quote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
25 euro vind ik teveel, voor iedere willekeurige band en zo goed/bekend zijn ze nou ook weer niet. 15 euro is acceptabel, 20 euro voor een goeie band, geld groeit verdomme niet op mn rug. En bij paradiso betaal je nog extra lidmaatschap en dan nog servicekosten over je ticket en je zit zo op +30 euro
Ik zie ze wel als ze op een festival komen... dan kosten ze maar 5
+ danquote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Rete, rete, retestrak. Het geluid was minder goed afgesteld dan bij de 013 vorig jaar, maar het was nog steeds vet.
Mooi, dan hoef je dus ook niet te gaanquote:Op donderdag 28 september 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
25 euro vind ik teveel, voor iedere willekeurige band en zo goed/bekend zijn ze nou ook weer niet. 15 euro is acceptabel, 20 euro voor een goeie band, geld groeit verdomme niet op mn rug. En bij paradiso betaal je nog extra lidmaatschap en dan nog servicekosten over je ticket en je zit zo op +30 euro
Ik zie ze wel als ze op een festival komen... dan kosten ze maar 5
quote:
Aha, dus als je een relatief nieuw nummer het beste vindt ben je geen echte fan?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef TrenTs het volgende:![]()
Hoe diep heb je je precies verdiept in PT?
Dat jij daar heel veel waarde aan hecht... dat is heel jammer voor je.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Aha, dus als je een relatief nieuw nummer het beste vindt ben je geen echte fan?
Ik ben totaal geen alwetende PT fan, en zal dat ook nooit beweren.... Ik heb ze pas (via via) leren kennen van Ligtbulb Sun... Maar goed, dat is een gebrek aan mijn muzikale opvoeding geweest tot op dat punt. Van het oude materiaal ken ik nog te weinig om een goede mening te kunnen vormen van dat materiaal. Ik luister er echter wel graag naar, maar ken het dus (nog) niet goed genoeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:23 schreef TrenTs het volgende:
Dat jij daar heel veel waarde aan hecht... dat is heel jammer voor je.
'Trains' is zo'n nummer waardoor het publiek ineens verandert en er allemaal teefjes van 16 in het publiek staan die ineens gaan krijsen als het gespeeld wordt. Jij -als grootste, alwetende PT-fan- zal ongetwijfeld weten dat in die 18 jaar PT er niet echt muziek is gemaakt in die richting. Iemand die meteen begint te roepen dat nou net het pophitje 'het beste' is gaat mij niet wijsmaken dat-ie The Sky Moves Sideways of zelfs maar On The Sunday Of Life gehoord heeft. Totaal geen zicht op de rest van het meesterlijke materiaal dus. Niet dat mij dat boeit, ik help mensen graag op weg.
Je mag me wel mailen voor wat 'tips' hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen alwetende PT fan, en zal dat ook nooit beweren.... Ik heb ze pas (via via) leren kennen van Ligtbulb Sun... Maar goed, dat is een gebrek aan mijn muzikale opvoeding geweest tot op dat punt. Van het oude materiaal ken ik nog te weinig om een goede mening te kunnen vormen van dat materiaal. Ik luister er echter wel graag naar, maar ken het dus (nog) niet goed genoeg.
Zoals je het daar plaatste leek het wel of je oordeelde over die mening, that's all.
Zelf vind ik Lightbulb Sun een geweldig album, maar dat is dus vooral omdat ik dat het meeste heb gedraaid. Ik probeer nu langzaamaan het oudere materiaal te leren kennen. Gelukkig is daar genoeg van, side projects nog buiten beschouwing gelaten, daar stort ik me nóg later wel op...
Porcupine Treequote:Op maandag 5 februari 2007 17:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Aha, dus als je een relatief nieuw nummer het beste vindt ben je geen echte fan?
So be it, maar dan staat die opmerking nog steeds...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef TrenTs het volgende:
Porcupine Tree
Waaruit trouwens wel weer blijkt dat meneer geen fan is.![]()
Je mag het ook wel openbaar bekend maken hoor...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef TrenTs het volgende:
Je mag me wel mailen voor wat 'tips' hoor.
Boeiend om te weten wie jij wel of geen echte fan vindt.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Porcupine Tree
Waaruit trouwens wel weer blijkt dat meneer geen fan is.![]()
Zeg natte wind, boeiend om te weten wat jij er van vindt. Meneer hierboven begreep me verkeerd en ik zag later die post, het was niet eens serieus.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Boeiend om te weten wie jij wel of geen echte fan vindt.
Ik zal niet heel snel naar een concert van PT gaan, niet zozeer om het geld, wel om andere redenen. Ben ik dan volgens jou geen fan? Leuk voor jou, ik blijf gewoon graag PT luisteren.
Argumentatie waarom je trains niets vind was nou weer net wel nuttig. Ik vind Radio Active Toy tegelijk eigenlijk weer net niet iets van Porcupine Tree. Te vrolijk, te simpel melodie. Wel grappig, niet muzikaal hoogstandig, zoals bij een groot deel van de PT-nummers.
Ik denk niet dat je m'n hint begreep....quote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je mag het ook wel openbaar bekend maken hoor...
Door de hoeveelheid aan albums weet ik niet waar ik moet beginnen...
Doe ik. Nog meer ad-hominem argumentatie?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar ga maar verder in een hoekje huilen over wat jij allemaal zo erg vindt.
Ja, ik vind je een ontzettende homo. "Ad-hominem" genoeg, knul?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Doe ik. Nog meer ad-hominem argumentatie?
Radioactive toy is geweldig, en het kan best dat het live beter is (dat is het toch overal zo?) en langer, prachtig is iets totaal anders dan muzikaal goed. Meer het populaire On The Sunday Of Life-nummer dan het Porcupine tree nummer.
Hey! TOOL!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een ontzettende homo. "Ad-hominem" genoeg, knul?
Maar zo te horen ben jij hier de grote muzikant.Beetje vreemd alleen dat je 'live' en 'muzikaal goed' niet kunt koppelen aan hele lange solo's die live gespeeld worden. Maar dat vind jij natuurlijk ook niks, het moet allerlei kansloze tempowisselingen en niet-nodige noten bevatten om muzikaal 'goed' te zijn in jouw straatje heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |