abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 januari 2001 @ 13:22:04 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_681603
vervolg van: http://www.fokforum.nl/showtopic/23484

plaats hier alles wat je tegenkomt over BB, van columns tot nieuws

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 13:47:18 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681712
BIG PEOPLE GEZOCHT

- SBS6 start binnenkort met "TV Dieet", de Big Brother voor de minder ranke medemens. Wie vol frisse moed de overtollige kilo's aan banden wil leggen, kan dat doen onder het toeziend oog van de camera, opdat heel Nederland (hoopt SBS) kan meegenieten. Een en ander gebeurt in een luxueus kuuroord in Limburg, gedurende veertien dagen. Enfin, je kan je opgeven voor dit lumineuze programma en als je geluk hebt behoor je tot de groep van zes vrouwen en zes mannen die met elkaar in het afslank-strijdperk zullen treden. Schrijf een brief inclusief foto naar:
TV Dieet
Postbus 27000
1202 KA Hilversum
of mail ze: tvdieet@sbsnet.nl

showwereld.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:07:50 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681820
OP NAAR MIJN MOT0RRIJBEWIJS!!!!!


Dinsdag 16 januari hield mijn broer {Patrick} me thuis voor een zogenaamd interview.
Dit interview zou om 14:00 uur plaats vinden, maar om die tijd stond er geen journalist op de stoep maar de plaatselijke motorrijschool (Jan JIzendoorn )
Deze rijschool geeft mij het Motorrijbewijs kado.
Mijn eerste rijles zou op vrijdag 19 jan zijn maar door de weersomstandigheden ging deze niet door nu staat de eerste les voor woensdag gepland.

Ik heb al eens op de motor van mijn vader gereden dus hoop ik dat ik niet al te lang hoef te lessen , waar ik weer goed voor moet gaan leren is de theorie die moet ik ook weer opnieuw gaan halen.
Ik houd jullie op de hoogte over hoe mijn motorrijlessen verlopen.


Groetjes Robin


big-robin.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:11:03 #4
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681843
Mijn avonturen!

Hoi allemaal, Hier even een klein berichtje. Het schrijven op deze site en jullie e-mailtjes
beantwoorden gaat allemaal nog niet met regelmaat, maar ik maak het binnenkort goed.
Het is behoorlijk druk de hele tijd, niet dat ik klaag want het allemaal te gek.
Afgelopen dinsdag ben ik de hele dag druk geweest met een interview voor het
maandblad Zij aan Zij (het wordt geplaatst in het maart nummer, dan sta ik groot op
de voorkant). Er zijn foto's gemaakt (heel erg gelachen) en een heel groot interview.
Het was heel gezellig en ze zijn de hele dag gebleven. Daarna zijn we met z'n allen gaan
eten bij een Indiaas eetcafeetje bij mij op de hoek en toen ben ik met ze meegereden
naar Amsterdam voor mijn volgende afspraak.

Ik ben gisteravond teruggekomen vanuit Parijs, voor een programma van RTL 4 genaamd
"van Amsterdam naar Parijs". Samen met een bekende Nederlander rij ik met de auto van
Amsterdam naar Parijs en kletsen we wat af. Ik mag er niet teveel over vertellen, maar
voor de fans van deze site mag ik een tipje van de sluier oplichten.
De bekende Nederlander was John Jones (van de serie Sam Sam). Hele leuke vent en
vanaf het eerste moment klikte het goed en eigenlijk hebben we alleen maar zitten kletsen
en lol gehad. 's Nachts aangekomen in Parijs (wel eerst verdwaald natuurlijk) in een heel
sjiek de friemel hotel. Kwam ik aanlopen op mijn cowboyboots, dat was wel kicken!

Ook nog even Parijs in gegaan en naar de Eiffeltoren (die stond als een grote kerstboom
te knipperen, echt gaaf). De volgende dag samen met John Jones Parijs verkend.
Cafe au lait gedronken tot het mijn oren uitkwam maar het was heel gezellig. Samen
teruggevlogen, maar door een explosie op Schiphol was er een vertraging van 2 uur.
Maar ik heb mijzelf goed vermaakt in de Duty Free van Parijs (lekker geurtje gekocht).
Er was behoorlijke mist in Parijs en vliegen is al niet mijn favoriete bezigheid, maar rond
9 uur 's avonds toch aangekomen op Schiphol.

De stewardessen waren heel aardig. Zij herkenden mij en zeiden dat ze met 5 meiden
op mij hadden gestemd en ik kreeg nog een pakketje met lekkere dingen van ze mee,
lief he? Afscheid genomen van John Jones en we hebben afgesproken een weekendje
te gaan stappen. Als je het programma wil zien: 30 januari (rond 22.00 uur) bij RTL 4.
Ik heb ook foto's genomen en die zullen Petra en Karin (redactie van deze site) binnenkort
op de site gaan zetten.

Vandaag zit ik weer thuis in Groningen en vanavond zit ik (samen met Koos en Robin)
in Gemert (in de buurt van Uden) in discotheek Time-out. Dus als je in de buurt bent
en je hebt niks te doen, wij zijn daar aan het proberen de boel op stelten te zetten.
Morgen met z'n drieën in Deventer bij Morres Meubelen. Zij hebben daar het Big Brother-
huis nagebouwd en ik denk dat wij handtekeningen uit gaan delen en er is een interview
van Veronica. Over deze avonturen (dat vind ik zelf, want wauwh, het is erg leuk), vertel ik
zodra ik terug ben, dus lieve allemaal, dikke smaks en tot gauw.

Bianca

bb-bianca.com

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 23-01-2001 14:11]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:13:58 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681857
Goor, 19 januari 2001

lieve fans,

Na een druk weekend waarin ik mijn
25 jarig jubileum in de reisbranche heb
gevierd zit ik weer achter mijn
bureau bij het reisbureau.

Zoals jullie waarschijnlijk, als
Bigbrother fan, hebben gezien op TV
is Veronica gisterenavond begonnen
met de uitzending waarin de ex-bewoners
door Beau worden geïnterviewd over hun
leven nu, na het BigBrotherhuis.

Woensdag beginnen ook de opnames
voor mij voor dit programma dus
binnenkort ben ik weer even te zien
op TV. Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs, Annet

bigannet.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:15:50 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681866
Maar !!!!

Zoals ik al zei, deze site gaat binnenkort verdwijnen.
Maar ....... niet getreurd beste mensen cq fans er wordt aan een geheel nieuwe site gewerkt. Ik zal een tipje van de sluier oplichten. De site krijgt een Romeins tintje.

De site zal ook onder een ander adres (url) te vinden zijn hier later meer over.

Verder gaat Desiree zich meer met de site bemoeien.
Verder wordt de site uitgebreid met een zakelijk gedeelte (boekingen).
Alles gaat er dus anders uitzien maar het forum blijft bestaan net als de fanclub.

Blijf deze site in de gaten houden voor het laatste nieuws hierover.

Groet,

Mario.


mario.to/desiree

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:17:55 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681879
*** Column 21 Januari 2001 ***

Hallo Beste Fans,

Hier zijn we dan weer. Met wat informatie c.q. wel en wee van Desiree.

In het vorige column hebben we al aangekondigd dat we jullie nader op de
hoogte zullen houden van het leven van Desiree na de exit.

Zij heeft inmiddels diverse radio interviews gedaan bij o.a. Radio Siris, Radio Decibel, Omroep Brabant, Radio Groot Eindhoven en vandaag (18-01) is zij gedurende
anderhalf uur in de radio-uitzending van Radio 8-FM geweest, samen met Johan Vlemmix.

01 januari heeft zij de Staatsloterijshow van de Staatsloterij, bij RTL-4,
bijgewoont.

Verder is ze inmiddels in het programma "Koffietijd" geweest.

Ze heeft de Kick-off gedaan van Big-Pivo te Asten, alsmede de Exit van
Big-Pivo.
Big-Pivo is een project van de Scouting Groep uit Asten. Toen zijn 7 scouts
"opgesloten" voor
76 uur in de Blokhut te Asten.

Ze is vorige week zaterdag op het feest geweest van Big Ruud. De 2e winnaar
van 1999.
Daar waren nagenoeg alle oud bewoners van 1999.

Op de 17e is ze aanwezig geweest bij de Music Award-uitreiking in Akersloot.

Zoals jullie natuurlijk weten, en velen waren aanwezig, is ze aanwezig
geweest op de
eerste Officiele Fanclubdag.

23-01-2001 Zal zij op het Circuit te Zandvoort aanwezig zijn om een
fotocessie te doen
op verzoek van BigBrother.

26-01-2001 Zal zij van 's-avonds 10.00 tot 's nachts 4.00u aanwezig zijn in
de Discotheek
Galaksy te Den Bosch.

28-01-2001 Desiree is uitgenodigd door Mona voor haar Feest in Amsterdam.

Ook zijn er plannen om een cd. te maken.

Verder zal ze tijdens de Carnavalsoptocht in Eindhoven plaats nemen in de
"Gouden Koets"
als "Maxima".
Ook zal ze gaan meewerken aan de Karaoketour van Johan Vlemmix m.b.t. het
Wilhelmus in
de houseversie.

Zoals jullie dus zien beginnen er steeds meer uitnodigingen en aanbiedingen
binnen te komen.

Wordt vervolgd.

Groetjes,
Jan & Driesje.

mario.to/desiree

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:25:34 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681922
18 januari, donderdag

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn gebeurtenissen aan jullie
heb
verteld. Omdat ik lees in mijn gastboek dat er toch nog wel
belangstelling
voor is zal ik dit weer op gaan pakken.
Allereerst zal ik vertellen hoe het met Georgie en mij gaat, want dat
blijft
iets waar jullie het benieuwste naar zijn.
Met mij en Georgie gaat het hardstikke goed. We hebben het heel leuk
samen
en doen veel leuke dingen. We zijn na de einduitzending gelijk naar
Oostenrijk gegaan om te skien. Het was een erg leuke en gezellige
vakantie.
Ik heb voor het eerst op snowblades geskied, wel even wennen maar als
je het
eenmaal doorhebt, gaat het makkelijker dan skien. Echt een aanrader
dus!
In februari gaan Georgie en ik weer, alleen nu met mijn familie.
Voor de rest is het erg rustig wat betreft dingen doen voor televisie
of de
bladen. Je merkt toch dat het niet zo'n grote hype is dan vorig jaar.
Wel
zijn Georgie en ik afgelopen dinsdag op de golfbaan geweest. We gingen
daar
opnames maken voor "Hoe is het met..", dit komt a.s maandag op de
televisie.
Dus als je wil weten hoe het met ons gaat moet je absoluut gaan kijken.
Ook
Ferdi en Hieke zijn dan aan de beurt. Gisteren zijn we met z'n allen in
Snowworld geweest. Lachen!
Over 2 weken begin ik weer met school. Ik moet in principe nog maar een
half
jaartje en dan heb ik mijn HBO diploma. Het wordt wel even hard werken,
maar
dat lukt me wel. Ik ga voor mijn afstudeerscriptie een boek schrijven
over
Big-Brother. Hierin wil ik mijn kijk op Big Brother vertellen, hoe is
het nu
om echt in zo'n huis te zitten en wat zijn de emotionele en
psychologische
kanten daarvan. Dit boek komt dan waarschijnlijk ook in de winkels te
liggen. Als jullie nog suggesties hebben om mijn boek aan te vullen,
hoor ik
die graag van jullie!
Als ik over een half jaar klaar ben met mijn studie wil ik in Amsterdam
gaan
wonen en dan natuurlijk het liefst in de buurt van het centrum. Ik ben
al
druk bezig om een kamer te vinden. Maar dat is erg moeilijk in
Amsterdam.
Als jullie iets voor me weten zou ik daar erg blij mee zijn...
Liefs,
Kim

come.to/big-kim

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:29:03 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681937
Bericht van Darius van 17 januari

Vandaag heb ik mijn montagetape uit het Big Brotherhuis met hoogte- en dieptepunten laten monteren op de regiekamer in Almere door Arno en Tom voor Amerika.Deze band is speciaal voor Amerika gemonteerd en deze band neem ik zelf binnen 5 weken mee naar L.A (USA).Waar ik ben uitgenodigd door een perzische mediatycoon om als eerste perzische jongen wereldwijd in Big Brother mijn verhaal te komen doen.En twee nummers live te zingen in een programma van anderhalf uur waar via de satelliet wereldwijd zo’n 70 miljoen mensen naar kijken.En wie weet wat er daaruit nog meer volgt.

Op 25 januari volgen de opnames voor “Hoe is het met de bewoners” dit is een programma n.a.v. Big Brother.Wat a.s maandag al van start gaat op Veronica met de eerste bewoners.Het deel van mij wordt na 25 januari uitgezonden.En dat is niet mis kan ik je vertellen.

Groetjes,BigDarius

alias

Mohammed Ali


fullspeed.to/darius

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 23-01-2001 14:30]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 24 januari 2001 @ 15:44:18 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_686150
Op pagina 115 van de Veronicagids in de rubriek 'mailbox' staat een interview met Kim.
Iets te omvangrijk om over te tikken...

Enkele quotes dan :
- Ze vindt Brad Pitt een mooie vent.
- Haar grootste gok is de SPH gaan doen.
- Ze had BB niet willen missen, en is er een stuk sterker uit gekomen.
- Ze is niet impulsief in het nemen van beslissingen
- Ze zou Brad Pitt wel eens naakt willen zien.
- Enige misdaad ; het pikken van een snoepje bij de ETOS.
- Ze raakt opgewonden van een verrassing.
- Ze vindt zichzelf een spontane meid.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_686457
BIG KOOS WORDT CARNAVALSKRAKER - Big Brother 2 ligt al weer ver achter ons, maar met de puikste bewoner, Koos, zullen we de komende weken nog veelvuldig worden geconfronteerd. Nou ja, niet zozeer met hem zelf, als wel het ludieke carnavalsnummer dat aan de trucker is opgehangen. De Sjonnies pakken uit met "Opa Koos (mag ik je kijkdoos even zien)", geschreven door ex-BB2'er Mohammed Ali (alias 'Darius'). De song kwam afgelopen zaterdag binnen op 46 in de Mega Top 100 en stijgt deze week door naar 37. Die hitnotering mag een klein wondertje heten, want er is geen radiozender die het nummer laten horen. "Niemand draait het plaatje, maar het verkoopt als een trein", laten de Sjonnies weten. Tijdens de carnavalsdagen is het olijke trio al helemaal volgeboekt...
www.showwereld.nl
  donderdag 25 januari 2001 @ 14:07:43 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_689956
>>>Met dank aan FarahDibah voor de tip !


Beste lezers, helaas zitten er geen foto's bij. Dit komt omdat we kampen met een defect in het camerasysteem. Wij zullen dit zo snel mogelijk proberen te verhelpen.

Time Out

Afgelopen vrijdagavond zijn we naar de Time Out in Gemert gweest. Robin moest daar samen met Koos en Bianca biertjes tappen en handtekeningen uitdelen. We gingen vanaf ons huis met drie auto's richting Gemert. Het is een aardig stukje rijden. We zijn iets meer dan een uur onderweg geweest. Bij de Time Out aangekomen, werd ik met Robin naar de kleedruimte gebracht waar Bianca en Koos (plus aanhang) al waren.

Rond twaalf uur was het zover. De drie BB'ers werden naar het podium begeleid en voorgesteld aan het publiek. De aanwezigen reageerden heel positief. Veel tijd konden ze niet aan het publiek besteden, want er moest gewerkt worden. Tappen en schrijven. Er zijn in de Time Out meerdere bars en elke bar werd aangedaan. (In de grote zaal) Ik vond het helemaal niet erg dat de BB'ers achter de bar stonden, want de drankjes kreeg ik GRATIS!!!

Tussendoor moesten de drie om de beurt bij Mental Theo op de bank in de Basement (boven in de Time Out) komen. Dit zal zaterdag over een week worden uitgezonden. (Kijken dus!!!) Na twee uurtjes tappen en schrijven, kon Robin ook nog even feesten. Theo was aan het draaien, dus zijn we even een kijkje gaan nemen. Ja, die man kan nog steeds bizar plaatjes in elkaar draaien.

Om drie uur was het feest weer voorbij. We gingen lekker lallend richting huis! (Uiteraard niet diegene die moesten rijden!) Ja, het was een geslaagd uitje Time Out.

Zandvoort

Vandaag zijn Robin en ik naar Zandvoort geweest. Robin zou worden geïnterviewd voor het programma 'Hoe is het met…' van Veronica. Bij het strand aangekomen moesten we even wachten, want ze waren nog bezig met het interview met Ed. Hier hebben we even gebruik van gemaakt en een heerlijk stuk appeltaart gegeten. Na een kort interviewtje door Beau met Ed hadden we een lunch. Dat was wel even gezellig. Lekker lullen over Big Brother. Voor Robin was het voor het eerst dat hij zoveel over Big Brother heeft gesproken. Dit kwam mede door Ed, want daar had hij nog het één en ander mee te bespreken.

Na deze gezellige lunch gingen we richting circuitpark Zandvoort. Hier zou het gevecht tussen de auto van Beau en Robin worden uitgevochten. Hiervoor moest Beau eerst nog een slipshotje opnemen met zijn Jag. Wat gaat die man hard met zijn auto om. Niet te geloven…geen respect voor een auto. Maar wel lachuh!!!

Op het circuitpark heeft het een hele tijd geduurd voordat ze mochten racen. Dit kwam omdat er een raceteam aan het trainen was. Dit pakte toch nog leuk uit voor Robin. Na de gewonnen race tegen Beau z'n Jaguar, kreeg Robin een enorme verrassing. Hij mocht racen in een Formule Junior van het raceteam wat aan het trainen was. Har Veassen racingteam bedankt! Robin mocht zelfs kiezen tussen een race Mégane en de Formule wagen.

Uiteraard koos hij voor de Formule wagen. Het enige mindere was dat het net op dat moment moest gaan regenen. Zwaar klote!!! Maar ja, je kan niet alles hebben. Door de regen heeft hij wel nog een slip gemaakt, maar dat hoort nou eenmaal bij racen. Na de race heeft Beau in de pitbox nog een interview gehouden met Desiree. Desiree was samen met haar nieuwe vriend Martin (Ja, die Martin uit BB1) naar Zandvoort gekomen. Hoe dit interview ging, moet je maar kijken tijdens de uitzending. Toen alle shotjes waren geschoten, zijn we nog gezellig wat gaan drinken samen met Beau en de rest van de crew. Na een heerlijk bord eten en een aantal biertjes zat de dag er weer op. Het was weer een leuke ervaring!

De uitzending zal dinsdag zijn, dus allemaal kijken!!!!

Heb je vragen over Robin, of opmerkingen over mijn verhaal mail me dan: pv4444@hotmail.com

Patrick


big-robin.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 25-01-2001 14:10]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 25 januari 2001 @ 14:35:29 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_690105
Het heeft even geduurd maar de webmaster z'n pc draait weer dus nu een update.
Hier weer een klein berichtje van Koos zelf. Lieve mensen, allemaal hartstikke bedankt voor jullie geweldige manier van reageren.
Liefst zou ik iedereen persoonlijk een e-mailtje terug sturen en misschien doe ik dat ook nog wel eens, maar nu nog even geen tijd. Sorry.

Wel een reactie aan ene Esther die mij zag bij Super de Boer in Heerhugowaard.
Volgende keer mij gewoon aanspreken en geen rooie kop krijgen. Ik vreet je niet op. Doen hoor. Groeten, Koos

surf.to/big-koos

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator donderdag 25 januari 2001 @ 15:11:37 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_690203
Volkskrant woensdag 24-1-2001
Recensie van Paul Brill over het nieuwe TV-programma "Only" (opvolger van Ladies Only):

En dan was er nog de fijne onthulling van (Albert) Verlinde dat hij na een kritische column over Sabine van Big Brother een bos bloemen 'met twee stinkende frikadellen'van haar had ontvangen. Zou het waar zijn? Het is vast geen toeval dat BB-ster Ruud zich in de TV Kapper liet ontvallen: 'Ik weet wat vrouwen lekker vinden.'

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 26 januari 2001 @ 00:31:09 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_691968
Van BBC News

Big Brother could net '£5m sponsorship'

Craig Philips (l) celebrates his £70,000 Big Brother win

The next series of Channel 4's fly-on-the-wall game show Big Brother could bring a sponsorship deal of £5m.
Southern Comfort paid £1m to be the official sponsor of the show last year, and it was Channel 4's third most popular programme during its run, attracting an average audience of 4.7 million viewers.

The chief attraction was round-the-clock cameras on the 10 contestants, one of whom was evicted weekly according to a viewers' poll.

Tom Blackett, group deputy chairman of branding consultancy Interbrand, said: "I would expect a much bigger sponsorship deal for the next series.

Nick Bateman aka Nasty Nick was evicted for plotting

"When you add up all the air time Southern Comfort got from its association with such an amazingly successful TV show, then £1m was very good business.

"I would expect the next deal to be for at least £5m and perhaps even more."

Speculation

When you add up all the air time Southern Comfort got from its association then £1m was very good business

Tom Blackett, Interbrand

A Channel 4 spokeswoman said it was already talking to potential sponsors for the next show but refused to disclose any names.

She said: "We are talking to different people about sponsoring the new series but a figure of £5m is just speculation.

"We never discuss figures."

Southern Comfort may not be in the field for sponsorship this time.

Spokesman Graeme Tullock said: "We are still considering what our plans are with the Big Brother show.

"We have had discussions with Channel 4 but, as yet, no decision has been made."

bron: news.bbc.co.uk/hi/english/entertainment/newsid_1136000/1136738.stm

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 26 januari 2001 @ 14:45:24 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_693503
>>> Niet specifiek BB, maar wel een verband met zogenaamde anti-sites als de anti-Dezeuree site.


Makers van anti-sites gaan vrijuit

Uitgegeven: 26-1-2001 13:26

AMSTERDAM - Er valt tot nu toe weinig te ondernemen tegen anti-sites op internet. Pesten op internet of iemand op een website zwartmaken is niet of nauwelijks tegen te gaan.

Iemand die een website maakt die tegen een specifiek iemand is gericht, is in principe niet strafbaar. Dat valt nog steeds onder pesten. Pas als iets 'cyberstalking' wordt, kan er officieel een aanklacht ingediend worden. Alleen is de scheidingslijn tussen pesten en cyberstalking vaak wel vaag.

"Je ziet dat Internet Service Providers (ISP) steeds meer waarde hechten aan netiquette", licht een woordvoerder van Vereniging van Nederlandse Internetproviders (NLIP) toe. Ook zouden er regels in de algemene voorwaarden opgesteld kunnen worden om een eigen homepage te mogen aanmaken. De NLIP is bezig om een soort algemene 'fair use' (algemene voorwaarden) op te stellen die door alle providers gebruikt kan worden.

In de praktijk kunnen providers weinig doen tegen mensen met een anti-site. De provider zou in serieuze gevallen waarbij sprake is van cyberstalking, persoonlijke gegevens aan justitie kunnen doorspelen. Maar ISP's zijn daar nogal huiverig voor. Iemand afsluiten van internet stuit op protest van voorvechters van de privacy en vrijheid van meningsuiting.


nu.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 26 januari 2001 @ 15:23:44 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_693615
HIEKE NAAKT IN MAART

- Ter aanvulling op het Playboy-verhaal omtrent Hieke: de ex-BB-gevangene zal, in volle ornaat, verschijnen in de Playboy-editie van maart. De kiekjes zijn reeds geschoten en daarvoor tekende Govert de Roos. Het belooft een 'opwindende' studioreportage te worden...

showwereld.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 26 januari 2001 @ 18:58:13 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_694404
Al eerder vermelde ik in dit topic dat Radio Rebecca de winnares van BB2 (Bianca) graag in de studio zou willen hebben.

Regelmatig bericht DJ Jeroen v.d.Vlugt dat dit maar niet wil lukken, met dezelfde reden als al eerder gegeven; ze (of de manager...) wil geld voor haar interviews !

De DJ weigert geld voor interviews te geven.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 26 januari 2001 @ 19:15:03 #19
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_694446
Ze hebben het maar druk, die BB2-ers met al die belangrijke zaken ....
Vooral die Darius/Mohammed Ali ...
Die heeft het vooral erg druk met het zuigen op zijn grote duim ...

  vrijdag 26 januari 2001 @ 19:20:14 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_694459
Graag het commentaar op dit topic hier : http://www.fokforum.nl/showtopic/28843
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_697257
Heb ik nu goed gezien dat er in Duitsland bij RTL weer een nieuwe BB is begonnen.
In de gids stond: Einzug der BB-bewohner.

Weet iemand meer?

En links graag.

pi_697346
Big Brother heeft nu iets heel bijzonders uitgedacht. Net nadat de 12 nieuwe bewoners het huis hadden betrokken en elkaar onder het genot van wat bier en wat wijn beter aan leren kennen waren, onthulde Oliver Geissen in de Openings-Show dat één van hen een 'mol' is! dat betekent dat de 'molbewoner' aanwijzingen van Big Brother krijgt om op zijn medebewoners in te werken.

Dat kan op een positieve manier werken, maar dat kan ook voor spanning zorgen. Het is maar hoe Big Brother het wil hebben! De toeschouwers wordt opgeroepen om detective te spelen, de mol moet namelijk ontmaskerd worden. Er kan een behoorlijke som geld mee worden geworden. Het spel duurt totdat de mol door de bewoners zelf ontmaskerd wordt of totdat de mol genomineert en weggestemd is.
Het startbedrag om te winnen is 12.000 DM. Elke week wordt het te winnen bedrag als een bewoner het huis heeft verlaten met 1000 DM verminderd. Voor het spel is natuurlijk ten behoeve van elke bewoner een eigen telefoonnummer beschikbaar om te stemmen.

Bron: Bigbrother.de en Mediawatchers/BB 2000 Watchers

http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrothergoesinternationaal.showMessage?topicID=111.topic

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 29 januari 2001 @ 17:24:51 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_701580
Goor, 29 januari 2001

Lieve fans,

Afgelopen donderdag heb ik Koos weer ontmoet.
Naast een bezoek aan een plaatselijke school hebben
we tevens met Beau de opnames gedaan voor het
programma wat Veronica uitbrengt waarin de
ex-bewoners centraal staan. In deze uitzendingen
die 2 weken geleden begonnen zijn komen alle
bewoners aan het woord om te vertellen hoe het
hun nu verder gaat na het BB-huis 2000. 5 februari
a.s. zijn Koos en ik aan de beurt om
onze ervaringen met jullie te delen.

Afgelopen vrijdag heb in de jury gezeten
van een soundmix show
en heb zondag een ontmoeting
gehad met Mona uit het vorige BB-huis
waarmee ik een bijzonder leuke dag heb
gehad in Amsterdam, waar ik tevens
Willeke Alberti, haar moeder en broer heb
mogen ontmoeten.

Speciaal voor jullie heb ik weer
foto's gemaakt!

Veel plezier met kijken
en tot snel!

Veel liefs, Annet

ariane.nl/bigbrother

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 29 januari 2001 @ 17:51:03 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_701651
Hoi Koos en familie,

Ik wil jullie gewoon even geluk wensen voor jullie verdere leventje! Ik vond het gezellig dat jullie hier waren Els en Koos. Leuk site trouwens!
BIG KISS Marlous

(zus van Robin : red.)

ervaar.nu/koos/

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_709214
Komend weekend Ferdi en Georgie bij Westpop.
Een (shit)TV programma van TV West.
Zij zullen nader aan de tand gevoeld worden over hun belevenissen in en na BB.
Vervolgens geven zij hun kijk op "de TV West top 40".
  donderdag 1 februari 2001 @ 12:42:40 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_710477
Beau van Erven Dorens is vanaf 7 februari wekelijks te zien op de buis met een nieuw seizoen van 'Over de Balk'. Hij mag het vaandel van Kas van Iersel overnemen en instanties wijzen op het onnodig verspillen van geld. Zo zal in de eerste aflevering de gemeente Alphen aan de Rijn aan de tand worden gevoeld in verband met hun nieuwjaarsreceptie, die toch zo'n 20.000 gulden gekost moet hebben.
Eén keer in je leven
Beau van Erven Dorens is de snelle jongen die afgelopen seizoen nog Big Brother presenteerde. Het was een baan die hij van tevoren al ambieerde. 'Ik zag Rolf Wouters op tv en dacht "shit, dat zou ik wel willen doen!". Het leek me geweldig om mee te kunnen werken aan een programma dat zo groots is opgezet, helemaal live, vernieuwend.' Het grootste hoogtepunt voor Beau was de laatste uitzending. 'Drieëenhalf uur live presenteren. Dat doe je maar één keer in je leven.' Minstens net zoveel indruk maakte de aflevering dat Ed weggestemd werd uit het Big Brother-huis en weigerde op te stappen. 'Er brak totale paniek uit! Ik moest dat maar even oplossen, het script kon zo in de hoek geknald worden want niets klopte meer. Dat zei ik volgens mij ook in de uitzending. Het was echt een unieke uitzending: normaal wordt alles tot in de puntjes geregisseerd!'

Voordat hij bij Veronica kwam, had hij twee seizoenen bij het RTL4-programma 'RTL live' achter de rug. Beau is dus een behoorlijk bekend gezicht geworden in Hilversum. Vooral nu hij er ook bij is gaan acteren: binnenkort is hij te zien als een van de hoofdpersonen in de verfilming van het Giphart-boek 'Ik Ook Van Jou'. Met zijn 29 jaar heeft Van Erven Dorens echter nog steeds geen echte grote dingen aan kunnen pakken. Misschien dat 'Over de Balk' hier nu verandering in gaat brengen. Het is bij lange na niet de televisie die Van Erven Dorens echt zou willen maken: roekeloze, spectaculaire en onbezonnen televisie. Misschien kan hij toch wat deuren intrappen...

Over de Balk: om te janken?
Wat mag de kijker volgens Beau verwachten van Over de Balk dit seizoen? 'Ik denk dat het nieuwe seizoen qua concept niet al te veel zal afwijken van vorige seizoenen. Het enige wat anders is, is dat er een andere vent staat. Wel is het zo dat ik meer bij de inhoud betrokken wordt dan Kas. Ik ben ook veel op locatie aan het filmen. Ik vind het erg leuk om weer wat nieuws te doen, een journalistiek programma. Ik mag me nu eindelijk weer eens echte vragen stellen. Dit gaat over iets...Als je wilt weten wat er met je geld gebeurt, dan moet je echt kijken. Het is soms te gek voor woorden. Aan de ene kant is het ontzettend lachen, aan de andere kant vreselijk droevig als je ziet wat voor mensen er met jouw geld omgaan. Het is ontluisterend. Echt! Ontluisterend!'

Bron
www.veronica.nl

  donderdag 1 februari 2001 @ 13:57:10 #27
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710726
Beste leden,

Leden die begin dit jaar lid zijn geworden van de Desiree fanclub hebben nog geen logginnaam en paswoord ontvangen. Ik ben een nieuwe site aan het opzetten voor ons Desiree (www.bigdesiree.nl : red.). Hierdoor is de ledenadministratie wat achter geraakt, mijn excuses hiervoor.

Zoals het er nu naar uit ziet zal de nieuwe site eind februari online komen. De fans zullen zo snel mogelijk hun logginnaam en paswoord ontvangen.

Groet,
Mario.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 1 februari 2001 @ 14:03:12 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710751
Kijk Maandag 5 februari 21.40
BIG-Brother "Hoe is het nu met"
ROBIN
Vrijdag 2 februari Robin bij Radio 538 GLAM PARTY
Hollywood music hall Rotterdam

big-robin.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 1 februari 2001 @ 14:07:51 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710772
Hoi daar ben ik dan eindelijk weer. Druk, druk, druk hé vandaar mijn late reactie. Ik heb v.w.b. Big Brother niet zoveel nieuws te vertellen, wel ga ik maandagavond naar een filmpremiere in Amsterdam (ben benieuwd, haha). Ik zal laten weten hoe dat was. Voor nu..... Prettig weekend!

Groetjes Miranda


skategirl74]

gohhhhhhh leuk zeg! Zien we je misschien nog bij films & sterren ! Trouwens van Annet weet ik dat ze geïnterviewd is voor BB, hoe is het nu met........Kom jij daar ook nog op of is het voor de harde kern van de bewoners??


Ik kom niet bij "Hoe is het nu met.......?". En Belinda bedankt voor je reactie en je hoeft niet in te zitten over Leo hoor, dat was ik alweer bijna vergeten, haha (maar toch bedankt).

Groetjes Miranda

clubs.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 01-02-2001 14:10]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 1 februari 2001 @ 14:21:20 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710819
Nadat wij enkele dagen geleden Annet een mailtje hadden gestuurd kregen we ook een hele lieve en leuke mail van Annet terug .
Hier volgt de inhoud van de mail:

Voor mijn lieve " vriendinnetje "Cindy

Na een hele drukke week ben ik nu even in de gelegenheid te reageren. Ik mis Cindy heel erg , maar ik weet dat ze weer op haar oude vertrouwde plek is en dat er goed voor haar wordt gezorgd.
Hummie van de Tonnekreek heeft mij beloofd dat wij samen een keer naar Cindy gaan , om te kijken hoe het met haar gaat.
Ik heb het knuffelen met haar gemist en verheug me op het weerzien
Tenslotte vind ik het geweldig dat jullie een website voor Cindy hebben gemaakt , ga zo door, ik blijf haar volgen.
Heel veel succes en vooral veel liefs Annet. your Big Sister.

geocities.com/bigbrothercindy
(Cindy fanpage : red.)

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 1 februari 2001 @ 14:32:59 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710876
Welkom op deze Big-Brother Kim website! Dit is dè site als je wilt weten hoe het met Kim is en wat er allemaal gaande is in het BB huis! Deze site zal iedere dag ge-update worden! Je zal hier in ieder geval elke dag een nieuwe serie screenshots vinden van de uitzending van de betreffende dag samen met een verslag van deze dag! Verder word er hard aan allerlei andere leuke dingen voor deze site gewerkt, dus hou deze site goed in de gaten, want we hebben nog veel meer in petto! Zoals de Big-Kim Active list! Het nummer hiervan is 95545654 je hebt hier wel icq voor nodig, deze kan je downloaden op: www.icq.com
Je zal ons een groot plezier doen, door hier te klikken, deze site zal dan stijgen in de top 50 van de beste Big-Brother sites!

netwd.virtualave.net/big-kim/

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 1 februari 2001 @ 14:35:58 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_710889
Wednesday 01/31/2001 9:59:04pm
Name: Koos
Homepage: http://
E-Mail:
Comments: Bedankt voor jullie lieve en aardige reacties. Ik zou willen dat ik wat meer tijd had, maar helaas het moet allemaal naast m'n gewone werk gebeuren.
Groeten, Koos

gastenboek ervaar.nu/koos

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 3 februari 2001 @ 12:36:26 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_715688
Hello Hello everybody, Zo, hier ben ik weer. Lieve fans, bedankt voor de leuke reacties in het gastenboek en uiteraard de brieven en kaartjes die elke dag op mijn deurmat vallen. Echt te gek en ik zal proberen ze allemaal persoonlijk te beantwoorden (wel even geduld hebben natuurlijk!).
Op dit ogenblik ben ik op zoek naar een computertje en dan zal het allemaal wat makkelijker zijn om te communiceren. Er is nog zoveel te vertellen maar ik zal jullie zeker niet vervelen met alle "kinky"details
(of wel?) Wat is er allemaal gebeurd? Het leukste wat mij de afgelopen dagen is overkomen is toch wel de Grolsch galapremière van de film "what women want". Deze film gaat over een man die de gedachten van vrouwen kan horen en zo een beetje kan manipuleren zodat de vrouwen helemaal wild van hem worden (wie wil dat nou niet?) Errug romantisch en gaf mij weer het gevoel totaal verliefd te worden. Maar, het mooiste was toch wel het welkomstdrankje in de Skybox van de Amsterdam Arena. Weet je naast wie ik zat? Winston van Goudkust enne Jan de Bouvrie + vrouw, Patricia Paay en Adam Curry, Suzanne Kleman van
Lois Lane en nog veel meer bekenden. Kim, Robin, Georgie en Miranda
waren ook uitgenodigd. Daarna in een prachtige witte limousine naar de
hoofdingang van Amsterdam Pathe gebracht en een filmsterrenwelkom
gekregen met fotografen en natuurlijk Rene Mioch van het programma "films en sterren". Ik weet niet of ik in beeld word gebracht, maar de uitzending is dinsdag 6 februari. Foto's zijn gemaakt door mijn goede vriendin Jeanette (zij was met mij mee en ontzettend zenuwachtig!) en zullen spoedig op deze site worden geplaatst. Na de film was er een groot feest en kwam ik Bart van BB1 tegen. Even gekletst en voor alle Bart fans kan ik mededelen dat alles goed met hem gaat! In het huis kon ik hem wel schieten maar buiten het huis is hij best wel een leuke vent (op zijn manier).
Afgelopen zaterdag handtekeningen uitgedeeld bij Morres Meubelen
in Hulst. Dat is echt leuk met allemaal fans. Wel heel ver weg, maar het was zeker de moeite waard. Ik was wel moe, want de avond ervoor had een afscheidsfeest van mijn beste vriendinnetje Pyrola in Amsterdam en ik moest de volgende dag rond 7 uur opstaan om haar op tijd uit te kunnen zwaaien voor haar grote avontuur naar Costa Rica.
Goed nieuws voor de Hieke fans: wij zullen samen een interview geven
in het aprilnummer van het blad One. Ook zullen Karin en Eva van "Robinson Crusoe" dit gaan doen. Het artikel gaat over "vriendschap"en voor de nieuwsgierigen onder ons: Hieke en ik zijn nog steeds beste maatjes. Ook hou ik nog heel veel van Koos en Annet en denken Robin en ik over les 6!?! (geintje). Alle gekheid op een stokkie:
ik zie iedereen morgenavond op het grote Radio 538 feest in discotheek "Hollywood Music Hall" in Rotterdam. Alle ex bewoners zullen daarbij aanwezig zijn, dus als ik nog de groeten moet doen aan iemand? Aankomende vrijdag of zaterdag (ik weet het niet zeker) ben ik ook weer bij TMF. Dit zijn opnamen uit de discotheek "Time Out" te Gemert waar ik enkele bezoekers vraag of ze de groetjes willen doen (dat was heel leuk).
"Tuus" (dat is, denk ik, Gronings voor thuis) gaat alles perfect. Heerlijk om in mijn eigen bedje te slapen. Nog steeds zonder mijn poesje Tara, maar binnenkort komt zij weer bij mij wonen. Voor de geïnteresseerden: Tara was heel erg ziek en het was even kantje boord. Zij heeft kattenleukemie en was er behoorlijk ziek van maar het lijkt erop dat
ze het heeft overwonnen. Wat een tijger hè! Zelf ben ik ook weer verkouden. Sinds ik uit het BB huis ben, lijkt het wel of alle spanningen eruit komen. Geeft niet, zo hou ik zo'n lekker sexy hees stemmetje. Ik ga nog niet naar Barcelona maar in maart ga ik op wintersport naar Val Thorens. Dus wie mij in levenden lijve op de latten wil zien, you now where I am. Foto's en verslagen volgen! Nou, voor nu stop ik even. Volgende week kom ik back met more!

Bron
www.bb-bianca.com

  zaterdag 3 februari 2001 @ 20:34:28 #34
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_717051
De meest memorabele voetbalactie van Big Brother Ruud

"Het was uit, in Teteringen. Er stond windkracht 10 of zo, ik stond in de middencirkel,
...de bal komt naar me toe gerold, ik geef hem een hijs: één streep, recht in de kruising. Ik dacht dat ik gek werd."

(uit: Nieuwe Revu)

soneraplaza.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 4 februari 2001 @ 21:07:10 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_719533
VLAAMSE BETTY TE DUUR VOOR PLAYBOY

- 60.000 keer ging Betty uit de Vlaamse BB bloot over de toonbanken, een regelrecht succes dat Playboy graag zou willen herhalen. Het mannenmagazine vroeg Betty vorige week een tweede keer uit de kleren te gaan. Dat wil ze best, maar daar bungelt wel een pittig prijskaartje aan. Productiehuis Endemol dat de rechten van Betty in handen heeft kon niet akkoord gaan met de voorgestelde prijs, al werd voor Betty's eerste naaktkiekjes al een recordbedrag neergeteld. Liefhebbers van fotomodel en CVP-gemeenteraadslid Phaedra Hoste zullen er niet rouwen. Hun lieveling zal nu al in volle ornaat te bewonderen zijn in de Playboy van 21 maart.

showwereld.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_727230
GEORGIE WIL GAAN SAMENWONEN MET KIM.

Net gelezen in de Privé: dat Georgie dolgraag wil gaan samenwonen met Kim.Maar Kim wil eerst haar studie afmaken en daarna in Amsterdam gaan wonen.Georgie heeft daar alle begrip voor en wil graag op haar wachten.Volgens Georgie had niemand verwacht dat jet zo goed tussen hun zou gaan, maar de gevoelens tussen hem en Kim zijn alleen maar toegenomen.En dat komt omdat ze nu niet meer 24 uur op elkaars lip zitten. Ze zien elkaar ongeveer 4 keer per week en doen dan samen leuke dingen zoals golfen, naar de film, uit eten enz.
Ze schijnen erg gelukkig met elkaar te zijn.

  woensdag 7 februari 2001 @ 20:30:12 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_728008
Hoe gaat het nu met…

Het motorrijden

Hallo beste bezoekers van mijn site, hier weer eens een berichtje van mij persoonlijk. Het gaat op dit moment heel goed met me en ik geniet nog steeds met volle teugen van het leven na Big Brother.

Onder dat genieten valt ook het motorrijden; het lessen wel te verstaan. Zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn motorrijbewijs aangeboden gekregen van rijschool Ijzendoorn. Op dit moment heb ik net mijn tweede les achter de rug. Volgens mijn rij-instructeur gaat het heel goed en hij is bereid mijn examen al aan te vragen. Ik moet wel even de theorieboeken in, want je moet tegenwoordig een apart theorie-examen voor de motor doen. Ik heb van mijn broer vernomen dat het een zwaar examen is, dus ik ga maar beginnen met leren.

Ik les op een 500cc motor , vandaag heb ik oefeningen gedaan zoals een achtje draaien en om pilonnetjes heen rijden. Dit ging echt heel goed, ik had er geen moeite mee . Het is echt een goed gevoel als je de motor onder controle hebt, want dan rijd je ook een stuk zekerder in de rondte. Ik leste vandaag met een man die al 10 lessen heeft gehad. Hij moest voorop rijden en ik er achter aan. Hij reed erg langzaam vond ik, dus dat was wel een beetje balen. Maar op het laatst mocht ik van de instructeur voorop en was het af en toe echt even flink het gas open! Kijk en dan is het echt heel leuk, dat motorrijden.

Ik ga proberen binnen 10 tot 15 lessen mijn rijbewijs te halen volgens mij is dat wel te doen. Dan kan ik voor de zomer al rijden lijkt me echt kicken. Over een paar lesjes schrijf ik weer hoe het met me gaat, dus blijf het volgen.

Spinnen!

Nu even wat anders, ik ben van plan om door het hele land in sportscholen spinningclinics te gaan geven. En dan zeggen veel van jullie: Wat is spinning? Dat zal ik uitleggen: Spinning is een soort van aerobic op de fiets. Je zit op een soort fiets met daar in een heel zwaar vliegwiel die je aandrijft door te gaan trappen. Door dit vliegwiel haal je met je benen een heel hoog tempo. Als je dan goede top 40 muziek daarbij draait en op het ritme van de muziek gaat trappen en daarbij nog leuke oefeningen doet dan heb je een hele leuke mannier van ontspanning en sporten. Want voor de conditie en je lichaam is dit echt heel goed.

Ik zou graag jullie mening willen weten of jullie dit leuk lijkt . Laat me het ,als je wilt, even weten via een mailtje naar mij. Alvast bedankt voor het reageren en ik zet binnenkort een foto op de site, dan kan je zien hoe het eruit ziet .

Nog een nieuwtje is dat ik gesponsord word door FILA dus ook op de spinner heb FILA kleding aan. Maar hierover later meer .


Groetjes van Robin


Bron
www.big-robin.nl

  zaterdag 10 februari 2001 @ 10:16:05 #38
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_734981
Beetje off topic,maar eh....Harry ik ben op zoek naar een interview met Bart dat in het blad ONE stond,van de maand Oktober,kun jij mij misschien hier aan helpen???
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 10 februari 2001 @ 12:32:24 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_735127
Even kort FD,
Heb van het blad nog nooit gehoord. Ken het interview dan ook niet. Misschien op de site van ONE kijken, of ONE bellen voor het betreffende nummer.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 10 februari 2001 @ 13:12:52 #40
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_735187
Iets off-topic :

Nieuwe reality-soap 'Studentenleven' bij de KRO.

De KRO komt vanaf dinsdag 13 februari met een nieuwe reality-soap, getiteld 'Studentenleven'. In dit informatief TV-programma wordt het Groningse studentenleven in kaart gebracht. Twaalf studenten, woonachtig in verschillende studentenhuizen, worden zestien weken lang met een DV-Cam (een kleine digitale camera) gevolgd. De kijker maakt kennis met de studenten én hun gevoelens, beweegredenen, problemen en verwachtingen. Hoe vergaat het de studenten met hun tentamens en hebben ze naast hun studie nog wel tijd voor 'seks, drugs & rock 'n roll'? Studentenleven is een co-productie van de KRO en ID&Dtv. De makers van de serie hebben gekozen voor Groningen omdat dit een authentieke studentenstad is met de op één na oudste universiteit van ons land. De makers, die zich speciaal voor dit project in Groningen hebben gevestigd, volgen de twaalf geportretteerde studenten op de voet met een kleine digitale camera. Met de bedoeling op een journalistieke manier een kijkje te geven achter de schermen van het leven van een student.
In de eerste aflevering wordt de kijker meegenomen naar twee studentenhuizen, Eentje daarvan, een huis met leden van het studentencorps, wordt bewoond door Dirk en Jimmy en hun zes huisgenoten. Het tweede huis is de thuishaven van Irene en Ruthy. Opvallend in deze eerste aflevering is het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke studenten. Dirk en Jimmy houden allebei van sport. Dirk is achtste jaars rechten en verdient bij als taxi-chauffeur. Jimmy studeert aan de International Business School en is als geboren Rotterdammer grote fan van Feijenoord. Om geld te sparen voor vakanties, klust hij wel eens bij zijn ouders. Irene en Ruthy zijn allebei artistiek. Irene studeert aan de kunstacademie en heeft een grote passie voor schilderen. Ruthy studeert biologie en wil na haar studie onderzoek doen naar walvissen en dolfijnen. Naast haar studie zingt ze, speelt ze piano, schildert en fotografeert.
Naast het TV-programma komt de KRO met een uitgebreide website als aanvulling op de TV-serie. Hierop kunnen fragmenten uit de TV-afleveringen bekeken worden, maar ook unieke beelden die niet op televisie zijn uitgezonden. Daarnaast is er informatie te vinden over de studenten uit de reeks: van biografieën tot foto's en videoportretten. Ook zal er een dagelijkse column/dagboek te lezen zijn van iemand die midden in het studentenleven staat. Ook worden studenten uit andere steden uitgenodigd hun ervaringen in het studentenleven via een forum op de site kenbaar te maken. De KRO is speciaal voor deze website een samenwerking aangegaan met Nobiles, dé informatiebron voor studenten op internet (www.nobiles.nl). De bedoeling is om op termijn de site te ontwikkelen tot een platform waarop informatie te vinden is voor iedereen die met studeren te maken heeft of krijgt. De site zal rond de aanvang van de TV-serie op het internet te vinden zijn. Studentenleven, vanaf dinsdag 13 februari, 16 maal wekelijks rond 00.00 uur op Nederland 2.
Bron: Persbericht KRO

medianed.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 10 februari 2001 @ 13:17:53 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_735195
Geopend per 01-03-01 :

http://www.bigdesiree.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_735630
* OpaLing verklapt dat oma regelmatig bij de kapper zit en daar de gekste bladen leest.

[Dit bericht is gewijzigd door OpaLing op 10-02-2001 19:09]

  woensdag 14 februari 2001 @ 20:28:34 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_745731
Column van Big-sister Marlous


We gaan het nu even over mijn broer Robin hebben, die kleine uit BB weten jullie nog? Je kan
wel merken dat Robin een aantal maanden in dat huis heeft gezeten, want die kleine
schnatser is flink aan het feesten de laatste tijd. Maar ja, geef hem eens ongelijk.
Tussendoor werkt hij ook nog wel wat.......nou ja, als je dat werken kunt noemen natuurlijk.
Een beetje handtekeningen uitdelen in een discotheek, waar al die 'vervelende', mooie
vrouwen om je heen hangen. Wel is hij van plan om binnenkort sportlessen te gaan geven,
maar hoe en wat precies weet hij nog niet. Nou, aan de kleding zal het zeker niet liggen,
want hij ziet er tegenwoordig echt als een trendy binkie uit hoor! Hij wordt gewoon
gesponsord door FILA, echt zo VET, ik ben best wel jaloers op hem! Hij ziet er onwijs blits
uit met die nieuwe collectie van FILA, hij heeft truien, een jas en een cap van FILA
gekregen. Robin heeft in het BB-huis een aantal keer gezegd dat hij die FILA-schoenen van
Georgie zo mooi vond en weet je wat........die krijgt hij er binnenkort ook nog bij van FILA!
Ik denk dat ik me toch ook maar een paar maanden in een huis met camera's laat opsluiten,
moet je kijken wat je er allemaal voor terug krijgt! (geintje hoor, zou NIKS voor mij zijn in zo'n
huis)

Nou, ik pik gelukkig ook nog een graadje mee van zijn suc6 hoor. Zo mocht ik laatst met hem
mee naar de glamour-party van radio 538, echt helemaal te gek! Ik voelde me net Madonna
in die witte limousine van 12 meter lang.
Meiden.......houd je vast, ik zat gewoon naast Ferdi in een limousine, echt kicke! Ook
Georgie, Kim en Hieke zaten in de Limousine en ik moet zeggen: 'Het zijn allemaal van die
aardige mensen!' Gelukkig hoef ik er niet bij te huilen als ik dat zeg, zoals Robin dit wel deed
in Bigbrother hahaha. Sorry dat ik de geheugens weer even opfris Robin!

Ik zag dat veel fans zich afvroegen hoe het met Robins motorrijlessen van IJsendoorn gaat,
nou hij gaat als een speer hoor! Op de motor is het helemaal een snelle jongen. Nou nog
maar zien of hij zijn rijbewijs in 1 x gaat halen, maar ik heb er alle vertrouwen in, jullie ook?

Ik vond het erg leuk om deze column te schrijven, ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om
hem te lezen. Ik wil jullie toch ook nog even bedanken voor al jullie leuke reacties en voor de
echte 'topfans', zoals Robin dit zou zeggen, mijn broer is erg blij met jullie hoor!

Big hug


Marlous

Bron
www.big-robin.nl

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')