abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 28 april 2003 @ 18:23:25 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10074903
Vervolg van Zwangerschap en babietjes deel 62
Oude delen van het Z&K topic

A.s. papa's en mama's:

12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan

Babietjes:

24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 06-05-2003 13:06]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 28 april 2003 @ 18:47:11 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_10075348
bweeh, ik ben zo moe. ik heb niet eens de puf om eten te koken, maar ga er zo toch aan beginnen.

Ik heb vanmiddag mee gekregen dat ik de kleding morgen alnodig heb, dus dat wordt geen H&M, daar voor moet ik naar Amsterdam. Ik wil trouwen sook niet in het zwart , omdat dat én niet bij oma zou passen én omdat dat niet bij mij past. Nahjah ik zie wel morgen als ik aan de drama-tocht ga beginnen.

Zou Alicia een beetje afkick-verschijnselen hebben van de bv?

Ik heb nog wat leuks gelezen in het trouwboekje van mijn opa en oma, het kwam er op neer, dat je verplicht was den baby aan den borscht te voeden Ik zal mn moeder de tekst tzt wel eens in laten scannen, tis echt leuk

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10075449
het slapen van vanmiddag heeft nog geen kwartier geduurd Maar de aanhouder wint en we hebben haar wederom in slaap, hopelijk nu voor wat langer. (zal zo ffies foto plaatsen in het fototopic)
pi_10075516
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:47 schreef moussy het volgende:
Zou Alicia een beetje afkick-verschijnselen hebben van de bv?
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:35 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Of ze het vanaf de geboorte heeft weten we eigenlijk niet. Ze had altijd wel wat dunne ontlasting, maar niet met grote hoeveelheden onverteerd voedsel. Waarom nu opeens wel omdat ik ben gestopt met de borstvoeding. In de bv zit een bepaald vet wat onder anderen de spijsvertering controleert. Het laat voeding beter opnemen waardoor het beter verteerd. Nu ik zwanger ben ben ik gestopt en mist ze dus een beetje vet waar haar gestel aangewend is geraakt. Dit moeten we nu kunstmatig gaan geven. Boterhammen met boter, volle melk, etc etc. Doordat deze nieuwe vetproducten de spijsvertering gaan controleren/regelen. Ze moet voorlopig ook wat minder vocht (normaal kreeg ze 2 drinkbekers, 1 thee, 1 sap, 1 papfles en een flesje melk) Ze gaat nu op 1 thee, 1 beker volle melk en een papfles met vollemelk aangemaakt. De sap wordt dus overgeslagen maar mag als ze echt dorst heeft gegeven worden met thee.

oftwel ik had beter door kunnen blijven voeden tot ze volwaardig met de pot mee kan/mag eten en op een natuurlijke overgang haar vetten binnen kreeg ipv haar deze ellende mee te laten maken

min of meer wel

edit: en weer wakker

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 28-04-2003 19:02]

pi_10078813
ze slaapt imiddels een half uur
  maandag 28 april 2003 @ 21:23:06 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10079100
ET Vergeef me mijn boemoeizucht
Hoewel ik eigenlijk vind dat er zo weinig mogelijk woorden over vuil gemaakt moeten worden hier online wil ik toch even iets tegen je zeggen.
ik heb die walgelijke post nog net mee gekregen en vond hem beneden alle peil, zeker in het licht van jouw post waarinje heel duidelijk maakte dat je niemand wil kwetsen.

Ik hoop heel erg dat het je niet tegen houd hier je verhaal te blijven posten. Ten eerste omdat er toch wel een flink aantal mensen zijn die met jullie meeleven, maar ook omdat het voor jou denk ik een tamelijk anonieme manier was om je gevoelens rond het hele icsi gebeuren kwijt te kunnen.

Ik kan me voorstellen dat je nu even niet de behoefte hebt dingen te posten.
Toch wil ik je een geven en even sterkte wensen de komende dagen, want je ging toch weer beginnen met spuiten?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 28-04-2003 21:25]

maandag 28 april 2003 @ 21:24:32 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10079133
hmz, moest edit knopje zijn.
  maandag 28 april 2003 @ 22:05:56 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_10080118
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
ET Vergeef me mijn boemoeizucht
Hoewel ik eigenlijk vind dat er zo weinig mogelijk woorden over vuil gemaakt moeten worden hier online wil ik toch even iets tegen je zeggen.
ik heb die walgelijke post nog net mee gekregen en vond hem beneden alle peil, zeker in het licht van jouw post waarinje heel duidelijk maakte dat je niemand wil kwetsen.

Ik hoop heel erg dat het je niet tegen houd hier je verhaal te blijven posten. Ten eerste omdat er toch wel een flink aantal mensen zijn die met jullie meeleven, maar ook omdat het voor jou denk ik een tamelijk anonieme manier was om je gevoelens rond het hele icsi gebeuren kwijt te kunnen.

Ik kan me voorstellen dat je nu even niet de behoefte hebt dingen te posten.
Toch wil ik je een geven en even sterkte wensen de komende dagen, want je ging toch weer beginnen met spuiten?

Doet me goed om te lezen dat anderen de post wel gewoon zo interpreteren zoals ie bedoeld was.. Ik wilde niemand beledigen of kwetsen of wat dan ook.
Ik begon echt hevig aan mezelf te twijfelen Was ik echt zo onduidelijk geweest?

En verder laat ik 't ff hierbij

tnx iig

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 april 2003 @ 22:25:23 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10080630
Ben trouwens ook wel stiknieuwsgierig naar Melonovy.
Net nog weer even op haar site gekeken, maar ook daar nog geen nieuws.
Dat moet dan toch wel een hele mooie baby zijn als ze ons zo lang op nieuws laat wachten.
  FOK!fossiel dinsdag 29 april 2003 @ 09:04:57 #10
2628 Karin
pi_10086213
Ben gister naar de gyn geweest voor nacontrole. Alles goed natuurlijk. Bij een eventuele volgende zwangerschap mag ik nog een tijdje bij de verloskundige onder controle komen te staan maar uiteindelijk wordt het natuurlijk gynaecologische begeleiding bij de bevalling. Vond ik toch wel leuk om te horen.
Toen ging hij het over anti-conceptie hebben en vertelde dat omdat ik volledige borstvoeding geef ik gewoon beschermd ben dus hoef ik daar niet over na te denkendat had de gyn van Lois toen ook tegen haar gezegd dus ik wist dat dit kon komen. Dus ik nog "is dat niet een fabeltje, je hoort zoveel verhalen van mensen die daardoor zwanger zijn geraakt". Nou volgens die gyn niet, als je volledige borstvoeding geeft en je hebt nog niet gemenstrueerd ben je net zo goed beschermd als met een spiraaltje help me onthouden dat ik nooit kies voor een spiraaltje.
Nou ik haal toch voor de zekerheid de doos met jasjes maar uit de kast hoor, heb geen zin om daar over een half jaar weer te zitten Volgens mijn vader was hij gewoon bezig zijn patientenbestand op peil te houden want zijn auto was nog niet afbetaald.

Wat ontzettend leuk was dat er een vrouw in de wachtkamer zat waar ik naast had gelegen de dagen voor de bevalling. Zij was dezelfde ochtend als mij bevallen maar na een zwangerschap van 34 weken en heeft een dochter gekregen van 4 pond. Die lag nog op de couveuseafdeling toen wij weggingen. Was erg leuk om te horen dat alles goed was, ze een week later naar huis zijn gegaan en ze is nu 6 pond (Bram ondertussen 12 denk ik )

pi_10086811
Goed nieuws Karin, voel je je ook weer helemaal de oude? Of ben je hier en daar nog wat uitgerekt en zo?

(ET, ik kreeg het, zoals altijd, niet mee maar ik hoop dat je bij ons blijft!!!)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!fossiel dinsdag 29 april 2003 @ 09:49:29 #12
2628 Karin
pi_10086939
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:41 schreef Catootje het volgende:
Goed nieuws Karin, voel je je ook weer helemaal de oude? Of ben je hier en daar nog wat uitgerekt en zo?
Nou meer hier dan daar hoor .
Nee ik ben nog lang niet de oude, zowel geestelijk als lichamelijk. Ben nog steeds heel emo, jank om niets (maar daar zal de vermoeidheid ook nog wel in meespelen) en droom eigenlijk nog vaak over het ziekenhuis. Niet dat ik dat nou vervelend heb gevonden maar op de een of andere manier ben ik er nog heel erg mee bezig. Ik hoop ook dat ik het dus gister goed heb af kunnen sluiten.

Lichamelijk ben ik er echt nog lang niet. Moet nog 13 kilo kwijt voordat ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap ben. Heb echt een enorme blubberbuik waar de striae nog lekker op aanwezig is. Heb van de week een stretchbroek van voor de zwangerschap gepast, die gaat nog niet dicht helaas. Ik loop dus nog steeds in mijn zwangerschapskleren. Ook ben ik nog heel moe en na een rondje lopen van een kwartier heb ik al pijn in mijn zij. Conditioneel is het dus ook nog helemaal niets. Ik probeer dat wel lekker op te bouwen hoor.

Zo, weer genoeg geklaagd. Het is natuurlijk nog niet eens 8 weken geleden maar ik ben een beetje ongeduldig. Ik zou graag weer de oude willen zijn.

pi_10087552
Lieve ET,
Het was mij ook ontzettend duidelijk uit jouw post dat het probleem juist was dat je niemand wou kwetsen. Dat je die interesse van je schoonfamilie heel erg lief vindt, maar dat je het soms moeilijk vindt omdat het onderwerp zo pijnlijk is.
Je voelde je rot omdat je niet helemaal eerlijk tegen ze was geweest over het weer beginnen met spuiten, dat vond ik juist wijzen op veel betrokkenheid en gevoel. Als het je allemaal niets kon schelen, dan zou je je ook niet rot voelen over het verzwijgen van het begin van de nieuwe poging of piekeren over een goede manier om hun duidelijk te maken dat je er moeite mee hebt.
Het is enorm jammer dat het nu zo uit de klauw loopt, terwijl je het juist hier plaatste omdat je er enorm mee zat en het op een goede manier wou doen. Ik hoop echt dat jullie eruit komen.

-edit- typo

[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 29-04-2003 13:17]

mooi he, alles
pi_10090089
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 10:24 schreef phileine het volgende:
Lieve ET,
Het was mij ook ontzettend duidelijk uit jouw post dat het probleem juist was dat je niemand wou kwetsen. Dat je die interesse van je schoonfamilie heel erg lief vindt, maar dat je het soms moeilijk vindt omdat het onderwerp zo pijnlijk is.
Je voelde je rot omdat je niet helemaal eerlijk tegen ze was geweest over het weer beginnen met spuiten, dat vond ik juist wijzen op veel betrokkenheid en gevoel. Als het je allemaal niets kon schelen, dan zou je je ook niet rot voelen over het verzwijgen van het begin van de nieuwe poging of piekeren over een goede manier om hun duidelijk te maken dat je er moeite mee hebt.
Het is enorm jammer dat het nu zo uit de klauw loopt, terwijl je het juist hier plaatste omdat je er enorm mee zat en het op een goede manier wou doen. Ik hoop ectht dat jullie eruit komen.
*puzzelstukjes vallen op zijn plaats* Lieve ET: niemand weet hoe verschrikkelijk klote dat hormonengedoe is (vaak toch)..en alleen degenen die dat moeten ondergaan kunnen aangeven wat ze trekken of niet. Ik voel me ook vaak schuldig over dingen die ik niet doe omdat ik me slecht voel, of die ik niet vertel aan mijn vriend, of juist wel vertel (ik klaag heel erg, ik ben natuurlijk een veel te grote miep, ik moet wat sterker zijn en owww wat ben ik zwak)....het is ONS lijf, ONS probleem, ONZE manier van omgaan met dingen. Als we geluk hebben kunnen mensen dat begrijpen (zoals hier in dit topic), als we pech hebben niet. Het gaat om de intentie waarmee je dingen doet/ waar je voor kiest. Het is al moeilijk zat, als we dan ook nog de rest van de wereld tevreden moeten houden....heel veel succes, het zal uiteindelijk goed komen ( *kijkt streng* we moeten stress vermijden want anders worden we niet zwanger!!!! )
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 29 april 2003 @ 14:41:26 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10093033
*NIEUWSFLITS*

Gevonden in het gastenboek op Melonovy's site:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
27-04-2003 om 13:48:06
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
we hopen dat jullie er erg veel plezier mee mogen hebben en dat alles verder goed gaat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus er is een kind en het is een meid! Nu maar wachten op een berichtje van Melonovy zelf, hoe ze heet en hoe lief ze wel niet is.

dinsdag 29 april 2003 @ 15:15:44 #16
8885 moralia
Grip op je zak
pi_10093856
Nou veel geluk voor Melovny alvast dan !! En gefeliciteerd!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_10095064
quote:
Op maandag 28 april 2003 22:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Doet me goed om te lezen dat anderen de post wel gewoon zo interpreteren zoals ie bedoeld was.. Ik wilde niemand beledigen of kwetsen of wat dan ook.
Ik begon echt hevig aan mezelf te twijfelen Was ik echt zo onduidelijk geweest?

En verder laat ik 't ff hierbij

tnx iig

en veel succes de komende dagen !!

En nee, je was helemaal niet onduidelijk. Ik heb me nog twee dagen lopen ergeren over die knurfterige post die gelukkig snel weggehaald werd.

En ook wat catoot zegt: Niet stressen !! Vinden eitjes niet lekker

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2003 @ 16:10:14 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_10095334
Ik ben diep gezonken Ik heb een bloemtjesbloes gekocht.

We zijn tussen door ff thuis om uit te puffen, maar ik merk wel dat ik wat meer last van mijn heupen begin te krijgen. Op naar de gyn als alles een beetje achter de rug is.

Ik zou ook eigenlijk 1 mei naar het VU voor een echo, maar die gaat dus niet door. Nahjah 5 mei ben ik dan aan de beurt. Ook goed, gaan we nog ff naar Zo kijken en vingertjes tellen en dan mag ik weer naar huis. *houdt goede moed*

ET ik weet niet helemaal waar het over gaat, maar er daagt wat... Wat je ook doet of zegt er is altijd wel iemand die loopt te meuten...

pi_10095410
Moussy, ik heb laatst een sleutel moeten laten bij maken...toen heb ik er zo'n vrolijke van laten maken, met een MOTIEFJE er op!!! Neeeeeeeeejjjjjj, echt zo niets voor mij!!! Hormonen, hormonen....
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2003 @ 16:15:14 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_10095484
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:12 schreef Catootje het volgende:
Moussy, ik heb laatst een sleutel moeten laten bij maken...toen heb ik er zo'n vrolijke van laten maken, met een MOTIEFJE er op!!! Neeeeeeeeejjjjjj, echt zo niets voor mij!!! Hormonen, hormonen....
Ow jij doet al vast maar mee met trutterigheid?? Goezo, hoef je straks niet van jezelf te schrikken

ik heb er zelfs zo'n verschrikkelijke buikband bij, roze nog wel

dinsdag 29 april 2003 @ 16:16:28 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10095517
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:15 schreef moussy het volgende:
pi_10095533
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:15 schreef moussy het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij gaat er vol voor deze keer!!! Waar gaat het heen met ons...
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2003 @ 16:26:50 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_10095791
Jaaah , lach me maar uit

Achter af had ik wel bij mn oma in de kast kunnen duiken voor een blouse

en de band moet nog achterste voren om ook, omdat er namen op staan Zal zo wel ff kijken of ik een foto kan maken.

even een voorproefje hoe diep ik ben gezonken Voor mijn doen is dit zéér diep. Vraag maar aan Stout

Jubileum moderator dinsdag 29 april 2003 @ 16:52:45 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10096594
mous jij hebt gewinkeld bij MissEtam.
Erg bloemerig was het daar inderdaad, ik ben er weggelopen.
Ik heb vandaag gezocht naar een knappe jurk, rok, broekpak weet ik veel voor een bruiloft, pffff niet gelukt dus.
Ik wil iets nets maar weer niet zo net dat ik het niet meer aankan daarna, daarvoor vind ik positiekleding net even te duur. Gewoon, een leuke rok/jurk die ik ook nog naar kantoor aankan ofzo.
het is nog moeilijker dan een knappe zomerjas vinden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 april 2003 @ 16:55:16 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10096676
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:26 schreef moussy het volgende:
even een voorproefje hoe diep ik ben gezonken [afbeelding] Voor mijn doen is dit zéér diep. Vraag maar aan Stout
*gluurt over het randje en zwaait naar Moussy helemaal ver weg diep in de diepte*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')