abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10110493
Een vriend van mij is laatst naar Zweden geweest, en volgens hem word je daar als je gewoon shag rookt al heel snel gecontroleerd of er geen wiet ofzo in zit...

Weet iemand hoe dat in Parijs zit?
Ik ga morgen weg, en ik kan op zich wel gewoon sigaretten roken, maar shag is ietsje goedkoper

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 april 2003 @ 13:14:04 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_10110526
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:12 schreef ZixS het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar Zweden geweest, en volgens hem word je daar als je gewoon shag rookt al heel snel gecontroleerd of er geen wiet ofzo in zit...

Ik ga morgen weg, en ik kan op zich wel gewoon sigaretten roken, maar shag is ietsje goedkoper

Ik ben er nooit op aangesproken. Sommige mensen kijken wel vreemd
  woensdag 30 april 2003 @ 13:14:21 #3
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_10110530
In Frankrijk hebben ze gewoon shag hoor. Je kan er zelfs overal grote vloeitjes kopen. Dus ik denk niet dat ze er heel raar tegen aan kijken. "N
pi_10110548
In Parijs heb ik er nooit problemen mee gehad. In Londen is mijn pakkie wel eens doorgespit door een agent.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_10110586
Overigens lijkt het me wel héél sterk dat ze in Parijs daar over gaan zeiken. Dan mogen ze eerst die blowende pubers voor het Louvre 's avonds even wegjagen voordat ze shagrokende toeristen gaan pesten.

Hoewel... Toeristje pesten is natuurlijk erg leuk.

pi_10110733
hehe, ok dankje
mn moeder zei dat ik voor de zekerheid maar gewoon sigaretten moest roken, maar het zal wel meevallen dus
pi_10110818
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:12 schreef ZixS het volgende:

Oom van me is er al meerdere keren op aangesproken geworden, maar dat waren dan wel amerikanen die serieus dachten dat hij een stickie zat te roken.
Kan me niet voorstellen dat je in frankrijk er problemen mee gaat krijgen.
En wat dan nog... zo lang er geen dope in zit kunnen ze je toch niets maken.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_10110860
shag is zo zwerverachtig vind ik
Nothing to see here, carry on
pi_10110937
In het zuiden van Frankrijk zie je de boeren met shaggies aan hun lip, gerold met de bruine variant van grote vloei. Da's erg grappig om te zien Maar goed, shag is in Frankrijk net zo gewoon als hier.
Eigen brokjes eerst.
  woensdag 30 april 2003 @ 13:44:57 #10
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_10111047
NEEM EEN VOORRAADJE SHAG MEE!!!!!
en vloeitjes natuurlijk.->is vaak lastig te krijgen.

verder wordt je aangegaapt.
en als je een bepaalde "uitstraling" hebt kan je sneller gecontroleerd worden.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_10111065
Ben al een paar keer in parijs geweest. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Ben wel samen met m'n meisie door een agent uit de vijver bij het Louvre gevist. Die was niet zo blij haha!
Met een shaggie in je hand kom je door heel 't land!
pi_10111071
In Amerika vinden ze het wel raar.
  woensdag 30 april 2003 @ 13:48:46 #13
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_10111095
In parijs is het echt grappig, mijn vriendin rookte toen shag, en echt bijna iedereen zat haar dom aan te gapen
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2003 @ 13:57:41 #14
34726 Fratz
Max
pi_10111225
mocht je nog naar het graf van jim morrison gaan dan zou ik geen shag roken, een vriendin van ons deed dat wel en kon fijn mee met de politie ondanks ons luid protest. na een kwartiertje bleek er echt niks aan de hand en toen kon ze gaan, we hadden wel sterk het gevoel in de gaten te worden gehouden. de rest van de week geen problemen gehad alleen vreemde blikken
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_10111314
Overigens, neem gewone vloei mee. Bij mijn weten hebben ze alleen die smerige rijstevloei aldaar.
  woensdag 30 april 2003 @ 19:56:22 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_10117478
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:46 schreef Merina het volgende:
In Amerika vinden ze het wel raar.
Maaaarrrrr je kunt hier in sommige winkels (met name de Nederlandse winkels, ik ken er 2 in de Los Angeles area) wel geimporteerde shag kopen. En vloeitjes.

Trouwens, ik was laatst in een Hennep shop in Sacramento, en daar kon je *alles* kopen.... behalve de marijuana zelf Pijpen, tabak, vloei, etc etc.. de hele mik kon je krijgen. Maar echt geen milligram drugs want dat is hier toch echt wel verboden....

Je moest trouwens minimaal 21 jaar zijn om dat gedeelte van de winkel te mogen betreden.... de rest van de winkel bestond uit produkten die van hennep gemaakt zijn.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 1 mei 2003 @ 01:36:30 #17
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_10123841
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:56 schreef maartena het volgende:

[..]

Maaaarrrrr je kunt hier in sommige winkels (met name de Nederlandse winkels, ik ken er 2 in de Los Angeles area) wel geimporteerde shag kopen. En vloeitjes.

Trouwens, ik was laatst in een Hennep shop in Sacramento, en daar kon je *alles* kopen.... behalve de marijuana zelf Pijpen, tabak, vloei, etc etc.. de hele mik kon je krijgen. Maar echt geen milligram drugs want dat is hier toch echt wel verboden....

Je moest trouwens minimaal 21 jaar zijn om dat gedeelte van de winkel te mogen betreden.... de rest van de winkel bestond uit produkten die van hennep gemaakt zijn.

Zo'n Hennep shop heb ik ook in Panama Beach, FL, gezien. Best wel vaag dat dat wel gewoon mag
.
pi_10123873
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:36 schreef Yankee het volgende:

[..]

Zo'n Hennep shop heb ik ook in Panama Beach, FL, gezien. Best wel vaag dat dat wel gewoon mag

In Londen ook volop. Bij de Carnegy street is een markt en daar verkochten ze zelfs iets waarvan ze zeiden dat het wiet was, maar zag er totaal niet zo uit.
En shagrokende vrouwen vind ik geen gezicht.
Back in business.
pi_10123889
Je kan ook stoppen, dan ben je pas écht cool...
  donderdag 1 mei 2003 @ 01:51:23 #20
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_10124008
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je kan ook stoppen, dan ben je pas écht cool...
Ja maar daar gaat het hier niet over!

ontopic:

Je kan gewoon shag roken in Parijs. Alleen sommige 'merken' zijn er niet of lastig te krijgen. Zware van Nelle bijvoorbeeld

.
pi_10159300
neem wel je eigen vloei mee, want die rijstpapiervloeitjes zijn zo lastig te rollen........vind ik.

in barcelona was ik shag aan het roken en politie dacht dat ik hasj aan het roken was, toen moest ik hem weggooien. Toen gewoon weer een nieuwe gedraaid. ik denk dat ze ook wel wisten dat het geen hasj was, maar ze wilden waarschijnlijk hun macht laten zien.

zal wel niet veel anders zijn in parijs

raaaaah!
  zondag 4 mei 2003 @ 12:43:04 #22
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10194163
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:57 schreef Fratz het volgende:
mocht je nog naar het graf van jim morrison gaan dan zou ik geen shag roken, een vriendin van ons deed dat wel en kon fijn mee met de politie ondanks ons luid protest. na een kwartiertje bleek er echt niks aan de hand en toen kon ze gaan, we hadden wel sterk het gevoel in de gaten te worden gehouden. de rest van de week geen problemen gehad alleen vreemde blikken
Net terug uit Parijs
Bij het graf van Jim Morrisson word je zoiezo in de gaten gehouden, al doe je niks... Stond zo'n mannetje recht naast van de beveiliging...

Shag roken is vrij normaal in Parijs hoor, alleen idd de rijstevloei die ze daar hebben... Wordt volgens mij net zoveel shag als sigaret gerookt...

Geluk is een richting, geen punt
pi_10200697
Nouja, als er nog shagrokers naar Noorwegen gaan, zorg dat je meerdangenoeg shag bij je hebt want het is daar niet te betalen.

Niet dat gewone sigaretten daar wel te betalen zijn, maar you get my point.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10332239
shag roken vast wel normaal zolang je maar niet tegen je nederlands auto staat aangeleunt
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_10525886
Parijs 1999,

Het opfokken van de politie daar, iedere keer weer
Shaggies draaien met tipje en binnen no time stonden ze voor onze neus. Gefrustreerd liepen ze weer weg.
Opgefokt gezelschap

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')