quote:jah, maar niet zo ver als het dus zou moeten!
Op zaterdag 15 november 2003 15:12 schreef nikanoru het volgende:
Als je heel kort op de springknop drukt terwijl je een richting in gedrukt houd dan dash je toch?
quote:iets voor die richel!
Op zaterdag 15 november 2003 16:43 schreef nikanoru het volgende:
Ja maar dan moet je dus precies op het moment dat je dasht de l knop lostlaten.
Waar kom je precies terecht als je springt?

Probeer anders voor de verandering eens de triple bomb jump te doen in the Furnace.(Chozo Ruins) Heb je overigens wel eerst de wave beam voor nodig.
geloof me zo erg heb je jezelf waarschijnlijk nog nooit horen vloeken.
quote:Eitje die triple bomb jump
Op zaterdag 15 november 2003 19:10 schreef nikanoru het volgende:
Graag gedaan. [afbeelding]Probeer anders voor de verandering eens de triple bomb jump te doen in the Furnace.(Chozo Ruins) Heb je overigens wel eerst de wave beam voor nodig.
geloof me zo erg heb je jezelf waarschijnlijk nog nooit horen vloeken.
quote:YES! I DID IT! HAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 16 november 2003 14:33 schreef rockstah het volgende:
ik kom steeds in mijn ship
.......................................................................................
![]()
moest ik ff kwijt ![]()
tis best wel simpel eigenlijk. ik heb alleen dagen de verkeerde kant op zitten dashen
quote:En daar heb je een halve maand over gedaan?
Op maandag 1 december 2003 19:05 schreef rockstah het volgende:[..]
YES! I DID IT! HAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.......................................................................................
moest ik ff kwijt
tis best wel simpel eigenlijk. ik heb alleen dagen de verkeerde kant op zitten dashen
quote:na een uurtje had ik het opgegeven
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef Biggs het volgende:[..]
En daar heb je een halve maand over gedaan?
quote:kon je die hive totem niet ook overslaan?
Op maandag 1 december 2003 19:13 schreef nikanoru het volgende:
Gefeliciteerd!
En bereid je nu maar voor op iets echt frustrerend.De triple bomb jump in The Furnace. (moet je wel eerst de wave beam hebben.)
quote:Ik heb het zelf niet gedaan maar je kan de raket upgrade ook al krijgen als je net chozo ruins binnenkomt.
Op maandag 1 december 2003 19:21 schreef rockstah het volgende:[..]
kon je die hive totem niet ook overslaan?
quote:weet ik. maar je moet er wel langs om aan je morph ball bomb te komen toch? ik weet het niet. ik heb nu 1 energie tank en 20 missiles en de morphball.
Op maandag 1 december 2003 19:37 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik heb het zelf niet gedaan maar je kan de raket upgrade ook al krijgen als je net chozo ruins binnenkomt.
http://www.samus.co.uk/mprime/skip_launcher.shtml#
quote:al opgelost. via een chozostandbeeld aan de muur springen. dan ontwijk je de boss fight. dat brengt mijn vooraad op 25 missiles en 2 energie tanks
Op maandag 1 december 2003 21:19 schreef rockstah het volgende:[..]
weet ik. maar je moet er wel langs om aan je morph ball bomb te komen toch? ik weet het niet. ik heb nu 1 energie tank en 20 missiles en de morphball.
IIG is het wel een vet spel als ik thuiskom is het cube aan en MP spelen
BTW die Rots achtige boss en die vliegende onzichtbare beestjes zijn/waren best moeilijk zeg pff..
quote:Speeltijd tot een percentage zegt niet alles. Je gaat er steeds langer over doen (ik wel iig dankzij die klote pirates
Op woensdag 3 december 2003 09:35 schreef 2xD het volgende:
Man o Man ik ontdek nu pas hoe goed dit spel is, ik had hem al sinds woensdag maar het kon me nog niet echt bekoren maar nu is het echt een te lekker spel, ik heb net die ice beam en 5 NRG tanks en 40 misile dingen, maaruhm ik zit ongeveer op 20% items en 28% scan dat zou beteken dat ik op 1/4 van het totale spel zit maar is dat in speeltijd ook echt zo? of gaat het straks in 1 keer heel hard?IIG is het wel een vet spel als ik thuiskom is het cube aan en MP spelen
![]()
BTW die Rots achtige boss en die vliegende onzichtbare beestjes zijn/waren best moeilijk zeg pff..
Nee, het echte tuig dat zijn die Fission Metroids die zijn pas echt naar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |