De band heeft drie cd's op haar naam staan. Days of the New (1997), Days of the New II(1999) en heel origineel: Days of the New III (2001).
quote:geen idee.. ik ken ook alleen de eerste... ik weet alleen dat de zanger de complete band ontslagen heeft na de eerste cd. Dus het laat zich raden... in Amerika doen ze het vrij goed geloof ik.
Op maandag 28 april 2003 21:16 schreef Los_Bastardos het volgende:
Ik dacht altijd dat ze maar één cd hadden. Zijn die laatste 2 goed?
quote:Kane taferelen...word er meestal niet beter op, maar zal ze eens een kans geven als ik wat tegenkom
Op maandag 28 april 2003 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
geen idee.. ik ken ook alleen de eerste... ik weet alleen dat de zanger de complete band ontslagen heeft na de eerste cd. Dus het laat zich raden... in Amerika doen ze het vrij goed geloof ik.
quote:kijk ook eens in de tweedehands verkoopbakken...
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef Pushit het volgende:[..]
Kane taferelen...word er meestal niet beter op, maar zal ze eens een kans geven als ik wat tegenkom
.
quote:Ja maar dan koop ik zo'n CD zet hem op hoor een krasje en dan vliegt ie even hard weer het raam uit
Op maandag 28 april 2003 21:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
kijk ook eens in de tweedehands verkoopbakken...
quote:nou, dat langdradige klopt wel hoor...
Op maandag 28 april 2003 21:20 schreef cptmarco het volgende:
ik heb die eerste cd nog ergens liggen, persoonlijk vind ik ze niet erg goed. Het is een beetje langdradige, zeikerige muziek. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn smaak dan aan hun muzikale talenten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |