abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_772226
Die Gemini, die robot die uit 2 losse robots bestaat, vind ik ook erg kewl, benieuwd of dat principe navolging gaat vinden. Enige nadeel is wel dat als 1 van de 2 robots stuk is, je automatisch verliest.

En wat Hypnodisc eigenlijk zou moeten doen (althans de bouwers van) is die disc op een robot zetten, zodat van welke kant je de robot ook aanvallen wil, je op die disc stuit, kortom, dat z eniet meer van opzij of achteren kwetsbaar zijn.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 15 augustus 2001 @ 12:31:37 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1415652
Nieuws over de nederlandse versie:

In december komen er 7 afleveringen met Nederlandse robots, de presentatie zal worden gedaan door Rob Kamphuis en Bridget.

Rob Kamphuis vind ik wel een goed idee, maar Bridget heb ik zo nog m'n twijfels over.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1415678
Niet echt mijn soort programma.
Wittgenstein
pi_2011496
Robot Wars Extreme (zo'n tien minuten geleden geëindigd op BBC2) is vooral aardig omdat er redelijk veel gevechten inzitten. Van enige lijn in het programma leek geen sprake te zijn.
I intend to live forever, or die trying.
pi_2012168
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:43 schreef dwerg het volgende:
Robot Wars Extreme (zo'n tien minuten geleden geëindigd op BBC2) is vooral aardig omdat er redelijk veel gevechten inzitten. Van enige lijn in het programma leek geen sprake te zijn.
he verdorie, gemist... Wanneer begint die Nederlandse versie nou!?!?!
pi_2012239
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:09 schreef calvobbes het volgende:
he verdorie, gemist... Wanneer begint die Nederlandse versie nou!?!?!
Weet je wat jouw probleem is: je zit veel te lang achter de computer. WTC concert gemist, Robot Wars gemist. Je verdoet je tijd met vragen om slotjes, en met zeuren over oom sam, twarres en yrrab.

Oh ja, je vraag. Ergens in december. Met Engels publiek, het is al lang opgenomen, tegelijkertijd met de serie die nu dus op de BBC te zien is.
Het duurde even voordat het publiek drei, twei, ein, aktievieren in vlekkeloos Nederlands uit kon spreken.

pi_2012275
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:17 schreef dwerg het volgende:

Weet je wat jouw probleem is: je zit veel te lang achter de computer. WTC concert gemist, Robot Wars gemist. Je verdoet je tijd met vragen om slotjes, en met zeuren over oom sam, twarres en yrrab.

Of ik kijk gewoon te weinig in de gids en moet op rare tijden werken!!!

Houd je mij in de gaten ofzo!?!?!

quote:
Oh ja, je vraag. Ergens in september. Met Engels publiek, het is al lang opgenomen, tegelijkertijd met de serie die nu dus op de BBC te zien is.
Het duurde even voordat het publiek drei, twei, ein, aktievieren in vlekkeloos Nederlands uit kon spreken.
Haha, dat ga ik zeker niet missen!!!!
pi_2012290
December 2001 dus. Was typo. Opletten.
pi_2012402
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:21 schreef dwerg het volgende:
December 2001 dus. Was typo. Opletten.
Euhmmm Jahahaaa, dat had ik wel gezin maar wilde er niet moeilijk over doen
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 23:10:57 #60
11923 I.R.Baboon
pi_2012842
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 20:43 schreef dwerg het volgende:
Volgende week maar kijken dan.
pi_2065959
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende week maar kijken dan.
Dan kan ik je er nu op wijzen dat het inmiddels volgende week is.

Vanavond om 19.45 BBC2. Met de terugkeer van Hypnodisc.

vrijdag 2 november 2001 @ 12:28:20 #62
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_2066095
quote:
Op donderdag 25 januari 2001 02:35 schreef Lamon het volgende:
Panic Attack is inderdaad 1 van de besten. Er is er nog 1 die ik erg indrukwekkend vind. Hij is zilverkleurig en heeft een soort snavel die eindigt in een punt, waarmee hij zijn tegenstander plat kan drukken. Ben ik toch die naam kwijt, verdomme...

O ja!! Ik weet het weer: Razer!!

Razor ja, die was vet Die kon met die snavel van m 9 ton druk uitvoeren, zat nl. het pneumatische systeem van een heftruck met nog een hoop zooi in
quote:
The ram crushes with a force of
9 tonnes at the hinge, and 3 tonnes at the tip of the arm. It can also lift up
to 2 tonnes.

Nog een vette was Hypnodisc, een schijf van 30kg en 2 messen eraan die met hoge snelhei ronddraaide en tegenstanders letterlijk aan stukken scheurde

quote:
Op vrijdag 02 november 2001 12:13 schreef dwerg het volgende:

[..]

WOW? Effe in me agenda zetten!!

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 02-11-2001 12:34]

From outer space
  vrijdag 2 november 2001 @ 15:18:23 #63
11923 I.R.Baboon
pi_2067706
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 12:13 schreef dwerg het volgende:

[..]

Bedankt!! Was het weer bijna vergeten...
  woensdag 7 november 2001 @ 12:55:41 #64
11488 UTO
pi_2110938
WOOOOOO, hypnodisc ROELEERDE als de HELL!!

Hij scheurde 2 tegenstanders in een ronde aan stukken!

Hij is zo goed, ik denk dat Hypnodisc de meest destructieve robot van allemaal is en dat er maar weinig zijn die m aankunnen zonder een flinke dosis geluk!

From outer space
pi_2110971
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:55 schreef UTO het volgende:
WOOOOOO, hypnodisc ROELEERDE als de HELL!!

Hij scheurde 2 tegenstanders in een ronde aan stukken!

Hij is zo goed, ik denk dat Hypnodisc de meest destructieve robot van allemaal is en dat er maar weinig zijn die m aankunnen zonder een flinke dosis geluk!

Alhoewel Hypnodisc zeker wel een errug brute robot is, is ie toch niet onoverwinnelijk hoor. Als je robot maar snel genoeg is, en niet al te hoog, en als je en fatsoenlijke flipper hebt, kan je m best aan.

Als je achter m komt, of aan de zijkant dan is het denk ik best te doen. Het is tenslotte al eens eerder gelukt om m ondersteboven te krijgen.

Maar dan nog...t blijft een gevaarlijk botje

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 7 november 2001 @ 15:14:41 #66
11923 I.R.Baboon
pi_2112170
Ik vind het al meer op de WWF en de WCW lijken... nu nog wachten op clans en zo.
  woensdag 7 november 2001 @ 15:59:20 #67
11488 UTO
pi_2112731
quote:
Op woensdag 07 november 2001 12:59 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Alhoewel Hypnodisc zeker wel een errug brute robot is, is ie toch niet onoverwinnelijk hoor. Als je robot maar snel genoeg is, en niet al te hoog, en als je en fatsoenlijke flipper hebt, kan je m best aan.

Als je achter m komt, of aan de zijkant dan is het denk ik best te doen. Het is tenslotte al eens eerder gelukt om m ondersteboven te krijgen.

Maar dan nog...t blijft een gevaarlijk botje

Ik heb ook niet gezegd dat ie overwinnelijk is, maar er zijn maar weinig robots tegen 'm opgewassen.
Over die achterkant: dat is idd een zwak punt, maar H's voordeel is dat ie heel snel en bijna om zijn as kan draaien, wat de draaiende schijf ook nog een veel impactsnelheid geeft. Je hebt niet veel tijd als je m van achteren aanvalt. De meeste flippers zijn te traag (in "flipsnelheid")
Tegenwoordig kan ie ook weer omkeren als ie op kop ligt dus als je m niet af kunt maken nadat je m de eerste keer op kop hebt gelegd moet je dat nog maar eens zien te doen.
From outer space
pi_2113092
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:59 schreef UTO het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat ie overwinnelijk is, maar er zijn maar weinig robots tegen 'm opgewassen.
Over die achterkant: dat is idd een zwak punt, maar H's voordeel is dat ie heel snel en bijna om zijn as kan draaien, wat de draaiende schijf ook nog een veel impactsnelheid geeft. Je hebt niet veel tijd als je m van achteren aanvalt. De meeste flippers zijn te traag (in "flipsnelheid")
Tegenwoordig kan ie ook weer omkeren als ie op kop ligt dus als je m niet af kunt maken nadat je m de eerste keer op kop hebt gelegd moet je dat nog maar eens zien te doen.

Dat is ook weer waar ja, maar ik vraag me af of dat H wel helpt. Als ie op zn rug ligt, draait de schijf even niet meer waarschijnlijk. De schijf kan ook niet draaien als ie zichzelf weer omkeerd, want dan steunt de schijf op de grond. Nou weet ik niet hoe snel ie zich kan omkeren en hoe snel de schijf weer op dreef is, maar als ie eenmaal weer op zn pootjes staat heeft de schijf toch even nodig om op gang te komen. Als je zelf dan een aardig snelle robot hebt kun je in de tijd dat ie overeind komt al weer klaar gaan staan om m weer om te gooien. Je moet dan inderdaad wel een aardig snelle bot en flipper hebben.

Het is dus wle mogelijk, maar t is wle een flinke opgave. Zeker omdat H goed bestuurd wordt en ook aardig snel is. Ik ben benieuwd hoe lang ie t uithoudt deze serie.

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  woensdag 7 november 2001 @ 16:49:40 #69
11488 UTO
pi_2113265
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:32 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar ja, maar ik vraag me af of dat H wel helpt. Als ie op zn rug ligt, draait de schijf even niet meer waarschijnlijk. De schijf kan ook niet draaien als ie zichzelf weer omkeerd, want dan steunt de schijf op de grond. Nou weet ik niet hoe snel ie zich kan omkeren en hoe snel de schijf weer op dreef is, maar als ie eenmaal weer op zn pootjes staat heeft de schijf toch even nodig om op gang te komen. Als je zelf dan een aardig snelle robot hebt kun je in de tijd dat ie overeind komt al weer klaar gaan staan om m weer om te gooien. Je moet dan inderdaad wel een aardig snelle bot en flipper hebben.

Het is dus wle mogelijk, maar t is wle een flinke opgave. Zeker omdat H goed bestuurd wordt en ook aardig snel is. Ik ben benieuwd hoe lang ie t uithoudt deze serie.

Lang ... puur vanwege zijn destructieve kracht. En als ze m nog op de zwakke punten weten te verbeteren (wielen achterpantser aan de achterkant bijvoorbeeld, dat is een zwak punt, die kleine wieltjes)
Overigens weet ik niet hoe snel zijn "flip" is, als ze slim zijn hebben ze een hele snelle gemaakt.
From outer space
pi_2136414
quote:
Op woensdag 07 november 2001 15:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het al meer op de WWF en de WCW lijken... nu nog wachten op clans en zo.
Vanavond wordt wel weer UK vs USA.

Ik zie die coureurs nog niet wild in WWF-stijl naar elkaar schreeuwen. Stel je voor: de driver van Chaos 2 (jongen met die ietwat hoge stem) die op de rand van de arena staat te roepen naar het publiek hoe goed hij is. Nah...

Anyway. Om 19.45 BBC2. Na The Simpsons.

zaterdag 10 november 2001 @ 08:57:36 #71
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_2141155
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 18:51 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik zie die coureurs nog niet wild in WWF-stijl naar elkaar schreeuwen. Stel je voor: de driver van Chaos 2 (jongen met die ietwat hoge stem) die op de rand van de arena staat te roepen naar het publiek hoe goed hij is. Nah...

George
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_2150707
Strak! Behemoth roels! Wat een stoere bot is dat zeg. Gewoon gewonnen van Hypnodisc. En nog geeneens door m helemaal verrot te beuken, gewoon stug doorduwen...

Hypnodiscs flipper deed t wel goed zag ik. Ben benieuwd of we H nog eens terugzien. Behemoth zal vast nog wel wat keren voorbij komen...

zondag 11 november 2001 @ 15:03:14 #73
11923 I.R.Baboon
pi_2150719
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 18:51 schreef dwerg het volgende:

[..]

Nee.. dat nog niet. Maar al wel persoonlijke revanches en zo.
Ik verwacht ook niet dat het op een echte strijd zal uitlopen waarbij opeens 5 robots de arena binnenvallen om hun maatje te steunen.
Zou wel leuk zijn trouwens.
  maandag 31 december 2001 @ 20:57:07 #74
11923 I.R.Baboon
pi_2665847
Niveau Nederlandse Robotwars is tot nu toe niet echt hoog moet ik zeggen...
pi_2666185
quote:
Op maandag 31 december 2001 20:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niveau Nederlandse Robotwars is tot nu toe niet echt hoog moet ik zeggen...
Gelijk heb je, het had wel wat weg van ter land, ter zee en in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')