quote:hahaha, van voetbal nu juist niet!
Op Wednesday 27 February 2002 12:52 schreef JK32 het volgende:
Mart SMeets is ok OLE OLE!!!! Die knaap heeft te veel verstand van voetbal.....

Het meest erger ik mij aan Edward van Cuilenborg ofzo. Met die vreselijk irritante stem en dat vreselijk irritante dialect. Het ligt er gewoon te dik op en het doet dat 3 seconden echt pijn aan m'n oren 

Mart Smeets zij geprezen.

quote:Weet niet of er nogmeer zijn maar Rick is gestopt dus die zalie nietmeer vaak uitspreken
Op woensdag 27 februari 2002 13:09 schreef Freak187 het volgende:
Bij het Basketball doet ie het ook wel goed alleen hij spreekt Smith uit als Smis enzo. De Nederlandse uitspraak bij Engelse namen, terwijl hij wel degelijk het goed uit kan spreken!!

quote:Relax Kimi voor de F1 moet je nou niet bepaald bij de NOS zijn.
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak

quote:Idd, elke keer dat ge-dinkeytoy van Smeets wordt toch wel behoorlijk irritant op den duur...
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak

quote:Inderdaad. Ik snap sowieso niet dat de NOS de F1 nog uitzendt.
Op donderdag 28 februari 2002 00:03 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
Relax Kimi voor de F1 moet je nou niet bepaald bij de NOS zijn.

quote:ik weet het bernie daarom kijk ik er niet meer na maar kan me daar wel dood ergeren
Op donderdag 28 februari 2002 00:03 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
Relax Kimi voor de F1 moet je nou niet bepaald bij de NOS zijn.

Hoe hij de tour verslaat vind ik best okey. Dat houdt de stemming er wat in 
 Mijn mening is toch wat omgedraaid de laatste tijd.
Hij is vol gepassioneerd van sport en dat is ook wel te merken ook 

Ik ben een grote fan van zijn werk. Hij schrijft hele leuke boeken, columns en korte verhalen. Hij is een uitstekend presentator en interviewer en ook als commentator is hij heel goed. Het beste was dat natuurlijk met 'de Neel' maar die tijden liggen helaas achter ons. Ik vind Breukink nu ook niet vervelend. Het beste commentaar geeft hij bij samenvattingen (van de meeste sporten).

quote:Mjah, en dat mag niet in nederland, als je erg goed bent in je werk, moet je hier altijd maar bescheiden blijven, echt een heel foute nederlandse mentaliteit.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:26 schreef meami het volgende:
Mart Smeets is goed in het vak wat hij doet, hij weet er veel van af. Hij is alleen erg arrogant
Mijn mening is dat als je leeft voor je vak, de top hebt bereikt en proffesioneel bent, je best wel eens wat mag laten horen als je het niet zint. Maar goed hier in nederland heerst nog altijd de bloemkool mentaliteit: Doe maar gewoon dan ben je gek genoeg.
Het is niet voor niets dat veel nederlanders om die reden Nederland verlaten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |