quote:Wat een bullshit, ik heb van mezelf nooit getwijfeld aan mijn hetero-schap en ik weet van mezelf dat ik mannen
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Die uitspraak hoor ik namelijk wel vaker.
Denken jullie dat dit zo is?Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet
)
En tja, het is momenteel 'in' om bi te zijn, met name bij meisjes, als je eens wist wat je met goede indoctrinatie er allemaal inkrijgt...
als de stelling waar zou zijn zou je dit toch ook terug moeten zien bij mensapen eigenlijk (waar biseksualiteit dus wel voorkomt), maar ook daar is het de uitzondering.
Ik vind heel af en toe wel eens een man mooi, maar dan meer zoals ik een landschap mooi vind. Ik wordt daar dan niet onrustig van ofzo (zoals ik dat met hele mooie vrouwen wel heb).
een hetero zal nooit op iemand van het zelfde geslacht vallen.. maar kan wel sexueel nieuwsgierig zijn en sex hebben met iemand van het zelfde geslacht.. of zoals de gevangen in amerikaanse films die een man verkrachten onder de douche om aan hun trekken te komen
naar mijn inziens ben je pas pas bi als je verliefd kan worden op beide geslachten..
dus dat laat weinig ruimte voor 'beetje' bi
sexuele nieuwsgierigheid staat daar los van.
en ik kan voorstellen dat vrouwen wat meer geneigt zijn om te proberen
omdat vrouwen in het algemeen gewoon mooier zijn als mannen (en niet vanuit een sexueel standpunt gekeken)
quote:*jacko kort door de bocht*
Op woensdag 30 april 2003 00:30 schreef roobje het volgende:
Hmm.. ik weet het niet eigenlijk, als ik aan sex met mannen denk ga ik bijna over mijn nek.
Ehhh, je rechter/linkerhand is ook mannelijk, hoor
ik ben hetero, zij is bi geloof ik maar nooit geexperimenteerd met vrouwen
maarja, ieder zijn meug, dus als een ander t wel wil, lekker doen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Latency op 30-04-2003 10:42]
Da's bij vrouwen wel anders.
quote:JEEEEERNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!
Op woensdag 30 april 2003 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Ik weet niet of ik iets bisexueels in me heb... Ik kan staaaaren naar een mooie vrouw alsof ik een vent ben, maar niet op een sexuele manier. Meer uit bewondering. Ik kan uren staren naar een prachtige kont, maar dat wil niet zeggen dat ik er aan wil zitten.Maar ik sluit niks uit. Ik geloof dat je verliefd kan worden op een persoon, of dat nou een man of vrouw zou zijn. Ik zou het prima vinden.
En als het lijkt alsof alle 16 jarige meisjes tegenwoordig bi zijn, is dat alleen omdat ze om aandacht schreeuwen. Je kent ze wel, pubermeisjes die geil met elkaar dansen, omdat de jongetjes dat zo interessant vinden. Die noem ik niet bisexueel
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:27 schreef bad-eendje het volgende:[..]
JEEEEERNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!
Er is nog hoop
quote:voor mij wel ja
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef jerney het volgende:[..]
Er is nog hoop
quote:Hmm, dat zie ik juist andersom. Iemand van je eigen geslacht kan mooi zijn om naar te kijken, maar sex, bah nee. Draait biseksualiteit noodzakelijk om seks?
Op woensdag 30 april 2003 08:45 schreef MegA het volgende:
een hetero zal nooit op iemand van het zelfde geslacht vallen.. maar kan wel sexueel nieuwsgierig zijn en sex hebben met iemand van het zelfde geslacht..
quote:als verliefd bent komt er meestal het sexuele bij kijken
Op woensdag 30 april 2003 15:41 schreef Stonehead het volgende:[..]
Hmm, dat zie ik juist andersom. Iemand van je eigen geslacht kan mooi zijn om naar te kijken, maar sex, bah nee. Draait biseksualiteit noodzakelijk om seks?
voor sex is geen verliefdheid nodig.. dus dat kun je met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je misschien niet homo bi of lesbo bent..
gewoon nieuwsgierig ofzo..
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:36 schreef bad-eendje het volgende:[..]
voor mij wel ja
Ik zei toch dat als ik de foto's aan Jerome zou laten zien hij het vast niet erg zou vinden
quote:anders is het geen biseksualiteit toch?! god mensen die hun perspectief overal op los laten *zucht*
Op woensdag 30 april 2003 15:41 schreef Stonehead het volgende:[..]
Hmm, dat zie ik juist andersom. Iemand van je eigen geslacht kan mooi zijn om naar te kijken, maar sex, bah nee. Draait biseksualiteit noodzakelijk om seks?
quote:dat je hem permissie moet vragen zeg
Op woensdag 30 april 2003 15:44 schreef jerney het volgende:[..]
Ik zei toch dat als ik de foto's aan Jerome zou laten zien hij het vast niet erg zou vinden
quote:sex in een woord slaat niet altijd op neuken, maar ook op geslachten...
Op woensdag 30 april 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:
ik denk dat veel mensne niet in de gaten hebben dat bisexueel staat voor " sexueel aangetrokken tot beide geslachten".
in deze context heeft het volgens mij op het "aangetrokken cq. verliefd worden op beide geslachten"
quote:ja ok, maar aan de andere kant is seks ook een best belagrijk aspect in een relatie. Het is voor velen het laatste stukje overgave aan een persoon. Als jij je absoluut niet aangetrokken voelt tot mannen/vrouwen, maar je hebt er wel een verliefd gevoel voor, dan zou je dat gedeelte van de relatie in principe niet echt tot uivoer brengen... dat wilde ik er mee aanduiden..
Op woensdag 30 april 2003 15:56 schreef MegA het volgende:[..]
sex in een woord slaat niet altijd op neuken, maar ook op geslachten...
in deze context heeft het volgens mij op het "aangetrokken cq. verliefd worden op beide geslachten"
Elk mens heeft een vrouwelijke en een mannelijke kant, dus elk mens is in weze bi......
Alleen of die voorkeur voor beide geslachten eruit komt is een 2de....
quote:Even hierop inhaken. Ik denk zelf dat ik seks kan hebben met een vrouw (vrouwen lichamelijk zelfs mooier vindt dan mannen), maar dat ik toch tot op heden alleen maar verliefd ben geworden op mannen.
Op woensdag 30 april 2003 10:58 schreef Afwezig het volgende:
Het gaat mij nog niet eens zo zeer om het sex hebben met mijn eigen geslacht, wat me al niets lijkt, maar ook het 'houden van'. Ik kan niet houden van een man zoals ik kan houden van een vrouw. Sex kan je altijd hebben, ook met je eigen geslacht, zonder dat er liefde of gevoel bij komt kijken, maar zodra er echt oprechte liefde en gevoels bij komen kijken, dan stopt het gewoon.
En wat ik me dan voorstel bij bi-sexualiteit is dat het om meer gaat dan gewoon de sex, en dat iemand die ooit met vrouwen en mannen sex heeft gehad niet perse bi-sexueel is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |