abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10111563
Mijn vader is 63, mijn moeder is 58 en ik ben 28.
Vroeger vond ik dat ik oude ouders had, maar nu helemaal niet meer.
Mijn moeder werkt bijvoorbeeld vandaag en mijn vader is met mijn 2 oudsten een dagje weg

Ik ben moeder geworden op mijn 24e van 2 meisjes, en een maand geleden is daar een derde bijgekomen. Dus ik ben nu 28 en als ik mijn dochters 20 en 16 zijn ben ik 44
Lekker jong dus nog!

Screw them.
We're going home.
pi_10112258
Ikzelf heb vrij jonge ouders Mijn moeder was 22 en mijn vader 25, en nu ben ik 18 en mijn ouders begin 40. Ikzelf vind het heel fijn; mijn ouders snappen als ik een keertje leuke kleren wil of als ik een keertje wil stappen ( mijn ouders zijn soms zelfs eerder thuis dan ik, maar ze gaan gelukkig wle naar andere kroegen ) Verder was mijn moeder tot mijn broertje naar groep 3 ging ( en ik 12 was) thuis gebleven, en nu heeft ze nog genoeg tijd voor een leuke baan. Ik heb gewoon hele lieve, toffe ouders op wie ik erg trots ben, maar dat had ik ook gezegd als ze ouder waren geweest , het gaat er namelijk niet om hoe oud je ouders zijn maar hoe lief en zorgzaam ze zijn een ideale leeftijd om ' aan kinderen te beginnen' bestaat er dan ook niet volgens mij.
  donderdag 1 mei 2003 @ 09:28:09 #28
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_10125508
Mijn moeder was begin 20 toen ze mij kreeg, maar is overleden voordat ze al haar kleinkinderen heeft kunnen zien, dus ik denk dat het niet veel uit maakt.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 00:00:44 #29
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10171026
Het blijft toch een heel persoonlijk iets.
Mijn ouders waren jong, maar mijn moeder overleed ook jong, dus heeft ook haar kleinkinderen nooit gezien.
Ik vond het als tiener wel fijn om een jonge moeder te hebben trouwens.
En ben het zelf ook naar alle tevredenheid
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 8 mei 2003 @ 12:15:27 #30
29568 karinswets
mama van anouk
pi_10293547
Tja wat vind je oud..... Soms heb je geen keus, ik heb ook altijd geroepen ik wil voor mijn 25ste mijn eerste kindje, maarja dat viel ff tegen want het ging helemaal niet en na 5 jaar ziekenhuis in en uit gelopen te zijn ben ik op mijn 32ste moeder geworden . En ik ben er reuze trots op dat het toch nog mocht lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')