quote:Was dat die Arena Killer
Op dinsdag 01 januari 2002 13:26 schreef Keroppi het volgende:
Collega van mijn vader (die mij ooit nog zijn lab ter beschikking heeft gesteld voor een scheikunde PO) is met zijn team 3e geworden.
Bovendien hadden ze vroeger ook hindernisbanen enzo. Pas op het laatst vochten de laatste 2 (of 4, kweenie meer) robots met elkaar om een finale plaats.
Die voorrondes maskeerden het feit dat sommige robots niet hoefden te vechten en dat was maar goed ook
Voor robotwars NL vonden ze met moeite 30 robots ofzo. Voor UK meldden zich er een paar duizend aan.
Hoop dat over een jaartje of 2 de robots in NL net zo goed zijn!
quote:Maar engeland is ook een paar keer groter dan nederland!
Op dinsdag 01 januari 2002 14:02 schreef Vamos het volgende:Voor robotwars NL vonden ze met moeite 30 robots ofzo. Voor UK meldden zich er een paar duizend aan.
Wat heeft die Eric Corton trouwens een vreselijke manier van commentaar geven.... Lijkt wel een verslag van een wedstrijd punniken
quote:Da's Battlebots. Dat is nep.
Op maandag 07 januari 2002 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Heb het een paar keer gezien, ook op V8. Maar na 3 programma's heb ik het wel gezien hoor.
quote:Battlebots valt idd niet te vergelijken met Robotwars.
Op maandag 07 januari 2002 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Heb het een paar keer gezien, ook op V8. Maar na 3 programma's heb ik het wel gezien hoor.
Battlebots
quote:Nee, BammBamm (qua design vreselijk...)
Op dinsdag 01 januari 2002 13:51 schreef bossie het volgende:
Was dat die Arena Killer
Dat was tenminste de enige die een beetje proffesioneel en goed uitzag.
Die Lizzard was overigens ook wel leuk
Robot Wars: the fifth wars.
Aflevering 2, met Philippa Forrester!
En Hypno-disc, ook leuk.
Zelf had ik hogere verwachtingen van mijn robot, die gewoon af was, maar te weinig getest. ![]()
Dat er steeds hetzelfde jongetje in het publiek zit, dat kan, want in 2 weken worden alle gevechten opgenomen, dus eerst de eerste ronde (van alle uitzendingen) en zo verder..het is dus niet zo dat per dag een uitzending wordt opgenomen.
Hopelijk doet idd corton wat meer zijn best dit seizoen, de engelsen kunnen namelijk van het meest saaie gevecht iets spectaculairs maken, dat is de klasse van een voice-over.
Ik ben in ieder geval stik nieuwsgierig naar de nieuwe uitzendingen. Ze zouden eerst in januari starten, nu is dat echter opgeschoven naar maart...
Helaas volg ik net iets te veel dat Robotwars forum en wist ik de winnaars enzo al.
Hoop dat de Hollanders dit jaar inderdaad laten zien wat vooruit te zijn gegaan en op zijn minst wat sterkere antennes aan hun robots monteren zodat ze beter te besturen zijn
Ik merk gewoon dat het commentaar HEEL veel doet, saai commentaar = gewoon een saai gevecht.
maar qua technisch niveau is er (volgens Mentorn (prod.)) een behoorlijke inhaalslag geweest, qua presentatie, liggen sommigen zelfs voor op de UK (de uitzonderling daar gelaten)
We hebben walkers, full-pressure flippers, achterlijk hard spinnende disks, hydrauliek, kettingen, rambots, kortom van alle markten thuis!
overigens, het eerste seizoen in de UK werden robots nog aan touwtjes naar binnen gesleept om het wat te laten lijken, dus dat stadium zijn we behoorlijk voorbij.
voor mij was het eerste jaar voornamelijk om te leren, dat is gelukt een A4-tje met verbeterpunten, dus dit jaar wordt het eng... heel eng...
(dat eerste is trouwens achteraf altijd makkelijk te zeggen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |