abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4375024
* DJKoster koopt een paar emmers, legt geld neer en gaat er weer vandoor
  donderdag 30 mei 2002 @ 12:39:51 #227
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4381711
de brandweer heeft eeen grossier voor de kantine nodig , kan de supermarkt daar in voorzien?
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:26:15 #228
6312 Angelique
Ange Française
pi_5055615
Maison des Merles, de villa van TARAraboemdijee

* Angelique staat net bij de kassa als haar telefoon gaat. Half bellend rekent ze af

Hallo? Angelique hier.
...
Ja hoor, natuurlijk, uh-uh
...
Vixen? Is goed.
...
Komt goed, als ze er is vraag ik het wel...
...
Tot straks dan
...
Ik ook van jou

* Angelique kijkt de dame achter de kassa aan
Hou het wisselgeld maar

* Angelique loopt naar buiten, gooit de boodschappen achterin de auto en rijdt weg, niet richting de villa waar ze nog niet zolang woont, maar de andere kant op, de bergen in.

-¥-Vixen's Castle-¥-

[Dit bericht is gewijzigd door Angelique op 17-07-2002 22:04]

woensdag 12 februari 2003 @ 13:07:50 #229
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8433425
* Liselotte staat voor de deur van de supermarkt en probeert uit te vinden welke sleutel de goede is. Natuurlijk is het de laatste van Jojogirl's sleutelbos die past, maar ze is allang blij dat de goede ertussen zit.
Ze stapt naar binnen en wordt meteen omsloten door een wolk van stof. *kuch*hoest*

Daar was ik al bang voor. Het gaat wel even duren voordat dit stofnest weer als supermarkt kan functioneren.

* Ze zet alle ramen wagenwijd open zodat er wat frisse lucht naar binnen kan en loopt dan naar het schoonmaakhok om de stofzuiger te halen.
Hip to be square
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:17:45 #230
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8438209
* Als de avond al bijna valt, is Liselotte nog steeds bezig met schoonmaken. De container achter de supermarkt zit vol met spullen die over de datum waren. De supermarkt ziet er niet meer uit als een stofnest maar alsof het een flinke schoonmaakbeurt kan gebruiken, ondanks al Liselotte's werk van vanmiddag. De rest laat Liselotte maar aan Jojo over, het bestellen en herinrichten van de schappen.
Vermoeid trekt ze de deur achter zich dicht en loopt ze naar de villa.
Hip to be square
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:20:29 #231
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8625544
* Jojogirl en Liselotte zitten buiten, voor de super koffie te drinken en wachten op de vrachtwagen van de groothandel. De supermarkt is eindelijk weer helemaal schoon en opgeruimd. Zodra de voorraad ook weer op orde is en alles voor de heropening geregeld, kan Jojo weer aan de slag.
pi_8625679
*vroom vroom*

Oppie komt de voorraad brengen. Het zijn 19 containers en 14 collies gevuld met de spullen die besteld waren.

* oppie begint met het uitladen van de lading. Wanneer alles gelost is komt hij erachter dat de truck een lekke band heeft.

* oppie begint met het plakken van de band

The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:32:45 #233
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8625908
* terwijl de chauffeur zijn kapotte band repareert, rijden en sjouwen Liselotte en Jojo alle spullen naar binnen. Voorlopig zetten ze alles in de koelcellen en het magazijn, het vullen van de schappen komt vanmiddag wel.
pi_8626036
Dat was mij het ochtendje wel.

* oppie gaat naar binnen en hoopt op een heerlijk bakkie leut om even bij te komen van de inspanningen van het repareren van de band.

The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  vrijdag 21 februari 2003 @ 17:10:42 #235
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_8633748
* Liselotte valt uitgeput neer in een stoel. Alles in de schappen zetten is één ding, maar Jojo had besloten ook maar "even" de winkel opnieuw in te delen, zodat er vele stellingen en kasten verschoven moesten worden voordat ze gevuld konden worden. Gelukkig zit het er nu op en hoeven er alleen nog wat kleine dingen gedaan te worden.
Hip to be square
pi_8634276
* jan-jaap komt binnen en pakt een paar spullen en loopt naar de kassa rekent af en loopt weer naar buiten
pi_9840692
DuSHii haalt wat yoghurt, eieren, M&M's en wat croissantjes en gaat naar de kassa.
pi_9841420
* funmaster haalt cola, chips, cake, bitterballen omdat Funmaster een feestje heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')