abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14479210
Aerosmith is nu natuurlijk wat minder cool als vroeger maar ben nog steeds groot fan met mijn meer dan 50 cd's van ze Maar ja, je moet toch ergens fan van zijn!

Ben bij verschillende concerten geweest en ze waren echt geweldig!! Steven met z'n geweldige entertainment en zang en natuurlijk Joe lekker rommelig en geweldig op gitaar! Vooral nummers als S.O.S. , SE en Uncle Salty zijn echt lekker vintage en geweldig!

Jammer dat ze al tijden niet meer in Europa zijn geweest Maar hopelijk komt dat nog snel!!

Het waren mijn jeugdhelden en dat blijven ze ook!!

Echt geweldig!!

pi_14531846
misschien wel ff leuk om te vermelden:
op www.aerosmith.com kun je video's bekijken van de band
(en nog veel meer natuurlijk)
pi_14532229
Ik heb gister OH YEAH Ultimate Aerosmith Hits gehaald.....ja ik weet het de gemiddelde fan vindt dat nep, een best of..... Maar goed toch erg prettige muziek...ik herken alleen weinig van Steven's stem in Dream On en Mama Kin....
pi_14532900
Aerosmith is geweldig en al vergeet ik het vaak (): ook voor mijn plezier luister ik er nog steeds erg graag naar! En ach, zelfs 'pink' vind ik best lollig.

"The light on the end of the tunnel is maybe you. Goodnight!"

maandag 12 januari 2004 @ 22:59:37 #30
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16203179
Iemand enig idee wanneer dat nieuwe album "Honkin on Bobo" uit komt?
.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 09:13:01 #31
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16211137
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:59 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Iemand enig idee wanneer dat nieuwe album "Honkin on Bobo" uit komt?
code:
AEROSMITH  HONKIN' ON BOBO  15-1-2004 
van platomania.nl
De Narcis van Gabon
pi_16211272
waarom heeft niemand het hier over: walk this way?

toen hoorde ik aerosmith voor het eerst. sommige nummers hebben ook humor, zoals eat the rich, met die boer. de teksten vind ik ook goed: you have to learn to crawl, before you learn to walk. heel logisch, maar net alsof ze zelf hebben meegemaakt dat dit voor alles in het leven geld.

dinsdag 13 januari 2004 @ 09:36:31 #33
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_16211535
net alsof....?

Aerosmith is gewoon GEWELDIG, zo enorm veel goed materiaal uitgebracht... Het recentere wat minder, maar toch.

Aerosmith

Therapy has tought me that nothing is my fault
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:34:48 #34
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16222018
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:13 schreef PogueMahone het volgende:
code:
AEROSMITH  HONKIN' ON BOBO  15-1-2004 

Dank je.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:20 schreef DJRoberto1978 het volgende:
toen hoorde ik aerosmith voor het eerst. sommige nummers hebben ook humor, zoals eat the rich, met die boer. de teksten vind ik ook goed: you have to learn to crawl, before you learn to walk
"I met a blind man who taught me how to see". Maar ik vind die heerlijk dubbelzinnige teksten nog het fijnste. "When you rub the nose in the funky spot", "you are the OO in LA LA", "sex is like a gun, you aim, you shoot, ha ha, you run!", "please take your head out of the loo", "cuz the backstage boogie'll set your pants on fire"... Maar live verandert Steven de teksten sowieso vaak.

DREAM ON
Dream until your dreams come true ---> Dream until your balls turn blue

FALLIN IN LOVE (IS HARD ON THE KNEES)
You're bad to the bone, and your girlfriend agrees ----> You're bad to the bone, and your pussy agrees

GIRLS OF SUMMER
Pretty face inside a song ----> Pretty face inside a thong
It all depends on what you think about the girls of summer ---> It all depends on what I sink inside my girl this summer

LOVE IN AN ELEVATOR
Livin' it up when I'm goin' down ---> Lickin' the pink but I'm tastin' brown
In the air, in the air ---> In her hair, in her hair

quote:
heel logisch, maar net alsof ze zelf hebben meegemaakt dat dit voor alles in het leven geld.
Je moet voor de aardigheid "Walk This Way" lezen. Dat is geschreven in de vorm van een gesprek met Aerosmith. Ik heb het in 2 avonden uitgelezen en dan vraag je je écht af hoe het nog kan dat Steven en Joe nog overeind staan.. Een "rollercoaster ride".. ongelooflijk!
.
pi_16222897
de run dmc versie van walk this way ownd wel
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:12:44 #36
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_16225630
hehehe, steve en joe hadden niet voor niets de bijnaam The Toxic Twins... tis een wonder dat ze nog leven! Die hebben iig heel veel meegemaakt De rest trouwens ook zeker hoor! Met alle respect voor Joey, Tom en Brad, maar steve en joe waren zeker de ergste
Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_16225712
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:12 schreef -username- het volgende:
hehehe, steve en joe hadden niet voor niets de bijnaam The Toxic Twins... tis een wonder dat ze nog leven!
Wat uiteraard verklaart waarom Joe Perry zo'n geloofwaardige agent van de Narcotics division kon neerzetten met zijn gastrol in Homicide: Life on the street.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:16:45 #38
32613 rensie
morituri te salutant
pi_16225773
Aerosmith is cool...

Cryin', Amazing, Crazy, Dream on
Dat album met die uier is echt de beste... hoe heet ie ook alweer? oh ja, get a grip

[b] en nou wil ik niemand meer horen over die dooie leraar, word er gek van! [/b]
  dinsdag 13 januari 2004 @ 17:30:25 #39
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16226185
Het fijnste Aerosmith-nummer vind ik nog zo'n lekker beukende live-versie van "Toys In The Attic". Tyler schreeuwt: "KRAMER!" en dan volle gas dat nummer. "And I look to fuckin Joe Perry and I say.. TOYS... TOYS... TOYS... A-IN THE ATTIC" Die backing-vocals van Joe zo vals als een hoer, maar dat boeit niet.

Superrrrrrrrrrrr....

.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:53:28 #40
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16234324
Ik was nog een beetje gaan rondsnuffelen op zoek naar meer informatie over de releasedatum van "Honkin On Bobo".

Een bron meldt dit: "I heard April on the radio. Reason being that they were trying to decide whether to use the studio or live version (they mentioned the one from Greensboro, NC. i was there!!) of Stop Messin'..."

Een andere bron meldt Maart, en dat ze aan het twijfelen zijn over een live of studio-versie van "Baby Don't Go".

Ik zie ook nog nergens aankondigingen of plaatsen waar je het album al kunt reserveren

.
pi_16249638
I don't want to miss a thing is een mooie clip. Met al die tv schermen waar op een de dochter van Tyler haar hand legt. Toffe cd single.
pi_16289589
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:52 schreef tell het volgende:
I don't want to miss a thing is een mooie clip. Met al die tv schermen waar op een de dochter van Tyler haar hand legt. Toffe cd single.
Die vind ik dan net weer niet zo boeiend..
pi_16308681
Goed dan maar de clip van "pink"
Daar zie je allemaal getatoeerde mannen en vrouwen.
Mooi toch?.....:Y
pi_16313841
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:53 schreef OutKast het volgende:
Iik herken alleen weinig van Steven's stem in Dream On en Mama Kin....
idd, in die nummers klinkt ie heel anders
If Matrix was here, he'd laugh too
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:05:05 #45
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_16324806
Aerosmith is gewoon KICKEN!!! Top.
Ik heb zo'n Live Cd van hun en die moet je dan keihard in je auto draaien. Geweldig!
Ja, nu klinkt het alsof ik zo'n aso ben, doe het ook niet vaak, maar bij deze cd moet het gewoon. Vooral als je op vakantie bent in Frankrijk en in een enorme file rijd in een kustplaatsje, met je ramen open...what fucking file?...hmm, hadden we eigenlijk een cabriolet moeten hebben.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:40:24 #46
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_16325622
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:05 schreef Rebbedebje het volgende:
Aerosmith is gewoon KICKEN!!! Top. Ik heb zo'n Live Cd van hun en die moet je dan keihard in je auto draaien. Geweldig!
De muziek van Aerosmith straalt een ongelooflijke energie uit, die ik bij niet veel bands tegenkom. Zet nummers als "Young Lust", "Permanent Vacation", "Ain't Enough", "My Fist Your Face", "Let The Music Do The Talking", "Gypsy Boots", "F.I.N.E", "I'm Down", "Rats In The Cellar"... keihard op, en je draait helemaal door. Heerlijk beuken. Als ik even gestresst ben, draai ik een paar Aerosmith platen echt KEIHARD en ik kan er weer tegenaan!

"Baby you're so tight, your lovin squeaks..."

[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 16-01-2004 22:04]

.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:53:41 #47
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_16340003
Aerosmith is gewoon ontzettend goed
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_20989382
Ik ben waarschijnlijk hun grootste fan...

Heb alle albums van de 1e (Aerosmith) tot de laatste (Honkin' on Hobo).

Met enkele uitzonderingen zijn het van de eerste tot het laatste nummers krakers.

Aerosmith RULES!!! ;-)
  zondag 1 augustus 2004 @ 15:11:28 #49
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20991157
nu op MTV:

MTV Icons: Aerosmith
De Narcis van Gabon
  zondag 1 augustus 2004 @ 15:58:14 #50
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_20991981