quote:Opzich heeft Ajax op alle posities best een redelijke speler staan. Dit is mijn favoriete opstelling mits iedereen fit is:
Op woensdag 30 april 2003 14:46 schreef Doc het volgende:[..]
Middenveld is redelijk in orde. Defensief met Chivu, O'Brien, Yakubu redelijk. Kan sterker: aanvulling gewenst. Zlatan is op zich OK aanvallend. Zet Litamenen er ook maar bij in de spits, of Andy. Maar een ECHTE killer spits kan zeker geen kwaad. Zeker als back-up. Keepers gewijs hoort Stekelenburg / Lobont voldoende te zijn. Mits er qua blessures niet die ellende te zien is als dit seizoen.
Doel: Lobont.
Rechtsback: Trabelsi.
Centraal rechts: Pasanen.
Centraal links: Chivu.
Linksback: O' Brien.
Rechtshalf: Sneijder.
Rechts midden: Pienaar.
Links midden: Van der Vaart.
Linkshalf: Van der Meyde.
Schaduwspits: Litmanen.
Spits: Zlatan.
Als je bovenstaande opstelling analyseert dan denk ik dat centraal rechts, linksback, linkshalf en de spits positie nog wel beter kunnen. Het aantrekken van een goede spits, die er minimaal 25 per seizoen scoort, heeft wat mij betreft de hoogste prioriteit. Zlatan is best een goede speler, maar hij scoort te weinig.
quote:Als je zo gaat spelen wordt je overlopen. Er zit bijna geen balans in het elftal. Althans op het middenveld niet.
Op woensdag 30 april 2003 15:02 schreef Qi het volgende:[..]
Opzich heeft Ajax op alle posities best een redelijke speler staan. Dit is mijn favoriete opstelling mits iedereen fit is:
Doel: Lobont.
Rechtsback: Trabelsi.
Centraal rechts: Pasanen.
Centraal links: Chivu.
Linksback: O' Brien.Rechtshalf: Sneijder.
Rechts midden: Pienaar.
Links midden: Van der Vaart.
Linkshalf: Van der Meyde.Schaduwspits: Litmanen.
Spits: Zlatan.Als je bovenstaande opstelling analyseert dan denk ik dat centraal rechts, linksback, linkshalf en de spits positie nog wel beter kunnen. Het aantrekken van een goede spits, die er minimaal 25 per seizoen scoort, heeft wat mij betreft de hoogste prioriteit. Zlatan is best een goede speler, maar hij scoort te weinig.
Nee, ik denk niet dat Koeman met deze opstelling zal gaan spelen.
quote:AJAX heeft dit seizoen weten te imponeren in Europa. Als AJAX de lijn kan voortzetten dan zijn we idd op de weg terug.
Op woensdag 30 april 2003 14:33 schreef Qi het volgende:[..]
![]()
![]()
Wat vinden jullie hier trouwens van? Te optimistisch, of zit er wel een kern van waarheid in?
quote:AJAX wordt nooit overlopen! Ook niet met deze opstelling. Maar middenveld kan beter, dat wel ja.
Op woensdag 30 april 2003 15:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je zo gaat spelen wordt je overlopen. Er zit bijna geen balans in het elftal. Althans op het middenveld niet.
En je speelt zo te zien ook maar met een spits.Nee, ik denk niet dat Koeman met deze opstelling zal gaan spelen.
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:11 schreef Duiveltja het volgende:[..]
AJAX heeft dit seizoen weten te imponeren in Europa. Als AJAX de lijn kan voortzetten dan zijn we idd op de weg terug.
quote:Wel een beetje mee eens. Er staan dan 4 "nummer 10s" in het veld
Als je zo gaat spelen wordt je overlopen. Er zit bijna geen balans in het elftal. Althans op het middenveld niet.
En je speelt zo te zien ook maar met een spits.Nee, ik denk niet dat Koeman met deze opstelling zal gaan spelen.
quote:
AJAX heeft dit seizoen weten te imponeren in Europa. Als AJAX de lijn kan voortzetten dan zijn we idd op de weg terug.
quote:Ik zeg niet dat het de beste opstelling is (dan zou je Galasek er in moeten gooien op het middenveld), ik zeg dat het mijn favoriete opstelling is en het lijkt me leuk om eens te zien. Sneijder en Van der Meyde als opkomende aanvallende middenvelders, en Van der Vaart en Pienaar als controlerende middenvelders. En Litmanen als schaduwspits vlak achter Zlaten om af en toe zelf uit te halen, maar vooral om assists te geven.
quote:Je moet hem eik op eigen webspace zetten
Op woensdag 30 april 2003 15:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
quote:Zijn zeker nog ziek dat wij die titel daar pakte vorig jaar
Op woensdag 30 april 2003 14:59 schreef superjoden het volgende:
De OFA meldt dat er op zondag 11 mei 2003 bij de wedstrijd NEC Ajax geen Ajax-supporters aanwezig zullen zijn. Althans, dat zal de OFA Ajax adviseren. De politie uit Nijmegen heeft de gemeente geadviseerd de Ajax-aanhang slechts toegang te verlenen als ze met de verplichte buscombi komen. Onacceptabel voor de OFA. Onacceptabel voor Ajax Bij overleg in Nijmegen kregen we te horen dat slechts aan 600 met verplichte buscombis reizende Ajax-supporters een kaart zou worden verstrekt. Uiteraard ging de OFA hier niet mee akkoord. Eerder dit seizoen kregen andere clubs 1150 kaarten toegewezen en mocht op eigen gelegenheid naar Nijmegen reizen. De OFA zal de andere vertegenwoordigers van Ajax-supporters benaderen om te proberen op korte termijn gezamenlijk een bijeenkomst te organiseren. Dan zal o.a. worden bekeken in hoeverre er animo is voor een alternatief programma op zondag 11 mei.
quote:te bedankt man! vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Aii zou toch wel kut zijn, Trabelsi is een van de betere verdedigers van AJAX. Voor hem vervanging zoeken zal nog wel een hele kluif worden
VI: Britse belangstelling voor TrabelsiVolgens voetbalweekblad Voetbal International staat de Tunesier Hatem Trabelsi in de belangstelling van Chelsea en Tottenham Hotspur. Het contract van de Tunesier loopt nog een jaar, maar Ajax heeft de optie om dat met nog twee seizoenen te verlengen. Eerdere onderhandelingen over het openbreken en verbeterne van zijn contract mislukten. Volgens VI staat Trabelsi daarom open voor een eventuele overgang.
quote:Daarom is het ook belangrijk dat Ajax CL gaat spelen, dan heb je meer kans dat Trabelsi blijft.
Op woensdag 30 april 2003 16:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Aii zou toch wel kut zijn, Trabelsi is een van de betere verdedigers van AJAX. Voor hem vervanging zoeken zal nog wel een hele kluif worden
Wat gaat Chelsea eigenlijk spelen volgend seizoen Europees gezien?
quote:Chelsea staat nu op de 4e plaats. Goed voor voorronde CL
Op woensdag 30 april 2003 16:35 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Daarom is het ook belangrijk dat Ajax CL gaat spelen, dan heb je meer kans dat Trabelsi blijft.
Wat gaat Chelsea eigenlijk spelen volgend seizoen Europees gezien?
quote:Hmm, stel dat Chelsea tegen Ajax moet spelen in de voorronde CL, dan moet Trabelsi gaan kiezen, wie gaat er winnen > naar wie ga ik heen.
Op woensdag 30 april 2003 16:39 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Chelsea staat nu op de 4e plaats. Goed voor voorronde CL
quote:Nog een goede reden om voor LFC te zijn (zodat CFC van de 4e plek af blijft...)
Op woensdag 30 april 2003 16:40 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hmm, stel dat Chelsea tegen Ajax moet spelen in de voorronde CL, dan moet Trabelsi gaan kiezen, wie gaat er winnen > naar wie ga ik heen.
quote:Denk wel dat Trabelsi blijft. Kan me niet voorstellen dat de vraagprijs voor Trabelsi laag zal zijn. En Chelsea zal wel niet heel erg diep in de buidel willen tasten om hem te kopen.
Op woensdag 30 april 2003 16:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Aii zou toch wel kut zijn, Trabelsi is een van de betere verdedigers van AJAX. Voor hem vervanging zoeken zal nog wel een hele kluif worden
quote:Dan zal CFC eerst moeten verkopen want veel ca$h heeft CFC niet op het ogenblik...
Op woensdag 30 april 2003 16:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Denk wel dat Trabelsi blijft. Kan me niet voorstellen dat de vraagprijs voor Trabelsi laag zal zijn. En Chelsea zal wel niet heel erg diep in de buidel willen tasten om hem te kopen.
Ach ik denk dat we eraan moet gaan wennen dat de geruchtenmachine op volle toeren gaat draaien omtrent transfer-geruchten.
quote:
Ajax-aanvallers scoren in nationale ploegDe Ajax-aanvallers Zlatan Ibrahimovic en Jari Litmanen scoorden beiden in de oefeninterlands van hun nationale ploeg. Ibrahimovic maakte een doelpunt tegen Kroatië. Meer dan een persoonlijk succesje was het niet, de Kroaten wonnen in Zweden met 2-1. Litmanen opende de score tegen IJsland uit een strafschop. Finland won uiteindelijk met 3-0.
quote:Altijd leuk
Op woensdag 30 april 2003 19:02 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
quote:
Litmanen Fins topscorer aller tijdenJari Litmanen heeft zich woensdag een plaatsje in de Finse recordboeken verworven. De 32-jarige aanvaller van Ajax maakte het openingsdoelpunt in de oefeninterland tegen IJsland (3-0 zege) en schroefde zijn doelpuntentotaal voor de Finse nationale ploeg op naar 22 treffers.
Met dat aantal nam hij afstand van het recordaantal interlanddoelpunten van de legendarische Ari Hjelm, die tot voor kort 21 treffers achter zijn naam had staan. De Finse bond besloot dat aantal onlangs echter te reduceren tot twintig doelpunten.Na enig speurwerk van enkele bondsleden bleek namelijk dat de vriendschappelijke wedstrijd die Finland op 28 mei 1987 tegen Brazilië speelde (2-3 nederlaag), niet geldt als officiële interland. Het doelpunt dat Hjelm scoorde tegen de Brazilianen, die aantraden met een jeugdploeg, is daarom niet meer in de boeken terug te vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe Raf, Sneijder en Adny gister gespeelt hebben?? Heb de hele wedstrijd gemist door speciale omstandigheden
Ik ben helemaal dood
quote:van der Vaart viel zeer behoorlijk in, Sneijder was onzichtbaar, van der Meijde een drama...
Op donderdag 1 mei 2003 11:55 schreef NOORD-414 het volgende:
Mooi toch van JariKan iemand mij vertellen hoe Raf, Sneijder en Adny gister gespeelt hebben?? Heb de hele wedstrijd gemist door speciale omstandigheden
Ik ben helemaal dood [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |