quote:Ik dacht dat ik vrij duidelijk was? Iedereen begreep wat ik bedoelde behalve jij.
Op dinsdag 29 april 2003 16:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je dat bedoelt meot je dat typen.
quote:De beste Nederlandse voetballer ooit is Hendrik Johannes Cruijff.
Oke dus wie is dan de beste voetballer ooit..??
quote:Nee, die zijn er jammer genoeg niet. Als je nu ziet dat Ajax talenten als Sneijder, De Jong, Heitinga, Van der Vaart, De Ridder en Seedorf voortbrengt (en dan heb ik het alleen nog maar over Nederlands talent), en je vergelijkt dit met iedere andere opleiding in Nederland, dan steekt Ajax daar ver bovenuit. Zelfs als we naar de geschiedenis gaan kijken steekt Ajax ver boven ieder ander opleidingscentrum in Nederland uit qua voortgebracht talent
Die zijn er inmiddels. Van Persie, Buffel en ook Robben zijn daar lichtende voorbeelden van.
quote:Verkeerd gedacht
Op dinsdag 29 april 2003 16:17 schreef Qi het volgende:
Ik dacht dat ik vrij duidelijk was? Iedereen begreep wat ik bedoelde behalve jij.
quote:De Ridder? Seedorf? Heitinga? Toch wel een ander kaliber voorlopig.
Nee, die zijn er jammer genoeg niet. Als je nu ziet dat Ajax talenten als Sneijder, De Jong, Heitinga, Van der Vaart, De Ridder en Seedorf voortbrengt (en dan heb ik het alleen nog maar over Nederlands talent), en je vergelijkt dit met iedere andere opleiding in Nederland, dan steekt Ajax daar ver bovenuit. Zelfs als we naar de geschiedenis gaan kijken steekt Ajax ver boven ieder ander opleidingscentrum in Nederland uit qua voortgebracht talent
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 29-04-2003 16:23]
quote:Over sprookjes gesproken, Frenkie weer hardnekkig in de ontkenningsfase?
Op dinsdag 29 april 2003 15:37 schreef Frenkie het volgende:Aanzien dat is er zeker. Maar ik blijf er bij dat het sprookje gebasseerd is op anderhalve generatie talent.
Nooit van het grote ajax uit de jaren 70 gehoord zeker? Relatief komen de grootste toch echt wel uit Amsterdam, direct of indirect.
Hetzij het zijn voetballers uit de regio (n-holland) die worden gerecruteerd door ajax, hetzij het zijn pure Amsterdammers. Gullit bijv. of Rijkaard..
quote:Nog altijd
Op dinsdag 29 april 2003 16:22 schreef kamagurka het volgende:
Over sprookjes gesproken, Frenkie weer hardnekkig in de ontkenningsfase?
quote:Je weet toch dat Gullit nooit bij Ajax speelde??
Hetzij het zijn voetballers uit de regio (n-holland) die worden gerecruteerd door ajax, hetzij het zijn pure Amsterdammers. Gullit bijv. of Rijkaard..
quote:Veel succes jongens!
AJAX A1 - Heerenveen A1
Komend weekend laatste kans van de A1 op het kampioenschap, als men thuis Heerenveen ontvangt. Er zal in ieder geval gewonnen moeten worden. De nummer twee (Vitesse) moet op bezoek bij NEC.Ajax - Heerenveen
NEC - VitesseStand:
SC Heerenveen 23-48
Vitesse 23-45
Ajax 23-43
quote:Voorlopig, maar wacht nog maar eens een jaartje of twee. Ik verwacht dat op z'n minst twee van deze spelers door gaan breken voor die tijd, en dat ze dan vergelijkbaar zijn met eerder doorgebroken talenten (Van der Vaart, Sneijder, De Jong, e.a.).
Op dinsdag 29 april 2003 16:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
De Ridder? Seedorf? Heitinga? Toch wel een ander kaliber voorlopig.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:09 schreef Frenkie het volgende:Als je dat bedoelt meot je dat typen.
quote:Werkelijk zeldzaam. Ik ben zelden een grotere draaikont tegen gekomen dan jij. In dit voorbeeld ook weer. Wel van een ander verwachten dat hij/zij precies op schrijft wat hij/zij bedoeld maar dat mogen wij niet van jou verwachten. Als je er eens goed voor zou gaan zitten dan kunnen een hoop mensen zich rot lachen over de tegenstrijdigheden die jij hier over ons heen stort!
Geplaatst door Frenkie op dinsdag 29 april 2003 15:56
Lees ff tussen de regels door
quote:Ik wacht nog steeds op die andere quote.
Op dinsdag 29 april 2003 16:26 schreef Speed1971 het volgende:
Werkelijk zeldzaam. Ik ben zelden een grotere draaikont tegen gekomen dan jij. In dit voorbeeld ook weer. Wel van een ander verwachten dat hij/zij precies op schrijft wat hij/zij bedoeld maar dat mogen wij niet van jou verwachten. Als je er eens goed voor zou gaan zitten dan kunnen een hoop mensen zich rot lachen over de tegenstrijdigheden die jij hier over ons heen stort!
quote:Awel, maar toch een Amsterdammer
Op dinsdag 29 april 2003 16:25 schreef Frenkie het volgende:
Je weet toch dat Gullit nooit bij Ajax speelde??
Ik weet niet precies hoe het met de piet keizers, de johan neeskens of de Rensenbrinks zit, maar dit waren absoluut hetzij Amsterdammers, hetzij direct ajacieden. Topvoetballers hoor. Kieft ook, Bergkamp natuurlijk... t is de meeste mensen duidelijk dat het grootste gedeelte toppers toch uit Ajax afkomstig zijn.
Utrecht is goede tweede volgens mij.
quote:Maakte eerst een goede indruk op Ronald, maar is toen geblesseerd geraakt en heeft dat daarna niet meer op kunnen pakken.
Op maandag 28 april 2003 18:08 schreef GerardVanAs het volgende:
Da Silva heeft dit seizoen niets gedaan, dus logisch dat die teruggaat.
quote:En anders rotjeknor wel. De nummer een blijft natuurlijk onbetwist.
Op dinsdag 29 april 2003 16:31 schreef kamagurka het volgende:
Utrecht is goede tweede volgens mij.
quote:Nee Frenkie dat weten wij Ajacieden maar al te goed. Maar dat was een instinkertje
Op dinsdag 29 april 2003 16:25 schreef Frenkie het volgende:Je weet toch dat Gullit nooit bij Ajax speelde??
quote:Wie komen er allemaal uit dat gehucht dan?
Op dinsdag 29 april 2003 16:34 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
En anders rotjeknor wel. De nummer een blijft natuurlijk onbetwist.
Coen Moulijn, dan heb je het zo'n beetje gehad volgens mij
Ohja, Rinus Israël is ook geboren amsterdammer (ondanks zijn f'noord verleden)
quote:Er is nog helemaal niks veranderd rond die vergunning en die zal hij nog steeds niet krijgen. De enige optie is trouwen met zijn Nederlandse vriendin, dan wordt hij automatisch Nederlander. Maar daar wilde hij zelf geen misbruik van maken, dus zal Nando pas hooguit voor 2004/2005 terug keren.
Op dinsdag 29 april 2003 12:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Helemaal waar. Zijn we de rel rondom Leonardo van Fnoord vergeten?
Maar ik heb gehoord dat een werkvergunning voor Nando Rafael een minder groot probleem is dan vorig seizoen. Zal mij benieuwen......
quote:Ik hou het erop dat hij eerder komt.
Op dinsdag 29 april 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:[..]
Er is nog helemaal niks veranderd rond die vergunning en die zal hij nog steeds niet krijgen. De enige optie is trouwen met zijn Nederlandse vriendin, dan wordt hij automatisch Nederlander. Maar daar wilde hij zelf geen misbruik van maken, dus zal Nando pas hooguit voor 2004/2005 terug keren.
quote:Niet dat ik die kakkerlakken wil verdedigen of zo, maar gezien hun sporadische succesjes door de geschiedenis heen, gecombineerd met hun armzalige financiele situatie (blijven rottedammers he), moet ik wel concluderen dat er een aantal spelers van min of meer goede kwaliteit zijn doorgebroken. Of ze uit 010 komen weet ik ook niet.
Op dinsdag 29 april 2003 16:36 schreef kamagurka het volgende:[..]
Wie komen er allemaal uit dat gehucht dan?
Coen Moulijn, dan heb je het zo'n beetje gehad volgens mij
Ohja, Rinus Israël is ook geboren amsterdammer (ondanks zijn f'noord verleden)
quote:Da's hopen tegen beter weten in, want het kan volgens de huidige regelgeving helemaal niet. Zie Ajax-topic deel 7, waar ik de criteria nog eens uitgelegd heb.
Op dinsdag 29 april 2003 16:43 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik hou het erop dat hij eerder komt.
quote:Ja weet ik. Het is een beetje flauw om te zeggen maar ik heb andere verhalen gehoord over die vergunning. Ik heb dat via een bron vernomen die ik niet kan noemen dus is het flauw om te vermelden. Ik heb dat al 1 x gedaan.
Op dinsdag 29 april 2003 16:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Da's hopen tegen beter weten in, want het kan volgens de huidige regelgeving helemaal niet. Zie Ajax-topic deel 7, waar ik de criteria nog eens uitgelegd heb.
Ik hou her erop dat hij eerder komt dan 2004/2005. Meet wat geluk dit jaar al en anders volgend jaar......Maar nogmaals ik hou het erop dat hij nog komend seizoen meespeelt met AJAX.
quote:Doe es niet zo vaag en vertel je bron, of hou je bek.
Op dinsdag 29 april 2003 16:50 schreef Speed1971 het volgende:
Ja weet ik. Het is een beetje flauw om te zeggen maar ik heb andere verhalen gehoord over die vergunning. Ik heb dat via een bron vernomen die ik niet kan noemen dus is het flauw om te vermelden. Ik heb dat al 1 x gedaan.
quote:Tja, ik heb ook een bron en die werkt op het ministerie. Het lijkt haar erg sterk dat de regels voor Nando aangepast zullen worden, aangezien de argumentatie vorige keer al behoorlijk zwaar was en toch geweigerd is. Maar misschien heeft jouw bron verstand van het omzeilen van de wet.
Op dinsdag 29 april 2003 16:50 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja weet ik. Het is een beetje flauw om te zeggen maar ik heb andere verhalen gehoord over die vergunning. Ik heb dat via een bron vernomen die ik niet kan noemen dus is het flauw om te vermelden. Ik heb dat al 1 x gedaan.
Ik hou her erop dat hij eerder komt dan 2004/2005. Meet wat geluk dit jaar al en anders volgend jaar......Maar nogmaals ik hou het erop dat hij nog komend seizoen meespeelt met AJAX.
quote:Daar doorgebroken ala, daar vandaan komend/ opgeleid... ik zou er niet zoveel kunnen bedenken eigenlijk.
Op dinsdag 29 april 2003 16:45 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Niet dat ik die kakkerlakken wil verdedigen of zo, maar gezien hun sporadische succesjes door de geschiedenis heen, gecombineerd met hun armzalige financiele situatie (blijven rottedammers he), moet ik wel concluderen dat er een aantal spelers van min of meer goede kwaliteit zijn doorgebroken. Of ze uit 010 komen weet ik ook niet.
quote:Daarom zei ik al eerder
Op dinsdag 29 april 2003 16:51 schreef Frenkie het volgende:[..]
Doe es niet zo vaag en vertel je bron, of hou je bek.
Dit is een beetje populair gedoe.
quote:Laat ik dit erover zeggen:
Geplaatst door Speed1971 op dinsdag 29 april 2003 16:43
Ik hou het erop dat hij eerder komt.
Je hoeft geen Nederlandersche werkvergunning te hebben om in Nederland te mogen voetballen.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 29-04-2003 17:03]
quote:Heitinga, De Ridder, Seedorf? Tsja, dat zullen best goede voetballers zijn, maar die hebben nog een lange weg te gaan. Dan kan ik uit de PSV-opleiding ook namen als Takak, Van Boxel, Wau, Evren, Hese etc gaan noemen.
Op dinsdag 29 april 2003 16:25 schreef Qi het volgende:[..]
Voorlopig, maar wacht nog maar eens een jaartje of twee. Ik verwacht dat op z'n minst twee van deze spelers door gaan breken voor die tijd, en dat ze dan vergelijkbaar zijn met eerder doorgebroken talenten (Van der Vaart, Sneijder, De Jong, e.a.).
quote:Heitinga en Seedorf hebben echter al enkele wedstrijden Ajax 1 meegepakt. Die jongens van jou, op Hese en Wau na, nog niet. Seedorf is overigens geen supertalent, meer een jongen die een nuttig selectielid kan worden.
Op dinsdag 29 april 2003 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heitinga, De Ridder, Seedorf? Tsja, dat zullen best goede voetballers zijn, maar die hebben nog een lange weg te gaan. Dan kan ik uit de PSV-opleiding ook namen als Takak, Van Boxel, Wau, Evren, Hese etc gaan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |