Gemiddelde Nederland kan beter in goed restaurant eten..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
euh 50 cent ofzo.. maar ze zijn wel écht lekker..![]()
En lekkerquote:
Dat vrijgevige heb ik ook gemerkt, ik ben een middagje met twee mensen uit Istanbul op stap geweest, die wilden ook alles voor me betalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ze zijn erg vrijgevig, en willen echt alles voor je doen. Ze willen ook alles betalen, en hebben echt het beste met je voor. Verder is Istanbul echt een prachtige stad!
Oh ik wel. Ik woon in Limburg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederland kan beter in goed restaurant eten..
Die zijn niet gewend tegen iets slechter eten
Ben afgelopen zomer iedere dag uit eten geweest in Istanbul, meeste gerechten waren minder dan 10 lira. Maar dat was niet in toeristische restaurantsquote:
Ik ben er dit jaar nog geweest. Broodjes kosten over het algemeen nog wel onder de 10 lira maar een een maaltijd zit toch echt wel rond de de 12. Dan heb je dus nog geen drankje, voorgerecht, en desert.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:04 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ben afgelopen zomer iedere dag uit eten geweest in Istanbul, meeste gerechten waren minder dan 10 lira. Maar dat was niet in toeristische restaurants
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Je kunt je ogen laten laseren in Istanbul. Erg Goedkoop...![]()
http://www.ooglaseren.net/ooglaseren_in_turkije.htm
Met een uitwisseling niet, dan zit je bij de mensen thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:10 schreef Djaser het volgende:
Dat is natuurlijk wel zo maar ik neem aan dat de meeste mensen toch wel enigsinds in het centrum blijven.
Naja klopt wel wat je zegt, maar heb er bij veel tentjes gegeten en niet ziek geworden maarja.. Het is wel zo met dingen zoals water uit de kraan drinken die je beter achterwege kunt laten.. Net als in Spanje en Frankrijk e.d..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet elke goedkope tent is slecht
Maar Nederlanders worden veel makkelijker ziek
De mensen die ik ken in Turkije (die daar wonen) drinken vaak ook geen kraanwaterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Naja klopt wel wat je zegt, maar heb er bij veel tentjes gegeten en niet ziek geworden maarja.. Het is wel zo met dingen zoals water uit de kraan drinken die je beter achterwege kunt laten.. Net als in Spanje en Frankrijk e.d..
Wat zijn Nederlanders eigenlijk toch pussy's
was dit nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat je MOET doen in Istanbul:
Eten & Drinken:
Iskender Kebab
[afbeelding]
Stukjes pide (Turks brood) met daarom lappen döner. Daar is dan weer tomatensaus en yoghurt over gegoten.
Dürüm Döner
[afbeelding]
Je weet wel.
Adana Kebab
[afbeelding]
Om je vingers bij af te likken.
Pide
[afbeelding]
Turkse Thee (Çay)
[afbeelding]
Bezienswaardigheden:
Topkapi Paleis
[afbeelding]
Voormalige residentie van de Ottomaanse sultans.
Aya Sophia
[afbeelding]
Ooit 's werelds grootste kerk, daarna moskee, nu museum.
Sultan Ahmet Moskee
[afbeelding]
Ook bekend als de Blauwe Moskee.
Dolmabahçe Paleis
[afbeelding]
Laatste thuis van de Ottomaanse sultans.
Voetbalshirt:
Galatasaray
[afbeelding]
Bijlage:
Plattegrond van Oud-Istanbul
[afbeelding]
- - - - - - - - -
Veel Plezier!![]()
Ja...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:57 schreef Emel het volgende:
[..]
was dit nodig?nu baal ik dat ik hier zit
precies ..iskender kebabquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja...Ik moest ook kwijlen bij het horen van Iskender Kebab.
nee GSquote:
Sorry...'Vatan hasreti'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef Emel het volgende:
[..]
precies ..iskender kebab![]()
maar gemeen van je![]()
FB is stomquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij GS rellen ze alleen maar
Bij FB is het tenminste nog leuk![]()
![]()
hebben we allemaal last vanquote:
En buyuk?quote:
toch zijn we de grootste hoor!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En buyuk?
FB heeft GS laatst nog hard verslagen hoor..Bij de 2-0 gooiden ze allen stoelen op het veld![]()
quote:
Hebben ze het niet bij je plaatselijke döner-boer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil ook een iskender kebab!
precies, ik wil een authentieke, goedkope uit istanbul!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze het niet bij je plaatselijke döner-boer?
Ook al zijn die meestal niet te vreten.
Die wil ik even aan vullen met:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Eten & Drinken:
Iskender Kebab
[afbeelding]
Stukjes pide (Turks brood) met daarom lappen döner. Daar is dan weer tomatensaus en yoghurt over gegoten.
Dürüm Döner
[afbeelding]
Je weet wel.
Adana Kebab
[afbeelding]
Pide
[afbeelding]
Turkse Thee (Çay)
[afbeelding]
Bezienswaardigheden:
Topkapi Paleis
[afbeelding]
Aya Sophia
[afbeelding]
Sultan Ahmet Moskee
[afbeelding]
Dolmabahçe Paleis
[afbeelding]
Voetbalshirt:
Galatasaray
[afbeelding]
Bijlage:
[afbeelding]
- - - - - - - - -
Veel Plezier!![]()
Dank u.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:51 schreef Djaser het volgende:
[..]
Die wil ik even aan vullen met:
[afbeelding]
Waterpijp
[afbeelding]
Appel thee
[afbeelding]
Stadsmuren
[afbeelding]
Chora kerk
[afbeelding]
Cisternen
[afbeelding]
Archeologisch museum
benimdequote:
*flauwe mode* Water pijpen gaat een beetje moeilijk he *flauwe mode*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Djaser het volgende:
Waterpijpen.
Kijk daar heeft de TS wat aan! Oh en het eten in Istanbul is echt niet sow goedkoop als dat men segt hoor. Clubs idem ditto. je betaalt voor een van de mooiste clubs met restaurant waar je een uitzicht hebt op de Bosporus ¤ 500,- p.p.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Eten & Drinken:
Iskender Kebab
[afbeelding]
Dürüm Döner
[afbeelding]
Je weet wel.
Adana Kebab
[afbeelding]
Pide
[afbeelding]
Turkse Thee (Çay)
[afbeelding]
Bezienswaardigheden:
Topkapi Paleis
[afbeelding]
Aya Sophia
[afbeelding]
Sultan Ahmet Moskee
[afbeelding]
Dolmabahçe Paleis
[afbeelding]
Voetbalshirt:
Galatasaray
[afbeelding]
Bijlage:
[afbeelding]
- - - - - - - - -
Veel Plezier!![]()
Als iskenderfan moet je toch Iskender in Kayseri etenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja...Ik moest ook kwijlen bij het horen van Iskender Kebab.
Iskender komt uit Bursa...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef Chav het volgende:
[..]
Als iskenderfan moet je toch Iskender in Kayseri eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |