quote:Heel duidelijk
Op donderdag 1 mei 2003 00:31 schreef BiohazardNL het volgende:
Legend of Zelda Ocarina of Time is dus dezelfde versie die je op de Nintendo 64 kunt krijgen, maar dan met iets scherpere graphics.Legend of Zelda Ocarina of Time Master Quest (ook wel Zelda URA genoemd) is de Zelda die uit zou komen op de nooit uitgebrachte 64DD (uitbreiding van de N64). Het enige verschil wat je kan merken is dat items ergens anders liggen en dat dungeons anders ingedeeld kunnen zijn. Het spel speelt hetzelfde en ziet er verder grafisch niet beter uit.
quote:Aanvulling: bepaalde enemies verschijnen eerder in het spel waardoor hij toch iets moeilijker is dan OOT.
Op donderdag 1 mei 2003 00:31 schreef BiohazardNL het volgende:
Legend of Zelda Ocarina of Time is dus dezelfde versie die je op de Nintendo 64 kunt krijgen, maar dan met iets scherpere graphics.Legend of Zelda Ocarina of Time Master Quest (ook wel Zelda URA genoemd) is de Zelda die uit zou komen op de nooit uitgebrachte 64DD (uitbreiding van de N64). Het enige verschil wat je kan merken is dat items ergens anders liggen en dat dungeons anders ingedeeld kunnen zijn. Het spel speelt hetzelfde en ziet er verder grafisch niet beter uit.
misschien een spoiler, problem solved, dus weg ermee ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door neusaap op 01-05-2003 02:14]
quote:*knip*
[b]edit *knip*
Ik heb je antwoord in het spoilertopic gezet
2e edit: ik zie dat je het al hebt gevonden.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 01-05-2003 02:03]
Er schijnt tuig rond te hangen s' nachts
quote:die killer-bee's bijvoorbeeld, geen ruzie mee zoeken hoor, die zijn bloedlink
Op donderdag 1 mei 2003 02:38 schreef Chocobo het volgende:
Dat eerste echte stadje waar je aankomt,... Windfall heeft het geloof ik,... is het coolste stadje wat ik ooit in een spel gezien hebWow,... wat cool zeg... en dan moet ik het s' nachts nog gaan bekijken
Zelda
quote:dit word een lange nacht
Op donderdag 1 mei 2003 03:00 schreef Chocobo het volgende:
OMGDat water tijdens dat varen,..... GEEN loading times
OMG
De grootte van de zee
Zelda
Ik heb bijna niet geslapen vannacht, werd steeds wakker, en ben al lang niet meer zo vroeg wakker geweest. Ik ben net een klein kind dat jarig is
.
quote:Ik heb hem ook gepre-ordered bij Dimension Plus (in December
Op woensdag 30 april 2003 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is wel weer typisch dat de mensen die Zelda 3 maanden geleden hebben ge-preordered nog niet kunnen gamen terwijl de lapzwansen die hem gewoon in de winkel hebben gehaald al lekker aan het spelen zijn.Is ook de laatste keer dat ik dat doe!
quote:Is er een dag/nacht cycle (net als bij GTA)? Dat is wel erg stoer!
Dat eerste echte stadje waar je aankomt,... Windfall heeft het geloof ik,... is het coolste stadje wat ik ooit in een spel gezien hebWow,... wat cool zeg... en dan moet ik het s' nachts nog gaan bekijken
quote:spoiler
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-05-2003 11:30]
quote:Ja lekker, ga jij ff ergens anders het spel zitten vertellen hee!!
Op donderdag 1 mei 2003 11:02 schreef Wunk het volgende:
spoiler
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-05-2003 11:32]
quote:Juist, daar hebben we een ander topic voor!
Op donderdag 1 mei 2003 11:24 schreef Bastard het volgende:
Ja lekker, ga jij ff ergens anders het spel zitten vertellen hee!!
quote:Ja, deze Zelda: WW, hints en tips (SPOILERS) -deel 1-
Op donderdag 1 mei 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Juist, daar hebben we een ander topic voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |