'Electro' heette toen nog 'New Wave'quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
heb hem jaaaren geleden eens zien optreden samen met andere Electrobands...
Stijvolle coupe's en zwarte bandplooibroeken alom
De New Wave zou je m.i. beter in de britpop kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
'Electro' heette toen nog 'New Wave'![]()
Hee Landmass,quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Landmass het volgende:
Ik ken Gary Numan. Ik heb een verz CD hier liggen maar zal eerlijk zeggen dat ik nog niet alles beluisterd heb.
"Are Friends electric" en "Cars" vind ik heel erg goed.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:27 schreef megaira het volgende:
Gary Numan was de leadzanger van Japan, voor David Sylvian.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:46 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Deze bewering kan met grote snelheid naar het rijk der fabelen worden geschoten!
Oftewel: Onzin!
Bedankt voor de steun! Jij bent ook eens een keer onder handen genomen?quote:Jij werd nogal onder handen genomen door de politiek correctie moderatorsjunta zag ik! Laatst werd er nog iemand vermoord omdat ie streed voor vrijheid van meninguiting, maar sommigen dragen nog steeds oogkleppen.
Ik ken twee nummers van ze; Adolescent Sex (dowloadtip!) en Quit Life (geloof ik) waaarin je heel goed kan horen waar Duran Duran het van af gekeken heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef Kolkus het volgende:
Japan, waar Gary Numan een tijdje zanger van is geweest, is dat wat??
Ken het namelijk alleen van naam.
Hij is nooit (dus ook geen twee weken, een half jaar of drie kwartier) zanger geweest van Japan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef Kolkus het volgende:
Japan, waar Gary Numan een tijdje zanger van is geweest
Was toen blijkbaar een beetje in de war met Tubeway Army (zeg ik het nu goed?)quote:Op donderdag 8 december 2005 21:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hij is nooit (dus ook geen twee weken, een half jaar of drie kwartier) zanger geweest van Japan.
Maar dat zei MuadDib ook al.
Tubeway Army isquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Was toen blijkbaar een beetje in de war met Tubeway Army (zeg ik het nu goed?)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |