Dan vertrekt Anthraxx weer om verder te gaan met zijn grote wandeling over het eiland.
zo even het lijstje erbij zoeken.
zo opzoek naar de boodschappen dan maar
Zozo, dat is ook weer gedaan.
* Dagobert loopt naar binnen, neemt een paar pakken melk, een brood en wat koekjes mee en legt een briefje neer.
Jojo,
Ik heb 3 pakken melk, een brood en een rol koekjes meegenomen en een paar dozen met nieuwe voorraad meegebracht (zie pakbon).
Groeten
Dagobert
* Dagobert stapt weer in zn autootje en vertrekt.
Jootje, bedankt en tot de volgende keer maar weer, roept Faat terwijl ze wegscheurd in haar auto
* Even later staat er een klant voor haar neus om af te rekenen. Terwijl ze de prijzen aanslaat op de kassa ziet ze vanuit haar ooghoeken iets vreemds. Ze draait haar hoofd en ziet nog net hoe een jongen van een jaar of 16 iets in zijn zak propt. Hij heeft haar niet zien kijken en komt naar de kassa lopen. Jojo gaat verder met het aanslaan van de prijzen en rekent af met de klant. Dan staat de jongen voor haar neus. Hij vraagt om een pakje Marlboro's. 'Anders nog iets?' * vraagt Jojogirl. 'Nee, dat was het' * zegt de jongen. Dan ineens haalt Jojo een paar handboeien van onder de kassalade vandaan en slaat 1 van de boeien om de pols van de verbijsterde jongen, die net zijn hand uitstak om te betalen, heen. Hij begint te schreeuwen en probeert zich los te rukken, maar dat heeft weinig zin aangezien Jojo de andere handboei om de reling van de kassa heeft bevestigd. 'Gesnapt jochie, vertel me nou maar eens wat je in je zak hebt gestoken.' 'Niks, godverdomme, helemaal niks.' 'Jaja, dat zeggen ze allemaal. Ik heb het je met mijn eigen ogen zien doen dus ontkennen in zinloos. Maargoed als je niks zegt bel ik de politie even, dan mogen zij je fouilleren.' * Ze grijpt de hoorn van de telefoon en draait het nummer van Oom Agent.
De dokter twijfelt... zal hij haar aanspreken en hopen dat alles weer goed komt?
Na enkele minuten start hij de auto en rijdt weg.
Durft ie me nu al niet eens meer aan te spreken? Maffe dokter
[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 25-03-2002 15:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 26-03-2002 10:08]
*pruttelprut*
* Tien minuten later zit ze met een verse bak koffie achter de kassa
Net zoals gisteren hoopt hij een glimp op te vangen van zijn droomvrouw.
Wie zit daar in vredesnaam in en wat doet ie daar al die tijd?
Hmpf
mompel...niet slowchatten hier...mompel...wat denkt ze wel...
Dan ziet ze Kasper
Hi Kasper, moet jij niet werken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |