosmith gezien te hebben.
-
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:45:08 #62
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_37076794
Hier nog een Aerosmith liefhebber.
Ik vind de cd Pump de beste die ze gemaakt hebben, en dan vooral het nummer Janie's got a gun, geweldig nummer .
The other side is ook goed en what it takes.

Verders heb ik een clip van Dream on met een heel orkest, geweldige uitvoering, echt kippenvel, terwijl ik dit van het origineel niet krijg.

Nee, ik mag het graag horen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 19 april 2006 @ 11:11:50 #63
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_37089966
ik kan er echt uren naar luisteren... heerlijk
die unplugged versie heb ik ook een aantal video's van op mijn computer staan... geweldig
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:31:11 #64
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_39805313
Volgend jaar komt er weer een nieuwe Aerosmith plaat uit. Ben benieuwd
.
  maandag 17 juli 2006 @ 20:32:55 #65
103584 Ritsbek
steun Rita
pi_39917815
Aerosmith is top!! vooral de oude albums,zo tot en met PUMP
pi_53415796
Ik ben helemaal zot van Aerosmith!
Ze zijn echt SU-PER!
Ze kwamen vorig jaar naar België, maar helaas kon ik niet gaan omdat ik midden in de examens zat...
Ik heb daar nog altijd superveel spijt van.
Deze zomer tourden ze door de VS samen met KISS, ik hoop dat ze terug hierheen komen!
  zondag 23 september 2007 @ 21:27:08 #67
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_53415926
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Zamma het volgende:
Deze zomer tourden ze door de VS samen met KISS
Dat was in 2003 hoor
.
  maandag 24 september 2007 @ 01:20:55 #68
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53422607
Heb ze vorig jaar gezien in West Palm Beach samen met Motley Crue , geweldig concert
Ik ben inmiddels overleden
pi_53422922
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:45 schreef Curiosity het volgende:

Verders heb ik een clip van Dream on met een heel orkest, geweldige uitvoering, echt kippenvel, terwijl ik dit van het origineel niet krijg.

Nee, ik mag het graag horen.
http://www.youtube.com/watch?v=TIQmpcdicGo
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_53422973
quote:
Dat is tijdens het 10-jarig bestaan van MTV en hij staat ook op de cd van Last Action Hero

Ik had hem vroeger ook op videoband en draaide hem zo'n 10 keer per dag af

Wat leuk dat ik hem weer gevonden heb
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:12:34 #71
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_56755868
Aerosmith-versie Guitar Hero officieel
door onze redactie
AMSTERDAM - Het was al enige tijd bekend dat rockband Aerosmith iets ging doen met de rocksimulator Guitar Hero. Nu maakt uitgever Activision bekend dat de band haar eigen GH-deel krijgt.

Alle bandleden zullen in de game terug te zien zijn en uiteraard zal de tracklist voornamelijk uit Aerosmith-nummers bestaan. Daarnaast zullen er nummers in zitten van bands die met Aerosmith hebben samengewerkt of die anderzijds zijn beīnvloed door de rocklegendes.

Ook zal er een complete carričremodus in het spel verwerkt zitten, alsmede nieuwe podia om op te rocken.

De game zal uitkomen op de Xbox 360, PlayStation 3 en de Wii.

Om de aankondiging te vieren zal tussen 16 en 18 februari via Xbox Live en PlayStation Network het Aerosmith-nummer Dream On gratis te downloaden zijn.

http://www.telegraaf.nl/d(...)icieel__.html?p=27,1
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')