abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 07:11:55 #176
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_32827004
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:11 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik heb ook nog rond gekeken.
[..]

Ja het stond veel en veel te hard. En ik vond het allemaal wel op elkaar gaan lijken eigenlijk, het viel wel vaak in herhaling. Toch ga ik er wel meer van luisteren.

En Porcupine Tree... heerlijk. Ik vond zijn stem wel strak eigenlijk, het kwam niet altijd helemaal goed over, dat was wel zonde.
Wat was die zanger trouwens een iel knaapje.

Wat vond je vader er van?
In Paradiso in April was zijn stem veel strakker en beter. Maar ach, het is niet iets om je druk om te maken . Alles was weer eens geweldig afgesteld. Goed geluid, geweldig strak ingespeeld. Gewoon genieten.

De rustige nummers vond hij geweldig, maar het wat hardere werk vond hij wat jammer. Het was wel heel toevallig dat ze echt een goede balans hadden tussen het oude werk en het nieuwere werk. Hij vond het verder niet slecht .
pi_32831249
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:20 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik had er 1 nummer van gehoord voor ik ging en dat klonk leuk, maar het was nogal veel van hetzelfde vond ik.
Dat heb ik ook gehad toen ik het voor het eerst luisterde.. Aanrader is absoluut Oceansize albums te kopen/downloaden en gewoon een paar keer in zijn geheel aan te horen. Denk dat je mening snel zal veranderen
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  maandag 5 december 2005 @ 12:47:31 #178
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32832213
quote:
Op maandag 5 december 2005 07:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In Paradiso in April was zijn stem veel strakker en beter. Maar ach, het is niet iets om je druk om te maken . Alles was weer eens geweldig afgesteld. Goed geluid, geweldig strak ingespeeld. Gewoon genieten.

De rustige nummers vond hij geweldig, maar het wat hardere werk vond hij wat jammer. Het was wel heel toevallig dat ze echt een goede balans hadden tussen het oude werk en het nieuwere werk. Hij vond het verder niet slecht .
Ze hadden zeker een goede balans. Wel geinig dat-ie zei dat-ie altijd van het publiek een 'blank stare' kreeg als-ie in de VS begon over albums van voor In Absentia.
Volgens mij is het sowieso leuker om in Europa te touren, je hoort artiesten toch wel vaak zeggen dat mensen hier meer open staan voor de muziek.

En het viel me trouwens op dat er wel meer 'oudere' mensen waren, echt niet alleen jongeren.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 5 december 2005 @ 12:49:46 #179
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32832272
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef Michellus het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad toen ik het voor het eerst luisterde.. Aanrader is absoluut Oceansize albums te kopen/downloaden en gewoon een paar keer in zijn geheel aan te horen. Denk dat je mening snel zal veranderen
Nou op het concert klonk het allemaal nogal het zelfde: hard, stukje zachter, hard, stil, hard, schreeuwen en zo maar door... wel jammer. Maar ik ga ze zeker niet afschrijven, een leuke nieuwe band is altijd welkom.
pi_32832624
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:49 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nou op het concert klonk het allemaal nogal het zelfde: hard, stukje zachter, hard, stil, hard, schreeuwen en zo maar door... wel jammer. Maar ik ga ze zeker niet afschrijven, een leuke nieuwe band is altijd welkom.
Vergeet niet te zeggen dat een hartverzakking bijna onvermijdelijk was bij de overgang van zacht naar hard . Ze hebben minstens 3 jaar van m'n leven weggespeeld daar .
quote:
En het viel me trouwens op dat er wel meer 'oudere' mensen waren, echt niet alleen jongeren.
Tsk, en toen ik het zei was het onbeleefd .
  maandag 5 december 2005 @ 13:12:07 #181
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32832968
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:

Vergeet niet te zeggen dat een hartverzakking bijna onvermijdelijk was bij de overgang van zacht naar hard . Ze hebben minstens 3 jaar van m'n leven weggespeeld daar .
Ik had er geen last van. Maar aangezien jij altijdt vind dat ik grafherrie luister...
quote:
Tsk, en toen ik het zei was het onbeleefd .
"ER ZIJN HIER WEL VEEL OUWE MENSEN ZEG" als er één naast je staat is een héél ander verhaal.
pi_32833128
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik had er geen last van. Maar aangezien jij altijdt vindt dat ik grafherrie luister...
Zelfs jouw oortjes hadden er last van .
quote:
"ER ZIJN HIER WEL VEEL OUWE MENSEN ZEG" als er één naast je staat is een héél ander verhaal.
Details . Daarnaast gok ik dat met haar leeftijd en het geluid van Oceansize d'r gehoor zo verslechterd was dat ze me toch niet hoorde.

Trouwens, welke nummers speelde ze als toegift? Gemist, trein moeten halen enzo.
pi_32833132
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat kwam voornamelijk door de manier waarop t geluid was ingesteld. Ik stond dichtbij de boxen en heb nu nog steeds last van piepende oren
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 5 december 2005 @ 13:20:20 #184
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833216
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:

Zelfs jouw oortjes hadden er last van .
Ja omdat het zo grafhard stond. Volgende keer neemt deze jongen weer oordopjes mee!
quote:
Details . Daarnaast gok ik dat met haar leeftijd en het geluid van Oceansize d'r gehoor zo verslechterd was dat ze me toch niet hoorde.
Dat was voor Oceansize. En minirokjes moeten eigenljik boven de 40 verboden worden.
quote:
Trouwens, welke nummers speelden ze als toegift? Gemist, trein moeten halen enzo.
Ja.
  maandag 5 december 2005 @ 13:21:18 #185
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833253
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat kwam voornamelijk door de manier waarop t geluid was ingesteld. Ik stond dichtbij de boxen en heb nu nog steeds last van piepende oren
Je had niet zoiets van 'zo... ik ga maar even wat naar achteren...'?
pi_32833280
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:

Trouwens, welke nummers speelde ze als toegift? Gemist, trein moeten halen enzo.
Heel toepasselijk: Trains!

nog wel meer nummers maar die weet ik niet meer..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_32833314
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Je had niet zoiets van 'zo... ik ga maar even wat naar achteren...'?
Dat heb ik ook gedaan, echter waren 3 noten al genoeg om mn oren te ruineren
pi_32833377
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja omdat het zo grafhard stond. Volgende keer neemt deze jongen weer oordopjes mee!
Isolatie van de oortjes is hier ok geregeld .
quote:
Dat was voor Oceansize. En minirokjes moeten eigenljik boven de 40 verboden worden.
Dan nog . En ze had een buttlelijke en way te dikke en meedeinzende man dus zo erg is het niet dat ik niet zo aardig was.
quote:
Ja.
IK ZEI TOCH DAT JE ME DAT AAN ZOU REKENEN!

.

Jammer dat ze Piano Lessons niet gespeeld hebben bij de weg .
  maandag 5 december 2005 @ 13:26:45 #189
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833397
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:23 schreef Misstique het volgende:

Dat heb ik ook gedaan, echter waren 3 noten al genoeg om mn oren te ruineren
Het stond ook lomp hard. Ik stond inde buurt van de bar aan de linkerkant van de zaal, daar was het op zich nog wel te doen, maar als meneer es dol werd op z'n gitaar mocht het allemaal wel wat zachter van me.

Ik hoop voor je dat het wel spoedig wegtrekt!
  maandag 5 december 2005 @ 13:29:13 #190
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833460
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:

Isolatie van de oortjes is hier ok geregeld .
Ja. Daar wel ja.
quote:
Dan nog . En ze had een buttlelijke en way te dikke en meedeinzende man dus zo erg is het niet dat ik niet zo aardig was.
Het waren Limburgers. Het meest domme en vieze volk stond gewoon naast ons. En natuurlijk in dat vieze dialect keihard gaan praten. Want iedereen moet ze grappig vinden.
quote:
IK ZEI TOCH DAT JE ME DAT AAN ZOU REKENEN!

.
Neehee. Het is okay.
quote:
Jammer dat ze Piano Lessons niet gespeeld hebben bij de weg .
Ja! Daar wachtte ik stiekempjes op.
pi_32833462
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:26 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Het stond ook lomp hard. Ik stond inde buurt van de bar aan de linkerkant van de zaal, daar was het op zich nog wel te doen, maar als meneer es dol werd op z'n gitaar mocht het allemaal wel wat zachter van me.

Ik hoop voor je dat het wel spoedig wegtrekt!
Oh ja? Ik ben namelijk verhuisd naar de bar aan de linkerkant van de zaal en heb daar de rest van de avond doorgebracht

Dat hoop ik ook...
  maandag 5 december 2005 @ 13:31:49 #192
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_32833519
Potverdomme, wat waren ze in vorm.

De opener loog er al niet om, een aangepaste uitvoering van Open Car die een stuk donkerder klonk dan de albumversie. Blackest Eyes leek vervolgens ook een kleine opfrissing te krijgen die zeker niet ongunstig uitpakte. Het gitaargefreak van WIlson tegen de geluiden van Barbieri aan het einde van Hatesong herinnerde me er vervolgens aan waarom Lightbulb Sun zo'n geweldig album is. Het concert was echt genieten.

Wel vreemd dat Steven aankondigt een totaal andere show neer te zetten om uiteindelijk maar vier pre-In Absentia nummers te spelen. Maargoed, ze speelden Radioactive Toy en het In Absentia en Deadwing-werk dat ze speelden was simpelweg retegoed. Dit moet toch wel het beste Porcupine Tree-concert zijn geweest dat ik gezien heb.

Nog even over Oceansize, luister het geweldige debuutalbum Effloresce eens. Dat kan zeker niet teleurstellen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  maandag 5 december 2005 @ 13:35:17 #193
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833619
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef Misstique het volgende:

Oh ja? Ik ben namelijk verhuisd naar de bar aan de linkerkant van de zaal en heb daar de rest van de avond doorgebracht
Misschien heb ik je wel gezien.
quote:
Dat hoop ik ook...
Gewoon vandaag zo weinig mogelijk met geluid doen, lekker rustig aan.
  maandag 5 december 2005 @ 13:37:19 #194
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833672
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef Ascaroth het volgende:

De opener loog er al niet om, een aangepaste uitvoering van Open Car die een stuk donkerder klonk dan de albumversie. Blackest Eyes leek vervolgens ook een kleine opfrissing te krijgen die zeker niet ongunstig uitpakte. Het gitaargefreak van WIlson tegen de geluiden van Barbieri aan het einde van Hatesong herinnerde me er vervolgens aan waarom Lightbulb Sun zo'n geweldig album is. Het concert was echt genieten.

Wel vreemd dat Steven aankondigt een totaal andere show neer te zetten om uiteindelijk maar vier pre-In Absentia nummers te spelen. Maargoed, ze speelden Radioactive Toy en het In Absentia en Deadwing-werk dat ze speelden was simpelweg retegoed. Dit moet toch wel het beste Porcupine Tree-concert zijn geweest dat ik gezien heb.

Nog even over Oceansize, luister het geweldige debuutalbum Effloresce eens. Dat kan zeker niet teleurstellen.
Blackest eyes was inderdaad echt retegoed. En de opener was echt meteen bingo! Het had net zoveel sfeer als 'In Your Honor' bij 'Foo Fighters'.
pi_32833686
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:35 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Misschien heb ik je wel gezien.
Ik jou misschien ook!
quote:
Gewoon vandaag zo weinig mogelijk met geluid doen, lekker rustig aan.
Doe ik!
  maandag 5 december 2005 @ 13:39:32 #196
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32833753
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef Misstique het volgende:

Ik jou misschien ook!
Hoe ziet u er uit?
quote:
Doe ik!
Wijs... wijs...
Ik ben alweer begonnen met Porcupine Tree vanochtend. Kan het niet echt nalaten.
pi_32833768
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef Ascaroth het volgende:

Ik vind Oceansize op cd ook niet echt uitblinken eigenlijk . Maar ik zal er 's nog meer van downloaden. Hatesong en Blackest Eyes waren geweldig btw . Net als Don't Hate me en Lazarus en Open Car en Arriving Somewhere But Not Here en en... .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 13:40:54 ]
pi_32833859
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Hoe ziet u er uit?
Dat maak ik liever niet bekend op Fok..
  maandag 5 december 2005 @ 13:44:47 #199
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_32833910
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Arriving Somewhere But Not Here
Die deden ze ook subliem, beelden erbij werkten ook wel lekker.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_32834056
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Die deden ze ook subliem, beelden erbij werkten ook wel lekker.
De beelden vond ik sowieso wel gaaf. Kei-psychedelisch .
Zo, en nu Stupid Dream maar weer 's opzetten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')