quote:Ik ben ook wel benieuwd
Op zondag 27 april 2003 01:35 schreef Reus het volgende:
Zat van de week naar sextips for girls te kijken en daar hadden ze zo'n geval. Zag er wel 'grappig' uit maar ik vraag me af of dat nou wel zo comfortabel is of dat je meer bezig bent niet uit dat ding te donderen in plaats van waar hij voor bedoelt is. Iemand ervaring met zo'n ding.
quote:Tera Patrick hangt in zo'n ding op KaZaA.
Op zondag 27 april 2003 01:43 schreef Conflict het volgende:
foto?Kan me er weinig bij voorstellen
quote:hoop dat het zo moest is al weer ff geleden dat ik een foto geplaatst heb
Op zondag 27 april 2003 01:43 schreef Conflict het volgende:
foto?Kan me er weinig bij voorstellen
iemand anders lukte het wel en mij dus niet... kijk maar ff beetje naar beneden voor de foto.
[Dit bericht is gewijzigd door Reus op 27-04-2003 01:50]
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:44 schreef hoe-die-nie het volgende:
Het lijkt me er nogal duf uitzien.. volgens mij lig ik helemaal in een deuk (van het lachen)als mijn partner in zo'n ding zou hangen.
quote:ja joh.. kom op.. kijk nou naar dat plaatje..
Op zondag 27 april 2003 01:49 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:Dat is een goede mogelijkheid ja
Op zondag 27 april 2003 01:49 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ben er bang voor dat dit zoiets is dat je een keer gebruikt en dan nooit weer. vandaar ben ik benieuwd of er mensen zijn die het wel eens geprobeert hebben
quote:Das ist toch die totale Orgasmus-kick?
Op zondag 27 april 2003 01:51 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
ja joh.. kom op.. kijk nou naar dat plaatje..
quote:Wij zijn toevallig net dat stel dat daar geen liefdesschommel voor nodig heeft
Op zondag 27 april 2003 01:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Das ist toch die totale Orgasmus-kick?
quote:Inderdaad
Op zondag 27 april 2003 01:55 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Wij zijn toevallig net dat stel dat daar geen liefdesschommel voor nodig heeft
quote:Oke wij ook niet maar het geeft er misschien een leuke extra draai aan. Heb nog steeds geen echte reactie van iem met ervaring dus wil eerst wel eens zien of die er zijn en wat ze te melden hebben.
Op zondag 27 april 2003 01:55 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Wij zijn toevallig net dat stel dat daar geen liefdesschommel voor nodig heeft
quote:Denk dat die er weinig zijn op fok.. ms Erodome, die heeft volgens mij bijna alles al eens gedaan
Op zondag 27 april 2003 01:58 schreef Reus het volgende:[..]
Oke wij ook niet maar het geeft er misschien een leuke extra draai aan. Heb nog steeds geen echte reactie van iem met ervaring dus wil eerst wel eens zien of die er zijn en wat ze te melden hebben.
quote:die ken ik niet hoop dat die zich ff meld dan...
Op zondag 27 april 2003 01:59 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
Denk dat die er weinig zijn op fok.. ms Erodome, die heeft volgens mij bijna alles al eens gedaan
quote:Waarschijnlijk is het wachten op 'Erodome'...
Op zondag 27 april 2003 01:58 schreef Reus het volgende:
Heb nog steeds geen echte reactie van iem met ervaring...
quote:Daar ziet het wel naar uit. Nou ik kijk morgen ochtend nog wel een keer dan. Ga eerst nog maar een poosje slapen......
Op zondag 27 april 2003 02:01 schreef MSXUser het volgende:[..]
Waarschijnlijk is het wachten op 'Erodome'...
Niets te klagen over dat ding, maar waar moet ik zo'n ding in godensnaam kwijt in mijn huis??????
Het moet nog wel een huis blijven en geen sexpaleis ofzo.........
Ook zie ik me dat ding echt niet iedere dag gebruiken, het is dus voor afentoe, ik zou er best 1 willen hebben maar dan moet ik eerst een kelder of grote zolder hebben waar ik een speelkamer in kan richten(die op slot kan).....
Ik zie het al voor me, ik heb zo'n ding hangen, mijn zoontje komt de kamer binnen en ziet dat ding hangen, gilt het gelijk vol blijdschap uit EEN SCHOMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik met een enorm rood hoofd gelijk............
Nee dat word geen succes
Dit was een leren doek die hing waarop je op allerlei manieren kan gaan liggen/zitten enz.....
Met pols en voet boeien eraan....
Lag erg comfi, perfecte hoogte enzo....
Een andere keer dat we naar die parenclub gingen was er een wat voller stel die erop aan het spelen warn, die zijn van het plafon af komen vallen, ikke blij dat het mij niet is gebeurt(is namelijk echt iets wat mij zou overkomen)
quote:Je kan bij elke bouwmarkt een schommelhaak kopen met een flinke plug die je in het plafond kan vastzetten (Die heb ik al hangen want daar hangt mijn boxzak tegenaan voor oefenen kempo) en dan kan je dat ding gewoon tijdelijk ff ophangen. en een schommelhaak alleen valt niet zo op hoor.
Op maandag 28 april 2003 14:52 schreef erodome het volgende:
Niets te klagen over dat ding, maar waar moet ik zo'n ding in godensnaam kwijt in mijn huis??????
Het moet nog wel een huis blijven en geen sexpaleis ofzo.........
Maar gezien de prijs en idd het feit dat zo'n ding zelden gebruikt wordt laat ik het maar ff uit m'n hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |