Hier alvast wat pictures met de gemonteerde dubbele remus en de highwing. De plaatjes zijn niet door mij gemaakt, en doen wat zeer aan je ogen als je langer kijkt, maar het resultaat is er niet anders om.
* Tjabbo vind het dus enorm gaaf worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 13-05-2003 00:06]
quote:Ik moet zeggen dat ik het best geslaagd vind.
Op maandag 12 mei 2003 20:40 schreef Tjabbo het volgende:
Het vorderd. langzaam maar gestaag.
Vandaag stond de auto weer bij de dealer, terug van de spuiter.
De roofwing wordt morgen gemonteerd, daarna is het wachten op de glaasjes welke voor de lichten moeten komen.Hier alvast wat pictures met de gemonteerde dubbele remus en de highwing. De plaatjes zijn niet door mij gemaakt, en doen wat zeer aan je ogen als je langer kijkt, maar het resultaat is er niet anders om.
* Tjabbo vind het dus enorm gaaf geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dank je!
Op maandag 12 mei 2003 20:44 schreef qbus het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat ik het best geslaagd vind.
Subtieler en beter aansluitend dan ik in eerste instantie dacht.
quote:Morgen of overmorgen als het goed is.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:30 schreef BroesWillems het volgende:staat goed... heb je hem klaar voor de meeting?
quote:Die highwing is wel erg high he.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:32 schreef Tjabbo het volgende:
Zoals je ziet zit de highwing erop,
quote:Because he got high
Op dinsdag 13 mei 2003 09:34 schreef slashme het volgende:[..]
Die highwing is wel erg high he.
quote:Ik vind het zelf nogal meevallen. ik had zelf gedacht dat hij iets hoger zou zijn.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:34 schreef slashme het volgende:[..]
Die highwing is wel erg high he.
quote:Jij kan mij hebben zien rijden. Ik heb de auto gisteravond opgehaald en het is echt übergeil geworden.
Op donderdag 15 mei 2003 07:44 schreef amnesiac het volgende:
Klopt het dat ik je gisteravond al heb zien rijden Tjabbo, of was dat toevallig een andere Celica die precies op die van jou lijkt
Wat vond je ervan?
zodra ik picts heb zal ik ze posten.
i.e. zo snel mogelijk
quote:* BroesWillems wacht vol spanning
Op donderdag 15 mei 2003 09:02 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Jij kan mij hebben zien rijden. Ik heb de auto gisteravond opgehaald en het is echt übergeil geworden.
Wat vond je ervan?
i.e. zo snel mogelijk
quote:Maak foto's
Jij kan mij hebben zien rijden. Ik heb de auto gisteravond opgehaald en het is echt übergeil geworden.
Wat vond je ervan?
i.e. zo snel mogelijk
quote:Het viel wel op iig
Wat vond je ervan?
i.e. zo snel mogelijk
Er komen dus nog een 2tal glaasjes op de plaatsen voor de remlichten. die zijn op dit moment nog niet leverbaar, maar het resultaat moge duidelijk zijn.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
quote:De achterse spoiler ziet er leuk uit
Op donderdag 15 mei 2003 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
Nou hier zijn ze dan. De eerste foto's.
Ik ga nog mooiere maken, maar dat duurt nog ff.
Ik heb snel even een cameraatje geleend, en ik weet de instellingen van dat ding niet precies, dus het ziet er wat crappy uit. better luck next time.Er komen dus nog een 2tal glaasjes op de plaatsen voor de remlichten. die zijn op dit moment nog niet leverbaar, maar het resultaat moge duidelijk zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
Maar het is nog altijd beter dan een Nissan Sunny
quote:Dat mag ook wel voor dat geld
Op donderdag 15 mei 2003 21:59 schreef amnesiac het volgende:[..]
De achterse spoiler ziet er leuk uit
alleen die spoiler op het dak vind ik er niet bij passen
Maar het is nog altijd beter dan een Nissan Sunny
![]()
en die dakspoiler is juist liev
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
Nou hier zijn ze dan. De eerste foto's.
Ik ga nog mooiere maken, maar dat duurt nog ff.
Ik heb snel even een cameraatje geleend, en ik weet de instellingen van dat ding niet precies, dus het ziet er wat crappy uit. better luck next time.Er komen dus nog een 2tal glaasjes op de plaatsen voor de remlichten. die zijn op dit moment nog niet leverbaar, maar het resultaat moge duidelijk zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
zeer mooi geworden tjab...
maar denk je invervolg aan de ISDN'ers
Maar die uitlaat Zijn dat alleen 2 spruitstukjes of zit er ook een andere demper onder? Klinkt het nog een beetje mooi? En mag ik zo vrij zijn om te vragen wat zoiets kost? Ik vind em echt erg goed staan en zou zoiets er ook wel onder willen hebben
(er zit bij mij nu gewoon een ovaal zwart opzetstukje voor, ziet er al beter uit dan het pijpje zelf, maar het klinkt nogal tam)
quote:Tja ieder zijn smaak wat betreft de spoilers he
Op donderdag 15 mei 2003 22:32 schreef johnwoo het volgende:
Die uitlaatjes zien eruit! Over die spoilers zal ik maar niet teveel zeggen, het is niet mijn smaak (van schuin voor gezien is die high wing nog wel mooi, maar van achter vind ik het er toch een stuk minder uitzien... en dakspoilers vind ik sowieso niet mooi
)
Maar die uitlaat
Zijn dat alleen 2 spruitstukjes of zit er ook een andere demper onder? Klinkt het nog een beetje mooi? En mag ik zo vrij zijn om te vragen wat zoiets kost? Ik vind em echt erg goed staan en zou zoiets er ook wel onder willen hebben
(er zit bij mij nu gewoon een ovaal zwart opzetstukje voor, ziet er al beter uit dan het pijpje zelf, maar het klinkt nogal tam)
Die uitlaat, dat is een echter demper. ik houdt niet van nep
Je kunt de prijzen zien op www.toyoshop.nl daar staat alles op
Er zit niet zo heeeeel veel geluid in, gewoon een iets donkere brom, niet dat kachelpijp/halfords geluid. gewoon een beschaafd gepruttel waarbij je elkaar nog netjes kunt verstaan bij elk toerental. Ik heb bij de corolla een Sebring, dit is een Remus. Beide merken komen uit dezelfde fabriek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |