quote:Valt wel mee hoor.
Op woensdag 30 april 2003 15:26 schreef Troel het volgende:
Ik ben wel heel flauw vandaag weer he?
quote:uhuh
Op woensdag 30 april 2003 15:26 schreef Troel het volgende:
Ik ben wel heel flauw vandaag weer he?
@riann: eeej moppie!
quote:Hai Riann!
Op woensdag 30 april 2003 15:26 schreef Riann het volgende:![]()
![]()
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
uhuh
@riann: eeej moppie!
![]()
en eeey troel
en de rest natuurlijk
quote:dat is wel saai he
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef Cazman het volgende:
Bagger ik moet de hond nog uitlaten
en het is slecht weer
quote:Neem je die van mij gelijk even mee?
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef Cazman het volgende:
Bagger ik moet de hond nog uitlaten
quote:en die van mij...
Op woensdag 30 april 2003 15:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Neem je die van mij gelijk even mee?
en toen wast stil
quote:ja
Op woensdag 30 april 2003 15:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
en die van mij...
en toen wast stil
* Riann draait counting crows - big yellow taxi
quote:Maak schoon dan vrouwmens
Op woensdag 30 april 2003 15:38 schreef Troel het volgende:
de lucht is hier helemaal vies
quote:heeft TF weer zitten bouten?
Op woensdag 30 april 2003 15:38 schreef Troel het volgende:
de lucht is hier helemaal vies
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:51 schreef Andyvie het volgende:
'Middag!
*Sex and the City aflevering 5x02 kijk*
quote:Ha die Riann! Heb jij een beetje een leuke dag vandaag?
Op woensdag 30 april 2003 15:55 schreef Riann het volgende:[..]
![]()
quote:zooo weer ff trug van weggeweest1
Op woensdag 30 april 2003 15:51 schreef Andyvie het volgende:
'Middag!
*Sex and the City aflevering 5x02 kijk*
ey ANDYV!
quote:mjah
Op woensdag 30 april 2003 15:59 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ha die Riann! Heb jij een beetje een leuke dag vandaag?
quote:Hey Jerruh!
Op woensdag 30 april 2003 16:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
zooo weer ff trug van weggeweest1
ey ANDYV!
quote:goedzo, ook die (Duitse) republiek mag niet verstoken blijven
Op woensdag 30 april 2003 16:06 schreef fulco- het volgende:
Ik geloof dat ik hier in Duitsland nu hetzelfde kloteweer heb als in Nederland. Enorme buien en veel wind. En het is benauwd!!
quote:bas
Op woensdag 30 april 2003 16:06 schreef fulco- het volgende:
Ik geloof dat ik hier in Duitsland nu hetzelfde kloteweer heb als in Nederland. Enorme buien en veel wind. En het is benauwd!!
quote:tis wel leuk behalve als ie lastig is, want onze teckel luistert voor geen meter
Op woensdag 30 april 2003 16:30 schreef Cazman het volgende:
Ik heb eigenlijk meestal wel plezier als ik de hond uitlaat.
(als ik m uitlaat komt het er op neer da ik die hond aan de lijn meesleep langs alle poepveldjes en wacht tot er iets van ontlasting uitkomt en dan snel naar huis )
quote:joepiedepoepie!
Op woensdag 30 april 2003 16:36 schreef Driftwood het volgende:
zo...
mijn pasta is klaar
kom ik het gezellig hier op eten
smakelijk enzo!
quote:Moeten we kijken hoe jij het naar binnen schuift, zonder wat te proeven te krijgen?
Op woensdag 30 april 2003 16:36 schreef Driftwood het volgende:
zo...
mijn pasta is klaar
kom ik het gezellig hier op eten
Duitse collega was trouwens fantastisch bezig. Had de tekst van het wilhelmus op internet gevonden en naar iedereen op de afdeling rondgestuurd. Hij dacht ook... laat ik een leuk achtergrondplaatje van een gezellig Hollands landschap nemen. Dus wat neemt ie? .... Een foto van de waternoodsramp in Zeeland. Tactisch!
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 30-04-2003 16:40]
quote:ja inderdaad
Op woensdag 30 april 2003 16:37 schreef Twoflower het volgende:
Wel typisch dat in Jamai op cover homoblad (coming out?) niemand reageert op Jerruh's bijdrage. Wat leest met weer lekker selectief op Fok! zeg...
quote:ja ik vind het beetje belachelijk dat ze een blad zien met jamai op de cover en meteen roepen da ie homo is terwijl het onderwep van dat artikel hememaal niet over homos ging, althans nie over zijn geaardheid...
Op woensdag 30 april 2003 16:37 schreef Twoflower het volgende:
Wel typisch dat in Jamai op cover homoblad (coming out?) niemand reageert op Jerruh's bijdrage. Wat leest met weer lekker selectief op Fok! zeg...
quote:Ik heb die thread ook gelezen (voordat het hier gemeld werd overigens). Tja... sommige mensen hebben een BORD voor hun kop
Op woensdag 30 april 2003 16:40 schreef Troel het volgende:[..]
ja inderdaad
quote:Als iemand op de cover van de Margriet staat, is diegene toch ook niet breigek?
Op woensdag 30 april 2003 16:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja ik vind het beetje belachelijk dat ze een blad zien met jamai op de cover en meteen roepen da ie homo is terwijl het onderwep van dat artikel hememaal niet over homos ging, althans nie over zijn geaardheid...
hoe stom kan je zijn om je een mening te vormen over het beeld terwijl de inhoud volstrekt onduidelijk is..
quote:zo is dat met veel dingen
Op woensdag 30 april 2003 16:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja ik vind het beetje belachelijk dat ze een blad zien met jamai op de cover en meteen roepen da ie homo is terwijl het onderwep van dat artikel hememaal niet over homos ging, althans nie over zijn geaardheid...
hoe stom kan je zijn om je een mening te vormen over het beeld terwijl de inhoud volstrekt onduidelijk is..
met mijn herbalife ook ze lezen alleen de slechte dingen en daar gaan ze over door. En dan zijn er wat mensen die positieve reacties plaatsen over dat spul die negeren ze.
DAT IS FOK
quote:ok, ik zal wat proefmonsters rondsturen
Op woensdag 30 april 2003 16:39 schreef fulco- het volgende:[..]
Moeten we kijken hoe jij het naar binnen schuift, zonder wat te proeven te krijgen?
Duitse collega was trouwens fantastisch bezig. Had de tekst van het wilhelmus op internet gevonden en naar iedereen op de afdeling rondgestuurd. Hij dacht ook... laat ik een leuk achtergrondplaatje van een gezellig Hollands landschap nemen. Dus wat neemt ie? .... Een foto van de waternoodsramp in Zeeland. Tactisch!
en ach zeeland...hadden we er wat van gemist als was het daar nat gebleven?
quote:klopt, maar het maakt voor mij duidelijk dat ik ruimdenkender en intellectueler ben/kan zijn dan de medefok!er
Op woensdag 30 april 2003 16:42 schreef Riann het volgende:[..]
zo is dat met veel dingen
met mijn herbalife ook ze lezen alleen de slechte dingen en daar gaan ze over door. En dan zijn er wat mensen die positieve reacties plaatsen over dat spul die negeren ze.
DAT IS FOK
quote:yupz
Op woensdag 30 april 2003 16:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
klopt, maar het maakt voor mij duidelijk dat ik ruimdenkender en intellectueler ben/kan zijn dan de medefok!er
quote:niet perse...
Op woensdag 30 april 2003 16:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
klopt, maar het maakt voor mij duidelijk dat ik ruimdenkender en intellectueler ben/kan zijn dan de medefok!er
maar das een lang en slopend verhaal waar we hier wel een keer met z'n allen weer een discussie over kunnen voeren...
quote:dus dat zullen we dan maar niet gaan doen....
Op woensdag 30 april 2003 16:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
niet perse...
maar das een lang en slopend verhaal waar we hier wel een keer met z'n allen weer een discussie over kunnen voeren...
quote:my irony reaches further than the borders of my mind
Op woensdag 30 april 2003 16:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
niet perse...
welke discussie dan? die van jamai, homos of over mijn intellectualiteit?
quote:over hoe mensen kunnen reageren op topics dat dat niet perse wil zeggen dat je (als je anders bent toebedeeld qua mening, of andere reacties verwacht) meteen ruimdenkender bent.
Op woensdag 30 april 2003 16:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
my irony reacher further than the borders of my mind
welke discussie dan? die van jamai, homos of over mijn intellectualiteit?
en met je bedoel ik natuurlijk niet jou persoonlijk jer. maar gewoon in het algemeen
quote:ja zeker
Op woensdag 30 april 2003 16:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb net even The Sims geinstalleerd. Eigenlijk is dat best een geinig spel
ik heb de gewone
rijke leven
hot date
house party
en vakantie
behalve beestenboel nogniet
quote:Heb jij wel een goed werkende versie? Ik heb ooit van een warez site een versie gedownload, die wel liep, maar ik kon niets saven enzo. Het liep allemaal erg vaag.
Op woensdag 30 april 2003 16:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb net even The Sims geinstalleerd. Eigenlijk is dat best een geinig spel
Wel grappig als je huis leeggehaald wordt als je je rekeningen niet betaalt .
quote:dat weet ik wel, maar had gehoopt dat de knipoogsmiley wel zou zeggen dat die opmerking niet zo serieus bedoeld was...
Op woensdag 30 april 2003 16:52 schreef Driftwood het volgende:[..]
over hoe mensen kunnen reageren op topics dat dat niet perse wil zeggen dat je (als je anders bent toebedeeld qua mening, of andere reacties verwacht) meteen ruimdenkender bent.
en met je bedoel ik natuurlijk niet jou persoonlijk jer. maar gewoon in het algemeen
quote:ik heb een keer 2 mensen in een klein hok gezet met niks erin
Op woensdag 30 april 2003 16:56 schreef fulco- het volgende:[..]
Heb jij wel een goed werkende versie? Ik heb ooit van een warez site een versie gedownload, die wel liep, maar ik kon niets saven enzo. Het liep allemaal erg vaag.
Wel grappig als je huis leeggehaald wordt als je je rekeningen niet betaalt
.
is wel lachen
en als ze op de grond wouden slapen wakker maken
quote:Och, ik heb al een inbreker op bezoek gehad. En voor ik doorhad dat ik eerst een bewoner moest wakker maken had hij de oven en iets uit de tuin al meegenomen
Op woensdag 30 april 2003 16:56 schreef fulco- het volgende:[..]
Heb jij wel een goed werkende versie? Ik heb ooit van een warez site een versie gedownload, die wel liep, maar ik kon niets saven enzo. Het liep allemaal erg vaag.
Wel grappig als je huis leeggehaald wordt als je je rekeningen niet betaalt
.
quote:Ik heb net even de gewone ergens vandaan geplukt, misschien doe ik er later wel even een add-on bij
Op woensdag 30 april 2003 16:55 schreef Riann het volgende:[..]
ja zeker
ik heb de gewone
rijke leven
hot date
house party
en vakantiebehalve beestenboel nogniet
quote:het zijn altijd meningen, maar meningen staan niet vast, ze kunnen altijd veranderen.
Op woensdag 30 april 2003 16:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
dat weet ik wel, maar had gehoopt dat de knipoogsmiley wel zou zeggen dat die opmerking niet zo serieus bedoeld was...
alhoewel ik diep in mijn gedachten soms afvraag of het echt een mening bij mensen is over onderwerpen als homos, of dat het gewoon kortzichtigheid is of onvermogen tot dieper nadenken
quote:Duidelijk kortzichtigheid.
dat weet ik wel, maar had gehoopt dat de knipoogsmiley wel zou zeggen dat die opmerking niet zo serieus bedoeld was...
alhoewel ik diep in mijn gedachten soms afvraag of het echt een mening bij mensen is over onderwerpen als homos, of dat het gewoon kortzichtigheid is of onvermogen tot dieper nadenken
quote:Je moet er ook een alarm bij de deur plaatsen altijd slim dan komt de politie automatisch
Op woensdag 30 april 2003 16:59 schreef Andyvie het volgende:[..]
Och, ik heb al een inbreker op bezoek gehad. En voor ik doorhad dat ik eerst een bewoner moest wakker maken had hij de oven en iets uit de tuin al meegenomen
De versie die ik heb werkt gewoon goed volgens mij
[..]Ik heb net even de gewone ergens vandaan geplukt, misschien doe ik er later wel even een add-on bij
quote:Ik denk dat zodra de meeste mensen iets over homoseksualiteit horen, onbewust zich laten leiden door hun vooroordelen. Het is tenslotte iets "raars" omdat ze zich er geen voorstelling van kunnen maken.
In de ogen van veel mensen blijven we toch een groep die liefst anderen ook willen "bekeren" en er rare gedachten over vrije sex op nahouden. Natuurlijk willen wij ook Jamai bekeren
quote:jamai
Op woensdag 30 april 2003 17:01 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik denk dat zodra de meeste mensen iets over homoseksualiteit horen, onbewust zich laten leiden door hun vooroordelen. Het is tenslotte iets "raars" omdat ze zich er geen voorstelling van kunnen maken.
In de ogen van veel mensen blijven we toch een groep die liefst anderen ook willen "bekeren" en er rare gedachten over vrije sex op nahouden. Natuurlijk willen wij ook Jamai bekeren
quote:Je hebt nu pas die mening kunnen vormen door het zelf mee te maken. Daarvoor had je die mening gevormd door verhalen van anderen en het niet kennen van de situatie.
Op woensdag 30 april 2003 16:59 schreef Driftwood het volgende:[..]
het zijn altijd meningen, maar meningen staan niet vast, ze kunnen altijd veranderen.
kijk maar naar mij, mij leek homo uitgaan helemaal niet leuk
nu ben ik 2 keer geweest en heb ik me 2 keer super vermaakt
quote:maar is dat kortzichtigheid?
Op woensdag 30 april 2003 17:02 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Je hebt nu pas die mening kunnen vormen door het zelf mee te maken. Daarvoor had je die mening gevormd door verhalen van anderen en het niet kennen van de situatie.
quote:ja maar je hebt verschil tussen mening (iets wat je zelf vind) of een uitlating. Wat er in feite met dat jamaigedoe gebeurt is, dat ze aan de hand van een foto op een frontpage zeggen dat jamai homo is, ik vind dat geen mening maar meer kortzichtigheid, dat wilde ik er mee zeggen. En daarom vraag ik me af in hoeverre mensen zich over iets willen uitlaten terwijl de info waarop ze dat baseren in feite nietszeggend is
het zijn altijd meningen, maar meningen staan niet vast, ze kunnen altijd veranderen.
quote:Meer onwetend afgaan op meningen van anderen. Ik denk niet dat je dat kortzichtigheid kunt noemen. Meer luiheid, geen zin om er tijd aan te besteden en zelf een mening over te vormen.
Op woensdag 30 april 2003 17:04 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar is dat kortzichtigheid?
Je ziet redelijk vaak dat de mening over homo's verandert als iemand in zijn omgeving een homo leert kennen.
quote:ik vraga me af in hoeverre jij dit kortzichtig kan noemen...
Op woensdag 30 april 2003 17:00 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Duidelijk kortzichtigheid.
quote:jamai is toch ook.....
Op woensdag 30 april 2003 17:04 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja maar je hebt verschil tussen mening (iets wat je zelf vind) of een uitlating. Wat er in feite met dat jamaigedoe gebeurt is, dat ze aan de hand van een foto op een frontpage zeggen dat jamai homo is, ik vind dat geen mening maar meer kortzichtigheid, dat wilde ik er mee zeggen. En daarom vraag ik me af in hoeverre mensen zich over iets willen uitlaten terwijl de info waarop ze dat baseren in feite nietszeggend is
quote:dus zou je alles eerst een keer mee moeten maken voor je er iets over mag vinden...
Op woensdag 30 april 2003 17:06 schreef Andyvie het volgende:[..]
Meer luiheid, geen zin om er tijd aan te besteden en zelf een mening over te vormen.
beetje onmogelijk lijkt me
quote:Nee, dat zijn dus mensen die hun mening niet durven te veranderen. Jij hebt je mening nu veranderd door in het diepe te springen.
Op woensdag 30 april 2003 17:04 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar is dat kortzichtigheid?
quote:maar moet je het hen kwalijk nemen dat zij dat niet doen
Op woensdag 30 april 2003 17:09 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee, dat zijn dus mensen die hun mening niet durven te veranderen. Jij hebt je mening nu veranderd door in het diepe te springen.
ik vind van niet
quote:waarom vind jij mij trouwens kortzichtig?
Op woensdag 30 april 2003 17:09 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee, dat zijn dus mensen die hun mening niet durven te veranderen. Jij hebt je mening nu veranderd door in het diepe te springen.
quote:Ik heb het ook over een kleine groep mensen. Er zijn namelijk ook mensen die zich niet druk over maken als anderen mensen anders denken.
Op woensdag 30 april 2003 17:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vraga me af in hoeverre jij dit kortzichtig kan noemen...
quote:Nee, zo bedoel ik het niet, mijn woordkeuze was misschien niet echt goed
Op woensdag 30 april 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:[..]
dus zou je alles eerst een keer mee moeten maken voor je er iets over mag vinden...
beetje onmogelijk lijkt me
Euhmm, volgens mij ben ik niet echt duidelijk...
quote:wat je nu als voorbeeld gaf is een persoonlijk iets wat puur over een persoon gaat waarvan er 6 miljard varianten zijn.
Op woensdag 30 april 2003 17:12 schreef Andyvie het volgende:[..]
Nee, zo bedoel ik het niet, mijn woordkeuze was misschien niet echt goed
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iemand makkelijk een mening van een andere persoon overneemt. Als iemand zich negatief over iemand uitlaat tegen je, dan krijg je vaak ook een negatiever beeld van van die andere persoon. Terwijl je, als je die andere persoon tegenkomt, misschien een veel positiever beeld zou vormen.
Euhmm, volgens mij ben ik niet echt duidelijk...
er is geen regel die op alle vlakken toe te passen valt
quote:Nee, je kunt mensen niet dwingen om dingen te ondernemen waar ze niet op zitten te wachten. Je mag wat mij betreft dan zelf je mening uitdragen zolang je de ander er maar niet mee kwetst.
Op woensdag 30 april 2003 17:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar moet je het hen kwalijk nemen dat zij dat niet doen
ik vind van niet
quote:nee
Op woensdag 30 april 2003 17:10 schreef Driftwood het volgende:[..]
maar moet je het hen kwalijk nemen dat zij dat niet doen
ik vind van niet
maar ik vind het ook niet geweldig als ze niet de moeite willen nemen om over bepaalde onderwerpen in het diepe te springen om beter over hun mening te kunnen spreken.. Achter een mening zit toch een soort van argumentatie, anders vind je iets niet goed of fout. ik denk dat je gerust aan je argumentatie mag werken als je iets en vooral iemand wilt beoordelen...
quote:Dat kortzichtig ging dus helemaal niet over jou. Mijn excuus dat ik dat zo liet overkomen.
Op woensdag 30 april 2003 17:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
waarom vind jij mij trouwens kortzichtig?
quote:waarmee je dus beweert dat ze zich er weer wel in moeten verdiepen...
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee
maar ik vind het ook niet geweldig als ze niet de moeite willen nemen om over bepaalde onderwerpen in het diepe te springen om beter over hun mening te kunnen spreken..
quote:doe ik niet...
Op woensdag 30 april 2003 17:11 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik heb het ook over een kleine groep mensen. Er zijn namelijk ook mensen die zich niet druk over maken als anderen mensen anders denken.
quote:nee! zie me vorige post...dat wil ik er mee zeggen...
Op woensdag 30 april 2003 17:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
waarmee je dus beweert dat ze zich er weer wel in moeten verdiepen...
je spreekt jezelf nu een beetje tegen
quote:Ja... vaak de redenatie dat "het niet hoort". Dat het nooit de manier is waarop de natuur het bedoeld heeft en dat het dus afwijkend is.
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee
maar ik vind het ook niet geweldig als ze niet de moeite willen nemen om over bepaalde onderwerpen in het diepe te springen om beter over hun mening te kunnen spreken.. Achter een mening zit toch een soort van argumentatie, anders vind je iets niet goed of fout. ik denk dat je gerust aan je argumentatie mag werken als je iets en vooral iemand wilt beoordelen...
Mensen nemen vaak de normen die ze tijdens hun opvoeding meegekregen hebben over als feit en redeneren ernaar. Moet je ze dit kwalijk nemen? Veel mensen hebben, in mijn ogen, gewoon niet het vermogen om dat te kunnen.
quote:nouja homo's
Op woensdag 30 april 2003 17:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee! zie me vorige post...dat wil ik er mee zeggen...
en trouwens, zodra je bij wijze van spreke al een discussie begint ove rhet onderwerp evrdiep je je erin, je heoft niet meteen alles te weten, maar enig ekennis over iets lijkt me toch wel noodzakelijk om over iets te oordelen of een mening te vormen
kennis genoeg,
mag ik nu zeggen dat ik dat vies vind?
quote:Ja, het is namelijk een mening en een gevoel en je zal dan wel erg gek in je hoofd zijn die situatie uit te proberen.
Op woensdag 30 april 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
nouja homo's
twee jongens en die doen dan dingen en houden van elkaarkennis genoeg,
quote:daarom....
Op woensdag 30 april 2003 17:22 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ja, het is namelijk een mening en een gevoel en je zal dan wel erg gek in je hoofd zijn die situatie uit te proberen.
ga ik me nu ff omkleden, moet zo weer richting werk
quote:en dan vraag ik: waarom. en dan zeg ik, hetgeen ik nou bedoel: wat is jouw mening, waarom? en dan zeg ik: ik neem bij dat soort meningen geen genoegen met "gewoon, tis toch zo" (wat ik maar al te vaak te horen krijg
Op woensdag 30 april 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
nouja homo's
twee jongens en die doen dan dingen en houden van elkaarkennis genoeg,
quote:werkzuh ik hoop dat je mijn punt ook snapt
Op woensdag 30 april 2003 17:23 schreef Driftwood het volgende:[..]
daarom....
denk dat ik daar mijn punt heb duidelijk gemaaktga ik me nu ff omkleden, moet zo weer richting werk
* Jerruh gaat zo uit eten
eerst ff relaxe
quote:Persoon 1 zal dat ook wel bedacht hebben, echer die zal zeker niet zeggen dat hij daar ooit aan gedacht hebt.
Op woensdag 30 april 2003 17:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
en dan vraag ik: waarom. en dan zeg ik, hetgeen ik nou bedoel: wat is jouw mening, waarom? en dan zeg ik: ik neem bij dat soort meningen geen genoegen met "gewoon, tis toch zo" (wat ik maar al te vaak te horen krijg
)
wat is dan eem mening, als je het onderbouwt met " gewoon, tis toch zo" ?? hecht jij daar evenveel waarde aan als iemand die zegt: "ik vind het vies, omdat ik twee zoenende jongens gewoon niet geil vind?" die tweede mening, daar zit al engizinds verdieping in (die jongen heeft zichzelf misschien voorgesteld zoenend met een jongen, misschien ook nie, daar niet van)
quote:Relax ze. Ik ga nog wat puntjes op een i zetten, en dan maar eens 600 km naar huis rijden. Groetjes!
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
werkzuh ik hoop dat je mijn punt ook snapt
* Jerruh gaat zo uit eten
eerst ff relaxe
quote:wat ik eigenlijk met dat jamai voorbeeld in dat topic wilde weergeven is dat er een verschil is naar mijn mening in een mening en een oordeel. en dat oordeel over jamai vond ik gewoon redelijk kortzichtig, ook het feit dat toen ik in dat topic zei da ik dat niet vonde, de mensen vrolijk doorgingen met jamai bestempelen in plaats van te kijken waar om het misschien neit was...ik zeg niet dat dat hun recht niet is, maar ik zelf zou het noit doen omdat ik het nietszeggend en beetje ononderbouwd vind..
Op woensdag 30 april 2003 17:29 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Persoon 1 zal dat ook wel bedacht hebben, echer die zal zeker niet zeggen dat hij daar ooit aan gedacht hebt.
enfin ys, we hebben weer een discussie gehad..
ben jij trouwens nou homosexueel of bisexueel?
quote:Ik heb momenteel even geen idee. Ik ben de afgelopen tijd over een hoop dingen aan het twijfelen.
Op woensdag 30 april 2003 17:37 schreef Jerruh het volgende:[..]
wat ik eigenlijk met dat jamai voorbeeld in dat topic wilde weergeven is dat er een verschil is naar mijn mening in een mening en een oordeel. en dat oordeel over jamai vond ik gewoon redelijk kortzichtig, ook het feit dat toen ik in dat topic zei da ik dat niet vonde, de mensen vrolijk doorgingen met jamai bestempelen in plaats van te kijken waar om het misschien neit was...ik zeg niet dat dat hun recht niet is, maar ik zelf zou het noit doen omdat ik het nietszeggend en beetje ononderbouwd vind..
enfin ys, we hebben weer een discussie gehad..
ben jij trouwens nou homosexueel of bisexueel?
quote:ochja, als je de twaalde persoon erbij wilt, check mijn fotoboek en dan het laatste berichtje..
Op woensdag 30 april 2003 17:39 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik heb momenteel even geen idee. Ik ben de afgelopen tijd over een hoop dingen aan het twijfelen.
quote:Eet smakelijk.
Op woensdag 30 april 2003 17:44 schreef Jerruh het volgende:
enfin ik ga eten bij kawah, lekker chinees![]()
quote:en als je dan van mening veranderd bent, dan bied je ook netjes je excuus aan voor alle vooroordelen die je in deeltje 125 t/m 275 over uitgaan met homows geroepen hebt?
Verders heb ik nog als noodzakelijk weetje, dat ik een scanner voor een tientje heb gekocht. Op de oranjemarkt, in de zeikende regen . Vriend van me kocht voor twee euri een draadloze muis + een SCSI HDD!! Voelde ik me toch nog een beetje genaait..... in de regen.
[Dit bericht is gewijzigd door error op 30-04-2003 19:08]
quote:Die steun ik anders nog steeds
Op woensdag 30 april 2003 19:02 schreef error het volgende:[..]
en als je dan van mening veranderd bent, dan bied je ook netjes je excuus aan voor alle vooroordelen die je in deeltje 125 t/m 275 over uitgaan met homows geroepen hebt?
quote:hoe kan je dat nou zeggen, nadat we (ooit) samen in 't Bolke zijn geweest?
Op woensdag 30 april 2003 19:07 schreef Cazman het volgende:[..]
Die steun ik anders nog steeds
quote:Waar baseer je dat op?
Op woensdag 30 april 2003 19:09 schreef onetouch het volgende:
eeelllloooowzo ver mijn mening
quote:Daar ben ik het niet mee eens.
Op woensdag 30 april 2003 19:09 schreef onetouch het volgende:
eeelllloooowzo ver mijn mening
quote:ik ben van mening dat je me voor was
Op woensdag 30 april 2003 19:12 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
quote:Met twee klontjes suiker graag.
Op woensdag 30 april 2003 19:12 schreef onetouch het volgende:nee
quote:Zoals gewoonlijk.
Op woensdag 30 april 2003 19:14 schreef error het volgende:[..]
je was me voor
quote:dat had ik ook niet anders van je verwacht!
Op woensdag 30 april 2003 19:12 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
gerealiseerde meningen uit het verleden, bieden geen garantie voor toekomstige opvattingen
quote:Het bier met een rietje beviel toch niet zo?
Op woensdag 30 april 2003 19:07 schreef Cazman het volgende:[..]
Die steun ik anders nog steeds
quote:'t zullen nooit mijn tenten zijn en worden. Mijn roeping zit in Metal en Hardrock cafe's. waar ik rustig kan zitten met een pilsje in me hand en goeie muziek
Op woensdag 30 april 2003 19:09 schreef error het volgende:[..]
hoe kan je dat nou zeggen, nadat we (ooit) samen in 't Bolke zijn geweest?
quote:Ik ben nou eenmaal een tegendraads type.
Op woensdag 30 april 2003 19:15 schreef onetouch het volgende:[..]
dat had ik ook niet anders van je verwacht!
gerealiseerde meningen uit het verleden, bieden geen garantie voor toekomstige opvattingen
quote:is dat een mening?
Op woensdag 30 april 2003 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
Mannelijke hunks!!Eens?
quote:da's dan weer jouw mening,
Op woensdag 30 april 2003 19:15 schreef Cazman het volgende:[..]
't zullen nooit mijn tenten zijn en worden. Mijn roeping zit in Metal en Hardrock cafe's. waar ik rustig kan zitten met een pilsje in me hand en goeie muziek
quote:Ik vind dat dat een mening is ja!
Op woensdag 30 april 2003 19:16 schreef error het volgende:is dat een mening?
quote:meer een vraag, dunkt me
Op woensdag 30 april 2003 19:16 schreef error het volgende:[..]
is dat een mening?
quote:Ligt het aan de sfeer of vind je het gewoon niets toevoegen aan je uitgaan?
't zullen nooit mijn tenten zijn en worden. Mijn roeping zit in Metal en Hardrock cafe's. waar ik rustig kan zitten met een pilsje in me hand en goeie muziek
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:15 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik ben nou eenmaal een tegendraads type.
quote:Een vraag naar de mening over een mening. That is.
Op woensdag 30 april 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:meer een vraag, dunkt me
quote:Laat je die muur heel?
Op woensdag 30 april 2003 19:18 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Toen ik een jaar of 17 was, kwam ik vaak in een rockcafe (met bescherming van grote, sterke maatjes), maar eh ... rustig zitten was daar niet bij. Was ook wel een enorm foute kroeg....
quote:LOL voor de mensen die da nie begrijpen: http://paasei.net/nextdance/Bier%20drink%20je%20met%20een%20roze%20rietje.jpg
Op woensdag 30 april 2003 19:15 schreef Andyvie het volgende:[..]
Het bier met een rietje beviel toch niet zo?
andere nextdance foto's: http://paasei.net/nextdance/
'tis dat half irc er was Andy anders was ik echt niet gegaan.
quote:sfeer meeral. Ik voel me er niet op me gemak. 't hoort niet bij mij. Moeilijk uit te leggen
Op woensdag 30 april 2003 19:17 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ligt het aan de sfeer of vind je het gewoon niets toevoegen aan je uitgaan?
quote:heb je alle aspirines dan zelf opgemaakt?
Op woensdag 30 april 2003 19:18 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Laat je die muur heel?
dan ga ik nu mijn auto ophalen, anders kan ik vanavond niet stappen
quote:'k Voel me nergens meer hetero dan in de gemiddele homotent...
Op woensdag 30 april 2003 19:20 schreef Cazman het volgende:sfeer meeral. Ik voel me er niet op me gemak. 't hoort niet bij mij. Moeilijk uit te leggen
Hetero-voelen als in: niet-homo-voelen dus... Niet dat ik ineens achter de dames aanga.
quote:Ik heb nog een grote voorraad.
Op woensdag 30 april 2003 19:22 schreef onetouch het volgende:[..]
heb je alle aspirines dan zelf opgemaakt?
quote:Je zoemt maar een end weg.
Op woensdag 30 april 2003 19:22 schreef onetouch het volgende:sum qui sum
quote:Ik begreep wel meteen weer wat hokjes waren.
Op woensdag 30 april 2003 19:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Voel me nergens meer hetero dan in de gemiddele homotent...
Hetero-voelen als in: niet-homo-voelen dus... Niet dat ik ineens achter de dames aanga.
quote:Ik voel me meestal niet homo of hetero. Alleen dat ik gevoelens voor jongens heb ga ik me niet onderscheiden. Ik ben gewoon hoe ik doe en wie ik ben. Meeste vinden dat hetero, maakt mij niks uit.
Op woensdag 30 april 2003 19:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Voel me nergens meer hetero dan in de gemiddele homotent...
quote:Je moet ook niet naar de darkroom he?
Op woensdag 30 april 2003 19:25 schreef ysklontje2000 het volgende:Ik begreep wel meteen weer wat hokjes waren.
Maar als je bijvoorbeeld de uitgaanspicjes bekijkt op de kamkrant.nl, dan zie je alle stereotype clichénichtjes weer voorbij-huppelen.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je zoemt maar een end weg.
quote:Maja die Biene!
Op woensdag 30 april 2003 19:26 schreef onetouch het volgende:
(Zat ik ook al aan te denken!)
quote:en je bekijkt die site om je eigen referentiekader ten opzichte van stereotypes helder te krijgen
Op woensdag 30 april 2003 19:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je moet ook niet naar de darkroom he?
.
Maar als je bijvoorbeeld de uitgaanspicjes bekijkt op de kamkrant.nl, dan zie je alle stereotype clichénichtjes weer voorbij-huppelen.
quote:Bedankt voor de waarschuwing, maar daar kom ik echt niet.
Op woensdag 30 april 2003 19:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je moet ook niet naar de darkroom he?
.
quote:Dat bedoel ik dus. Ik zie daar alleen maar mensen die op elkaar lijken en dan voel ik me opeens een uitzondering.
quote:Nee, die stereotypes zie ik bijna elke zaterdag wel, heb ik geen internet voor nodig.
Op woensdag 30 april 2003 19:28 schreef onetouch het volgende:en je bekijkt die site om je eigen referentiekader ten opzichte van stereotypes helder te krijgen
quote:Mooie jongens zet jij toch allemaal in dat topic, ik vrees dat we dezelfde smaak hebben
Op woensdag 30 april 2003 19:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maja die Biene!
(Zat ik ook al aan te denken!)
quote:Maarja, die uitzondering ben je in feite niet.
Op woensdag 30 april 2003 19:30 schreef ysklontje2000 het volgende:Dat bedoel ik dus. Ik zie daar alleen maar mensen die op elkaar lijken en dan voel ik me opeens een uitzondering.
quote:LOL
Op woensdag 30 april 2003 19:31 schreef Marc_mga het volgende:Mooie jongens zet jij toch allemaal in dat topic, ik vrees dat we dezelfde smaak hebben
Weet ik niet. Ik heb er veel 'knappe' mannen gepost. Wil niet zeggen dat ik ze allemaal aantrekkelijk vind .
quote:da's wel zo makkelijk! als iedereen zich niet cliché-homo gaat gedragen in zo'n tent, weet je straks niet meer of je nou wel in een homotent zit of niet... en dat is voor sommigen best beangstigend
Op woensdag 30 april 2003 19:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maarja, die uitzondering ben je in feite niet.
Alleen blijven de meeste niet-cliché-homo's hierdoor weg uit homotenten, waardoor dit effect zich dus versterkt. Vicieuze cirkel.
quote:Toch wel mooi hoe ze die ogen etc. soms zo mooi kunnen fotograferen, ik hoop niet dat daar te veel computer aan te past komt
Op woensdag 30 april 2003 19:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
LOL
Weet ik niet. Ik heb er veel 'knappe' mannen gepost. Wil niet zeggen dat ik ze allemaal aantrekkelijk vind
.
quote:En voor sommigen zou dat heerlijk relaxed zijn!
Op woensdag 30 april 2003 19:34 schreef onetouch het volgende:da's wel zo makkelijk! als iedereen zich niet cliché-homo gaat gedragen in zo'n tent, weet je straks niet meer of je nou wel in een homotent zit of niet... en dat is voor sommigen best beangstigend
* DennisMoore neemt zich voor om zaterdag weer met 2 bier in de handen midden op de dansvloer te gaan staan. .
quote:Plaats er ook eens wat pics!
Op woensdag 30 april 2003 19:34 schreef Marc_mga het volgende:Toch wel mooi hoe ze die ogen etc. soms zo mooi kunnen fotograferen, ik hoop niet dat daar te veel computer aan te past komt
quote:Ff kijken dan
Op woensdag 30 april 2003 19:36 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Plaats er ook eens wat pics!
.
quote:Hoef je niet direct dit topic te verlaten.
Op woensdag 30 april 2003 19:41 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ff kijken dan
quote:ook al
Op woensdag 30 april 2003 20:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
Kutleven.
quote:Stort je hart eens uit.
Op woensdag 30 april 2003 20:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
ook al
quote:Jullie zeggen niks, wat moet ik doen, in mn eentje lullen?
Op woensdag 30 april 2003 19:59 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Hoef je niet direct dit topic te verlaten.
quote:Moet het allemaal weer bij mij vandaan komen?
Op woensdag 30 april 2003 20:10 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jullie zeggen niks, wat moet ik doen, in mn eentje lullen?
quote:doe ik ook altij, en boeit me geen ene flikker als da weer es niet in dank wordt afgenomen, dus gaat uw gang..
Op woensdag 30 april 2003 20:10 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Jullie zeggen niks, wat moet ik doen, in mn eentje lullen?
@ys: nuttin', kutweer enzovoorts!
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:10 schreef Andyvie het volgende:
He jongens, niet zo depri hoor. Morgen is het gewoon weer donderdag. is alles weer voorbij en gaat het leven gewoon weer door
quote:Daar zitten best wel wat lekkere dingen tussen ja...
Op woensdag 30 april 2003 20:21 schreef onetouch het volgende:
ohjah, ook maar kleine bijdrage in andere pic topic heeft gedaan
quote:eey, niet opeens m'n gequote textje editten
Op woensdag 30 april 2003 20:21 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar zitten best wel wat lekkere dingen tussen ja...
quote:Gewoon tussen de druppels doorlopen.
Op woensdag 30 april 2003 20:24 schreef Jerruh het volgende:
ik ga weer poging doen om naar de stad te gaan..
quote:en de bordjes "centrum" aanhouden!
Op woensdag 30 april 2003 20:25 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Gewoon tussen de druppels doorlopen.
quote:tja zow slank ben ik wel
Op woensdag 30 april 2003 20:25 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Gewoon tussen de druppels doorlopen.
dag touhouch
quote:Met welke aanklacht?
Op woensdag 30 april 2003 20:26 schreef onetouch het volgende:[..]
en de bordjes "centrum" aanhouden!
quote:De paraplu is er goed voor.
Op woensdag 30 april 2003 20:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja zow slank ben ik wel
maar t regent echt gruwleijk hard
dag touhouch
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:21 schreef onetouch het volgende:
ohjah, ook maar kleine bijdrage in andere pic topic heeft gedaan
Aantal mooie tussen!
quote:art. 111 WvS
Op woensdag 30 april 2003 20:27 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Met welke aanklacht?
"Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie."
quote:Ja jij bent degene die moeite heeft met stiltes
Op woensdag 30 april 2003 20:11 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Moet het allemaal weer bij mij vandaan komen?
quote:Sinds wanneer is "centrum" een scheldwoord?
Op woensdag 30 april 2003 20:30 schreef onetouch het volgende:[..]
art. 111 WvS
"Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie."
quote:Vuile centrum!!
Op woensdag 30 april 2003 20:31 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Sinds wanneer is "centrum" een scheldwoord?
quote:ga jij es charmed angel en buffy kijken!
Op woensdag 30 april 2003 20:30 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja jij bent degene die moeite heeft met stiltes
quote:Ik heb momenteel moeite met hele andere dingen.
Op woensdag 30 april 2003 20:30 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja jij bent degene die moeite heeft met stiltes
quote:sinds wanneer is laurentien een prins(es)
Op woensdag 30 april 2003 20:31 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Sinds wanneer is "centrum" een scheldwoord?
quote:een paar
Op woensdag 30 april 2003 20:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
Aantal mooie tussen!
quote:ow je leeft toch nog
Op woensdag 30 april 2003 20:30 schreef onetouch het volgende:[..]
veel plezier eej
![]()
quote:welke 2 dan voor jou
Op woensdag 30 april 2003 20:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
een paar
![]()
quote:Heb jij even geluk dat ik geen koning ben.
Op woensdag 30 april 2003 20:32 schreef Cazman het volgende:[..]
Vuile centrum!!
quote:Wie niet
Op woensdag 30 april 2003 20:32 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik heb momenteel moeite met hele andere dingen.
quote:Hij vindt die kale maar niks
Op woensdag 30 april 2003 20:33 schreef onetouch het volgende:welke 2 dan voor jou
quote:Jij?
Op woensdag 30 april 2003 20:35 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Wie niet
Tenminste, dan mag ik hopen.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hij vindt die kale maar niks
.
quote:kaal is in
Op woensdag 30 april 2003 20:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hij vindt die kale maar niks
.
-edit- lef ook
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 30-04-2003 20:38]
quote:Zelfs de hond hier wil er niet uit lol
Op woensdag 30 april 2003 20:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow je leeft toch nog
* Jerruh is ff fotootje uploaden en de regen aankijken..
quote:Bad luck
Op woensdag 30 april 2003 20:35 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Jij?
Tenminste, dan mag ik hopen.
quote:Dan is het dus geen hondenweer.
Op woensdag 30 april 2003 20:37 schreef Cazman het volgende:[..]
Zelfs de hond hier wil er niet uit lol
quote:slimme hond, was die van ons dat maar!
Op woensdag 30 april 2003 20:37 schreef Cazman het volgende:[..]
Zelfs de hond hier wil er niet uit lol
quote:Die indruk krijg ik wel ja. Heb ook al wat kale fokkers voorbij zien komen in de userpicstopics.
Op woensdag 30 april 2003 20:37 schreef onetouch het volgende:kaal is in
-edit- lef ook
Goeie trend! .
quote:Alweer?
Op woensdag 30 april 2003 20:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Bad luck
quote:ik ben zo weg hoor
Op woensdag 30 april 2003 20:32 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik heb momenteel moeite met hele andere dingen.
zooo en ik heb mijn alltime fav. hunk ook maar es gepost/gedeeld met jullie zie hunktopic
quote:Nee Jerruh, jij bent het probleem niet.
Op woensdag 30 april 2003 20:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben zo weg hoor
zooo en ik heb mijn alltime fav. hunk ook maar es gepost/gedeeld met jullie
zie hunktopic
quote:jippie
Op woensdag 30 april 2003 20:40 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee Jerruh, jij bent het probleem niet.
quote:Die houdt wel van hondeweer?
Op woensdag 30 april 2003 20:39 schreef onetouch het volgende:[..]
slimme hond, was die van ons dat maar!
die heeft een heel ander beeld bij hondenweer
quote:de jack russell wel, the wetter the better voor hem
Op woensdag 30 april 2003 20:42 schreef Cazman het volgende:[..]
Die houdt wel van hondeweer?
en gelukkig zijn beide lekker thuis bij ons pap en mam
en mogen die er dus vanavond mee door de regen zeulen
quote:er zijn geen problemen!
Op woensdag 30 april 2003 20:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
jippie
KUTWEER, dat is het probleem!
quote:ja, die Jack Russels maakt het niks uit zolang ze maar rond kunnen rennen. eigenwijze beesten
Op woensdag 30 april 2003 20:43 schreef onetouch het volgende:[..]
de jack russell wel, the wetter the better voor hem
de westie totaal niet, maar da's ook nog een pup
en gelukkig zijn beide lekker thuis bij ons pap en mam
en mogen die er dus vanavond mee door de regen zeulen
quote:ik vind het geen uitdaging dat ik op voorhand weet dat zelfs mijn onderbroek nat zal worden (daarom ben ik nu thuisgekomen) als ik 5 minuten buiten ben
Op woensdag 30 april 2003 20:44 schreef onetouch het volgende:[..]
er zijn geen problemen!
uitdagingen noemt men dat!
maar ja, ik ga binnen nu en een uur wel de stad in!
quote:hehehe, ga je dr ook ngo langs?
Op woensdag 30 april 2003 20:47 schreef ysklontje2000 het volgende:
Brr, Beurs van Berlage was omgetoverd tot nichtendisco.
quote:Nee ik blijf uit de buurt van dat soort feestjes. Daarbij was het gisteravond.
Op woensdag 30 april 2003 20:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehehe, ga je dr ook ngo langs?
nou ik ga zo maar weet een heteroavondje doen, aanstaande weekend weer homoavondje(s), damn het leven van een bi is zowel afwisselend als bizar verwarrend
quote:mooi. ochjah gisteravond zat ik bij redelijk patserige bende in de buurt
Op woensdag 30 april 2003 20:59 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee ik blijf uit de buurt van dat soort feestjes. Daarbij was het gisteravond.
ow en charmed is echt geweldig
quote:Mountains of difficulty
Op woensdag 30 april 2003 20:44 schreef onetouch het volgende:[..]
er zijn geen problemen!
uitdagingen noemt men dat!
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:02 schreef Tizmo het volgende:
Hallow weer luitjes
Jij komt net uit de kroeg?
quote:jeuh..
Op woensdag 30 april 2003 21:02 schreef Tizmo het volgende:
Hallow weer luitjes
quote:is het zo erg dan
Op woensdag 30 april 2003 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is daar een Tizmo.
quote:Nee wel van een of ander plein
Op woensdag 30 april 2003 21:03 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Jij komt net uit de kroeg?
quote:nee hoor!
Op woensdag 30 april 2003 21:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
is het zo erg dan
hey menneke!
quote:
Op woensdag 30 april 2003 21:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
jeuh..
quote:hij zei gelukkig
Op woensdag 30 april 2003 21:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee hoor!
hey menneke!
![]()
quote:egwel!
Op woensdag 30 april 2003 21:09 schreef Tizmo het volgende:[..]
hij zei gelukkig
quote:ohw ik kom jullie redden hoor
Op woensdag 30 april 2003 21:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:Lukt je niet
Op woensdag 30 april 2003 21:13 schreef Tizmo het volgende:ohw ik kom jullie redden hoor
quote:ja en op buffy
Op woensdag 30 april 2003 21:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
egwel!
![]()
ik ga zow de stad in, dan proost ik er ene op jou!!
quote:wrom niet
Op woensdag 30 april 2003 21:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Lukt je niet
.
quote:jup!!
Op woensdag 30 april 2003 21:14 schreef Tizmo het volgende:[..]
ja en op buffy
eej fijne avond tiz
en de rest: fijne avond
quote:Zeg, er gaat niks boven een lekker rustig CBA-avondje hoor!
Op woensdag 30 april 2003 22:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
Stelletje saaie homo's
quote:
Op woensdag 30 april 2003 22:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
Stelletje saaie homo's en DennisMoore
quote:Bedoel je dat je niet saai bent, of dat je geen homo bent?
Op woensdag 30 april 2003 22:17 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:DM is blijkbaar de uitzondering op de regel.
Op woensdag 30 april 2003 22:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Bedoel je dat je niet saai bent, of dat je geen homo bent?
quote:Ik heb blijkbaar weer niks gemist?
Op woensdag 30 april 2003 22:48 schreef Cazman het volgende:
kutportugezen!!!
quote:gelijkspel
Op woensdag 30 april 2003 22:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb blijkbaar weer niks gemist?
quote:Not me!
Op woensdag 30 april 2003 22:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ah, iedereen was voetbal aan het kijken.
quote:Dank U.
Op woensdag 30 april 2003 22:57 schreef Jerruh het volgende:c) lekker ding...
quote:En waar keek je dan wel naar?
Op woensdag 30 april 2003 22:55 schreef Twoflower het volgende:[..]
Not me!
quote:without prove?
Op woensdag 30 april 2003 22:59 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Dank U.
quote:Op het moment naar Angel, en daarvoor naar Charmed en Buffy...
Op woensdag 30 april 2003 22:59 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
En waar keek je dan wel naar?
quote:Wat voor prove moet je hebben dan?
Op woensdag 30 april 2003 23:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
without prove?
quote:Moet ik me nou schamen dat ik al die series niet ken?
Op woensdag 30 april 2003 23:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Op het moment naar Angel, en daarvoor naar Charmed en Buffy...
quote:*grin*
Op woensdag 30 april 2003 23:03 schreef Cazman het volgende:[..]
you called?
quote:Nee hoor.
Op woensdag 30 april 2003 23:03 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Moet ik me nou schamen dat ik al die series niet ken?
* Twoflower gaat maffen
quote:Slaap lekker.
Op woensdag 30 april 2003 23:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee hoor.
* Twoflower gaat maffen
quote:trusten
Op woensdag 30 april 2003 23:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nee hoor.
* Twoflower gaat maffen
quote:zoek maar uit..
Op woensdag 30 april 2003 23:02 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Wat voor prove moet je hebben dan?
@caz: nope, dan had ik wel woeste werchterrocker geroepen
quote:Ja daaaag, ik ga natuurlijk geen moeite doen.
Op woensdag 30 april 2003 23:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
zoek maar uit..
@caz: nope, dan had ik wel woeste werchterrocker geroepen
quote:ben ff buffy kijke, dan doe ik straks wel het werk
Op woensdag 30 april 2003 23:08 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ja daaaag, ik ga natuurlijk geen moeite doen.
quote:Weet buffy dat je naar haar kijkt?
Op woensdag 30 april 2003 23:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
ben ff buffy kijke, dan doe ik straks wel het werk
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:10 schreef Marc_mga het volgende:
Helleuw
Kom je ook weer een keer aanwaaien?
quote:jupz, daarom kijk ik ook
Op woensdag 30 april 2003 23:10 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Weet buffy dat je naar haar kijkt?
quote:Ja zoiets, kon nu ook in de stad zitten maar dat heb ik maar weer eens laten schieten
Op woensdag 30 april 2003 23:11 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Kom je ook weer een keer aanwaaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |