abonnement Unibet Coolblue
pi_10349421
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:53 schreef Roache_ het volgende:
Gezien de snelheid van deze prachtreeks zal er wel weer geen rel uit voortkomen dus nok ik 'm. Wederom tot ziens bij BB5, ook al weet ik dat ik het voortijds toch niet kan laten om af en toe te topickicken....
Erg he, die nachten met niks. Geen goeie gesprekken meer met het internetpastoraat. Of wil jij nog ergens over praten???
pi_10349531
tis toch niet te geloven hé .......zie ik scannie weer eens ergens en hoor ik niks
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  zondag 11 mei 2003 @ 10:32:58 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_10350567
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:48 schreef Coos het volgende:
.
Waar zat je dan Scanman??
Ik zit overal wat te reageren op FOK. Ben nooit weggeweest hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_10365468
hoi scanman
Ik zit te veel overal geloof ik
Alles goed met je?
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  maandag 12 mei 2003 @ 13:00:38 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_10372110
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:05 schreef late_vogel het volgende:
hoi scanman
Ik zit te veel overal geloof ik
Alles goed met je?
Jahoor, prima! Ik zit te wachten tot BB5 wordt aangekondigd
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_10372149
Completely offtopic

Scanman Je hebt een mailtje van me! Beetje belangrijk

The prettiest people do the ugliest things
  maandag 12 mei 2003 @ 20:09:46 #32
35901 meharis
c'est la vie
pi_10383366
quote:
Op maandag 12 mei 2003 01:05 schreef late_vogel het volgende:
hoi scanman
Ik zit te veel overal geloof ik
Jii? Hoe kom je daar nou bij
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
  Moderator dinsdag 13 mei 2003 @ 08:27:43 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10390995
Gaan we nog masterplanne dan hiero, in september?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 14:08:28 #34
46249 Gerda
neem me!!
pi_10472949
Zijn hier nog geile mannen? (in bezit van rollator geen bezwaar)
  vrijdag 16 mei 2003 @ 14:11:45 #35
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_10473035
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:08 schreef Gerda het volgende:
Zijn hier nog geile mannen? (in bezit van rollator geen bezwaar)
M'n moeder heet Gerda. Ben jij het mam? Zo ja, wanneer krijg ik m'n Sparta-met terug?
Ben te zaai voor een signature
  Moderator vrijdag 16 mei 2003 @ 21:00:33 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10482055
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:11 schreef Roache_ het volgende:

[..]

M'n moeder heet Gerda. Ben jij het mam? Zo ja, wanneer krijg ik m'n Sparta-met terug?


Is jou moeder een typ dat in dit topic zou posten dat ze er "in haar tijd ook wel pap van lustte?"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 04:48:32 #37
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_10488199
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Is jou moeder een typ dat in dit topic zou posten dat ze er "in haar tijd ook wel pap van lustte?"


Mijn moeder zou, zittend op mijn fiets, oreren dat al dat anaal maar slecht is voor het emaille van de oven; Mientje en Bets hebben ooit zo'n fles anaal-olie gekocht op de markt, en heel de glans was eraf.
(En dan bedoelt ze een fles Vim/Jif/Cif, slaat nergens op, maar een fantasie dat die bejaarde heeft!)

Zou ze dement aan het raken zijn? Gisteren stond ze met de fles schenkstroop aan d'r lippen te roepen dat de Vieux van de Gall&Gall toch echt lekkerder is....

Ik denk niet dat ze ooit in dat anaaltopic zou posten dus.
Hoe oud is jouw moeder Gert? De mijne om en nabij de 70, misschien kunnen we ze vriendinnen laten worden, en dat wij dan een soort van broertjes geraken, ohjee jij hebt ze met Kerst eerst gezegd! En met pinksteren ook.

Ben te zaai voor een signature
  Moderator zaterdag 17 mei 2003 @ 20:52:43 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10499054
quote:
Hoe oud is jouw moeder Gert? De mijne om en nabij de 70, misschien kunnen we ze vriendinnen laten worden, en dat wij dan een soort van broertjes geraken, ohjee jij hebt ze met Kerst eerst gezegd! En met pinksteren ook.
Ok, en dan jij met pasen en oud&nieuw. Verder een heel gezellig idee Roache!
Wat mij betreft kunnen we zelfs best een keer de kerst gezámenlijk vieren. Zolang je moeder niet degene is die de drank inslaat, tenminste.

Mijn moeder is overigens nogal bazig en ze speelt altijd vals bij spelletjes. Trekt de jouwe dat? Of wordt het rummikubben dan een bloedbad?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 18 mei 2003 @ 00:07:00 #39
46249 Gerda
neem me!!
pi_10502907
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 20:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Ok, en dan jij met pasen en oud&nieuw. Verder een heel gezellig idee Roache!
Wat mij betreft kunnen we zelfs best een keer de kerst gezámenlijk vieren. Zolang je moeder niet degene is die de drank inslaat, tenminste.


Is er iets mis met mijn drankinkoopbeleid, jongeman?
quote:
Mijn moeder is overigens nogal bazig en ze speelt altijd vals bij spelletjes.
je hebt het dus niet van een vreemde!!
  zondag 18 mei 2003 @ 01:17:33 #40
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_10504204
quote:
Op zondag 18 mei 2003 00:07 schreef Gerda het volgende:

je hebt het dus niet van een vreemde!!


That's my mom!

Wat grappig dat je online bent geraakt. Heb je die neiging om op inbel pop-ups te klikken al weten te onderdukken of moet ik omstreeks de 25e weer bijspringen?
hint, je kan nu ook bij Gert terecht!!

Ben te zaai voor een signature
  Moderator zondag 18 mei 2003 @ 17:15:20 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10514418
quote:
Op zondag 18 mei 2003 00:07 schreef Gerda het volgende:
je hebt het dus niet van een vreemde!!
Zeg ik dat dan, ouwe tang? Wel een beetje gezellig blijven posten hier hè, anders moeten we binnenkort maar eens even langskomen op de fossielen-farm om je videokaart te vervangen voor een natte incontinentieluier.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_10520274
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan, ouwe tang? Wel een beetje gezellig blijven posten hier hè, anders moeten we binnenkort maar eens even langskomen op de fossielen-farm om je videokaart te vervangen voor een natte incontinentieluier.


Zo zo, Gert heeft het woordenboek er maar weer eens bijgepakt.

Cali. jij kan er ook niets aan doen dat je zonder na te denken in een nieuwbouwwijk ben gaan wonen!!

  zondag 18 mei 2003 @ 21:46:38 #43
46249 Gerda
neem me!!
pi_10521025
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan, ouwe tang? Wel een beetje gezellig blijven posten hier hè, anders moeten we binnenkort maar eens even langskomen op de fossielen-farm om je videokaart te vervangen voor een natte incontinentieluier.


Als mijn zoon dit hoort!
  woensdag 21 mei 2003 @ 01:41:53 #44
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_10577434
quote:
Op zondag 18 mei 2003 21:46 schreef Gerda het volgende:

[..]

Als mijn zoon dit hoort!


Mam, denk jij dat BB5 er ooit komt? Of moeten we het met dat starstrippers doen? Wat ben ik blij dat jij nooit overwogen hebt me Wigle te noemen, en je dochters geen Wigfield en Whiner.

Is het okee als Ik Gert uitnodig voor Eurovisiezaterdagavond op de bank en dat we jouw plekje dan gewoon in 'Porta Caeli' laten? Heb de hilarische-nichtenpret-alternatieve-puntentelling-mappen al laten drukken namelijk.... Goed? Je bent een engel, ook zonder ondergebit!! (Heb je al in de kliko gekeken??)

Ben te zaai voor een signature
  Moderator woensdag 21 mei 2003 @ 10:39:45 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_10580220
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 01:41 schreef Roache_ het volgende:

Is het okee als Ik Gert uitnodig voor Eurovisiezaterdagavond op de bank


Ow Roache.. Lijkt me dólletjes! Ik ben alleen nog niet helemaal thuis in 'de gebruiken': wat doe ik aan, neem ik een presentje mee, moet ik alle liedjes al kunnen meeblèren, of is het juist de bedoeling dat we ons laten verrassen?

Je moeders kunstgebit ligt denk ik nog bij Opa Coos op het nachtkastje trouwens.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_10644028
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:39 schreef Gert het volgende:

[..]
[quote]
Ow Roache.. Lijkt me dólletjes. Is het de bedoeling dat we ons laten verrassen?


Nee Gert, zover ik hier vandaan kan overzien wordt alleen jij verrast. Een andere user (tante B.) en ik hebben je vorige week al aangeboden om je in een klap van je "onschuld" te bevrijden. (wasteland) De kers op de taart biedt zich spontaan aan.
Niets leuker dan met een koppel nichten het songfestival kijken.
En voetbal!!!!
quote:
Je moeders kunstgebit ligt denk ik nog bij Opa Coos op het nachtkastje trouwens.
Het begint wel erg op te vallen dat je geen mogelijkheid onbenut laat om een poging te doen mij "te tackelen".
A: Opa Coos heeft geen nachtkastje.
B: De moeder van Roache heeft geen kunstgebit. (daarom is het ook "uitgegaan")
C: Als je zo doorgaat jaag je Roache ook nog tegen je in het harnas.

Probeer nu eens uit te leggen waarom je met je quasi snedige opmerkingen mij de lust probeert te ontnemen om op een "jongeren site" te komen? Is het met het oog op de normen en waarden hier in ons natte kikkerlandje landje niet eens tijd dat wij, verschillende generaties, met elkaar in overleg treden om jullie voor de fouten die "wij" gemaakt hebben te behoeden?

Als het internetnachtpastoraat weer online is kun je altijd anoniem bellen.

pi_10644056
Ik meld me bij deze aan (vanwege het help Roache en Eend de zomer door).

Mooi te lezen dat men inmiddels zo goed als familie van elkaar is.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_10644074
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 03:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Mooi te lezen dat men inmiddels zo goed als familie van elkaar is.


Loopt al aardig richting inteelt.
  zaterdag 24 mei 2003 @ 04:13:25 #49
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_10644099
OMG, om met de befaamde woorden van de Beatles te spreken: hel!!!! (p).

Mam heeft haar gebit al terug (zat in d'r schortjas) en Gert heeft nooit ge-RSVP'd op m'n uitnodiging, dus er ligt geen scorebord noch een pittig opgemaakt smorgasbord voor 'm klaar. Heb nog wel een stuk of wat reserves, maar gezien de sfeer hier laat ik die uitnodiging maar waaien. Pfweeeeej, daar gaat 'ie, zo de luch in...

Ben te zaai voor een signature
pi_10644109
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 04:13 schreef Roache_ het volgende:
OMG, om met de befaamde woorden van de Beatles te spreken: hel!!!! (p).

Mam heeft haar gebit al terug (zat in d'r schortjas) en Gert heeft nooit ge-RSVP'd op m'n uitnodiging, dus er ligt geen scorebord noch een pittig opgemaakt smorgasbord voor 'm klaar. Heb nog wel een stuk of wat reserves, maar gezien de sfeer hier laat ik die uitnodiging maar waaien. Pfweeeeej, daar gaat 'ie, zo de luch in...


Toch speelt nu iedere keer het woord "loser" door mijn hoofd.

Maar hij komt wel Roache. je weet hoe het werkt!! :p

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')