quote:Ik ben voor een Jihad tegen de P.U.
Op dinsdag 29 april 2003 15:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
Zie ik trouwens goed dat die PU-sticker erop geprint zit?!Way to go Nintendo!
En ik heb hem! Jammer alleen van dat ranzige PU 97/100 plaatje wat dus geen sticker is, maar IN HET FUCKING HOESJE zit gedrukt.
Geen enkele gameshop in Utrecht heeft hem. Ik alle gameshops afgeweest, maar nee hoor, gvd
quote:Ben toch wel blij met mijn ongeschonden Amerikaanse versie dan
Op dinsdag 29 april 2003 15:10 schreef Khadgar het volgende:
GameShop Den Haag, Schoolstraat heeft hem, maar is denk ik al weer uitverkocht zowat.En ik heb hem! Jammer alleen van dat ranzige PU 97/100 plaatje wat dus geen sticker is, maar IN HET FUCKING HOESJE zit gedrukt.
Ik ga zo ff de Dixons hier checken of ze de Zelda Pak hebben. Zo ja dan gaat ie meteen mee naar huis!
quote:hou ons op de hoogte
Op dinsdag 29 april 2003 15:16 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Ben toch wel blij met mijn ongeschonden Amerikaanse versie dan
Ik ga zo ff de Dixons hier checken of ze de Zelda Pak hebben. Zo ja dan gaat ie meteen mee naar huis!
dan maar kingdom hearts op de ps2 ![]()
veel plezier met Link
Met vriendelijke groet,
Lexie
Hij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
Nou hoop ik dat de FRS ook eerder gaat leveren ![]()
Update:
Bij de FRS is 03-05 nog steeds de releasedatum....als ze m eerder krijgen versturen ze de boel ook eerder. Als het 03-05 blijft krijgen ze m op 02-05 binnen en versturen ze die dag naar zowel de klanten als de filialen....dus op 03-05 binnen.
En het is een slecht teken als de helpdesk daar je naam al herkent ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 29-04-2003 15:46]
quote:Stuur hem ook ff naar nintendo nederland joh
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Lexie het volgende:
Hallo,
toen ik Metroid Prime kocht, zag ik dat er een sticker met de P.U.-score op geplakt was. Dit vind ik op zich geen probleem, aangezien de sticker te verwijderen was.
Maar nu kreeg ik een Zelda: the Wind Waker hoesje onder ogen, en tot mijn grote schrik is de score in het hoesje zelf geprint. Dit valt natuurlijk niet te verwijderen. Nou snap ik wel dat jullie reclame willen maken, en tegen een sticker heb ik ook echt geen bezwaar, maar ik vind het jammer als een hoesje permanent "bevuild" wordt, door wat dan ook. De meeste gamers willen hun spellen toch zo "origineel" mogelijk houden.
Daarom wilde ik vragen of er in het vervolg niet gewoon weer een sticker op het hoesje geplakt kan worden. Deze wordt pas verwijderd als het spel gekocht, en heeft dan toch zijn taak volbracht, namelijk het onder de aandacht brengen van de P.U.-score.Met vriendelijke groet,
LexieHij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
quote:Ik denk eerder dat een mail naar Nintendo effectiever is, aangezien zij degenen zijn die ervoor gezorgd hebben dat die score erop geprint zit.
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Lexie het volgende:
Hallo,
toen ik Metroid Prime kocht, zag ik dat er een sticker met de P.U.-score op geplakt was. Dit vind ik op zich geen probleem, aangezien de sticker te verwijderen was.
Maar nu kreeg ik een Zelda: the Wind Waker hoesje onder ogen, en tot mijn grote schrik is de score in het hoesje zelf geprint. Dit valt natuurlijk niet te verwijderen. Nou snap ik wel dat jullie reclame willen maken, en tegen een sticker heb ik ook echt geen bezwaar, maar ik vind het jammer als een hoesje permanent "bevuild" wordt, door wat dan ook. De meeste gamers willen hun spellen toch zo "origineel" mogelijk houden.
Daarom wilde ik vragen of er in het vervolg niet gewoon weer een sticker op het hoesje geplakt kan worden. Deze wordt pas verwijderd als het spel gekocht, en heeft dan toch zijn taak volbracht, namelijk het onder de aandacht brengen van de P.U.-score.Met vriendelijke groet,
LexieHij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
Vaag overigens dat Nintendo haar klanten zo ontzettend niet-serieus neemt door ervan uit te gaan dat haar spellen gekocht worden door mensen die hun oordeel baseren op een score in een tijdschrift. Blijkbaar denken ze dat het grootste deel van hun klanten kiddo is die spellen cadeau wordt gedaan door hun ouders. Ik zie Microsoft of Sony dit soort geintjes ook nooit flikken
quote:En 1 daarvan is voor mij
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef ChOas het volgende:
*proost*
quote:Boeit toch ook niet
Op dinsdag 29 april 2003 16:12 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Wel bah dat bij de dixons de boel 209 is ipv de 199 in de andere winkels..
Zelda here I come!!!!
En dan moet ik verdomme nog een uur werken.
Maar ik heb wel de bonusdisk erbij
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:44 schreef erikh het volgende:
IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zelda here I come!!!!
En dan moet ik verdomme nog een uur werken.
Maar ik heb wel de bonusdisk erbij
Gijs, de komende maand heeft iedereen de bonusdisc er wel bij hoor..
quote:Done. Ik heb gewoon dezelfde als naar de P.U. gestuurd
Op dinsdag 29 april 2003 15:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
contact@nintendo.nlik zal me zo es ff gaan amuseren met een schrijfsel.
quote:HOEEE ISTIE???
Op dinsdag 29 april 2003 16:49 schreef ChOas het volgende:[..]
Gijs, de komende maand heeft iedereen de bonusdisc er wel bij hoor..
quote:klein en rond.
Op dinsdag 29 april 2003 16:50 schreef Bastard het volgende:
HOEEE ISTIE???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |