quote:Daarom staat het ook in "Onzin voor je leven!"
WaT eEn OnZiN DiT, BrEeZaH 4 LiVe. JaMaI rULeZz, JiM SuXx xXXXXxxxxXxxxxXx mE
Mooi rap weer LangeJan ![]()
breezers, Idols, jamai en jim/ wie aan die shit mee doet is niet echt slim/ idols-roem is tijdelijk/ de winnaar zijn ondergang onvermijdelijk/ want de smaak van breezerchicks is veranderlijker dan het weer/ over 6 maanden kennen ze jamai en jim niet eens meer/ idols 2 komt er ook vast aan/ mijn god waar halen ze die originaliteit elke keer toch weer vandaan/ maar ik kan het ze niet verwijten dit is waar die omroepen van bestaan/ ze plaatsen jim poppen in supermarkten/ maar waarom hoor ik daarover geen commotie/ dat die jongen word uitgebuit daarvan heeft niemand blijkbaar enige notie/ er is maar 1 ding dat telt/ die breezerchicks met geld/ het is ziekelijk met deze wereld gesteld/ maar niemand die een objectief oordeel velt/ niemand die zn twijfels meld/ of die arme kids te hulp snelt/ ik zweer het je de helft van die kuddedieren weet niet eens hoe die zn eigen naam spelt/
ik blijf me verzetten tegen deze gemaakte troep/ al vind ik duizend dreigbrieven op mn stoep/ mij zal je niet betrappen met een breezer of een Idols dvd/ die gehypte wacke rotzooi daar doe ik niet aan mee/ idols wannabe popstars lijken meer op slechte imitators/ hun teksten komen rechtstreeks uit lyric-generators/ hun platenbazen zijn synoniem voor hebberige dictators/ waarom worden die lui uitgenodigd door festival organisators/ maar zoals zovaak is het Nederlandse publiek weer erg bekrompen/ dus die vervolg contracten zijn zo beklonken/ de champagne kan worden ingeschonken/ ik kan er niet meer tegen ik word ook beschonken/ even mn frustraties weggedronken/ maar wakker worden met een hoofd dat loopt te bonken/ in de verte zie ik een meisje dat naar me staat te lonken/ maar aarghh ze staat ondertussen een breezer naar binnen te pompen/ ja nederland is verloren we zullen het moeten erkennen/ maar ik weet dat ik er nooit aan zal kunnen wennen
quote:Jah, maar dit gaat verder dan "Breezah zuigt en breezah zus en zo"
Op dinsdag 29 april 2003 16:08 schreef Paperclipjes het volgende:
Oh nog steeds dat Breezah gerel,
kijk snel op www.uitgemolkenhumor.nlPeace!
Dit zijn gewoon goeie teksten
quote:Mooie stijl van schrijven
Op dinsdag 29 april 2003 16:01 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
Daarom staat het ook in "Onzin voor je leven!"
![]()
Mooi rap weer LangeJan
breezers, Idols, jamai en jim/ wie aan die shit mee doet is niet echt slim/ idols-roem is tijdelijk/ de winnaar zijn ondergang onvermijdelijk/ want de smaak van breezerchicks is veranderlijker dan het weer/ over 6 maanden kennen ze jamai en jim niet eens meer/ idols 2 komt er ook vast aan/ mijn god waar halen ze die originaliteit elke keer toch weer vandaan/ maar ik kan het ze niet verwijten dit is waar die omroepen van bestaan/ ze plaatsen jim poppen in supermarkten/ maar waarom hoor ik daarover geen commotie/ dat die jongen word uitgebuit daarvan heeft niemand blijkbaar enige notie/ er is maar 1 ding dat telt/ die breezerchicks met geld/ het is ziekelijk met deze wereld gesteld/ maar niemand die een objectief oordeel velt/ niemand die zn twijfels meld/ of die arme kids te hulp snelt/ ik zweer het je de helft van die kuddedieren weet niet eens hoe die zn eigen naam spelt/
ik blijf me verzetten tegen deze gemaakte troep/ al vind ik duizend dreigbrieven op mn stoep/ mij zal je niet betrappen met een breezer of een Idols dvd/ die gehypte wacke rotzooi daar doe ik niet aan mee/ idols wannabe popstars lijken meer op slechte imitators/ hun teksten komen rechtstreeks uit lyric-generators/ hun platenbazen zijn synoniem voor hebberige dictators/ waarom worden die lui uitgenodigd door festival organisators/ maar zoals zovaak is het Nederlandse publiek weer erg bekrompen/ dus die vervolg contracten zijn zo beklonken/ de champagne kan worden ingeschonken/ ik kan er niet meer tegen ik word ook beschonken/ even mn frustraties weggedronken/ maar wakker worden met een hoofd dat loopt te bonken/ in de verte zie ik een meisje dat naar me staat te lonken/ maar aarghh ze staat ondertussen een breezer naar binnen te pompen/ ja nederland is verloren we zullen het moeten erkennen/ maar ik weet dat ik er nooit aan zal kunnen wennen
Ik denk dat we nu wel genoeg tekst hebben om er daadwerkelijk een nummer van te schrijven
quote:Daarom was dat dus óók onzin he...
Op dinsdag 29 april 2003 16:01 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
Daarom staat het ook in "Onzin voor je leven!"
![]()
quote:Ik denk niet dat ze op hiphoppers aan het wacten zijn bij Idols 2
Op dinsdag 29 april 2003 16:18 schreef DevilsNight83 het volgende:
We zouden ons moeten aanmelden voor Idols 2
maar idd als nu nog even iemand er een leuke beat onder zet dan maken we er een nummer van en verstoten Jamai van de 1e plaats in de top 40 (of Jim ik ben niet zo op de hoogte) whahahahaha uh dus
LangeJan is hier om de sleur te doorbreken/ om zich op de breezer cultuur te wreken/ op die weke leken die al weken leken te weken op het teken waarop ze in de top40 door konden breken/ ik ben als de drie wijzen/ die alledrie wijzen/ naar de man die op deze wijze zijn wijze wijzen zal
laten rijzen/
quote:Kort maar krachtig en met een paar dope zinnen erin
Waar ik me ook aan erger/ is de TMF mentaliteit/ is het nummer 2 dagen oud?/ dan is het alweer tijd/ om dat nummer te verbannen naar de eeuwige jachtvelden/ waar is de tijd gebleven dat we de hele nacht relden!/ op goeie muziek met ludieke lyriek/ uniek en mistiek/ maar mannen/ geen paniek/LangeJan is hier om de sleur te doorbreken/ om zich op de breezer cultuur te wreken/ op die weke leken die al weken leken te weken op het teken waarop ze in de top40 door konden breken/ ik ben als de drie wijzen/ die alledrie wijzen/ naar de man die op deze wijze zijn wijze wijzen zal laten rijzen/
avond eindigt zoals normaal, maar eigenlijk gewoon abnormaal, zoenend achter een boom, of voor de boom, slow en sloom, bewegingen in toom, elke stad een adnere schat of elk uur tegen een andere muur, korte kleren, zullen ze het leren, leven van een breezerchick, is anders dan het kikkergelik, kleurstof zuipen naaktheid alom, over tien dagen vinden we het toch weer stom, trendje weg, breezer uit, malibu in en wolgetrui't
quote:Gehehe, hij is zeker goed! Alleen zo het een stuk makkelijker lezen zijn als je /'s gebruikt. Leuke tekst!
Op dinsdag 29 april 2003 16:42 schreef Jerruh het volgende:-rap-
Ik heb ook nog een tekst geschreven, die niet relevant is aan het huidige onderwerp, maar hij is wel dope ![]()
Hier is de introductie/ zonder volumereductie/ van de LangeJan het wereldwonder/ neergedaald op aarde met veel rook en gedonder/ als de dondergod laat ik het bliksemen/ ik ben sterk spul man/ net als Fishermans/ Friend/ ongekend talent/ wat je ongekend verwend/ ik ben die lange vent/ 2 meter 2/ die doet samen met Lizzard mee/ wereldwonder nummer 2/ niet dat hij minder is/ hijs mijn gelijke/ de perfecte combi om de mic te gaan ijken/ zodat we over rijke lijken blijven kijken om de top te bereiken/ ik ben niet van eiken/ maar wel het type beuken/ raps, rhymz en lyrics om je leven op te leuken/ met spreuken/ die komen uit de hollandse keuken/
Ik ben opgegroeid in Amersfoort Noord/ verstoord de rust ongehoord/ ongehoord is niet zo goed verwoord/ want ik weet dat men mij zelfs in de states nog hoort/ ik verwoord de tekste zo als het hoort/ dansend op een koord/ volledig in evenwicht/ met de shit die ik spit stop ik alle gaatjes dicht/ die vallen door de praatjes van je maatjes/ en tja, die vullen geen gaatjes/
ik maak verre reizen/ die als trips/ niet pips/ maar die als klappen op je bips/ je weten te raken/ je kreten laat slaken/ die mij zeker niet doen staken/ ik hoor de speaker kraken/ nog ff en ze zijn opgeblaze/ door dwaze teksten die razen/ teksten die je doen verbazen/ ik hoor de platenbazen/ al grazen/ in de wei/ als gekke koeien/ die niks anders willen dan mijn stem door de speakers laten loeien/ ik zal groeien en bloeien/ de dorre grond besproeien/ en bevruchten/ door mijn hart te luchten/ mijn woorden te laten weerklinken in de verste gehuchten/ eerst zaai ik/ en dan pluk ik de vruchten/
Vrouwen die wel wel houwen van een potje douwen/ ik ben niet te houwen/ ik zal aan een mooie toekomst bouwen/ die bestaat uit, geld vrouwen en automobielen/ wij rappen als debielen de hele aarde rond/ we schoppen kont/
quote:hehe mjwa, ik zit meer te dichten dan te rappen soms
Op dinsdag 29 april 2003 17:04 schreef LangeJan het volgende:[..]
kelwe rap weer
quote:Ghehehehe,
Op dinsdag 29 april 2003 17:42 schreef Lizzard het volgende:
Ik krijg darm krampen/ van breezer-sletjes en ski-hut dampen/ krijg spontaan zin om Baco-boys in elkaar te stampen/ dames en heren van de breezer society/ ik mag jullie nie/ laat me mezelf voorstellen, ik heet Lowie/ krijg zin om op je te scheiten/ je de meest ernstige ziektes te verwijten/ je schedel te splijten/ op mn zenuwen beginnen jullie me te werken/ mn haat gevoelens te vesterken/ Lang leve de lol?/ hoe kan dat? je hebt een kop als een drol/ je giet jezelf vol/ om de werkelijkheid te ontlopen/ langzaam is de verslaving naar binnen geslopen/ het word tijd om jezelf op te knopen/ het sletterige en patserige gedrag/ is waarom ik lach/ liever nul mn hele leven, dan een baco-boy voor een dag!
Ook niet van BreEZaH ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 29-04-2003 20:18]
quote:Hou je net van bier ?
Op dinsdag 29 april 2003 18:57 schreef Steve-O het volgende:
Ik hou net van bierOok niet van BreEZaH
Goed man, ik ben trots op je
quote:Niet
Op dinsdag 29 april 2003 19:09 schreef LangeJan het volgende:[..]
Hou je net van bier ?
Goed man, ik ben trots op je
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-04-2003 23:38]
|