quote:
Op maandag 28 april 2003 23:21 schreef Tijn het volgende:
De Zanderrr-kloon (Zander genaamd) die we nu gebruiken ter compensatie van het verlies van Zanderrr is trouwens volledig gescript en heeft naast een index van het volledige oevre van Zanderrr ook een directe aansluiting op de !Fact-database van Mozart (de #muziek IRC-bot), voor optimale simulatie.
quote:Ja, niet echt verwonderlijk want Mozart is doorgelinkt naar Allmusic.
Op maandag 28 april 2003 23:29 schreef webfreak het volgende:[..]
Vandaar dat 'ie bovenaan staat in de muziektrivia
Niet eerlijk!
quote:Er zit zelfs een subliminale verwijzing in de FAQ van Muziek.
Op maandag 28 april 2003 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Er is een post van Seborik die je achteruit moet lezen. Dan staat er: I burried Zanderrrrrrr
quote:Maar wie gaat er dan achter deze mysterieuze figuur schuil?
Op maandag 28 april 2003 22:47 schreef webfreak het volgende:
De echte Zanderrrrr is een tijd terug om 't leven gekomen bij een tragisch auto-ongeluk, op de digitale snelweg.
quote:Is dat niet z'n stand-in (winnaar van de Zanderrr-look-a-like contest), Jimmy Donut?
Op maandag 28 april 2003 23:38 schreef Jane het volgende:[..]
Maar wie gaat er dan achter deze mysterieuze figuur schuil?
quote:Help! Stuur die Walrus terug naar de USSR
Op maandag 28 april 2003 23:38 schreef Jane het volgende:
Maar wie gaat er dan achter deze mysterieuze figuur schuil?
quote:Hmmm, zou kunnen.... Als je goed kijkt duikt hij ook op in een ander icoontje van de Zanderrr-kloon:
Op maandag 28 april 2003 23:43 schreef Tijn het volgende:[..]
Is dat niet z'n stand-in (winnaar van de Zanderrr-look-a-like contest), Jimmy Donut?
Duidelijk is te zien hoe Jimmy Donut (zijn kloon dus) schrammen heeft overgehouden aan de plastische ombouwing van zijn gezicht..
Op de foto ernaast is hij duidelijk te herkennen, nu met baard om de schrammen te verbergen.
-edit foto-
Dat zou Zanderrr niet gewild hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-04-2003 00:13]
quote:
http://forum.fok.nl/showtopic/26268/Op woensdag 13 december 2000 13:40 schreef Zanderrr :
Zo serieus dat ik in een boekje ga bijhouden welke Fokkers ik allemaal al ontmoet heb...
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 00:09 schreef webfreak het volgende:
En dan hier:Duidelijk is te zien hoe Jimmy Donut (zijn kloon dus) schrammen heeft overgehouden aan de plastische ombouwing van zijn gezicht..
Op de foto ernaast is hij duidelijk te herkennen, nu met baard om de schrammen te verbergen.
-edit foto-
Dat zou Zanderrr niet gewild hebben
quote:Ik denk dat Britney wel de soundtrack zal gaan leveren dan.
Op dinsdag 29 april 2003 00:20 schreef Tokus het volgende:
Er zijn overigens plannen voor een film gebaseerd op het leven van Zanderrrr. Fred Durst en Jennifer Lopez wilden de soundtrack graag leveren, maar dat zou niet geheel passen bij Zanderrrr dus ging dat feestje niet door.
Er wordt nog gezocht naar een goeie regiseur. Misschien dat er hier nog wat talent rondloopt?
quote:Michael Moore?
Op dinsdag 29 april 2003 00:20 schreef Tokus het volgende:Er wordt nog gezocht naar een goeie regiseur.
quote:zou goed kunnen. Het gerucht gaat dat ze zichzelf gaat spelen, als we Zanderrrr op tour zien met haar.
Op dinsdag 29 april 2003 00:22 schreef Vork het volgende:[..]
Ik denk dat Britney wel de soundtrack zal gaan leveren dan.
quote:Ja, zou ze echt moeten doen.. Zou Zander zeker prachtig hebben gevonden.. Ik weet nog hoe hij hier op 't forum altijd zo uit z'n dak ging als we 't hadden over Britney Spears.. Had 'ie een kast vol platen van...
Op dinsdag 29 april 2003 00:22 schreef Vork het volgende:[..]
Ik denk dat Britney wel de soundtrack zal gaan leveren dan.
quote:Die weet vast wel een goed nummer wat ze passend kan verkrachten!
Op dinsdag 29 april 2003 00:22 schreef Vork het volgende:Ik denk dat Britney wel de soundtrack zal gaan leveren dan.
quote:Maar wat je op die foto niet zag is dat hij daar op blote voeten loopt. Hier heb ik de enige, helaas nogal vage, kopie van de volledige foto die nog bestaat. Een duidelijke verwijzing naar Zanderrr's ongeval. Ook heeft hij hier een sigaret in zijn linkerhand, terwijl iedereen weet dat de echte Zanderrr rechtshandig was.
Op dinsdag 29 april 2003 00:09 schreef webfreak het volgende:
Duidelijk is te zien hoe Jimmy Donut (zijn kloon dus) schrammen heeft overgehouden aan de plastische ombouwing van zijn gezicht..
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 29-04-2003 01:03]
quote:waar zat ik aan te denken toen ik dit topic opende..
Op maandag 28 april 2003 23:30 schreef Acathla het volgende:
Gaat lekker zo het TE!!!![]()
Ik voel me een beetje als Bud Bundy die uitgelachen wordt door Kelly Bundy en Jefferson Darcy omdat Bud Bundy denkt dat ie bij de 'mooie' mensen hoort. Yep... misschien ga ik wel een topic openen in R&P, en dan is het dus echt over met de pret dan zal het forum nooit meer hetzelfde worden...
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 01:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
waar zat ik aan te denken toen ik dit topic opende..
Ik voel me een beetje als Bud Bundy die uitgelachen wordt door Kelly Bundy en Jefferson Darcy omdat Bud Bundy denkt dat ie bij de 'mooie' mensen hoort. Yep... misschien ga ik wel een topic openen in R&P, en dan is het dus echt over met de pret dan zal het forum nooit meer hetzelfde worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |