abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:39:29 #26
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12858294
* na een lange reis is Preliator eindelijk aangekomen bij de ingang bij de berg. Naar wat hij heeft horen vertellen huist hier een rijke dwergenclan. Een clan die naast gewone grondstoffen in deze Mithril heeft gevonden. Preliator heeft horen zeggen dat hij voor een echte goed bijl hier moest zijn.

* Preliator herrinert zich nog dat hij was gewaarschuwd niet hier naartoe te reizen. Hier zou een bende de buurt onveilig maken. Ze zouden reizigers hebben vermoord om alleen maar de paar stuivers die de reizigers bij zich hadden te kunnen bemachtigen. Preliator had onderweg van reizigers een route gekregen die zeerwaarschijnlijk wel veilig was. Die weg leidde alleen niet langs steden of dorpen dus hij had al dagen geen fatsoenlijk bed gezien. Het was ook een hele opluchting nu die eindelijk aangekomen was. Hij vroeg zich alleen af of er iemand was. Zou de clan ook niet het slachtoffer zijn geweest van de moordzuchtige rovende bende?

* Preliator zette 1 stap in de opening en begon te roepen

Hallo!!! Is daar iemand

* de woorden weergalmde door de hele berg

Huist hier de dwergenclan van DwarfMountain!??

* Preliator meende iets te horen. Waarschijnlijk kwam er iemand aan. Preliator besloot dus maar geduldig af te wachten.

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_12903623
Al snel komt er een dwerg met een norse blik aangelopen. Als hij bij de opening van de grot komt kijkt hij even verbaasd en mompelt iets.

* Grmbl is het hier uitverkoop van de kleine dwergjes ofzo?

Dan verschijnt er een glimlach op het gezicht van Bruenor als hij beseft wat voor kereltje Prely eigenlijk is. Hij besluit om tegen dit mannetje toch maar iets aardiger voor de dag te komen

* Welkom in Dwarf mountain. Ik neem aan dat er een reden is voor je bezoek aan onze berg. Niet veel wezens weten deze namelijk te vinden.

1st generation transformers rule!!
  woensdag 3 september 2003 @ 22:41:18 #28
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12927106
Ik dank u voor uw warme welkom.
U wou weten wat mijn reden was dat ik hierheen ben gekomen.
* Preliator schuivelt een beetje heen en weer

nou ehmm... het zit zo: Ik woon in het gedeelte van dit land waar de personen zich vervoeren per auto en fiets. In dit deel is een tijdje terug een aanhanger van Tarr aangekomen, deze heeft een uitvalsbasis geopend onder de schuilnaam van BoardWorld. Deze Tarr aanhanger zou net zoals in het land waar ik vandaan kom, eerst zeggen dat er niets aan de hand is en dan in 1X de totale macht over het land verwerven, hij zou de inwoners onderdrukken en het onderwijs staken. Hij zou mensen vermoorden zodat hij niet een te grote legermacht nodig heeft om de bewoners te onderdrukken.

Ik kreeg hem tot mijn spijt pas laat in de gaten, ik kreeg hem pas in de gaten toen de maker van mijn hutje; Asschen_sukar, de aanval inzetten tegen het "board-leger".

Heb toen niet getwijfeld en ik ben gelijk Asschen_sukar gaan helpen.
Helaas wist de politie (de schout) tegen te houden dat ik de Tarr-aanhanger deze wereld uit wist te slaan. Ik kan het hem niet kwalijk nemen want hij trapt gewoon in hun gladde aal-praatjes, maar toch vind ik dit zeer spijtig. Want dit betekent dat ik de medewerking van de schout niet aan mijn kant heb.

De schout heeft weten mijn bijl te bemachtigen. Toen kon ik niet veel meer doen. Ik wist de Tarr-aanhanger nog neer te slaan, maar daarna moest ik helaas vluchten.

Ik heb een tijdje in een Superbam's Hangout schuil gehouden. Hier heb ik weer alles wat ik ooit heb geleerd over het smeden naar boven in mn geest gehaald zodat ik bijlen zou kunnen smeden om de strijd tegen Tarr aan te gaan.

Nu hoorde ik, dat ik hier een bijlen zou kunnen smeden. Dus vraag ik u nu nederig
* Preliator gaat een beetje door zn knieen waardoor die nog kleiner is
Zou ik bij u bijlen kunnen smeden zodat ik het kwaad van dit eiland kan verdrijven.
* Preliator gaat helemaal door zn knieen

en zou ik u misschien de gunst mogen vragen dat uw clan mij bij kan staan in de oorlog tegen Tarr?

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  woensdag 10 september 2003 @ 21:41:53 #29
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13081159
* voordat Preliator door had wat er gebeurde lande er een kleine draak voor Preliator. Preliator helemaal bevroren van angst wist niet wat er gebeurde. Hij wou rennen maar het lukte hem niet vanwegen zijn grote "bevriezende angst" niet bewegen.

In de verte hoorde Preliator de dwerg van de clan nog iets roepen maar het drong niet tot hem door

Ren Kleine Dwerg Ren!

* wat er toen gebeurde ging heel snel. De kleine draak tikte Preliator met zijn vleugel neer, waardoor Preliator zijn bewustzijn verloor. Hij spuwde vuur in de richting van de opening van de berg, pakte Preliator op en vloog weg. De draak vloog snel weg in de richting van

het Kasteel van Lord Dreamer

pi_14395941
Hirin had niets door van de hinderlaag, die speciaal voor hem was uitgezet. Nietsvermoedend liep Hirin vrolijk fluitend langs de eerste paar aanvallers, die door Hirin over het hoofd gezien werden. Dan Springen er voor hem een aantal mensen, maar zijn het wel mensen, die meteen tot de aanval overgaan. In eerste instantie wil Hirin vluchten, maar terwijl hij zich omdraait haalt hij zijn waraxe van zijn rug die hij daar altijd bij zich draagt en dat is maar net op tijd. De personen die hij net voorbij was gelopen stonden nu met getrokken zwaarden klaar om hem aan te vallen.
Kwaad op zichzelf, omdat hij onvoorzichtig is geweest raakt Hirin langzaam buiten zijn tellen. Het blad van de waraxe glimt in de zon als hij voor de eerste keer uithaalt. Een streep bloed volgt het spoor van het blad door de lucht. Eén van de aanvallers valt schreeuwend op de grond als hij naar het stompje grijpt waar eens hand met een zwaard had gezeten. Geschrokken van deze plotselinge aanval deinzen de overige aanvallers even terug en dat geeft Hirin de kans om een nieuwe aanval in te zetten.
Weer een vervaarlijke zwaai met zijn waraxe en een andere aanvaller kijkt verbaasd de dwerg voor hem aan als zijn bovenlichaam langzaam van zijn onderlichaam begint af te glijden. De overige aanvallers gebruiken dit moment om bij hun positieven te komen en vallen tegelijk de dwerg aan. Maar weer is Hirin hierop voorbereid en met een machtige haal van zijn Waraxe scheidt hij in één klap de benen van een aanvaller en eindigt de bijl in de borstkas van de volgende. Even heeft Hirin moeite om zijn waraxe weer uit het lichaam van de aanvaller te krijgen. Een gevoel van onbehagen bekruipt hem als hij aan de twee overgebleven aanvallers denkt. Uiteindelijk lukt het Hirin om zijn bijl los te maken uit het lichaam en zich weer te concentreren op de overgebleven aanvallers.

Van een afstandje bekijkt Prely het hele gebeuren. Bij het zien van zoveel bloed begint zijn maag wel een beetje te draaien, maar hij is ook onder de indruk van de kracht van Hirin. Als Prely ziet dat de overgebleven aanvallers op de vlucht slaan besluit Prely om naar Hirin toe te lopen om te vragen of hij iets mankeert. Maar Prely heeft er geen rekening mee gehouden dat Hirin nog steeds in exstace is van de strijd die hij net gevoerd heeft en Prely nog als vijand ziet. De bijl is al onderweg naar Prely als die nog net STOP kan roepen. Slechts een paar centimeter boven het hoofd van Prely blijft de bijl hangen en komt de realiteitszin bij Hirin weer terug.

Even schudt Hirin met zijn hoofd alsof hij alles van zich af wil schudden. Dan kijkt hij even om naar de plek waar hij net een hevige strijd gevoerd heeft. Een glimlach komt op zijn gezicht.

* Zo, dat had ik even nodig. Niets zo lekker als een lekker potje vechten. Wat zal de rest balen dat ze er niet bij waren. Maar eh, Prely. Had jij niet een taak die je moest uitvoeren ofzo?

pi_16020414
Ondertussen is Bruenor met een groep mijners afgedaald in de diepten van de berg. Zonder erbij na te denken neemt Bruenor steeds de goede gangen, totdat men uiteindelijk in een sfeervol verlichte zaal komt. Overal lijken er dwergen bezig te zijn met het bewerken van de muren. Even laat Bruenor zijn gedachten gaan.

* Deze zaal zal een geweldige troonzaal worden. Eindelijk een geschikte plek om bezoekers te ontvangen. De runen die op de muren komen zullen de zaal in een sfeervolle gloed zetten, maar tevens de zaal beschermen tegen instorten of andere gevaren die onze clan bedreigen.

Nog even kijkt hij de zaal rond voordat hij verder loopt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')