abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10117229
Het is vuil werk maar iemand moet het doen.

Vroeger (!) in mijn pre-Metallica tijd (toen alles nog rustig was in huize Toffe_Ellende) was ik best wel stiekem fan van deze band. En nu ik op Arrow Classic weer een paar nummers van de band hoor weet ik weer waarom! Deze gasten konden echt goede nummers schrijven!

Nummers als Livin on the Edge, Rag Doll, Sweet Emotions, Dream On (Eminem fuck off!) en Falling in Love zijn toch wel toffe nummers.

Maar pas op! Ik zal de muziek nooit voor mij plezier opzetten! Als ik Aerosmith toeval hoor dan vind ik hetwel weer tof. Want de band heeft ook een rij jeuknummers geschreven. Dat Armageddon vehikel bijvoorbeeld. En Pink is ook zo'n vreselijk nummer.

Vergeet even wie het topic geopend heeft. Ik werd bedreigd door Steven Tyler zullen maar zeggen.

pi_10117250
Ik vind Aerosmtih echt geweldige band.
Echt heerlijk muziek
pi_10117261
JIJ???

En idd die ouwe nummers zijn echt wel lekker als ze in de arbeidsvitaminen voorbij komen (ik wil Kink in de ether ) behalve als die blonde homo erdoorheen stottert

pi_10117287
Waren een hoop van die latere nummers ook niet door andere mensen geschreven? Ik dacht dat Desmond Child bijv. nog een aantal Aerosmith-krakers op z'n naam had staan. Maakt verder ook niet zoveel uit, natuurlijk.

Ik vind het nog steeds wel aardige muziek, trouwens, en als je een Aerosmith-liedje op de radio hoort tussen alle pulp is 't nog een verademing ook. Schaam me er verder ook niet voor.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_10117361
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nummers als Livin on the Edge, Rag Doll, Sweet Emotions, Dream On (Eminem fuck off!) en Falling in Love zijn toch wel toffe nummers.
Eminem heeft Dream On inderdaad behoorlijk verkracht, ik had daar vroeger nog een schitterende versie van (op cassette bandje )met symfonie orkest, die ik helemaal grijs heb gedraaid.
nostalgie *zucht*
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_10117462
Ah, ik dacht al dat ik iets herkende in "Sing For The Moment". Dat was het dus. .

Zelf vind ik Aerosmith trouwens ook best aan te horen.

And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_10117592
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:44 schreef Zander het volgende:
Waren een hoop van die latere nummers ook niet door andere mensen geschreven? Ik dacht dat Desmond Child bijv. nog een aantal Aerosmith-krakers op z'n naam had staan. Maakt verder ook niet zoveel uit, natuurlijk.
Crazy, What it Takes, Angel, (Dude looks Like a Lady) zijn inderdaad voorbeelden van hits die samen met Desmond Child zijn geschreven.

Overigens vind ik Janie's Got a Gun hun beste nummer. Mooie video ook.

pi_10117721
Ik heb hier van Aerosmith liggen

Armageddon (niet alleen maar Aerosmith)
Young Lust
Nine Lives
Little South of Sanity
Just Push Play
Gems
Done With Mirrors
Classics Live Compete
Big Ones

Ze hebben veel goede nummers geschreven. Soms ook minder, maar dat heeft elke band.

pi_10117743
Jaded. Blijft een mooi nummer.
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:51:41 #10
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10126638
er wordt hier bijna alleen maar gepraat over het nieuwere werk, maar de oude albums zijn pas ... Toys In The Attic wordt hier nog regelmatig gedraaid
De Narcis van Gabon
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:37:38 #11
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10128909
Sweet emotions is nog altijd top..

* Maerycke is in het gelukkige bezit van de speciale drie cd box met alle grote hits daarop.

Wordt inderdaad nog regelmatig gedraaid.

pi_10129197
ik heb laatst the aerosmith anthology gekocht....... toch wel erg fijne muziek. Kende de bekende nummers van as wel, maar de rest is ook
pi_10129255
drie jaar geleden met de band een soort van Tribute-show gedaan met al hun "hits".
Het luisteren naar ze is niet alleen geweldig, het zelf spelen ook!
When does the hurting stop ? ...
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:17:13 #14
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10129675
Ook genieten was de Unplugged show op MTV die ze een groot aantal jaren terug gedaan hebben. Ik heb toen de show opgenomen en die is toch best leuk om naar te luisteren
pi_10133248
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:51 schreef PogueMahone het volgende:
er wordt hier bijna alleen maar gepraat over het nieuwere werk, maar de oude albums zijn pas ... Toys In The Attic wordt hier nog regelmatig gedraaid
Inderdaad, en het geweldige 'Rocks'-album natuuurlijk. Die plaat heeft volgens mij de meeste Amerikaanse glam/sleaze-rock bandjes in de jaren tachtig beinvloed. Het debuut genaamd 'Aerosmith' (mijn Cd versie heet 'Make It') vind ik ook erg leuk, maar wel een heel ander Aerosmith, Tyler klinkt op alle stukken, behalve Dream On, echt heel anders, erg bluesy.
Sib | Dab | Dua
pi_10139652
Aerosmith komt met een nieuw album. Het zullen voornamelijk covers zijn van blues nummers.

als ik MTV moet geloven (werd vanochtend gezegt)

donderdag 1 mei 2003 @ 19:47:35 #17
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10139800
Schamen? Aerosmith rockt gewoon, punt

Okee, dat ze nu alleen maar bejaardenballads uitbrengen moet je ze maar vergeven...het rockt nog altijd meer dan bingo .

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10142784
Aerosmith ruled op en top, Dream on, beste nr wat hij ooit heeft gemaakt, jammer dat eminem 'm heeft gebruikt maar die vind ik eerlijk gezegt ook best vet.

Eigenlijk is 't niet mijn soort muziek maar Aerosmith heeft er bij echt wel voor gezorgt dat ik meer interesse krijg in dit soort bands,

petje af

pi_10147003
Aerosmith heerst.
Meer hoef ik er niet over te zeggen.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 00:19:54 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10147094
Ik vind hun oudere nummers (Young lust, Janie's got a gun , Love in an elevator, Eat the Rich, Dude looks like a lady) beter dan hun '95-ouwe rockers-nummers'.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 2 mei 2003 @ 01:08:00 #21
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_10148144
Schijnen eerdaags te gaan touren met Kiss
It's a jeepthing....you wouldn't understand
pi_14468479
hmm beetje bejaard topic....... maar ik hoorde gisteren fly away from here.... en vind um toch wel cool
net zoals andere nrs van hen trouwes
de clip van cryin vind ik altijd wel vet
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:55:52 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14468537
Janie's got a gun...als je zo'n nummer kan maken verdien je imho respect
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:09:07 #24
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_14471366
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hun oudere nummers (Young lust, Janie's got a gun , Love in an elevator, Eat the Rich, Dude looks like a lady) beter dan hun '95-ouwe rockers-nummers'.
En dat zijn relatief gezien nog best nieuwe nummers eigenlijk.
Echt oudere nummers als Back in the Saddle, Dream on, Sweet Emotion zijn ook erg tof.

Hun nieuwe werk vind ik niks (cliche cliche).

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:00:04 #25
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_14472382
Aerosmith is een te gekke band. Steven Tyler is een super frontman, die niet alleen een gigantische strot heeft, maar kan ook nog es lekker dubbelzinnige teksten schrijven ("When you rub your nose in the funky spot", "you are the OO in LALA", "ain't got a rubber, now it's raining all the time"). Joe Perry is gewoon het toppunt van cool.

Daarnaast hebben ze een fiks aantal geweldige knallende rocksongs geschreven. Mijn favorieten: "Heart's Done Time", "No More No More", "Critical Mass", "Draw The Line"... ach, de meeste Aerosmith songs zijn het beluisteren waard.

Ben zeer benieuwd naar het nieuwe album, "Honkin' on Bobo" (oid)

[Dit bericht is gewijzigd door Baba-O-Riley op 08-11-2003 18:40]

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')