Vroeger (!) in mijn pre-Metallica tijd (toen alles nog rustig was in huize Toffe_Ellende) was ik best wel stiekem fan van deze band. En nu ik op Arrow Classic weer een paar nummers van de band hoor weet ik weer waarom! Deze gasten konden echt goede nummers schrijven!
Nummers als Livin on the Edge, Rag Doll, Sweet Emotions, Dream On (Eminem fuck off!) en Falling in Love zijn toch wel toffe nummers.
Maar pas op! Ik zal de muziek nooit voor mij plezier opzetten! Als ik Aerosmith toeval hoor dan vind ik hetwel weer tof. Want de band heeft ook een rij jeuknummers geschreven. Dat Armageddon vehikel bijvoorbeeld. En Pink is ook zo'n vreselijk nummer.
Vergeet even wie het topic geopend heeft. Ik werd bedreigd door Steven Tyler zullen maar zeggen.
En idd die ouwe nummers zijn echt wel lekker als ze in de arbeidsvitaminen voorbij komen (ik wil Kink in de ether ) behalve als die blonde homo erdoorheen stottert
Ik vind het nog steeds wel aardige muziek, trouwens, en als je een Aerosmith-liedje op de radio hoort tussen alle pulp is 't nog een verademing ook. Schaam me er verder ook niet voor.
quote:Eminem heeft Dream On inderdaad behoorlijk verkracht, ik had daar vroeger nog een schitterende versie van (op cassette bandje
Op woensdag 30 april 2003 19:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nummers als Livin on the Edge, Rag Doll, Sweet Emotions, Dream On (Eminem fuck off!) en Falling in Love zijn toch wel toffe nummers.
Zelf vind ik Aerosmith trouwens ook best aan te horen.
quote:Crazy, What it Takes, Angel, (Dude looks Like a Lady) zijn inderdaad voorbeelden van hits die samen met Desmond Child zijn geschreven.
Op woensdag 30 april 2003 19:44 schreef Zander het volgende:
Waren een hoop van die latere nummers ook niet door andere mensen geschreven? Ik dacht dat Desmond Child bijv. nog een aantal Aerosmith-krakers op z'n naam had staan. Maakt verder ook niet zoveel uit, natuurlijk.
Overigens vind ik Janie's Got a Gun hun beste nummer. Mooie video ook.
Armageddon (niet alleen maar Aerosmith)
Young Lust
Nine Lives
Little South of Sanity
Just Push Play
Gems
Done With Mirrors
Classics Live Compete
Big Ones
Ze hebben veel goede nummers geschreven. Soms ook minder, maar dat heeft elke band.
* Maerycke is in het gelukkige bezit van de speciale drie cd box met alle grote hits daarop.
Wordt inderdaad nog regelmatig gedraaid.
quote:Inderdaad, en het geweldige 'Rocks'-album natuuurlijk. Die plaat heeft volgens mij de meeste Amerikaanse glam/sleaze-rock bandjes in de jaren tachtig beinvloed. Het debuut genaamd 'Aerosmith' (mijn Cd versie heet 'Make It') vind ik ook erg leuk, maar wel een heel ander Aerosmith, Tyler klinkt op alle stukken, behalve Dream On, echt heel anders, erg bluesy.
Op donderdag 1 mei 2003 10:51 schreef PogueMahone het volgende:
er wordt hier bijna alleen maar gepraat over het nieuwere werk, maar de oude albums zijn pas... Toys In The Attic wordt hier nog regelmatig gedraaid
als ik MTV moet geloven (werd vanochtend gezegt)
Okee, dat ze nu alleen maar bejaardenballads uitbrengen moet je ze maar vergeven...het rockt nog altijd meer dan bingo .
Eigenlijk is 't niet mijn soort muziek maar Aerosmith heeft er bij echt wel voor gezorgt dat ik meer interesse krijg in dit soort bands,
petje af
quote:En dat zijn relatief gezien nog best nieuwe nummers eigenlijk.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hun oudere nummers (Young lust, Janie's got a gun, Love in an elevator, Eat the Rich, Dude looks like a lady) beter dan hun '95-ouwe rockers-nummers'.
Hun nieuwe werk vind ik niks (cliche cliche).
Daarnaast hebben ze een fiks aantal geweldige knallende rocksongs geschreven. Mijn favorieten: "Heart's Done Time", "No More No More", "Critical Mass", "Draw The Line"... ach, de meeste Aerosmith songs zijn het beluisteren waard.
Ben zeer benieuwd naar het nieuwe album, "Honkin' on Bobo" (oid)
[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 08-11-2003 18:40]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |