quote:Oh nee, laat me nou effe in de waan dat we hier gewoon lief zijn voor elkaar? (Nou ja denk mij maar weg dan)
Op zaterdag 24 mei 2003 04:21 schreef Coos het volgende:[..]
Toch speelt nu iedere keer het woord "loser" door mijn hoofd.
Maar hij komt wel Roache. je weet hoe het werkt!! :p
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 03:20 schreef Coos het volgende:
Het begint wel erg op te vallen dat je geen mogelijkheid onbenut laat om een poging te doen mij "te tackelen".
[..]
Probeer nu eens uit te leggen waarom je met je quasi snedige opmerkingen mij de lust probeert te ontnemen om op een "jongeren site" te komen?
Dus onze "rolverdeling" (kort samengevat: jij noemt mij bleu, ik jou opa) zit je niet zo lekker. Voel je dat echt zo, Coos, dat ik elke kans aangrijp om jou te wijzen op je seniorenstatus?
Ik heb juist het idee dat ik je een beetje spáár, namelijk!
Maar ik zal nog wat gas terugnemen. Het is goed dat je dit soort zaken bijtijds aangeeft!
Het laatste wat ik namelijk wil, is jou je plezier ontnemen om de wijsneus uit te hangen tussen mensen die stuk voor stuk minstens 17 jaar jo.. oeps! Ging ik bijna weer! Misschien heb je toch wel gelijk, ut lèk wel een tweide natuah!
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 24-05-2003 11:06]
quote:Zijn we écht hoor, Roache. Coos houdt van verbale billenkoek.
Op zaterdag 24 mei 2003 04:34 schreef Roache_ het volgende:
Oh nee, laat me nou effe in de waan dat we hier gewoon lief zijn voor elkaar?
wtf is RSVP, btw?
Wanneer krijgen we de foto's te zien??
(Ook toevallig, jij hier?)
Het was me het avondje wel. Rode konen. Gert gloeide, vooral tijdens de net-niet-kus van de t.a.t.u-meiden. Best een leuke vent in het echt, alleen een beetje verbitterd; ik nam eigenlijk aan dat dat een soort internet-pose was....
Ik probeer nu wanhopig te zoeken op www.ns.nl of er nog een nachttrein gaat naar De Hâeuch, of hoe 'ie dat ook uitspreekt.
Oh nieuwe ontwikkeling; hij heeft z'n jas al aan. (Een bolero'tje, hahaha)
quote:Kom Gert effe oppikken, er gaat geen trein meer en ik wil naar bed.... Hij blijft dat Turkse liedje maar zingen, en hij kent tekst nog melodie. Die heupen schudden wel vervaarlijk, enkele porceleinen dansfiguurtjes zijn al van m'n vensterbank gestoten....
Op zondag 25 mei 2003 02:11 schreef Grobbenkuiken het volgende:Ik ben nog wakker.
quote:Gert, you stupid prick, take a cab!
Op zondag 25 mei 2003 02:28 schreef Roache_ het volgende:[..]
Kom Gert effe oppikken, er gaat geen trein meer en ik wil naar bed.... Hij blijft dat Turkse liedje maar zingen, en hij kent tekst nog melodie. Die heupen schudden wel vervaarlijk, enkele porceleinen dansfiguurtjes zijn al van m'n vensterbank gestoten....
quote:Als ie los is is ie ook los Roache. Ik had je moeten waarschuwen dat je je breekbare spulletjes op moest bergen. Sorry vergeten!!! Maar Gert hoeft helmaal niet naar Den Haag vannacht. Je zal hem een groot plezier doen als je hem ergens in een park met wat "leven" aan een boom zet. Het is een echte survivaler.
Op zondag 25 mei 2003 02:28 schreef Roache_ het volgende:[..]
Kom Gert effe oppikken, er gaat geen trein meer en ik wil naar bed.... Hij blijft dat Turkse liedje maar zingen, en hij kent tekst nog melodie. Die heupen schudden wel vervaarlijk, enkele porceleinen dansfiguurtjes zijn al van m'n vensterbank gestoten....
Gert, je mobiel en creditcards stuur ik je wel op, we hebben de buurvrouw zover dat ze d'r handen voor d'r ogen durft weg te doen en dat van die aanranding poets ik wel recht met m'n zus, we zeggen wel dat ze (weer) donken was. Bovendien hebben we de foto's nog.
quote:Zijn mobiel zal ie wel weer bij die Turken in de auto laten liggen.
Op zondag 25 mei 2003 02:54 schreef Roache_ het volgende:Gert, je mobiel en creditcards stuur ik je wel op, we hebben de buurvrouw zover dat ze d'r handen voor d'r ogen durft weg te doen en dat van die aanranding poets ik wel recht met m'n zus, we zeggen wel dat ze (weer) donken was. Bovendien hebben we de foto's nog.
quote:Neenee, hij heeft zich in het aanrand-segment bijzonder correct gedragen (kutzooi), hij ging namelijk voor m'n zus, één van de alcoholische. Nou heb ik er nogal veel (zussen dan) en ik weet niet meer precies wat-wie-waar-hoe, maar nogmaals, daar zullen de foto's duidelijkheid over gaan verschaffen. Dat mobieltje ligt hier naast me, gaat continu af, steeds maar polyfone Ricky Martin-ringtones. Bovendien, interessant frontje....
Op zondag 25 mei 2003 03:00 schreef Coos het volgende:[..]
Zijn mobiel zal ie wel weer bij die Turken in de auto laten liggen.
Hij is wel voorspelbaar hoor.![]()
Heeft ie je aangerand?? Zie je hoe dichter bij het vuur hoe warmer ze worden.
quote:Hee sheiss, zit ik hier voor jan lul dat hele verhaal uit m'n duim te kloppen.....
Op zondag 25 mei 2003 03:07 schreef Gert het volgende:
Ik ga je nog een keer ontmoetenr Roache, en we zullen elkaar mogen...
quote:Al half in de knip Roache.
Op zondag 25 mei 2003 03:07 schreef Gert het volgende:
Ik ga je nog een keer ontmoetenr Roache, en we zullen elkaar mogen...
Be gentle with him.
quote:Sst idioot, niet te obvious. Aan gretigheid is menigeen tenonder gegaan, kijk naar een zekere E. Hart en haar kunstje...
Op zondag 25 mei 2003 03:20 schreef Coos het volgende:[..]
Al half in de knip Roache.
Be gentle with him.
quote:Hakt er toch wel in zeg zo'n songfestival!! Wie is E. Hart??
Op zondag 25 mei 2003 03:23 schreef Roache_ het volgende:[..]
Sst idioot, niet te obvious. Aan gretigheid is menigeen tenonder gegaan, kijk naar een zekere E. Hart en haar kunstje...
quote:E. Hart is de mevrouw die deerniswekkend daar voor die lantaarnpaal staat, paal Eurovisie 13...
Op zondag 25 mei 2003 03:31 schreef Coos het volgende:[..]
Hakt er toch wel in zeg zo'n songfestival!! Wie is E. Hart??
Je moet het ijzer smeden als het heet is Roache. Anders eet straks een ander het kaas van je brood en dat is toch niet echt de bedoeling neem ik aan??
Coos, ik heb nog wel wat troeven. Eén ervan is m'n haast treffende gelijkenis met die meneer die je eerder postte, dat nogal onflatteuze HIV-plaatje van je. Ben zowaar 25 kilo aangekomen het afgelopen halfjaar, dat kon nog weleens voor aangename verrassingen gaan zorgen. Bovendien scheer ik me al een paar maanden niet meer, heb al een bewonderenswaardige baard gekweekt. En dat alles dient geen enkel doel, wilde gewoon eens kijken of ik het kon. Maar ik moet de mannen met harde hand van me afmeppen, that's for sure.
quote:Doe maar even ter bewijs, ik geloof er geen zak van
Op zondag 11 mei 2003 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het hier rustig. Of moet ik BB-Sandra maar weer eens uit de kast halen?
quote:Ha die roache, verheug jij je ook zo op de zomer?
Op zondag 25 mei 2003 03:39 schreef Roache_ het volgende:[..]
E. Hart is de mevrouw die deerniswekkend daar voor die lantaarnpaal staat, paal Eurovisie 13...
Coos, ik heb nog wel wat troeven. Eén ervan is m'n haast treffende gelijkenis met die meneer die je eerder postte, dat nogal onflatteuze HIV-plaatje van je. Ben zowaar 25 kilo aangekomen het afgelopen halfjaar, dat kon nog weleens voor aangename verrassingen gaan zorgen. Bovendien scheer ik me al een paar maanden niet meer, heb al een bewonderenswaardige baard gekweekt. En dat alles dient geen enkel doel, wilde gewoon eens kijken of ik het kon. Maar ik moet de mannen met harde hand van me afmeppen, that's for sure.
quote:Wat zit je nou te mutsen?
Op woensdag 11 juni 2003 03:34 schreef Coos het volgende:
Willen de BB-o-fielen a.u.b. melden hoe het nu met die Arthur zit.
Is tsjikkietsjik de gelukkige bruid geworden in een rijtjeshuis te Almere? Of zit A. te A. ergens in afwachting van, "undercover"?
hier moet je wezen.
[hoezeetopic] APK!
quote:Oersoelah heette dat meisje toch? Die werkte geloof ik bij de Bruna in Deventer-Colmschate. Of was het een schoenenzaak?
Op woensdag 11 juni 2003 03:34 schreef Coos het volgende:
Willen de BB-o-fielen a.u.b. melden hoe het nu met die Arthur zit.
Is tsjikkietsjik de gelukkige bruid geworden in een rijtjeshuis te Almere? Of zit A. te A. ergens in afwachting van, "undercover"?
Volgens mij komen we de zomer zo wel door qua tempo, mooi, kan me niet lang genoeg duren deze zomer.
Weet je wanneer je oud wordt?
M'n zusje is morgen 12,5 jaar getrouwd, feestje in kroeg, op dat feest om klokslag 00.00 raak ik jarig en ben ik geen twintiger meer. En ik heb al een kadootje ontdekt hier in huis, Het heeft verdacht veel de vorm van zo'n ultramoderne swiffer met reservoir waarin je Cif kunt gooien. Nou, wat een fuif.
Was er nu maar iemand die een biertje met me wilde drinken....
quote:Dertig worden...dat is nog nix!!! Daarna wordt je gewoon keihard éénendertig!!!
Op woensdag 11 juni 2003 23:08 schreef Roache_ het volgende:
Weet je wanneer je oud wordt?
M'n zusje is morgen 12,5 jaar getrouwd, feestje in kroeg, op dat feest om klokslag 00.00 raak ik jarig en ben ik geen twintiger meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |