* Plaguebearer prijst zichzelf elke dag weer gelukkig als hij in zijn garage kijktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Ik moet geen AE86
Een supra turbo moet er komen. of een celica cs, maar die zijn te duur.
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef Plaguebearer het volgende:
[..]
* Tjabbo prijst zichzelf elke dag weer gelukkig als hij in zijn garage kijkt
nee een lichtblauwe die al een tijdje bij een kennis (toyota verzamelaar, liefhebber) staat.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die Supra zou dan zomermobiel worden. Dus naast de Celica en de GTSi.
De 1JZ is stoer, maar moet geïmporteerd worden helaas en dat kost geld en is derhalve geen optie.
Welke MKII dan? Toch niet die blauw met witte ?
WOWWWW die is wel vetter dan je Celica als ik eerlijk benquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:20 schreef Tjabbo het volgende:
Ff mijn tijdelijk vervoer tot de celica terug is:
[afbeelding]
het is onlangs vrouw gewordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Kolkie het volgende:
Rijd je vriendin elke dag in die corolla ofzo, daar lees en/of hoor ik namelijk nooit wat over!
klopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Kolkie het volgende:
Rijd je vriendin elke dag in die corolla ofzo, daar lees en/of hoor ik namelijk nooit wat over!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:24 schreef Kolkie het volgende:
Vrouw, vriendin, 1 pot nat.
Persoonlijk vind ik zo'n GTSi minsten zo interessant als deze ricer ik bedoel ride
.
1) De auto rijdt heerlijk. hij is verlaagd en heeft 16" lichtmetaal en ligt er vast op de weg. Een meesterlijke wegligging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:05 schreef Kolkie het volgende:
Hoe rijd zo'n ding (eerlijk) t.o.v. die celica, is ie sneller, is ie niet vooruit te branden, is er wat aan gedaan of 100% standaard, waarom heb je 2 relatief sportieve wagens voor de deur staan, ISSIE VAN JOU OF VAN JE VRIENDIN.
I could go on![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja en bedankt he
Leukert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:55 schreef Plaguebearer het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
niet vergeten dat de nieuwprijs van de supra 3 tot 4 keer zo hoog ligtquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:25 schreef Vjennuh het volgende:
Die zwarte is idd stukkie mooier, maar volgens mij is die grijze ook zeer makikelijk mooier te maken. Andere velgen, en die achterlichten. Die lichten geven die sportieve auto toch een beetje een oma look moek zeggen. En is dat ding niet iets te verlagen? Verder top hoor. Mooie auto verder, vooral de koplampen vink stoer, zelfs beter dan bij die supra. Maja, de rest heeft die supra (vooralsnog) beter voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |