Ben bij verschillende concerten geweest en ze waren echt geweldig!! Steven met z'n geweldige entertainment en zang en natuurlijk Joe lekker rommelig en geweldig op gitaar! Vooral nummers als S.O.S. , SE en Uncle Salty zijn echt lekker vintage en geweldig!
Jammer dat ze al tijden niet meer in Europa zijn geweest Maar hopelijk komt dat nog snel!!
Het waren mijn jeugdhelden en dat blijven ze ook!!
Echt geweldig!!
"The light on the end of the tunnel is maybe you. Goodnight!"
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:59 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Iemand enig idee wanneer dat nieuwe album "Honkin on Bobo" uit komt?
code:van platomania.nlAEROSMITH HONKIN' ON BOBO 15-1-2004
toen hoorde ik aerosmith voor het eerst. sommige nummers hebben ook humor, zoals eat the rich, met die boer. de teksten vind ik ook goed: you have to learn to crawl, before you learn to walk. heel logisch, maar net alsof ze zelf hebben meegemaakt dat dit voor alles in het leven geld.
Aerosmith is gewoon GEWELDIG, zo enorm veel goed materiaal uitgebracht... Het recentere wat minder, maar toch.
Aerosmith
quote:Dank je.
Op dinsdag 13 januari 2004 09:13 schreef PogueMahone het volgende:code:AEROSMITH HONKIN' ON BOBO 15-1-2004
quote:"I met a blind man who taught me how to see". Maar ik vind die heerlijk dubbelzinnige teksten nog het fijnste. "When you rub the nose in the funky spot", "you are the OO in LA LA", "sex is like a gun, you aim, you shoot, ha ha, you run!", "please take your head out of the loo", "cuz the backstage boogie'll set your pants on fire"... Maar live verandert Steven de teksten sowieso vaak.
Op dinsdag 13 januari 2004 09:20 schreef DJRoberto1978 het volgende:
toen hoorde ik aerosmith voor het eerst. sommige nummers hebben ook humor, zoals eat the rich, met die boer. de teksten vind ik ook goed: you have to learn to crawl, before you learn to walk
DREAM ON
Dream until your dreams come true ---> Dream until your balls turn blue
FALLIN IN LOVE (IS HARD ON THE KNEES)
You're bad to the bone, and your girlfriend agrees ----> You're bad to the bone, and your pussy agrees
GIRLS OF SUMMER
Pretty face inside a song ----> Pretty face inside a thong
It all depends on what you think about the girls of summer ---> It all depends on what I sink inside my girl this summer
LOVE IN AN ELEVATOR
Livin' it up when I'm goin' down ---> Lickin' the pink but I'm tastin' brown
In the air, in the air ---> In her hair, in her hair
quote:Je moet voor de aardigheid "Walk This Way" lezen. Dat is geschreven in de vorm van een gesprek met Aerosmith. Ik heb het in 2 avonden uitgelezen en dan vraag je je écht af hoe het nog kan dat Steven en Joe nog overeind staan.. Een "rollercoaster ride".. ongelooflijk!
heel logisch, maar net alsof ze zelf hebben meegemaakt dat dit voor alles in het leven geld.
quote:Wat uiteraard verklaart waarom Joe Perry zo'n geloofwaardige agent van de Narcotics division kon neerzetten met zijn gastrol in Homicide: Life on the street.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:12 schreef -username- het volgende:
hehehe, steve en joe hadden niet voor niets de bijnaam The Toxic Twins... tis een wonder dat ze nog leven!
Cryin', Amazing, Crazy, Dream on
Dat album met die uier is echt de beste... hoe heet ie ook alweer? oh ja, get a grip
Superrrrrrrrrrrr....
Een bron meldt dit: "I heard April on the radio. Reason being that they were trying to decide whether to use the studio or live version (they mentioned the one from Greensboro, NC. i was there!!) of Stop Messin'..."
Een andere bron meldt Maart, en dat ze aan het twijfelen zijn over een live of studio-versie van "Baby Don't Go".
Ik zie ook nog nergens aankondigingen of plaatsen waar je het album al kunt reserveren
quote:Die vind ik dan net weer niet zo boeiend..
Op woensdag 14 januari 2004 12:52 schreef tell het volgende:
I don't want to miss a thing is een mooie clip. Met al die tv schermen waar op een de dochter van Tyler haar hand legt. Toffe cd single.
quote:idd, in die nummers klinkt ie heel anders
Op maandag 10 november 2003 18:53 schreef OutKast het volgende:
Iik herken alleen weinig van Steven's stem in Dream On en Mama Kin....
quote:De muziek van Aerosmith straalt een ongelooflijke energie uit, die ik bij niet veel bands tegenkom. Zet nummers als "Young Lust", "Permanent Vacation", "Ain't Enough", "My Fist Your Face", "Let The Music Do The Talking", "Gypsy Boots", "F.I.N.E", "I'm Down", "Rats In The Cellar"... keihard op, en je draait helemaal door. Heerlijk beuken. Als ik even gestresst ben, draai ik een paar Aerosmith platen echt KEIHARD en ik kan er weer tegenaan!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:05 schreef Rebbedebje het volgende:
Aerosmith is gewoon KICKEN!!! Top.Ik heb zo'n Live Cd van hun en die moet je dan keihard in je auto draaien. Geweldig!
"Baby you're so tight, your lovin squeaks..."
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 16-01-2004 22:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |