Eindelijk is het dan zover. Het wordt een fantastische dag. Gijsjes gaan elkaar ontmoeten. Een aantal mensen hebben me gevraagd waar en hoe laat zij verwacht worden en we zijn tot de volgende beslissing gekomen. Laten we op vrijdag 2 mei rond een uur of 18:00 afspreken in Annies verjaardag in Leiden. Voor degene die dat niet halen ,........ geen nood. De Gijsjes zitten daar nog wel even, dus als je wat later bent kan dat ook gewoon .
De huidige groep is als volgt
* Chocobo (dat ben ik )
* Bastard
* Silver Surfer
* Ker en de 40 klonen
* Nuongirl
* Lord Dreamer + kuiken
* Notorious + bank
* Kepler
* ChOas
* Facedown
* Tigress + jurk
* Gijsje79
Uiteraard zijn er nog meer welkom (je weet wie ik bedoel ) dus heb je zin,...... Come on
We zullen de onderstaande Gijsjes zeeeeeeer missen.
* Strolie75
* Nadine + haan
* Troel
Is iedereen het hiermee eens ? Mis ik mensen ? zo ja,..... sorry Meld het ff dan aub. Gaarne deze post aan de start van de komende topics plaatsen zodat we de info altijd even weer kunnen opzoeken.
Gijsjes,....... Een definitie is op zijn plaats en aangezien de held Bastard laatst een prachtige schreef wil ik deze ook hier plaatsen. Bastard...... je heerst
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 28-04-2003 23:41]
Sluit de mijne dan maar !
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:Sluit de mijne dan maar !
quote:Ik haal trouwens 18u ZEKER niet. Heb een eet afspraak met een schone jonkvrouw. Ik kom wel gewoon later met Kepler ofzo.
Op maandag 28 april 2003 19:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sorry Noot !
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik haal trouwens 18u ZEKER niet. Heb een eet afspraak met een schone jonkvrouw. Ik kom wel gewoon later met Kepler ofzo.
WAAG het niet om dan al naar huis te zijn!
He,..... hallo Ik heb het tegen jouw ja
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sowwy
quote:Lord
Op maandag 28 april 2003 20:07 schreef Lord Dreamer het volgende:![]()
![]()
*Southpark kijken gaat
quote:Alleen "The Mummy" maar die vind ik te ingewikkeld
Op maandag 28 april 2003 20:09 schreef Tigress74 het volgende:is er vanavond nog iets leuks op de TV vraag ik me af
*Dijenkletser vind*
quote:He,....... ik zei je gedag
Op maandag 28 april 2003 20:07 schreef Lord Dreamer het volgende:![]()
![]()
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Alleen "The Mummy" maar die vind ik te ingewikkeld
*Dijenkletser vind*
quote:Thanks....waar ga je psies heen ?
Op maandag 28 april 2003 20:22 schreef Zooi het volgende:. Ben woensdag pleitos naar de zon, maar alvast een bere kewle meet toegewenst.
quote:*PETS*
Op maandag 28 april 2003 20:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
He,....... ik zei je gedag [afbeelding]
Aandacht voor de vrouw is belangrijker
quote:welja joh...denk je af en toe aan ons arme sloebers die gewoon thuis zitten en moeten werken ?
Op maandag 28 april 2003 20:23 schreef Zooi het volgende:
Gran Canaria
Heel veel plezier in ieder geval !
quote:Fijn dat je mij niet mist...
Op maandag 28 april 2003 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjesmeeting infoEindelijk is het dan zover. Het wordt een fantastische dag. Gijsjes gaan elkaar ontmoeten. Een aantal mensen hebben me gevraagd waar en hoe laat zij verwacht worden en we zijn tot de volgende beslissing gekomen. Laten we op vrijdag 2 mei rond een uur of 18:00 afspreken in Annies verjaardag in Leiden. Voor degene die dat niet halen ,........ geen nood. De Gijsjes zitten daar nog wel even, dus als je wat later bent kan dat ook gewoon
.
De huidige groep is als volgt
* Chocobo (dat ben ik
)
* Bastard
* Silver Surfer
* Ker en de 40 klonen
* Nuongirl
* Lord Dreamer + kuiken
* Notorious + bank
* Kepler
* ChOas![]()
* Facedown
* Tigress + jurk
* Gijsje79Uiteraard zijn er nog meer welkom (je weet wie ik bedoel
) dus heb je zin,...... Come on
We zullen de onderstaande Gijsjes zeeeeeeer missen.
* Strolie75
* Nadine + haanIs iedereen het hiermee eens ? Mis ik mensen ? zo ja,..... sorry
Meld het ff dan aub. Gaarne deze post aan de start van de komende topics plaatsen zodat we de info altijd even weer kunnen opzoeken.
Gijsjes,.......
Een definitie is op zijn plaats en aangezien de held Bastard laatst een prachtige schreef wil ik deze ook hier plaatsen. Bastard...... je heerst
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
quote:Wassaap
Op maandag 28 april 2003 20:20 schreef KillerRabbit het volgende:was ik weer
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:23 schreef Zooi het volgende:
Gran Canaria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |