Weet iemand hoe dat in Parijs zit?
Ik ga morgen weg, en ik kan op zich wel gewoon sigaretten roken, maar shag is ietsje goedkoper
quote:Ik ben er nooit op aangesproken. Sommige mensen kijken wel vreemd
Op woensdag 30 april 2003 13:12 schreef ZixS het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar Zweden geweest, en volgens hem word je daar als je gewoon shag rookt al heel snel gecontroleerd of er geen wiet ofzo in zit...Weet iemand hoe dat in Parijs zit?
Ik ga morgen weg, en ik kan op zich wel gewoon sigaretten roken, maar shag is ietsje goedkoper
Hoewel... Toeristje pesten is natuurlijk erg leuk.
quote:Oom van me is er al meerdere keren op aangesproken geworden, maar dat waren dan wel amerikanen die serieus dachten dat hij een stickie zat te roken.
Op woensdag 30 april 2003 13:12 schreef ZixS het volgende:
Een vriend van mij is laatst naar Zweden geweest, en volgens hem word je daar als je gewoon shag rookt al heel snel gecontroleerd of er geen wiet ofzo in zit...Weet iemand hoe dat in Parijs zit?
verder wordt je aangegaapt.
en als je een bepaalde "uitstraling" hebt kan je sneller gecontroleerd worden.
quote:Maaaarrrrr je kunt hier in sommige winkels (met name de Nederlandse winkels, ik ken er 2 in de Los Angeles area) wel geimporteerde shag kopen. En vloeitjes.
Op woensdag 30 april 2003 13:46 schreef Merina het volgende:
In Amerika vinden ze het wel raar.
Trouwens, ik was laatst in een Hennep shop in Sacramento, en daar kon je *alles* kopen.... behalve de marijuana zelf Pijpen, tabak, vloei, etc etc.. de hele mik kon je krijgen. Maar echt geen milligram drugs want dat is hier toch echt wel verboden....
Je moest trouwens minimaal 21 jaar zijn om dat gedeelte van de winkel te mogen betreden.... de rest van de winkel bestond uit produkten die van hennep gemaakt zijn.
quote:Zo'n Hennep shop heb ik ook in Panama Beach, FL, gezien. Best wel vaag dat dat wel gewoon mag
Op woensdag 30 april 2003 19:56 schreef maartena het volgende:[..]
Maaaarrrrr je kunt hier in sommige winkels (met name de Nederlandse winkels, ik ken er 2 in de Los Angeles area) wel geimporteerde shag kopen. En vloeitjes.
Trouwens, ik was laatst in een Hennep shop in Sacramento, en daar kon je *alles* kopen.... behalve de marijuana zelf
Pijpen, tabak, vloei, etc etc.. de hele mik kon je krijgen. Maar echt geen milligram drugs want dat is hier toch echt wel verboden....
Je moest trouwens minimaal 21 jaar zijn om dat gedeelte van de winkel te mogen betreden.... de rest van de winkel bestond uit produkten die van hennep gemaakt zijn.
quote:In Londen ook volop. Bij de Carnegy street is een markt en daar verkochten ze zelfs iets waarvan ze zeiden dat het wiet was, maar zag er totaal niet zo uit.
Op donderdag 1 mei 2003 01:36 schreef Yankee het volgende:[..]
Zo'n Hennep shop heb ik ook in Panama Beach, FL, gezien. Best wel vaag dat dat wel gewoon mag
quote:Ja maar daar gaat het hier niet over!
Op donderdag 1 mei 2003 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Je kan ook stoppen, dan ben je pas écht cool...
ontopic:
Je kan gewoon shag roken in Parijs. Alleen sommige 'merken' zijn er niet of lastig te krijgen. Zware van Nelle bijvoorbeeld
in barcelona was ik shag aan het roken en politie dacht dat ik hasj aan het roken was, toen moest ik hem weggooien. Toen gewoon weer een nieuwe gedraaid. ik denk dat ze ook wel wisten dat het geen hasj was, maar ze wilden waarschijnlijk hun macht laten zien.
zal wel niet veel anders zijn in parijs
quote:Net terug uit Parijs
Op woensdag 30 april 2003 13:57 schreef Fratz het volgende:
mocht je nog naar het graf van jim morrison gaan dan zou ik geen shag roken, een vriendin van ons deed dat wel en kon fijn mee met de politie ondanks ons luid protest. na een kwartiertje bleek er echt niks aan de hand en toen kon ze gaan, we hadden wel sterk het gevoel in de gaten te worden gehouden. de rest van de week geen problemen gehad alleen vreemde blikken
Shag roken is vrij normaal in Parijs hoor, alleen idd de rijstevloei die ze daar hebben... Wordt volgens mij net zoveel shag als sigaret gerookt...
Niet dat gewone sigaretten daar wel te betalen zijn, maar you get my point.
Het opfokken van de politie daar, iedere keer weer
Shaggies draaien met tipje en binnen no time stonden ze voor onze neus. Gefrustreerd liepen ze weer weg.
Opgefokt gezelschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |