ik = blij
quote:Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
Op zondag 27 april 2003 20:16 schreef Visie het volgende:
is dit niet een ander hoesje dan het orginele??
"vermoedelijke boxart" bijvoorbeeld
quote:Oke dat verklaard een hoop want ik heb denk ik al iets van 4 of 5 verschillende hoesjes gezien!
Op zondag 27 april 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
quote:Als ik jouw icoontje zie dan denk ik steeds: "He, wanneer heb ik dat gepost?"
Op zondag 27 april 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
Ik heb Zelda: A Link to the Past weer eens uit de kast gehaald en ben het nu weer druk aan het spelen ![]()
Maar nu heb mijn game gesaved nadat ik zogezegd in de Dark World terecht gekomen ben na het verslaan van het mannetje in de Light World.
Nu wil ik dus verder gaan in de Dark World, maar na het laden van de save game, zit ik dus in de Light World.
Waar kan ik met de spiegel naar de Dark World toe, zodat ik de kristallen kan halen in de resterende kastelen?
Never mind
, hij zat bij nummer 5 op de landkaart, wanneer je de vogel gebruikt om ergens heen te gaan
[Dit bericht is gewijzigd door FilmFanaat op 27-04-2003 20:46]
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:26 schreef Lexie het volgende:[..]
Als ik jouw icoontje zie dan denk ik steeds: "He, wanneer heb ik dat gepost?"
Toen ik zocht op Google was jouw icon ook de enige leuke moet ik zeggen. Toen ben ik maar Zelda sites afgegaan
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:11 schreef Visie het volgende:
WHIEEE ik heb een kortingsbon kunnen bemachtigen (via fannetje) dus ik ga ook dat limited edition pakket halen!!!!ik = blij
Jij krijgt een mooie nieuwe platina gamecube. Dat is toch veel mooier dan zo'n tweedehandse zwarte/paarse
quote:Kewl!
Op zondag 27 april 2003 20:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Jij krijgt een mooie nieuwe platina gamecube. Dat is toch veel mooier dan zo'n tweedehandse zwarte/paarse
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:56 schreef keeper het volgende:
Dan ga ik ook maar ff aan het Zelda-icoon.
Dit is nu toch wel het meest gebruikte Icon thema
quote:Ik denk eerder dat het gebeurd is omdat pre-orderen nou niet echt meer pre is omdat het toch pas is afgewikkeld op het moment dat ie in de winkel ligt. Maar goed, zolang ze er mij maar 1 geven maakt het me verder niet uit.
Op zondag 27 april 2003 03:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, bagger..
Manyways, goed nieuws voor de mensen die um bij de FRS hebben besteld.. (online)
Naja, dat denk ik..
Je kan um niet meer pre-orederen op de site.. Ze zullen wel door hun eerste voorraad heen zijn.. En bij die eerste voorraad zit die bonusdisk..
quote:als het goed is wel
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef Visie het volgende:
Jongens, het spel ligt (gepland) a.s. vrijdag in de winkel maar geld dat ook voor het gamecube limited edition pakket ???
quote:Uh ja he wat
Op maandag 28 april 2003 01:53 schreef IsaacD het volgende:
Wat?!?!?! Zit er bij OoT ook een masterquest? Of zit die alleen op de GC versie?
Zal hem wel niet meteen kunnen kopen, en ik zag dat de eerste paar maar 52,95 euro kosten ipv 60!!!

oehhh IP'tje
quote:200 euro heb je zelda gamecube met controller en alles moet je waarscheinluk alleen nog een memory kaart te kopen en als je toch een gamecube hebt probeer dan ook de RE reeks en Metroid Prime
Op maandag 28 april 2003 02:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
misschien toch maar een gamecube kopen..
quote:Nee Slimpie, bij de N64versie zat geen Masterquest. Anders had je het vast wel kunnen lezen op internet
Op maandag 28 april 2003 01:53 schreef IsaacD het volgende:
Wat?!?!?! Zit er bij OoT ook een masterquest? Of zit die alleen op de GC versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |