quote:Tis in z'n geheel een beetje slappe hap, maar af en toe best aardig om te luisteren ja
Op zondag 27 april 2003 19:29 schreef Dezz het volgende:
Ik heb heel hun cd genaamd America Town. Best een leuke cd hoor
Heb hem ook.
Zou "The Last Great American" eens proberen als ik de topicstarter was.
maar je hoort nu niet veel meer van hem..
quote:En doet dat er iets aan af? MOET een band volgens jou altijd vernieuwend zijn? Dat kan toch ook helemaal niet??
Op maandag 28 april 2003 14:38 schreef methodmich het volgende:
Typisch Amerikaans dertien-in-dozijn-bandje, waar je je nooit een buil aan zult vallen. Vergelijkbaar met acts als 3 Doors Down, Train, Matchbox 20 en noem ze allemaal maar op....
quote:Nee hoor, maar het is gewoon degelijke muziek zonder scherp randje. Perfect geschikt voor Sky Radio. Heus aardig, maar niet bijzonder...
Op maandag 28 april 2003 14:51 schreef Dezz het volgende:[..]
En doet dat er iets aan af? MOET een band volgens jou altijd vernieuwend zijn? Dat kan toch ook helemaal niet??
Ik heb "Easy Tonight" en "Something about you" gedownload en vaak geluisterd.
Vooral de eerste is heerlijk nummer! "Something about you" is ook een mooi nummer.
Morgen de ander genoemde liedjes eens downloaden,
iemand nog meer tips
Er komt een nieuwe cd in februari
Eerste single "100 Years" is al verkrijgbaar, en mooi
Ik weet alleen dat ie een paar radio-optredens heeft gedaan, ten tijde van America Town. De nieuwe CD viel me trouwens erg tegen, niet zo boeiend als de anderen. Ik heb America Town ondertussen ook maar is opgezet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Frenkel het volgende:
KICK
heeft hij eigenlijk al ooit in Nederland opgetreden?
(ga American Town nog maar eens luisteren, toch wel het beste album van em)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |