quote:Jong geleerd is oud gedaan!
Op vrijdag 9 mei 2003 12:57 schreef Luni het volgende:
Ja, ja, aanstaande zondag gaat mijn neefje van 4 voor het eerst met een competitiewedstrijd mee naar de Kuip! Helaas zijn er nu voor mij een aantal beperkingen, kan maar effe naar DHZ en niet blowen, maar je moet wat voor hem overhebben!
ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:Wederom een intelligente reactie...............
Op vrijdag 9 mei 2003 16:21 schreef mister_popcorn het volgende:
mooi zo, piere vrijgesproken, steek dat maar in je kont, kankerkoeman.ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:Hou je es ff in man
Op vrijdag 9 mei 2003 16:21 schreef mister_popcorn het volgende:
mooi zo, piere vrijgesproken, steek dat maar in je kont, kankerkoeman.ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Wederom een intelligente reactie...............
quote:Ben het anders behoorlijk met hem eens
Op vrijdag 9 mei 2003 17:18 schreef Kang-He het volgende:[..]
Hou je es ff in man
.
quote:edit: laat ook maar, ik gebruikte te moeilijke woorden voor dit topic
Op vrijdag 9 mei 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]Ben het anders behoorlijk met hem eens
quote:Ja, gooi er nog maar eens een schepje bovenop joh.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:06 schreef JeOma het volgende:[..]
edit: laat ook maar, ik gebruikte te moeilijke woorden voor dit topic
Vooroordelen over voetbalsupporters hebben mag best, gelukkig weet ik dat het over het algemeen anders is.
quote:Het voorvoegsel van een ziekte bij een naam is niet bepaald netjes, vooral niet als het een van de top 3 doodsoorzaken is in NL waarbij veel mensen daadwerkelijk het lijden dat daarmee gepaard gaan kennen... Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen.
Op vrijdag 9 mei 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]Ben het anders behoorlijk met hem eens
quote:Eh, IK ben hier niet degene die dat vooroordeel waar maakt. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar om de coach van een concurrent uit te schelden, zo'n laag niveau heeft echt alleen het volk dat ook spiegeltjes van auto's aftrapt bij uitwedstrijden. Stoere lui zijn dan. Slim ook.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:12 schreef Cart_man het volgende:
Vooroordelen over voetbalsupporters hebben mag best, gelukkig weet ik dat het over het algemeen anders is.
Maar goed, ik zal me verder inhouden. Ajax wordt toch wel 2e.
quote:Dat zou je in dit topic niet zeggen.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:12 schreef Cart_man het volgende:[..]
quote:en dan te bedenken dat ik,als neutrale supporter voor 7,50 euro een kaartje heb
Op vrijdag 9 mei 2003 22:55 schreef Butra het volgende:
Pff, morgenochtend meedoen aan de loterij voor de laatste 5000 kaarten voor de bekerfinale. We halen gewoon een hele nacht door, en rond een uurtje of 5:00 met wat stoelen en een kratje bier naar de Ticketbox toe, want ik wil niet hetzelfde meemaken als vorig jaar UEFA-cup finale. Toen ben ik half Europa afgereist voor een kaart.
Door het verdwijnen van de A2, B2 en C2 moeten de jeugdtrainers Marcel Bout, André Stafleu en Geert Meijer hun biezen pakken. Verder zullen er ook vijf scouts, die voornamelijk in het buitenland werkten, moeten vertrekken. Door deze ontslagen moeten de assistent-trainers Mario Been en John Metgod meer werk gaan verzetten. Been zal betrokken worden bij het tweede elftal en Metgod zal ook bij de jeugdopleiding mee gaan werken.
Jorien van den Herik, de voorzitter van Feyenoord, verklaarde de genomen maatregelen op de website van Feyenoord: "De situatie in het Betaald Voetbal noodzaakt ons scherper te kijken naar het rendement en de efficiency. Feyenoord hoeft nog niet te bezuinigen zoals andere clubs in het Betaald Voetbal, maar we zullen wel de tering naar de nering moeten zetten. De luxe is eraf. Kwaliteit gaat nu voor kwantiteit."
quote:WAT IN HEMELSNAAM doe jij hier?
Op vrijdag 9 mei 2003 16:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Wederom een intelligente reactie...............
ga gewoon van die QUASI (moeilijk woord?) bijdehande opmerkingen maken in de forA (mv van forum) die speciaal voor jou gemaakt zijn.
www.ikbeneeneikel.nl/forum oid. Ow ja, oid betekent Of Iets Dergelijks.
Zal het er maar ff bij zetten, aangezien jij niet zo snugger bent.
En voor die slimme aap die denkt dat elke suporter die uitwedstrijden bezoekt spiegeltjes van auto's aftrapt... Pfff, kan je nog meer onzin neerkalken? Zo ja, doe maar samen met adol lekker op het al eerder genoemde adres. Zo nee, pleur toch maar een end op. Je bent hier NIET welkom. Tenzij je wat normaals te melden hebt. Maar dat heb jij duidelijk niet.
En nog eens 'n keertje.. Voor de duidelijkheid. Hoe heet dit topic?
Feyenoord deel x. Scherp opgemerkt. Voor wie is dat in de 1e plaats? Voor mensen die over Feyenoord willen praten. Voor wie is het niet? Voor mensen die Feyenoord alleen willen afkraken. Gos, de wereld zit soms echt simpel in elkaar.
En ziet u mij in een ajax deel x? Nope. Blijf bij je eigen.
Er zijn maar een paar ajacieden ( zal de term joden niet in de mond nemen deze keer, voor de fijngevoelige en minder intelligente onder ons) die wat mij betreft hier mogen posten. En daar horen jullie allebei zeker weten NIET bij.
quote:Je doet er beter aan dat kaartje aan de supporters te geven die normaal alles gaan en die nu vanwege een kutsysteem naast de pot pissen. Jij hebt er niks te zoeken. Veel vrienden en kennissen hebben geen kaartje vanwege dat pokkesysteem.
Op zaterdag 10 mei 2003 00:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dan te bedenken dat ik,als neutrale supporter voor 7,50 euro een kaartje heb
En dan zijn er ook nog "supporters" die een kaartje met een silvercard kopen om deze dan doodleuk door te verkopen aan de hoogste bieder.
Die "supporters" moet je opknopen aan de hoogste boom
quote:Over laag niveau gesproken, een invalide in een rolstoel met Feyenoord sticker de tyfus trappen, dat toont pas niveau!
Op vrijdag 9 mei 2003 22:05 schreef JeOma het volgende:[..]
Eh, IK ben hier niet degene die dat vooroordeel waar maakt. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar om de coach van een concurrent uit te schelden, zo'n laag niveau heeft echt alleen het volk dat ook spiegeltjes van auto's aftrapt bij uitwedstrijden. Stoere lui zijn dan. Slim ook.
quote:welkom
Op zaterdag 10 mei 2003 18:15 schreef Luni het volgende:
Ja, ja hier is hij dan, nu ook vanaf mijn thuisadres!!!!
quote:Dat zijn inderdaad nog grotere stupide klootviolen. Heb ik werkelijk geen goed woord voor over. Dat soort gasten mogen van mij werkelijk waar tegen de muur worden gezet. Ajax-fan of niet.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Over laag niveau gesproken, een invalide in een rolstoel met Feyenoord sticker de tyfus trappen, dat toont pas niveau!
En nou nog ff kijken of de Hammers winnen vanmiddag, en dan zijn we helemaal tevreden
Ow ja, Feyenoord speelt ook... Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat we of gigantisch op onze bek gaan, of weer eens overtuigend winnen. We zien wel. Hoop dat het zonnetje schijnt.
Tot ziens in Vakkie Waus
quote:En het niveau stijgt........................
Op zaterdag 10 mei 2003 04:58 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
WAT IN HEMELSNAAM doe jij hier?
Dit is voor en door Feyenoorders. Niet voor jou. Pleur op.
En ow ja, doe niet alsof je zo ontzettend slim bent. Ben je namelijk niet.
En doe al helemaal niet alsof ik dom ben, want dat ben ik al helemaal niet.ga gewoon van die QUASI (moeilijk woord?) bijdehande opmerkingen maken in de forA (mv van forum) die speciaal voor jou gemaakt zijn.
www.ikbeneeneikel.nl/forum oid. Ow ja, oid betekent Of Iets Dergelijks.
Zal het er maar ff bij zetten, aangezien jij niet zo snugger bent.En voor die slimme aap die denkt dat elke suporter die uitwedstrijden bezoekt spiegeltjes van auto's aftrapt... Pfff, kan je nog meer onzin neerkalken? Zo ja, doe maar samen met adol lekker op het al eerder genoemde adres. Zo nee, pleur toch maar een end op. Je bent hier NIET welkom. Tenzij je wat normaals te melden hebt. Maar dat heb jij duidelijk niet.
En nog eens 'n keertje.. Voor de duidelijkheid. Hoe heet dit topic?
Feyenoord deel x. Scherp opgemerkt. Voor wie is dat in de 1e plaats? Voor mensen die over Feyenoord willen praten. Voor wie is het niet? Voor mensen die Feyenoord alleen willen afkraken. Gos, de wereld zit soms echt simpel in elkaar.En ziet u mij in een ajax deel x? Nope. Blijf bij je eigen.
Er zijn maar een paar ajacieden ( zal de term joden niet in de mond nemen deze keer, voor de fijngevoelige en minder intelligente onder ons) die wat mij betreft hier mogen posten. En daar horen jullie allebei zeker weten NIET bij.
quote:rustig maar.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:57 schreef Cart_man het volgende:[..]
Je doet er beter aan dat kaartje aan de supporters te geven die normaal alles gaan en die nu vanwege een kutsysteem naast de pot pissen. Jij hebt er niks te zoeken. Veel vrienden en kennissen hebben geen kaartje vanwege dat pokkesysteem.
En dan zijn er ook nog "supporters" die een kaartje met een silvercard kopen om deze dan doodleuk door te verkopen aan de hoogste bieder.
Die "supporters" moet je opknopen aan de hoogste boom
Die Silvercard bij Feyenoord klopt van geen kanten.
Vorig jaar kon je een SC kopen als je naar Inter ging.
Ken verschillende personen van wie het hun eerste uitwedstrijd ooit was van Feyenoord,maar die mensen konden vervolgens wel zonder moeite een kaartje voor de finale kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |