(okee ik weet het wel, jij hebt gelijk, maar toch! )
Maare ik vond het wel hoogst origineel... wacht ff zoek ik ook wat op
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 18:26 schreef LoekB het volgende:
Dit filmpje is leuker..
Thomasson, olé,olé!.
quote:Zou ik weleens willen zien
Op dinsdag 29 april 2003 18:34 schreef olavski het volgende:
Witschge.avi, tegen Feyenoord heb ik nog wel ergens liggen.
quote:Tssss, je mag vandaag de dag niet eens wat schitterende acties van Bergkamp en Van Basten laten zien
Op dinsdag 29 april 2003 18:34 schreef LoekB het volgende:[..]
. Wie begint er met filmpjes te plaatsen?
quote:Tsja, wij hebben jullie maar ff geholpen.
Op dinsdag 29 april 2003 18:36 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hey Loek, we hebben het Feyenooit topic ingehaald, dank voor je inbreng
quote:There you go
Op dinsdag 29 april 2003 18:39 schreef Qi het volgende:
Zou ik weleens willen zien
quote:Dat is ook het enige filmpje wat jullie kunnen posten he?
Op dinsdag 29 april 2003 18:46 schreef olavski het volgende:[..]
quote:Daar ben ik al heel lang naar op zoek, kan je hem ergens uploaden?
Op dinsdag 29 april 2003 18:34 schreef olavski het volgende:
Witschge.avi, tegen Feyenoord heb ik nog wel ergens liggen.
quote:Done.
Op dinsdag 29 april 2003 18:47 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Daar ben ik al heel lang naar op zoek, kan je hem ergens uploaden?
Sorry LoekB, jammer dat het maar 9 keer was
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 18:49 schreef olavski het volgende:[..]
Done.
Sorry LoekB, jammer dat het maar 9 keer was
Ik ga er een gifje van maken
De afgelopen zes maanden kwam Babangida nog op huurbasis uit voor Al Ittihad uit Saudi-Arabië en vorig seizoen werd hij nog verhuurd aan Vitesse. Babangida kwam in totaal 102 keer uit voor het eerste elftal van Ajax en hij scoorde daarin 22 keer.
Baba het ga je goed....
Ajax zal deze week de selectie voor het komende seizoen in grote lijnen vast gaan stellen. Van de verhuurde spelers komt zoals bekend alleen Cedric van der Gun terug, maar misschien is een terugkeer van Ahmed 'Mido' Hossam ook nog mogelijk.
De vaste kern van 24 selectiespelers waarmee Koeman wil gaan werken zal twee centrumspitsen herbergen. De bedoeling is dat daar in ieder geval Zlatan Ibrahimovic bij zit, maar ook Mido keert misschien weer terug. De spits, die op dit moment is verhuurd aan Celta de Vigo zou terug kunnen keren als hij zich 'normaal gedraagt'. Deze week nog zal Leo Beenhakker, technisch directeur van Ajax, een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Mido om de toekomst van de speler te bespreken.
Nikos Machlas keert in ieder geval niet meer terug bij Ajax en ook voor John Nieuwenburg, Richard Knopper, Youssouf Hersi en Pius Ikedia is er geen plaats meer in de selectie. Wanneer verkoop niet mogelijk is, zullen deze spelers eventueel opnieuw verhuurd worden.
Aaron Mokoena, Fronio Walker, Anthony Obodai, Daniel Cruz en Kwame Quansah, die allen zijn uitgeleend aan het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen, komen ook niet in aanmerking voor de selectie. Wel zouden ze deel uit kunnen gaan maken van het tweede elftal van Ajax, maar daar hebben de GBA spelers weinig zin in. Dit is wel een tegenvaller voor Ajax, omdat het net van plan was het tweede elftal uit te breiden naar 12 tot 16 spelers.
Als mogelijke aankopen worden vooralsnog alleen Harald Wapenaar en Marcus Allbäck genoemd. Wapenaar om de plaats van Didulica in te nemen en Allbäck als spits bij een eventueel vertrek van Ibrahimovic of Mido.
Verder liet Leo Beenhakker in het Parool weten dat Jari Litmanen geen prestatiecontract krijgt aangeboden. Beenhakker zei: "Laat ik één misverstand uit de wereld helpen. Ajax hééft met Litmanen een contract tot 2004. Daarin is voor deze periode een evaluatiemoment opgenomen. Beide partijen kunnen besluiten de samenwerking voor gezien te houden. Het is dus voor Ajax én voor Litmanen ja of nee. Volgende week schuiven we bij elkaar aan tafel.''
quote:Ik heb het geprobeerd, maar het valt niet mee om een filmpje van 5,5MB terug te brengen tot een ikoontje van maximaal 10KB. Dit is mijn beste resultaat:
Op dinsdag 29 april 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik ga er een gifje van maken
quote:10 kb is wel erg weinig
Op dinsdag 29 april 2003 21:23 schreef Qi het volgende:[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het valt niet mee om een filmpje van 5,5MB terug te brengen tot een ikoontje van maximaal 10KB. Dit is mijn beste resultaat:
Ik heb er een van 650 kb gemaakt
quote:Oke, misschien niet helemaal goed geciteerd, maar mijn bedoeling blijft hetzelfde. Voor mij zijn jongens als De Ridder, Heitinga etc. in exact dezelfde categorie te plaatsen als Wau, Takak, Evren, Van Boxel etc. Jongens die heel veel talent hebben, maar die het eerst nog moeten laten zien. Wat ik nu van ze heb kunnen bekijken, maakt me niet overmatig enthousiast (al geldt dat ook voor de PSV-jongens). Bij spelers als Sneijder, van der Vaart en Robben zie je meteen dat ze heel veel talent en potentie hebben. Maar goed, ik sta (gelukkig) niet iedere week op De Toekomst (of op De Herdgang...)
Op dinsdag 29 april 2003 17:20 schreef Qi het volgende:[..]
Ga mijn reacties nog maar eens goed lezen dan, want ik heb deze jongens nooit toptalenten genoemd.
quote:Laat eens zien ?
Op dinsdag 29 april 2003 21:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
10 kb is wel erg weinig
Ik heb er een van 650 kb gemaakt
Die van Qi is mooi ook
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:58 schreef olavski het volgende:[..]
Laat eens zien ?
Die van Qi is mooi ook
Als er iemand is die deze wil gebruiken als icon laat het dan even weten.
quote:Gaaf, kun je er ook een voor mij maken?
Op woensdag 30 april 2003 13:08 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als er iemand is die deze wil gebruiken als icon laat het dan even weten.
Mijn huidige avatar dan ipv dat Duiveltja @ FOK
quote:
Op woensdag 30 april 2003 13:20 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Gaaf, kun je er ook een voor mij maken?
Mijn huidige avatar dan ipv dat Duiveltja @ FOK
Hoe bedoel je??
Dat je Gerard van Ass (tekst) en dan dat filmpje ziet?
quote:Nee, dit plaatje ipv die tekst
Op woensdag 30 april 2003 13:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hoe bedoel je??
Dat je Gerard van Ass (tekst) en dan dat filmpje ziet?
En als dat te groot word gewoon Gerard Van As (met 1 s )
quote:Ja, zo bedoel ik het ook.
Op woensdag 30 april 2003 13:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo vet man! Mag ik hem ook gebruiken? ALleen dan mijn huidige avatar ipv Duiveltjah @ fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |