Vanochtend stond ik op met het zonnetje dat tussen de gordijnen kwam kijken.
Om een uur of elf keek ik buiten op de graadmeter en het was al zo'n 18 graden.
De wolken die gisteren de zon verduisterden waren vandaag allemaal weg. Boven mijn hoofd zag ik net nog een vliegtuig richting het zuiden vertrekken (of noorden/oosten/westen ik heb niet zo'n goed routegevoel).
Vanmiddag ben ik naar de vrijmarkt geweest en het was heerlijk weer. Ik denk zo'n graad of 25. Ik heb gisteren nieuwe zomerschoenen gekocht die ik met dit mooie weer gelijk kan inlopen.
Nou ja, de rest van de middag heb ik doorgebracht op een terrasje en ik ben wonder boven wonder niet verbrand!
Het is nu halfzes en het is buiten nog steeds lekker. Het zonnetje doet zijn best nog, maar er komt nu toch een windje opzetten.
Ik hoop dat het weer morgen weer zo goed is! Zo wil ik nog wel een weekje vakantie hoor!
quote:en waar ben jij als ik vragen mag? volgens mij vier jij koninginnedag op de Nederlandse Antillen ofzo
Op woensdag 30 april 2003 17:54 schreef ramses het volgende:
Hier is het al de hele dag mooi weer.Vanochtend stond ik op met het zonnetje dat tussen de gordijnen kwam kijken.
Om een uur of elf keek ik buiten op de graadmeter en het was al zo'n 18 graden.De wolken die gisteren de zon verduisterden waren vandaag allemaal weg. Boven mijn hoofd zag ik net nog een vliegtuig richting het zuiden vertrekken (of noorden/oosten/westen ik heb niet zo'n goed routegevoel).
Vanmiddag ben ik naar de vrijmarkt geweest en het was heerlijk weer. Ik denk zo'n graad of 25. Ik heb gisteren nieuwe zomerschoenen gekocht die ik met dit mooie weer gelijk kan inlopen.
Nou ja, de rest van de middag heb ik doorgebracht op een terrasje en ik ben wonder boven wonder niet verbrand!
Het is nu halfzes en het is buiten nog steeds lekker. Het zonnetje doet zijn best nog, maar er komt nu toch een windje opzetten.
Ik hoop dat het weer morgen weer zo goed is! Zo wil ik nog wel een weekje vakantie hoor!
quote:Ik zit in het o zo zonnige zeeland *ahum* .
Op woensdag 30 april 2003 18:05 schreef Sylvana het volgende:[..]
en waar ben jij als ik vragen mag? volgens mij vier jij koninginnedag op de Nederlandse Antillen ofzo
want hier in Nederland zelf kan het nooit zulk mooi weer zijn
Nee hoor de regen valt hier met bakken uit de hemel en ik moet de hele dag werken (ben nu even vrij tot 7 uur).
Ik kan dan wel gaan vertellen dat het hier slecht weer is, maar ja dat is zo eentonig. Vandaar dit vrolijk weerberichtje
en ik zou deze week naar New York gaan
quote:Orange, CA:
Op woensdag 30 april 2003 18:20 schreef Yankee het volgende:
Prima weertje hier in Illinois. Het is vandaag zo'n 15 graden en het zonnetje schijnt!
Zonnig, een paar wolkjes in de lucht, 21 graden.
Verwachting voor Donderdag en Vrijdag: Hetzelfde als hierboven.
Verwachting voor het weekend: Regen op zaterdag, 18 graden. Zondag weer zon.
Verwachting voor na het weekend: Zonnig, 25 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |