abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:23:01 #251
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10127246
quote:
Litmanen Fins topscorer aller tijden

Jari Litmanen heeft zich woensdag een plaatsje in de Finse recordboeken verworven. De 32-jarige aanvaller van Ajax maakte het openingsdoelpunt in de oefeninterland tegen IJsland (3-0 zege) en schroefde zijn doelpuntentotaal voor de Finse nationale ploeg op naar 22 treffers.
Met dat aantal nam hij afstand van het recordaantal interlanddoelpunten van de legendarische Ari Hjelm, die tot voor kort 21 treffers achter zijn naam had staan. De Finse bond besloot dat aantal onlangs echter te reduceren tot twintig doelpunten.

Na enig speurwerk van enkele bondsleden bleek namelijk dat de vriendschappelijke wedstrijd die Finland op 28 mei 1987 tegen Brazilië speelde (2-3 nederlaag), niet geldt als officiële interland. Het doelpunt dat Hjelm scoorde tegen de Brazilianen, die aantraden met een jeugdploeg, is daarom niet meer in de boeken terug te vinden.

Jari
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_10127966
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jari is weer helemaal back on track
pi_10127978
Mooi toch van Jari

Kan iemand mij vertellen hoe Raf, Sneijder en Adny gister gespeelt hebben?? Heb de hele wedstrijd gemist door speciale omstandigheden

Ik ben helemaal dood

donderdag 1 mei 2003 @ 12:00:25 #254
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10128100
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:55 schreef NOORD-414 het volgende:
Mooi toch van Jari

Kan iemand mij vertellen hoe Raf, Sneijder en Adny gister gespeelt hebben?? Heb de hele wedstrijd gemist door speciale omstandigheden

Ik ben helemaal dood [afbeelding]

van der Vaart viel zeer behoorlijk in, Sneijder was onzichtbaar, van der Meijde een drama...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_10128166
Ok bedankt !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 mei 2003 @ 12:13:16 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10128400
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten