quote:dit zou echt een bhfh topic kunnen zijn.
Op zaterdag 26 april 2003 14:51 schreef Aernout het volgende:
[serieus topic]Dus bijvoorbeeld: wordt een olifant geil van plaatjes van parende olifanten ?
denk het niet olifanten paren alleen voor voortlanting. er zijn apen die neuken de hele god ganse dag voor de fun. bonobo aap of zoiets.
quote:Wou ik net posten
Op zaterdag 26 april 2003 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar ik denk niet dat ze er geil van worden, volgens mij waren mensen en dolfijnen (of een soort apen) de enige (zoog)dieren die sex puur voor lust hebben. Neem aan dat als het alleen voor voortplanting is dat het dan een normale functie word net als eten.
Hier zal best een of ander onderzoek naar gedaan zijn
quote:i agreed met dat..
Op zaterdag 26 april 2003 14:52 schreef Woep het volgende:
kben nog nooit een olifant geweest...hoe kan iemand dit nou weten?
en serieus antwoorden hehe naja..
[Dit bericht is gewijzigd door Sai op 27-04-2003 01:07]
quote:Omdat jij een BHFH fetish hebt?
Op zaterdag 26 april 2003 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarom dacht ik meteen: ha weer een BHFH topic ?
Mijn hond springt op de kat als die euh...
06 9 nog wat derop komt....
en dan zit ik hier gewoon te fokke...
tv staat dan aan he...
enzo
hij is wel bere slim trouwens...
dat wel...
quote:Klopt. Ik ken meer katten die het beeld in de spiegel niet herkennen als kat.
Op zaterdag 26 april 2003 23:26 schreef Sai het volgende:
Maar ik denk dat ze niets kunnen zien, mijn poes kan zich ook niet in de spiegel zien. Of hij reageert er iig niet op.
Aan de andere kant: mijn ouders hebben een stenen beeld van een kat in de achtertuin, op ongeveer ware grootte. De kat van mijn ouders (wel een echte dus!) was daar in het begin wel bang voor.
de heren dieren reageren dan weer op de geluiden , geur, en misschien ook wel het zien.
Een radio dat geluidjes speelt van een "geile" mevrouw olifant, zou misschien dus best een olifanten stier in opwinding kunnen brengen
quote:denk het niet maar volgens mij jij wel
Op zaterdag 26 april 2003 14:51 schreef Aernout het volgende:
[serieus topic]Dus bijvoorbeeld: wordt een olifant geil van plaatjes van parende olifanten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |