*Vork baant zich een weg door de troep, naar binnen en treft er niemand aan*
Wat een <censuur> zooi is het hier zeg, is er ook nog iemand aanwezig? Halloooo?
Nou echt toegankelijk voor iedereen is deze winkel niet, grrr
* Ze kijkt of niemand haar ziet. Nadat ze zeker weet dat er op de straat en in de winkel geen ziel te bekennen is staat ze op. Ze opent de deur en tilt haar rolstoel naar binnen.
Een maal binnen begint ze proletarisch te winkelen: ze schrijft niet op dat ze is langsgeweest en wat ze heeft meegenomen. Uit de schappen snaait ze pakken babyluiers, blikken kaviaar, zalm, luxe broodjes en veel sterke drank. Vooral veel sterke drank. Zoveel als er op haar stoel past. Nadat de rekjes van haar karretje en de stoelzitting zelf zijn volgeladen en nog een paar volle tassen eraan zijn gehangen duwt ze de stoel naar buiten.
Op de treden valt een fles eraf: stuk. Een penetrante goedkope wiskeygeur overstemt de zwoele avondlucht. Binnensmonds vloekend duwt Lurky haar karretje voort. Ze had zich voorgenomen wat meer te gaan bewegen en dan is boodschappen doen een nuttige vorm van sport.
Stilletjes, nou ja niet echt geruisloos, komt ze met de aanwinsten terug op de parkeerplaats. Daar wordt de noodzakelijke proviant van harte verwelkomt.
Stilletjes sluit rickmans de deur van de supermarkt en loopt weer richting De woonark van rickmans
nu we het toch over vroeger hebben, ik weet eigelijk niet zo veel van je. moet je me maar eens vertellen
Vroeger..... vroeger....... *zucht*, dat vertellen over vroeger is toch veel moeilijker dan ik dacht denkt rickmans. rickmans kijkt een beetje , zucht nog een keer diep en zegt tegen miss_bleu, praten over vroeger vind ik nog altijd moeilijk, maar ik ga dat nog wel een keer proberen. Weet je wat ik doe, ik begin wel met een stukje op te schrijven misschien dat daarna het praten makkelijker gaat...
*Geeft miss_bleu maar snel een dikke knuffel en
want ze zit er even niet happy uit, gelukkig wordt ze door het
al iets vrolijker* Tja het is nooit løk om iemand van wie je houdt
te zien lijden onder zijn verleden, denkt rickmans, maar ach onze
helpt mij en helpt ons er wel doorheen...
Wat is ze toch een schat denkt rickmans
26 blikken Tomatensoep
33 blikken Tomatengroentensoep
17 blikken Champignonsoep
34...
quote:He Jojogirl, ik wil een goed werkent netwerk.
Op donderdag 13 december 2001 17:02 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is uitgeteld en gaat weer lekker terug naar huis.
(welkom hier trouwens ukkie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |