quote:Kijk, dit soort eerlijkheid waardeer ik echt
Op dinsdag 29 april 2003 22:30 schreef Mik-xa het volgende:
Ik ben het met de stelling eens.. (en dat voor een kerel)Alleen dan wel puur op seksueel gebied.
Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)
ps. dit is allemaal suggestief he, heb nooit die wegen bewandeld.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:33 schreef vincent20166 het volgende:
80% van de wereldbevolking zou biseksueel zijn volgens onderzoek, heb ik eens van een homeopathisch arts gehoord. Grote kans dus dat je daar bij zit
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 29-04-2003 22:56]
quote:Als ik mijn ogen dicht doe zie ik meestal toch andere dingen
Ik ben het met de stelling eens.. (en dat voor een kerel)Alleen dan wel puur op seksueel gebied.
Mannen zeg nou zelf, als je met je ogen dicht zit, en een kerel pijpt je, dan gaat die veel lekkerder/geiler/ruwer te werk dan een meisje.. die proberen vaak zo sexy mogelijk te doen... dat werkt niet (soms juist ook wel, maar als je vol zit, en je wilt het eruit hebben (lekker banaal dit) dan is een kerel beter)
[Dit bericht is gewijzigd door dazzle123 op 29-04-2003 23:18]
quote:Homeopatische artsen roepen wel meer dus echt veel waarde hecht ik niet aan zo'n uitspraak.
Op dinsdag 29 april 2003 22:33 schreef vincent20166 het volgende:
80% van de wereldbevolking zou biseksueel zijn volgens onderzoek, heb ik eens van een homeopathisch arts gehoord. Grote kans dus dat je daar bij zit
Wat ik me meer afvraag wat er tegenwoordig is met dat bi-seksueel zijn. Je moet tegenwoordig zo ongeveer wel bi-seksueel zijn anders hoor je er niet bij. En als je als man zijnde niet toegeeft dat je bi-seksueel bent dan ben je meteen een macho of een homofoob. Nou ik kan je als man zeggen (en ik ben zeker geen macho en ook geen homofoob) dat ik absoluut maar dan ook echt absoluut niet seksueel opgewonden kan raken van een man. Misschien dat als ik 30 jaar in het klooster heb gezeten zonder een vrouw in de buurt dat ik me dan kan vergrijpen aan een kerel omdat het beestje nou eenmaal zijn werk moet doen. Maar verder dan dat kom ik echt niet.
quote:Het gaat ook om de manier waarop. Mannen die (zeker ongevraagd) hele verhalen ophangen dat ze nooit op een andere man zouden kunnen vallen omdat dat tegennatuurlijk is, bekijk ik toch enigszins argwanend.
Op dinsdag 29 april 2003 23:17 schreef dazzle123 het volgende:
Wat ik me meer afvraag wat er tegenwoordig is met dat bi-seksueel zijn. Je moet tegenwoordig zo ongeveer wel bi-seksueel zijn anders hoor je er niet bij. En als je als man zijnde niet toegeeft dat je bi-seksueel bent dan ben je meteen een macho of een homofoob.
Ik voelde er echter helemaal niks bij, val bij mijn weten 100% op mannen.
Maar ja, echt uitsluiten kun je het nooit hè; ik zou er niet mee zitten als ik wél ooit verliefd zou worden op een vrouw. Ik acht alleen de kans dat dit gebeurt heel erg klein.
quote:Kijk. Dat begrijp ik nou niet. Van meerdere vriendinnen heb ik exact hetzelfde verhaal gehoord maar van vrienden.....no way, niks geen ff checken of voor de zekerheid even proefen, kijken hoe het smaakt.
Op dinsdag 29 april 2003 23:44 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb in het verleden wel met vrouwen gezoend, gewoon om voor mezelf te checken of ik het wat vond.
Als elk mens iets bi-seksueels in zicht heeft dan denk ik dat de meesten het verborgen houden en dat vrouwen er makkelijker voor uitkomen dan mannen (maar dat laatste is een inschatting op basis van mijn ervaringen en hoeft derhalve niet serieus genomen te worden net als "onderzoek" dat de sexuele geaardheid van mensen aantoont)
Er wordt ook vaak gezegd (ook in dit topic) dat je op het karakter valt en niet op een man/vrouw. Dat vind ik ook vreemd, ik kan me niet voorstellen op een man te vallen, hoe goed ik daar ook mee kan praten, leuke dingen doen etc.. kan ik me gewoon echt niet voorstellen.
Misschien ben ik daar dan nog niet volwassen genoeg in, zou kunnen dat ik er later nog wel anders over ga denken..
quote:Echt?
Op woensdag 30 april 2003 00:33 schreef DarkElf het volgende:
ik ben van mening dat ieder mens bisexueel geboren wordt maar door karakter en opvoeding er een bepaalde voorkeur voor een sexe ontstaat.
quote:zeg ik alleen homo door opvoeding???
Op woensdag 30 april 2003 00:39 schreef Moonah het volgende:[..]
Echt?
Dus homo's zijn homo ''geworden' door hun opvoeding volgens jouw redeniering?
nee ik denk dat je door verschillende omstandigheden in je leven een voorkeur ontwikkelt, dat zeg ik
quote:Nee, dat zeg je niet.
Op woensdag 30 april 2003 00:40 schreef DarkElf het volgende:[..]
zeg ik alleen homo door opvoeding???
nee ik denk dat je door verschillende omstandigheden in je leven een voorkeur ontwikkelt, dat zeg ik
Kinderen hebben volgens mij dus helemaal geen sexuele voorkeur voor iemand van een andere sexe of dezelfde dus ergens moet dat onwikkelt worden.
is mijn bescheiden mening hoor.
Maar ik sluit niks uit. Ik geloof dat je verliefd kan worden op een persoon, of dat nou een man of vrouw zou zijn. Ik zou het prima vinden.
En als het lijkt alsof alle 16 jarige meisjes tegenwoordig bi zijn, is dat alleen omdat ze om aandacht schreeuwen. Je kent ze wel, pubermeisjes die geil met elkaar dansen, omdat de jongetjes dat zo interessant vinden. Die noem ik niet bisexueel
quote:Gewaagde uitspraak hoor, want dat kan wel zo zijn in jouw en mijn situatie, maar er zijn nog steeds stromingen waarin een kind de sexuele voorkeur echt opgelegd wordt. En die stromingen hoeven niet eens ver te liggen hoor!
Op woensdag 30 april 2003 00:42 schreef Moonah het volgende:
En het lijkt me inmiddels wel achterhaald dat sexuele voorkeur bepaald wordt door opvoeding.
Als je als kind, dat gewoon nog geen idee heeft van "ik ga later trouwen" of wat seks/verliefdheid is vaak genoeg hoort dat homosexueel contact niet goed is of zelfs niet bestaat (ook dat wordt verteld ja) dan heb je bijzonder veel kans om hetero-sexueel te worden, ongeacht wat je voorkeur zou zijn in een andere opvoeding.
Er wordt hierboven al gezegd dat ong. 80% bisexueel is, wat in te delen in dat tekeningetje met die hokjes met een schuine streep erdoor waarbij de bovenste helft hetero is en de onderste homo is en dat je dan in een van die hokjes hoort.
Ben je nou bv. 40% hetero 60% homo en je krijgt een opvoeding als hierboven beschreven, dan is de kans aardig groot dat je je homosexuele kant niet ziet en je focust op je heterosexuele kant. Dat je evt. homogevoelens zou kunnen hebben weet je niet, want je hebt al genoeg hetero-gevoelens.
Dus over de invloed van de opvoeding op de ontwikkeling van de voorkeur: nee, je kunt niet zeggen "nou, de eerste maken we al een hetero van, laten we de 2e maar een homo'tje maken", maar je kunt de invloed ook zeker niet ontkennen of onderschatten!
Over andere mensen kan ik niet praten, maar een vrouw trekt mij van geen enkele kant.
quote:Hehe, mooi neergezet
Maar om nou te zeggen dat het ruwer/geiler/lekkerder/<ietsanders> is als dan wanneer een vrouw het doet? Neh, het is anders. Ik zou er persoonlijk een stuk warmer van worden wanneer het gewoon een leuke vrouw is
Ik geloof niet dat ik bi-sexueel ben. Waarom niet? Geen idee. Alleen daarom geloof ik al dat de stelling niet klopt. (Niet dat ik representatief ben voor de wereldbevolking, maar ik geloof niet dat ik tot een zeer beperkte 10% ofzo hoor die simpelweg geen bi-sexuele gevoelens heeft).
Ben ik nou gek of is het niet normaal dat je als geen sexuele gevoelens voor het eigen geslacht hebt (bij hetro's) of voor het andere geslacht (bij homo's)? Volgens mij kunnen mensen makkelijk gewoon homo of hetro zijn, zonder daarmee homo/hetrofoob te zijn.
En mijn mening over de 'stelling' is dat je daar nooit over uit kunt komen, ieder persoon is anders.. waarom zou je je daar iets over gaan afvragen??
Hetero en straight.
Heb wel het idee dat vrouwen eerder bi zijn dan mannen, ook al komen veel bi-mannen er niet voor uit.
Wat je daadwerkelijk er mee doet en of je deze gevoelens daadwerkelijk 'toelaat' en er iets mee doet, dat is sterk afhankelijk van je eigen karakter, opvoeding, omgeving, etc.
Maar in wezen is niemand 100/0.
En het hoeft niet altijd over sex te gaan. Met mijn beste vriend moet ik echt niet aan sex denken maar wel een stuk 'liefde' en 'genegenheid', een arm om me heen in tijden van ellende doet me heel goed, zonder dat dit 'erotisch' is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |