abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3320451
Mart SMeets is ok OLE OLE!!!! Die knaap heeft te veel verstand van voetbal.....
  woensdag 27 februari 2002 @ 13:04:27 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3320643
quote:
Op Wednesday 27 February 2002 12:52 schreef JK32 het volgende:
Mart SMeets is ok OLE OLE!!!! Die knaap heeft te veel verstand van voetbal.....
hahaha, van voetbal nu juist niet!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3320735
Mart Smeets is de beste presentator bij NOS Studio Sport. Hij brengt het allemaal niet zo serieus en dat mag ik wel.
Hij kan een leuk verhaaltje vertellen en het gladjes overlaten aan van Gelder of Egbers die dan de opstelling voorleest. Bij het Basketball doet ie het ook wel goed alleen hij spreekt Smith uit als Smis enzo. De Nederlandse uitspraak bij Engelse namen, terwijl hij wel degelijk het goed uit kan spreken!!

Het meest erger ik mij aan Edward van Cuilenborg ofzo. Met die vreselijk irritante stem en dat vreselijk irritante dialect. Het ligt er gewoon te dik op en het doet dat 3 seconden echt pijn aan m'n oren

woensdag 27 februari 2002 @ 13:12:57 #54
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_3320795
Smeets heeft veel kennis maar zijn zelfingenomenheid kent geen grenzen. Overdreven diepgang zoeken bij hersenloze sporters is hem ook niet vreemd. Superieur als westerling wakkert hij Hollandse vaderlandsliefde aan in gesprek met buitenlandse sporters. En hij is daar erg goed in.

Mart Smeets zij geprezen.

woensdag 27 februari 2002 @ 13:15:14 #55
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3320828
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 februari 2002 @ 13:47:01 #56
8756 Abe
Sportfokker
pi_3321366
Vind Mart de beste die we hebben, maar vond hem in combinatie met Gemser niet goed.Was erg vaak kleinerend bezig en dat moet je iemand die zoveel verstand van schaatsen heeft niet andoen
Gapen is een vorm van stretchen
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:20:31 #57
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3330522
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 13:09 schreef Freak187 het volgende:
Bij het Basketball doet ie het ook wel goed alleen hij spreekt Smith uit als Smis enzo. De Nederlandse uitspraak bij Engelse namen, terwijl hij wel degelijk het goed uit kan spreken!!
Weet niet of er nogmeer zijn maar Rick is gestopt dus die zalie nietmeer vaak uitspreken Maar hij doet wel erg z'n best amerikaans te klinken zou dus liever t orginele commentaar horen maarja dat zal niet gebeuren
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 27 februari 2002 @ 23:59:04 #58
15951 raikkonen
Go Kimmmmi!!!!
pi_3331098
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak
To finish first, you first have to finish!
pi_3331162
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak
Relax Kimi voor de F1 moet je nou niet bepaald bij de NOS zijn.
pi_3331219
quote:
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
Idd, elke keer dat ge-dinkeytoy van Smeets wordt toch wel behoorlijk irritant op den duur...
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  donderdag 28 februari 2002 @ 00:35:22 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3331536
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:03 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap sowieso niet dat de NOS de F1 nog uitzendt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3337790
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 00:03 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

ik weet het bernie daarom kijk ik er niet meer na maar kan me daar wel dood ergeren
To finish first, you first have to finish!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 13:39:24 #63
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11876583
Vroeger vond ik Mart Smeets maar een eigenwijze eikel die het altijd beter wilt weten.

Hoe hij de tour verslaat vind ik best okey. Dat houdt de stemming er wat in Mijn mening is toch wat omgedraaid de laatste tijd.

Hij is vol gepassioneerd van sport en dat is ook wel te merken ook

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 15:42:57 #64
40457 LBDH
You might say so...
pi_11877915
Mart Smeets is een held!!!

Ik ben een grote fan van zijn werk. Hij schrijft hele leuke boeken, columns en korte verhalen. Hij is een uitstekend presentator en interviewer en ook als commentator is hij heel goed. Het beste was dat natuurlijk met 'de Neel' maar die tijden liggen helaas achter ons. Ik vind Breukink nu ook niet vervelend. Het beste commentaar geeft hij bij samenvattingen (van de meeste sporten).

Dass die Sonne morgen aufgeht, ist nur eine Hypothese - Ludwig Wittgenstein
pi_11880048
Mart Smeets is goed in het vak wat hij doet, hij weet er veel van af. Hij is alleen erg arrogant
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_11883046
Hoe Mart de tour verslaat is in ieder geval goed. Hij weet de spanning over te brengen. Daardoor wordt het een stuk minder saai. Wat feitenkennis betreft moet hij Breukink duidelijk voor laten gaan.
Wanneer hij hierop wordt afgetroefd kan hij soms raar reageren, alhoewel hij het van Breukink ook wel weer hebben kan.
pi_11883110
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:26 schreef meami het volgende:
Mart Smeets is goed in het vak wat hij doet, hij weet er veel van af. Hij is alleen erg arrogant
Mjah, en dat mag niet in nederland, als je erg goed bent in je werk, moet je hier altijd maar bescheiden blijven, echt een heel foute nederlandse mentaliteit.

Mijn mening is dat als je leeft voor je vak, de top hebt bereikt en proffesioneel bent, je best wel eens wat mag laten horen als je het niet zint. Maar goed hier in nederland heerst nog altijd de bloemkool mentaliteit: Doe maar gewoon dan ben je gek genoeg.

Het is niet voor niets dat veel nederlanders om die reden Nederland verlaten.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:03:26 #68
46511 Linz
held der helden
pi_11883177
vind hem echt cool, vooral met wielrennen
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_11883712
Ik vind hem okee en mag hem graag zien. Er zit enorm veel kennis in zijn hoofd over uiteenlopende sporten. Ik hoop dat hij nog wwn tijdje actief blijft.
It's in the air tonight
  zaterdag 19 juli 2003 @ 23:32:49 #70
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_11884336
Toch jammer dat ie moeite heeft om die Euskaltel-renners uit elkaar te houden... In het etappe-verslag bij het tourjournaal vanavond kwam ie er tot 3 keer toe binnen een minuut door in de knoei. Maar amusant is het zeker.
pi_11884379
"Als Tafi gaat rijden, moeten de broekriemen vast."

.

pi_11890653
Mart Smeets
pi_12512717
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mart echt een geweldig journalist vind.
Hij heeft een hele brede kennis van verschillende sporttakken en het is gewoon fantastisch om tv te kijken met zijn verslag, vooral in de finale van een wielrenwedstrijd of basketbal.
ik heb ook een paar boeken van hm gelezen, echt meesterlijk. De schrijf vorm vind ik zelf niet irritant, een prettige en leuke soms grappige schrijf stijl.
Mart Smeets
Ward.
pi_12519663
Ik heb Smeets eens gesproken toen ik een dag heb rond mogen lopen op de redactie van Studio Sport. Het was kort, maar hij was erg geinteresseerd dat knulletje dat kwam rond kijken. Hij wilde weten wat mijn interesses in sport waren en waarom ik daar was. Ik vind Smeets een relaxte kerel, die helemaal niet arrogant is! Ook zijn boeken en columns zijn erg stoer
  zondag 24 augustus 2003 @ 09:57:37 #75
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12672749
Smeets kan heel goed zijn, maar hij moet zich niet bemoeien met sporten waar ie een hekel aan heeft of/en geen verstand van heeft bijvoorbeeld: formule1 en voetbal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')