nog 6 nachtjes
quote:die winkel waar ik hem gereserveerd heb hoopt hem donderdag al binnen te krijgen
Op zaterdag 26 april 2003 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:nog 6 nachtjes
Alleen die *&%#^^##@ PU sticker mag er wel af van mij, waarom doen ze die er toch op
quote:bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
Op zaterdag 26 april 2003 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
< ----
quote:ssshhhtttt, ik ook
Op zaterdag 26 april 2003 19:31 schreef erikh het volgende:[..]
bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
quote:Kut ik ook!
bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
Geen zorgen, als op onze site vermeld staat bij Zelda zal
iedereen die gereserveerd heeft netjes de bonusdisc
ontvangen ![]()
Vriendelijke groeten
DIMENSION PLUS
Henk
![]()
<----------- tranen van ontroering
quote:Ik heb het al uitgespeeld! Ik wil alleen eerst Zelda ALTTP uitspelen voordat ik met WW begin maarja dat lukt nooit aangezien ik volgende week weinig tijd heb...
Gelukkig ben ik er daar niet een van
quote:Helaas voor die anderen dan, ik kan er niet wakker van liggen
Op zaterdag 26 april 2003 23:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik las net in het Gamecube topic dat de bonusdisc van Zelda WW (de disc met Ocarina of time en Master Quest) alleen in 60 Hrz uit komt. Ik weet niet of dit waar is, maar als dat waar is dan kunnen een hoop gamers die bonusdisc niet draaienGelukkig ben ik er daar niet een van
quote:Ik ook niet!
Gelukkig ben ik er daar niet een van
zit er bepaald niet mee, moeten ze maar na 10 jaar een nieuwe tv kopen die wel 60hz aankan..
quote:Ik denk het niet maar anders heb ik toch een tv die het aankan
Ik las net in het Gamecube topic dat de bonusdisc van Zelda WW (de disc met Ocarina of time en Master Quest) alleen in 60 Hrz uit komt. Ik weet niet of dit waar is, maar als dat waar is dan kunnen een hoop gamers die bonusdisc niet draaienGelukkig ben ik er daar niet een van
Die 3 games worden van mij, en wel deze week nog
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 23:30 schreef erikh het volgende:[..]
Die 3 games worden van mij, en wel deze week nog
quote:goeie reden om je tv te upgraden toch
Op zaterdag 26 april 2003 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mijn TV is 3 jaar oud, maar iets zegt me dat ie niet tot de meest geavanceerde modellen behoort. Nou ja, we zien wel.
quote:3 jaar oud ? Dat zit wel goed hoor
Hmm, mijn TV is 3 jaar oud, maar iets zegt me dat ie niet tot de meest geavanceerde modellen behoort. Nou ja, we zien wel.
quote:Mijn t.v. is nog geen jaar oud en ondersteunt geen 60 hertz
Heei jongens van de Samsung, bedankt he!
![]()
Ach ja, anders speel ik de bonusdisk maar in de vakantie, op de t.v. van mijn ouders
quote:hmm, ik begin nu toch te twijfelen of mijne het wel aankan, Ik heb wel virtua tennis 2 op de mijn PS2 gespeeld op 60 HZ alleen werden de keuren toen best wel feller, daar heb ik ook een s-videokabel aan hangen trouwens, toch even mijn handleiding opzoeken
Op zaterdag 26 april 2003 23:35 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn t.v. is nog geen jaar oud en ondersteunt geen 60 hertz
. En hij kostte 350 euro...
Heei jongens van de Samsung, bedankt he!
![]()
Ach ja, anders speel ik de bonusdisk maar in de vakantie, op de t.v. van mijn ouders
Als ik de maingame maar gewoon kan spelen
.
quote:Alle tv's die redelijk nieuw zijn draaien op 60hz geloof ik..
Op zondag 27 april 2003 00:42 schreef keeper het volgende:
Volgens mij pakt mijn tv geen 60Hz maar lekker boeiend. Dan plug ik hem wel ff in de huiskamer of desnoods bij de breedbeeld van m'n opa en oma in om die bonusschijf te checken.Als ik de maingame maar gewoon kan spelen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |