abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19872681
quote:
Op maandag 22 januari 2001 23:48 schreef DIGGER het volgende:
Zeker als het gaat om wielrennen
ben jij gestoord? smeets en dijkstra is 1 groot drama met elkaar, en nu we michel wuyts de hele zomer moeten missen door sporza ben ik genoodzaakt naar die 2 debielen te luisteren
pi_19872696
quote:
Op donderdag 25 januari 2001 19:40 schreef MeneerTim het volgende:
Nee! Herbert Dijkstra en Mart Smeets hebben de afgelopen 3 jaar de tour al weten te verpesten.. Tv-geluid uit, radio aan! Veel beter en je krijgt tenminste goede informatie te horen..Het record: De Heren Smeets en Dijkstra hebben het voor elkaar gekregen 10 minuten achter elkaar gewoon niets te zeggen. En dat was niet aan het begin van een etappe maar in de finale..echt een ramp.. Ik wil Jean Nelissen

alleen nelissen is ook niets vind ik, geef mij maar michel wuyts van de belgen, genieten is dat
pi_19872720
quote:
Op vrijdag 6 april 2001 21:49 schreef Diekomsa het volgende:
Nou dan heb je nog nooit naar commentaar van Michel Wuyts geluisterd?
De Belgen hemelen hun sportmensen altijd helemaal op, terwijl in Nederland t de gewoonte is om ze de grond in te boren, hier is t pas goed als ze er helemaal niet omheen kunnen! Kijk maar naar Boogerd die altijd een hoop commentaar over zich heen krijgt terwijl hij toch een van de beste coureurs van de laatste jaren is!
En chauvinistische landen bestaan niet, t zijn nog altijd de inwoners die chauvinstisch zijn!
Dat is dan ook het enige minpunt van wuyts, hij heeft het vooral sterk met tom boonen
pi_19886089
quote:
Op maandag 22 januari 2001 23:52 schreef Machiel het volgende:
verstand van?? hij ziet het verschil niet eens tussen van petegem en van bon, hij kan geen naam fatsoenlijk uit zijn strot krijgen:

brandon cooke, david exxebarria, artexxe, martin elminger, briohces la boulangerie en ga zo maar door
pi_19886781
Hij geeft wel prachtig commentaar altijd! Zeker bij Amerikaanse sporten!
pi_19887967
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:40 schreef drunkensailor het volgende:

[..]

verstand van?? hij ziet het verschil niet eens tussen van petegem en van bon, hij kan geen naam fatsoenlijk uit zijn strot krijgen:

brandon cooke, david exxebarria, artexxe, martin elminger, briohces la boulangerie en ga zo maar door
drunken
  dinsdag 15 juni 2004 @ 08:38:49 #97
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_19901002
Van mij mag die vent echt keihard optyfen. Ik erger me kapot aan die vent. Steeds met z’n overduidelijk sprekende “Wij” of “Wij nederlanders” Bah!
The End!
pi_19913541
Die kerel lult over basketball alsof hij er iets van af weet.

Voorbeeld van "hoeveel" hij van Basketball weet:
4/ 5 jaar overleedt Wilt Chamberlain. Lult die kerel: Heel de VS is in rouw voor een onbekende basketballer.

Chamberlain is een van de beste basketballers die ooit in de NBA gespeelt heeft, en die kent hij niet, maar ja dat is detail he.
pi_20249509
das natuurlijk onzin, want Mart heeft eens een goede column over Wilt geschreven..
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_20252731
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:51 schreef uno45 het volgende:
Die kerel lult over basketball alsof hij er iets van af weet.

Voorbeeld van "hoeveel" hij van Basketball weet:
4/ 5 jaar overleedt Wilt Chamberlain. Lult die kerel: Heel de VS is in rouw voor een onbekende basketballer.

Chamberlain is een van de beste basketballers die ooit in de NBA gespeelt heeft, en die kent hij niet, maar ja dat is detail he.
Ik denk dat je niet kunt zeggen dat Mart geen verstand van Basketball heeft. Dat is de sport waar ie juist het meest van afweet vind ik. Geeft altijd erg goed commentaar bij bijvoorbeeld NBA wedstrijden.
pi_20361981
Iets wat ze niet meer laten zien bij de NOS, helaas..Want zo raak je ook de touch een beetje kwijt met het basketbal
pi_20366684
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:46 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet kunt zeggen dat Mart geen verstand van Basketball heeft. Dat is de sport waar ie juist het meest van afweet vind ik. Geeft altijd erg goed commentaar bij bijvoorbeeld NBA wedstrijden.
Zoveel weet Mart niet van basketbal. Voor mensen die er niet zo veel verstand van hebben, lijkt het alsof hij ontzettend op de hoogte is, maar dit is hij eigenlijk helemaal niet zo. Hij loopt vaak een beetje achter. Dit komt naar voren in kleine dingetjes, die pas opvallen als je er wel verstand van hebt.
pi_20421797
quote:
das natuurlijk onzin, want Mart heeft eens een goede column over Wilt geschreven..
Dan heeft hij die column er na geschreven, want toch is het zo.
quote:
Zoveel weet Mart niet van basketbal. Voor mensen die er niet zo veel verstand van hebben, lijkt het alsof hij ontzettend op de hoogte is, maar dit is hij eigenlijk helemaal niet zo. Hij loopt vaak een beetje achter. Dit komt naar voren in kleine dingetjes, die pas opvallen als je er wel verstand van hebt.
Dat bedoel ik.
  maandag 5 juli 2004 @ 08:53:02 #104
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20422155
Het was weer genieten gister tijdens de tour om Mart te horen!
Accept you're dead and start living
  maandag 5 juli 2004 @ 09:05:52 #105
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20422249
Charmberlain is voor velen toch een onbekende. Ook voor personen die vele feiten kennen van het huidige basketball.

Feitenkennis is iets anders dan verstand van ...

Het is overigens Rik Smits. En niet Rick Smith of zo.

Ik vind dat Mart SMeets het goed en leuk doet. Tuurlijk maakt hij regelmatig een "Frank de Boertje" maar commentatoren als Franks SNoeks, Herbert Dijkstra of Eddy Poelman ... BAH!!

Andere zenders kijk ik niet.

Bij de NOS mogen ze die Jan-Joris of zo ook wel ontslaan. Irritant ventje. Dione en Cunera ... die zijn wel okay
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20428145
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:05 schreef Barca het volgende:
Charmberlain is voor velen toch een onbekende. Ook voor personen die vele feiten kennen van het huidige basketball.

Chamberlain een onbekende noemen is hetzelfde als Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson of Kareem Abdul Jabbar een onbekende noemen.

Deze mensen zijn legendes, boegbeelden van de National Basketball Association. Als Mart Smeets dan als commentator van deze sport hier niet van op de hoogte is en deze man een onbekende basketballer noemt, dan moet meneer Smeets gewoon zijn bek houden en dit vak aan iemand anders over laten. Maar volgens mij is dit dus gebrek aan beter.

Kijk, in Nederland zullen niet veel mensen hem kennen, maar als commentator ben je wel erg lomp om Chamberlain een onbekende te noemen. Even wat stats om aan te geven hoe groot deze man is geweest in de NBA:

Over zijn carriere van 1045 wedstrijden in 14 seizoenen scoorde hij gemiddeld 30.1punten en pakte daarnaast 22.9 rebounds per wedstrijd.
In het seizoen 61-62 scoorde hij in 80 wedstrijden gemiddeld 50.1 punten per wedstrijd in 48.5 minuten per wedstrijd.
In zijn rookie-seizoen scoorde hij gemiddeld 37.6 punten per wedstrijd, naast gemiddeld 27.0 rebounds per wedstrijd.
Naast al dit geweld kon hij ook nog passen, getuige zijn 8.6 assists per wedstrijd als center in het seizoen 67-68 (naast 23.8 rebounds en 24.3 punten)
4 keer NBA MVP.
Won met de LA Lakers 33 wedstrijden op rij.
Zijn wedstrijden tegen Bill Russell zijn legendarisch.
Enige speler die ooit 100 punten in 1 wedstrijd scoorde.
Enige speler die ooit 55 rebounds pakte in 1 wedstrijd.
quote:
Wilt Chamberlain

He was basketball's unstoppable force, the most awesome offensive force the game has ever seen. Asked to name the greatest players ever to play basketball, most fans and aficionados would put Wilt Chamberlain at or near the top of the list. Dominating the game as few players in any sport ever have, Chamberlain seemed capable of scoring and rebounding at will, despite the double- and triple-teams and constant fouling tactics that opposing teams used to try to shut him down. As Oscar Robertson put it in the Philadelphia Daily News when asked whether Chamberlain was the best ever, "The books don't lie."
http://www.nba.com/history/players/chamberlain_bio.html
http://www.nba.com/sixers/news/remembering_wilt_040623.html
  maandag 5 juli 2004 @ 13:44:50 #107
30220 Barca
pi_20428697
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:32 schreef the.big.ticket het volgende:

[..]

:')

Chamberlain een onbekende noemen is hetzelfde als Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson of Kareem Abdul Jabbar een onbekende noemen.

Deze mensen zijn legendes, boegbeelden van de National Basketball Association. Als Mart Smeets dan als commentator van deze sport hier niet van op de hoogte is en deze man een onbekende basketballer noemt, dan moet meneer Smeets gewoon zijn bek houden en dit vak aan iemand anders over laten. Maar volgens mij is dit dus gebrek aan beter.

Kijk, in Nederland zullen niet veel mensen hem kennen, maar als commentator ben je wel erg lomp om Chamberlain een onbekende te noemen. Even wat stats om aan te geven hoe groot deze man is geweest in de NBA:

Over zijn carriere van 1045 wedstrijden in 14 seizoenen scoorde hij gemiddeld 30.1punten en pakte daarnaast 22.9 rebounds per wedstrijd.
In het seizoen 61-62 scoorde hij in 80 wedstrijden gemiddeld 50.1 punten per wedstrijd in 48.5 minuten per wedstrijd.
In zijn rookie-seizoen scoorde hij gemiddeld 37.6 punten per wedstrijd, naast gemiddeld 27.0 rebounds per wedstrijd.
Naast al dit geweld kon hij ook nog passen, getuige zijn 8.6 assists per wedstrijd als center in het seizoen 67-68 (naast 23.8 rebounds en 24.3 punten)
4 keer NBA MVP.
Won met de LA Lakers 33 wedstrijden op rij.
Zijn wedstrijden tegen Bill Russell zijn legendarisch.
Enige speler die ooit 100 punten in 1 wedstrijd scoorde.
Enige speler die ooit 55 rebounds pakte in 1 wedstrijd.
[..]

http://www.nba.com/history/players/chamberlain_bio.html
http://www.nba.com/sixers/news/remembering_wilt_040623.html
Hallo ... ik weet wel wie WIlt Charmberlain was. Maar ga eens aan jeugdspelertjes van nu, die al die tapes, sites, tijdschriften, enz. checken, vragen "Wie is WIlt Chamberlain?" 9 van de 10 zullen het antwoord schuldig blijven. Voor Nederlanders is Wilt Chamberlain dus wel een onbekende. Michael Jordan niet.

En weten wie in 1967 het meest aantal triple-doubles maakte wil niet zeggen dat je verstand hebt van basketball. Vind ik.
pi_20431082
Ik snap dat je weet wie Wilt Chamberlain is. Mijn kritiek is op Mart Smeets. Ook al weet in ons kikkerlandje 9 van de 10 niet wie hij is, dan moet je hem als Mart Smeets een grootheid, een van de grondleggers van het huidige basketbal noemen en geen onbekende. Dat spreekt ook veel meer aan voor die jeugdspelertjes van nu.
pi_20451765
quote:
Feitenkennis is iets anders dan verstand van ...
Met dat beroep moet hij toch wel een beetje kennis hebben van de feiten. Anders even ergens opzoeken in plaats van gewoon dom te lullen.
pi_20452886
quote:
Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef Mark410 het volgende:

[..]

ben jij gestoord? smeets en dijkstra is 1 groot drama met elkaar, en nu we michel wuyts de hele zomer moeten missen door sporza ben ik genoodzaakt naar die 2 debielen te luisteren
Eurosport is ook een optie, alleen effe wegzappen tijdens de reclame.
Danny Nelissen is best goed
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:22:53 #111
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20482546
Mart doet het ook af en toe nog op den Nederlander! Laatst weer een schitterende opmerking!

Toen Mayo op achterstand kwam in de derde etappe "das Mayonaise"
Accept you're dead and start living
pi_20865873
Anyway...we hebben hier weer zeer van hem genoten
pi_20870411
Zeker hij is een van de enige die het elke avond ze goed en leuk kan brengen.
  Trouwste user 2022 maandag 26 juli 2004 @ 17:01:38 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_20870886
Ik heb de indruk dat ie op z'n ouwe dag zichzelf steeds minder in the picture zet. Dat komt de programma's ten goede.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 juli 2004 @ 17:54:14 #115
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_20871978
Misschien trekt hij zich de kritiek die hij af en toe krijgt wel aan, en probeert hij zich anders te presenteren.
....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_21131066
Ik ben ondertussen begonnen aan z'n Olympische Spelen boek
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:28:39 #117
30220 Barca
pi_21141720
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 00:58 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik snap dat je weet wie Wilt Chamberlain is. Mijn kritiek is op Mart Smeets. Ook al weet in ons kikkerlandje 9 van de 10 niet wie hij is, dan moet je hem als Mart Smeets een grootheid, een van de grondleggers van het huidige basketbal noemen en geen onbekende. Dat spreekt ook veel meer aan voor die jeugdspelertjes van nu.
Geen grondlegger ... noem 'm dan een soort Cruijff.
pi_21142843
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:59 schreef mitt het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan z'n Olympische Spelen boek
Is het wat? Ik denk erover om het misschien aan te schaffen..
sig verwijderd door FA
pi_21155150
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:14 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is het wat? Ik denk erover om het misschien aan te schaffen..
Ik neem aan dat je "Spelen" bedoeld?

Tsja, ik vond het best vermakelijk om te lezen. Hij beschrijft alle Olympische spelen die hij (als medewerker van de NOS) heeft meegemaakt en dat doet hij best vermakelijk. Hij vertelt z'n anekdotes en grappige dingen die hij meemaakte (en tsja, soms misschien een heel klein beetje aangedikt, maar dat gebeurt bij alle goede verhalen) en op die manier schetst hij een leuk beeld van alle Olympische spelen. Van de geweldige successen in Sydney, tot het panische gedrag van de Amerikanen in Atlanta. Z'n schrijfstijl is misschien niet heel erg hoog, maar ik vind dat hij leuk kan vertellen en ik heb het boek wel met plezier gelezen, leuk als tussendoortje, zeker nu met de Spelen in aantocht ook
Jack does it in real time...
pi_21155297
Bedankt voor de 'recensie'
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')