abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2003 @ 04:02:30 #51
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_10107770
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
Die uitspraak hoor ik namelijk wel vaker.
Denken jullie dat dit zo is?

Groetjes van Mien (die zelf denkt dat ze een beetje bi is, maar het nog niet 100% zeker weet )

Wat een bullshit, ik heb van mezelf nooit getwijfeld aan mijn hetero-schap en ik weet van mezelf dat ik mannen vind en vrouwen punt uit.
pi_10107886
de uitspraak is toch meestal valse hoop van homo- en of biseksuelen. dat men zich niet kan indenken dat iemand niets moet hebben van hetzelfde geslacht, betekend niet dat diegene dan homofoob oid moet zijn?

En tja, het is momenteel 'in' om bi te zijn, met name bij meisjes, als je eens wist wat je met goede indoctrinatie er allemaal inkrijgt...

als de stelling waar zou zijn zou je dit toch ook terug moeten zien bij mensapen eigenlijk (waar biseksualiteit dus wel voorkomt), maar ook daar is het de uitzondering.

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_10108007
Ik heb nog nooit een warm gevoel van binnen gekregen terwijl ik naar een man keek. En zo homofoob ben ik niet want ik heb wel eens met een man gezoend. (ok dat was omdat ik werd uitgedaagd)

Ik vind heel af en toe wel eens een man mooi, maar dan meer zoals ik een landschap mooi vind. Ik wordt daar dan niet onrustig van ofzo (zoals ik dat met hele mooie vrouwen wel heb).

pi_10108049
ik denk dat er een onderscheid gemaakt moet worden tussen het sexuele gedeelte en de liefde

een hetero zal nooit op iemand van het zelfde geslacht vallen.. maar kan wel sexueel nieuwsgierig zijn en sex hebben met iemand van het zelfde geslacht.. of zoals de gevangen in amerikaanse films die een man verkrachten onder de douche om aan hun trekken te komen

naar mijn inziens ben je pas pas bi als je verliefd kan worden op beide geslachten..
dus dat laat weinig ruimte voor 'beetje' bi

sexuele nieuwsgierigheid staat daar los van.
en ik kan voorstellen dat vrouwen wat meer geneigt zijn om te proberen
omdat vrouwen in het algemeen gewoon mooier zijn als mannen (en niet vanuit een sexueel standpunt gekeken)

pi_10108069
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:30 schreef roobje het volgende:
Hmm.. ik weet het niet eigenlijk, als ik aan sex met mannen denk ga ik bijna over mijn nek.
*jacko kort door de bocht*

Ehhh, je rechter/linkerhand is ook mannelijk, hoor

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_10108202
ik heb een vriendin die op mij geilt

ik ben hetero, zij is bi geloof ik maar nooit geexperimenteerd met vrouwen

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_10108501
Sorry voor topicstarter maar ik ben toch echt 100% hetro. nooit zal ik iets met een man doen. Juhg, t idee alleen al...

maarja, ieder zijn meug, dus als een ander t wel wil, lekker doen

[Dit bericht is gewijzigd door Latency op 30-04-2003 10:42]

woensdag 30 april 2003 @ 10:58:15 #58
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_10108702
Het gaat mij nog niet eens zo zeer om het sex hebben met mijn eigen geslacht, wat me al niets lijkt, maar ook het 'houden van'. Ik kan niet houden van een man zoals ik kan houden van een vrouw. Sex kan je altijd hebben, ook met je eigen geslacht, zonder dat er liefde of gevoel bij komt kijken, maar zodra er echt oprechte liefde en gevoels bij komen kijken, dan stopt het gewoon.
En wat ik me dan voorstel bij bi-sexualiteit is dat het om meer gaat dan gewoon de sex, en dat iemand die ooit met vrouwen en mannen sex heeft gehad niet perse bi-sexueel is.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  woensdag 30 april 2003 @ 14:45:17 #59
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_10112162
Ik denk het wel
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 30 april 2003 @ 14:53:23 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10112307
Oneens. Je kan heel veel lol hebben met mannen. Maar ik voel er nooit een sexuele lading bij. Ik kan gerust een man in zijn kont knijpen, zonder daar nou opgewonden van te worden.

Da's bij vrouwen wel anders.

pi_10113031
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:52 schreef Scandalous het volgende:
Ik weet niet of ik iets bisexueels in me heb... Ik kan staaaaren naar een mooie vrouw alsof ik een vent ben, maar niet op een sexuele manier. Meer uit bewondering. Ik kan uren staren naar een prachtige kont, maar dat wil niet zeggen dat ik er aan wil zitten.

Maar ik sluit niks uit. Ik geloof dat je verliefd kan worden op een persoon, of dat nou een man of vrouw zou zijn. Ik zou het prima vinden.

En als het lijkt alsof alle 16 jarige meisjes tegenwoordig bi zijn, is dat alleen omdat ze om aandacht schreeuwen. Je kent ze wel, pubermeisjes die geil met elkaar dansen, omdat de jongetjes dat zo interessant vinden. Die noem ik niet bisexueel

JEEEEERNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_10113150
Hoiiiiiiii
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 30 april 2003 @ 15:35:40 #63
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_10113184
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:27 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

JEEEEERNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!

Er is nog hoop

pi_10113194
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef jerney het volgende:

[..]

Er is nog hoop

voor mij wel ja
pi_10113201
om maar even ontopic te reageren.. op sommige momenten hoop ik dat het waar is
pi_10113275
quote:
Op woensdag 30 april 2003 08:45 schreef MegA het volgende:

een hetero zal nooit op iemand van het zelfde geslacht vallen.. maar kan wel sexueel nieuwsgierig zijn en sex hebben met iemand van het zelfde geslacht..

Hmm, dat zie ik juist andersom. Iemand van je eigen geslacht kan mooi zijn om naar te kijken, maar sex, bah nee. Draait biseksualiteit noodzakelijk om seks?
pi_10113306
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:41 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Hmm, dat zie ik juist andersom. Iemand van je eigen geslacht kan mooi zijn om naar te kijken, maar sex, bah nee. Draait biseksualiteit noodzakelijk om seks?

als verliefd bent komt er meestal het sexuele bij kijken

voor sex is geen verliefdheid nodig.. dus dat kun je met iemand van hetzelfde geslacht terwijl je misschien niet homo bi of lesbo bent..
gewoon nieuwsgierig ofzo..

woensdag 30 april 2003 @ 15:44:02 #68
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_10113331
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:36 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

voor mij wel ja

Ik zei toch dat als ik de foto's aan Jerome zou laten zien hij het vast niet erg zou vinden

pi_10113366
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:41 schreef Stonehead het volgende:

[..]

anders is het geen biseksualiteit toch?! god mensen die hun perspectief overal op los laten *zucht*
pi_10113386
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:44 schreef jerney het volgende:

[..]

Ik zei toch dat als ik de foto's aan Jerome zou laten zien hij het vast niet erg zou vinden

dat je hem permissie moet vragen zeg
ik zou er gewoon voor zorgen dat hij werkt die dag
  woensdag 30 april 2003 @ 15:50:41 #71
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10113454
ik denk dat veel mensne niet in de gaten hebben dat bisexueel staat voor " sexueel aangetrokken tot beide geslachten". Daarom denk ik dat niet iedereen bi is.. Maar ik denk wel dat mensen wel van het zelfde geslacht kunnen houden, misschien vriendschappelijk, misschien zelfs iets heftiger gevoel..
put
your
clothes
on!
pi_10113534
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:
ik denk dat veel mensne niet in de gaten hebben dat bisexueel staat voor " sexueel aangetrokken tot beide geslachten".
sex in een woord slaat niet altijd op neuken, maar ook op geslachten...

in deze context heeft het volgens mij op het "aangetrokken cq. verliefd worden op beide geslachten"

woensdag 30 april 2003 @ 16:00:28 #73
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10113606
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:56 schreef MegA het volgende:

[..]

sex in een woord slaat niet altijd op neuken, maar ook op geslachten...

in deze context heeft het volgens mij op het "aangetrokken cq. verliefd worden op beide geslachten"

ja ok, maar aan de andere kant is seks ook een best belagrijk aspect in een relatie. Het is voor velen het laatste stukje overgave aan een persoon. Als jij je absoluut niet aangetrokken voelt tot mannen/vrouwen, maar je hebt er wel een verliefd gevoel voor, dan zou je dat gedeelte van de relatie in principe niet echt tot uivoer brengen... dat wilde ik er mee aanduiden..
put
your
clothes
on!
pi_10117497
Voor de volle 100% durf ik te beweren dat ieder mens een beetje bi in zich heeft.....

Elk mens heeft een vrouwelijke en een mannelijke kant, dus elk mens is in weze bi......

Alleen of die voorkeur voor beide geslachten eruit komt is een 2de....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10120448
quote:
Op woensdag 30 april 2003 10:58 schreef Afwezig het volgende:
Het gaat mij nog niet eens zo zeer om het sex hebben met mijn eigen geslacht, wat me al niets lijkt, maar ook het 'houden van'. Ik kan niet houden van een man zoals ik kan houden van een vrouw. Sex kan je altijd hebben, ook met je eigen geslacht, zonder dat er liefde of gevoel bij komt kijken, maar zodra er echt oprechte liefde en gevoels bij komen kijken, dan stopt het gewoon.
En wat ik me dan voorstel bij bi-sexualiteit is dat het om meer gaat dan gewoon de sex, en dat iemand die ooit met vrouwen en mannen sex heeft gehad niet perse bi-sexueel is.
Even hierop inhaken. Ik denk zelf dat ik seks kan hebben met een vrouw (vrouwen lichamelijk zelfs mooier vindt dan mannen), maar dat ik toch tot op heden alleen maar verliefd ben geworden op mannen.
Ik geloof niet dat bi-zijn uitsluitend gaat om de seks, daarom twijfel ik bij mijzelf of ik echt bi ben omdat het bij mij t.o.v. vrouwen juist wel om de seks gaat.
Ik wil het gewoon eens proberen, zien of het bevalt of dat ik toch hetero ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')