abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_685040
Helaas noodgedwongen nog wel.
#geen
pi_690485
quote:
Op 24 januari 2001 12:06 schreef DuchessX het volgende:
Helaas noodgedwongen nog wel.
? hoezo? valt er echt nix aan te doen? t lijkt me dat je je wel n beetje om elkaar heen kunt lopen ofzo... als je dicht bij elkaar woont/op schoolzit/werkt zul je elkaar wel blijven zien, wat idd al lastig is, maar wat ik eigelijk bedoelde was echt contact.. dus vrienden zijn weer...
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  donderdag 25 januari 2001 @ 18:46:37 #28
331 Merel
Be here now.
pi_690931
quote:
Op 25 januari 2001 16:18 schreef iroQuai het volgende:
? hoezo? valt er echt nix aan te doen? t lijkt me dat je je wel n beetje om elkaar heen kunt lopen ofzo... als je dicht bij elkaar woont/op schoolzit/werkt zul je elkaar wel blijven zien, wat idd al lastig is, maar wat ik eigelijk bedoelde was echt contact.. dus vrienden zijn weer...
IroQuai, kijk hier maar: http://www.fokforum.nl/showtopic/30870
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:53:28 #29
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7889998
Ben er vandaag achter gekomen dat me vriend contact heeft met zijn ex..... volgens hem pas 3 maanden... maja... volgens mij al langer...
Ik voel echt zo lullig en verdrietig... waarom heeft hij juist contact nodig met haar? Wat mist hij dan bij mij wat hij bij haar moet hebben.... trouwens wij hebben al dik een jaar verkering... en in dat jaar is het 1 keer 1 maand uit geweest....

Voel me nu echt depri en weet gewoon niet wat ik van hem moet denken.
Hij doet er niet echt moeilijk over, maar hij zei eerst dat hij geen contact met der had of wilde..... En nu kom ik erachter dat hij dat wel heeft

Pls... wat moet ik doen?

*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_7890023
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:53 schreef missPARTY het volgende:
Ben er vandaag achter gekomen dat me vriend contact heeft met zijn ex..... volgens hem pas 3 maanden... maja... volgens mij al langer...
Ik voel echt zo lullig en verdrietig... waarom heeft hij juist contact nodig met haar? Wat mist hij dan bij mij wat hij bij haar moet hebben.... trouwens wij hebben al dik een jaar verkering... en in dat jaar is het 1 keer 1 maand uit geweest....

Hij doet er niet echt moeilijk over, maar hij zei eerst dat hij geen contact met der had of wilde..... En nu kom ik erachter dat hij dat wel heeft

Pls... wat moet ik doen?

Praten
Lambo of Rekt
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:56:10 #31
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7890034
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Praten

Hij ontkent toch alles... *zucht*
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_7890118
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:56 schreef missPARTY het volgende:

[..]

Hij ontkent toch alles... *zucht*

Ja hallo, wat voor relatie heb je dan?

Als je elkaar niet kunt vertrouwen EN je kunt niet praten over dingen die fout ziutten, dan is het voor mij einde verhaal hoor.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7890174
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja hallo, wat voor relatie heb je dan?

Als je elkaar niet kunt vertrouwen EN je kunt niet praten over dingen die fout ziutten, dan is het voor mij einde verhaal hoor.

JUUUUUUISSTTTTTT, zij snapt het
Lambo of Rekt
pi_7890195
Met mijn laatste ex heb ik helemaal geen contact meer. (zij wil dat niet) Ik vind het best als zij dat zo wil vind ik het prima. Met mijn andere ex-en heb ik nog wel contact. Ik kom ze niet zo heel veel tegen, maar het ik kan er altijd goed mee lullen als ik hun tegenkom.
pi_7890474
Heb met de 2 exen die ik heb geen contact meer. zou ik ook niet willen. Ligt waarschijnlijk ook aan de manier waarop t uit is gegaan. Ik heb aan allebei alleen maar slechte herinneringen over daardoor. Zijn echt extreme manieren van 'uitgaan' geweest. Kom ze wel eens tegen zo heeeeeeel af en toe, maar doen dan net of w elkaar niet zien. Tis trouwens nu al wel meer als een half jaar geleden.
Contact met je ex kunnen houden is moeilijk, vooral als een van de 2 nog iets voelt voor de ander. Dan kun je of alleen maar ruzie maken of hopen dat t goedkomt. uiteraard kan t wel, als je allebei verder met je leven hebt kunnen gaan! Maar mijn ervaring is dus dat t niet goed gaat. Kweet ook niet hoe t bij mijn huidige vriend zal gaan mocht t uit gaan eens. Ligt erg aan de manier dat t uit is gegaan dan...
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  dinsdag 14 januari 2003 @ 13:47:11 #36
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7890770
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

JUUUUUUISSTTTTTT, zij snapt het

Weet ik allemaal wel.... maar het is gewoon K*T!
pi_7891528
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:47 schreef missPARTY het volgende:

[..]

Weet ik allemaal wel.... maar het is gewoon K*T!

Even offtopic:
Wil je ophouden met het omhoog schoppen van oude topics?
Is nergens voor nodig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7891645
Mijn ex zijn nieuwe levensmotto schijnt te zijn dat waar ik ben hij niet is.

Er zijn behoorlijk erge dingen gebeurt voor en nadat het uit was, en ik zou degeen moeten zijn die hem nooit meer zou willen zien maar goed.

Nee, geen vrienden dus.

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_7892201
ik ben ook (weer) vrienden met mijn eerste vriendje
eerst ongelovelijk boos op m geweest...hem s'avonds laat uit lopen schelden enzow....

en ja na een tijd hadden we t wel weer gezellig met elkaar....alleen als je vrienden bent met een ex kan dat verkeerd gaan...omdat je dan veel over elkaar weet...bv dingen wat je niet leuk vind kan diegene gebruiken als ie boos is en dat soort dingen...

en ik hoop ook met mijn ex waar ik tot 2 dagen geleden mee had vrienden te kunnen blijven, op dit moment niet...maar als ik niet meer gek op m ben wel weer...

pi_7892233
Een ex van mij is nu m'n beste vriendin, al jaren... dus het kan wel.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:37:45 #41
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_7892529
ach het kan vast wel maar iets wat ooit was gaat bijna nooit volledig weg. zelfs al zeg je allebei 'gewoon vrienden' te willen blijven is er vaak stiekem van 1 kant toch nog de hoop dat er weer iets gaat groeien, vaker onderbewust dan bewust.

de kat op het spek binden is geen goed plan, ik bedoel daarmee dat je toekomstige relaties in gevaar brengt door met je ex in contact te blijven. er is niet zo irritant als vergeleken of geconfronteerd te wordenmet een ex

//edit: ik lees nu dit pas...

quote:

[Dit bericht is gewijzigd door abUser op 14-01-2003 15:39]

ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
pi_7892555
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:37 schreef abUser het volgende:
ach het kan vast wel maar iets wat ooit was gaat bijna nooit volledig weg. zelfs al zeg je allebei 'gewoon vrienden' te willen blijven is er vaak stiekem van 1 kant toch nog de hoop dat er weer iets gaat groeien, vaker onderbewust dan bewust.

de kat op het spek binden is geen goed plan, ik bedoel daarmee dat je toekomstige relaties in gevaar brengt door met je ex in contact te blijven. er is niet zo irritant als vergeleken of geconfronteerd te wordenmet een ex

Lambo of Rekt
pi_7896643
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:37 schreef abUser het volgende:

Nouja. mijn ex had na 5 weken al iemand anders
Ik heb er veel verdriet van gehad en daarna nog regelmatig met haar contact gehad, maar het doet me gewoon teveel pijn en loopt steeds uit op frustraties, omdat zij veel vertelt en ik stiekum hoop hou.
zie ook 5 Weken uit, zij is al weer verliefd op 'n ander
Ik kan het niet, maar ik zou wensen dat ik het kon. Ik ben te jaloers en baal teveel van het feit dat dr nw vriend van alles met dr mag en ik niet, terwijl dat theoretisch heel logisch is..
pi_7896666
2jr relatie -> geen contact meer en als er contact is in de kroeg is er meteen heibel
.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:30:55 #45
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_7897099
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:31 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Even offtopic:
Wil je ophouden met het omhoog schoppen van oude topics?
Is nergens voor nodig.

ok
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:40:20 #46
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7897283
Mijn ex en ik zijn 6 jaar samen geweest waarvan 2 jaar getrouwd.
We hebben wekelijks contact en zijn daar ontzettend blij mee.

We weten allebei dat we nooit meer bij elkaar zullen komen maar zijn nu na 7 maanden elkaars beste vriend. Hij is de persoon die mij het beste kent, bij wie ik het beste mezelf kan zijn en vice-versa.

Kortom: we houden van elkaar zonder de illusie te hebben dat we ooit nog een relatie zullen krijgen.

Hij is overigens wel de enige ex met wie ik contact heb en wil nadat de relatie was verbroken.

Hoe dit zal gaan als ik weer een nieuwe relatie zal krijgen weet ik niet; ik weet wel dat ik hem nooit helemaal uit het oog zal verliezen. Daarvoor is hij me veel te dierbaar.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7897430
Ik ben een aantal ex-jes uit het oog verloren maar met een aantal heb ik nog goed contact. En dat vind ik ook normaal. Er is er maar één waarmee de relatie op een vervelende manier is verbroken en daar heb ik geen contact meer mee.
pi_7904510
Ik zou wel willen dat ik met mijn exen nog contact had, maar helaas is er maar 1 met wie ik regelmatig nog bel of soms zie.
Het is fijn om mensen te hebben die weten hoe je bent en die je beter kennen dan wie ook zullen doen., want met hun heb je momenten gedeeld die je met niemand anders kunt delen.

Helaas had ik het meeste gemeen met mijn laatste ex, maar die vind het nog te pijnlijk om contact te hebben, had ik in begin ook wel, maar dat is na 3 en halve maand toch wel aardig over, temeer omdat ik al ontzettend stontverliefd ben geweest op een anders meisje (wat helaas niet helemaal liep zoals ik zou willen.
Dus ik geloof zeker in conact na je relatie, maar soms zit er tijdje tussen.

Schiet mij maar neer!
pi_7905618
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:40 schreef Noayla_ het volgende:
Mijn ex en ik zijn 6 jaar samen geweest waarvan 2 jaar getrouwd.
We hebben wekelijks contact en zijn daar ontzettend blij mee.

We weten allebei dat we nooit meer bij elkaar zullen komen maar zijn nu na 7 maanden elkaars beste vriend. Hij is de persoon die mij het beste kent, bij wie ik het beste mezelf kan zijn en vice-versa.

Kortom: we houden van elkaar zonder de illusie te hebben dat we ooit nog een relatie zullen krijgen.

Hij is overigens wel de enige ex met wie ik contact heb en wil nadat de relatie was verbroken.

Hoe dit zal gaan als ik weer een nieuwe relatie zal krijgen weet ik niet; ik weet wel dat ik hem nooit helemaal uit het oog zal verliezen. Daarvoor is hij me veel te dierbaar.

Jeetje Noayla,
wat fijn dat je het nu los hebt kunnen laten.
Helemaal los zal nog wel niet gaan,
maar ik ben blij dat je verder kunt met je eigen leven nu.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7905640
Ik geloof er niet in. Maar ik ben blij dat er mensen zijn die het tegendeel bewijzen. Ik heb zelf niet zo veel behoefte (lees geen) om contact op te zoeken.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')