abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2003 @ 12:29:10 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10089756
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 11:56 schreef FLR het volgende:
Buitenlandse vriendjes van ADO zijn Juventus, Brugge en Legia Warschau...
Waardoor de wedstrijd tegen Utreg ook leuk kan gaan worden...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 29 april 2003 @ 12:29:29 #127
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10089762
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 11:33 schreef SuperWeber het volgende:
Wel een slechte zaak dat Kuyt vroeger wel eens meeging naar @j@x...
kinderen maken fouten onder invloed van hun omgeving
  dinsdag 29 april 2003 @ 12:30:46 #128
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10089778
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Waardoor de wedstrijd tegen Utreg ook leuk kan gaan worden...

inderdaad onder een deel van het Utregpubliek is ado niet meer zo populair als het was.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2003 @ 12:32:54 #129
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10089810
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:39 schreef NOORD-414 het volgende:
Celtic zijn ook van die kut homo's

sneue types lopen moeilijk te doen met messen als ze eens een keer verliezen pfffff

Ze zullen er tussen zitten, maar het is zeker geen standaard Celtic publiek. Fanatiek als de neten en houden af en toe van een stevige pot matten, maar over het algemeen met het hart op de goed plaats ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2003 @ 12:36:02 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10089860
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

inderdaad onder een deel van het Utregpubliek is ado niet meer zo populair als het was.

Voor ADO lijkt in plaats van het "nobody likes us, but we don't care" eerder het "nobody likes us, and that is exactly what we want" te gelden...

Maar goed da's eerder een ander topic

dinsdag 29 april 2003 @ 12:55:26 #131
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10090201
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:36 schreef Doc het volgende:
Voor ADO lijkt in plaats van het "nobody likes us, but we don't care" eerder het "nobody likes us, and that is exactly what we want" te gelden...
Ik denk dat die slogan alleen voor ADO zou mogen gelden.
Maar helaas zie je zelfs ajaxieden (die vinden dat iedereen voor het nederlands voetbalblablabla) met die spandoeken.
pi_10090748
Hoezo ZELFS Ajacieden?

Die spandoeken kunnen me verder aan m'n reet oxideren, maar Ajax is en blijft de meest gehate club van (en in) Nederland.

Als dan een feyenoorder zulke uitspraken doet (no one likes us we don't care) dan kan je er toch alleen om lachen. half Nederland geilt op feyenoord, dan bedoel ik voetbalclubs (als nec, groningen, az en wel meer) he... feyenoord gehaat? laat me nie lachen, alleen door Ajax en twente hoor (psv neem ik toch niet serieus... domme boertjes)

dinsdag 29 april 2003 @ 13:19:36 #133
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10090829
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:16 schreef NOORD-414 het volgende:
Die spandoeken kunnen me verder aan m'n reet oxideren, maar Ajax is en blijft de meest gehate club van (en in) Nederland.
De slogan bestaat uit twee delen het tweede deel is maar op weinig ajaxsupporters van toepassing
pi_10091094
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

De slogan bestaat uit twee delen het tweede deel is maar op weinig ajaxsupporters van toepassing

oh ja dat kan best. Het is maar waar je je druk om maakt ("we zijn toch allemaal mensen en het is maar een spelletje toch? al die agressie, nergens voor nodig" ) toch? persoonlijk zou ik het niet snappen als utrecht met feyenoord tegen ons gaat. nou ja... wel omdat ze 1 gemeenschappelijke vijand hebben maare ga dan tegen elkaar matten ofzo... anders lijkt het wel 1 grote verbroederings onzin en dat kan natuurlijk niet!
  dinsdag 29 april 2003 @ 13:33:00 #135
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10091238
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:27 schreef NOORD-414 het volgende:
oh ja dat kan best. Het is maar waar je je druk om maakt
Het is opvallend. Niks meer, niks minder.
quote:
persoonlijk zou ik het niet snappen als utrecht met feyenoord tegen ons gaat. nou ja... wel omdat ze 1 gemeenschappelijke vijand hebben maare ga dan tegen elkaar matten ofzo... anders lijkt het wel 1 grote verbroederings onzin en dat kan natuurlijk niet!
Dat gebeurt zelden. En als Feyenoord tegen Utreg speelt is het tussen die groepen ook niet echt gezellig hoor.
pi_10091294
en zo hoort het ook

ik vind het maar zielig als mensen praten over een samenwerking tussen bijv. ado utrecht en feyenoord tegen Ajax. ik bedoel, ben je soms bang dat je nie genoeg mensen heb of zo?? ben je bang dat je ons niet aan kan?? durf je niet alleen?? dat denk ik dan... en bovendien si het idd niet altijd even realistisch (hangt van de situatie af)

dezelfde onzin is dat een hele poos geleden zouden wij en twente iets tegen feyenoord doen (dubbele wraak)... bullshit

pi_10091353
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:34 schreef NOORD-414 het volgende:
en zo hoort het ook

ik vind het maar zielig als mensen praten over een samenwerking tussen bijv. ado utrecht en feyenoord tegen Ajax. ik bedoel, ben je soms bang dat je nie genoeg mensen heb of zo?? ben je bang dat je ons niet aan kan?? durf je niet alleen?? dat denk ik dan... en bovendien si het idd niet altijd even realistisch (hangt van de situatie af)

dezelfde onzin is dat een hele poos geleden zouden wij en twente iets tegen feyenoord doen (dubbele wraak)... bullshit

Ik ruik een weiland...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 29 april 2003 @ 13:37:18 #138
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10091359
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:34 schreef NOORD-414 het volgende:
ADO werkt zoiezo niet samen met Nederlandse clubs. Dus dat is al kolder. De enbige keer dat er een supporterverband was tussen verschillende Nederlandse supportersgroepen was in '88.
pi_10091434
lijkt wel msn hiero

juist, maar toch zie ik weer gelul (o.a. hier in dit topic) over ado+feyenoord

zegt al genoeg over sommige mensen toch

wist je trouwens dat utrecht heel vroeger eens met ons heeft gevochten tegen psv hahaha komt de komende 100 jaar niet meer voor

pi_10091531
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik ruik een weiland...

Zo doe je dat. Krijg je er van als je een stink boer bent.

Los daar van, denk maar niet dat het nog eens gebeurt. En ik hoef hier niks geen boeken open te doen, maar als er nog eens iets gebeurt denk maar niet dat er bij ons nog iemand ligt...en ja dat kan je aannemen of niet, dat kan mij verder ook niets schelen hoor.

dinsdag 29 april 2003 @ 13:44:14 #141
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10091561
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:43 schreef NOORD-414 het volgende:
Los daar van, denk maar niet dat het nog eens gebeurt. En ik hoef hier niks geen boeken open te doen, maar als er nog eens iets gebeurt denk maar niet dat er bij ons nog iemand ligt...en ja dat kan je aannemen of niet, dat kan mij verder ook niets schelen hoor.
pi_10091939
Noord jij was toen 13 ofzo, wat loop je nou tof te doen? Beetje hooli uithangen op internet, hahaha
pi_10092124
pff ik loop toch niet moeilijk te doen over toen?

ik heb het over het hier en nu en ik weet wel wat voor mensen er om me heen staan tegenwoordig en daar baseer ik mijn mening op.

maar ja dan niet he.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2003 @ 14:22:36 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10092626
quote:

[..]

Krijg je er van als je een stink boer bent.

DylanDog mag dan wel fan van PSV zijn, maar is denk ik de meest beschaafde poster op de hele VBL forum. Als er iemand zich boers gedraagt dan ben jij dat wel. Nergens voor nodig om DD te trollen/flamen.

Als je het leuk vind om hier te posten zou ik maar iets dimmen...

pi_10092642
quote:

[..]

Zo doe je dat. Krijg je er van als je een stink boer bent.

Met jou is het gezellig communiceren...
Wat een vrouw!
spits!
pi_10092800
Ja sorry.

Niet dat ik persoonlijk geraakt word door opmerkingen over weilanden, maar ik ken er wel een paar die dat wel zijn, dus ik kan dat niet waarderen. Maar goed, ik verwijder mezelf wel uit deze topic, voordat er nog meer onzin van komt.

pi_10092843
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:30 schreef NOORD-414 het volgende:
Ja sorry.

Niet dat ik persoonlijk geraakt word door opmerkingen over weilanden, maar ik ken er wel een paar die dat wel zijn, dus ik kan dat niet waarderen. Maar goed, ik verwijder mezelf wel uit deze topic, voordat er nog meer onzin van komt.

Je wordt er persoonlijk niet door geraakt maar kent wel mensen die dat wel worden dus kan je het niet waarderen en noem je me meteen een stinkboer...

Aha...

Wat een vrouw!
spits!
pi_10093026
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je wordt er persoonlijk niet door geraakt maar kent wel mensen die dat wel worden dus kan je het niet waarderen en noem je me meteen een stinkboer...

Aha...

Weet je wat, ik zal het duidelijker zeggen, maar niet voordat ik vertel dat dit mijn laatste reactie hier is in een feyenoordtopic, er komt toch verder niks goeds van. Ik ken mensen die hebben een vriend en/of familie lid verloren in dat weiland en daarom kan ik het soms niet laten om op kut opmerkingen (impulsief, ik geef het toe) te reageren. Persoonlijk ken ik hem niet, dus zou ik er eigenlijk niets mee hebben, maar omdat ik mensen ken enz enz. Zo duidelijker (want, ook dat geef ik toe, ik had het er onduidelijk neer gezet) ???
  dinsdag 29 april 2003 @ 14:48:17 #149
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10093197
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:41 schreef NOORD-414 het volgende:

[..]

Weet je wat, ik zal het duidelijker zeggen, maar niet voordat ik vertel dat dit mijn laatste reactie hier is in een feyenoordtopic, er komt toch verder niks goeds van. Ik ken mensen die hebben een vriend en/of familie lid verloren in dat weiland en daarom kan ik het soms niet laten om op kut opmerkingen (impulsief, ik geef het toe) te reageren. Persoonlijk ken ik hem niet, dus zou ik er eigenlijk niets mee hebben, maar omdat ik mensen ken enz enz. Zo duidelijker (want, ook dat geef ik toe, ik had het er onduidelijk neer gezet) ???

Iedereen kent wel iemand die iemand kent die etcetera.
Sommige mensen zouden een moeten leren dat ze afstand nemen van dingen.
pi_10093417
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:03 schreef Cart_man het volgende:
Leg je me weer woorden in de mond. Je kent me niet eens en aan de hand van een forum leer je me ook helemaal niet kennen.
Ken je niet nee, maar uit je posts op dit forum maak ik wel op dat je het niet erg vindt om een supporter van de tegenpartij een keer een mep te geven. Maar dat je wegblijft zodra er 'echte' wapens komen, valt me dan nog mee van je. . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')